JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/0057051101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 364712023</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 13/2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">184718191</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">edukacja@muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.malopolska.pl/cuwmuszyna</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">364712023</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Rynek 13/2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">184718191</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">edukacja@muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-35d725c9-9b5f-485b-9801-fd45ff48fe63</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00570511</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00020422/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.<br/>2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: edukacja@muszyna.pl .<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.<br/>5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Miasto i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek<br/>13/2, 33-370 Muszyna.<br/>2. Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Magdalenę Waligóra. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: magdalena.waligora@cbi24.pl.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CUW.E.26.4.2024.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.E.26.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 1 na dostawę towaru – JAJA<br/>Lp. Nazwa Produktu Jm	Ilość<br/>1. Jaja kurze luz rozmiar L szt. 8900 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 2 na dostawę towaru – PIECZYWO<br/>Lp. Nazwa Produktu Jm	Ilość<br/>1. Chleb pszenny 0,600 gr. pieczywo świeże szt. 570<br/>2. Chleb graham . 600g. lub 800g. świeże szt. 500<br/>3. Chałka słodka 600 g. szt. 270<br/>4. Bułeczki pszenne 50g. lub 60g. szt. 700<br/>5. Bułeczka Kajzerka mała 50g. lub 60g. szt. 700<br/>6. Bułeczka grahamka 50g. lub 60g. szt. 400<br/>7. Ciastka krucho-drożdżowe z serem lub budyniem kg 60<br/>8. Groszek ptysiowy kg 20<br/>9. Chleb wiejski szt. 300<br/>10. Drożdżówki 100g szt. 200<br/>11. Precel z sezamem lub makiem 100g szt. 50<br/>12. Bułka maślana lub rogal maślany lub obwarzanek	szt. 50<br/>13. Kołacz z serem duży	szt. 350<br/>14. Chleb słonecznikowy szt. 150<br/>15. Drożdże 500 g szt. 15<br/>16. Rogaliki francuskie kg 60<br/>17. Bułka tarta kg 80 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 3 na dostawę towaru – PRODUKTY RÓŻNE <br/>Lp. Nazwa Produktu Jm	Ilość<br/>1. Cukier waniliowy 32g opakowanie jednostkowe szt. 300<br/>2. Cukier puder kg 10<br/>3. Cukier 1 kg torebka kg 740<br/>4. Dżem różne smaki 290g słoik. skład: owoce 50g/100. np. bio fix szt. 210<br/>5. Grzyby suszone podgrzybek kg 0,5<br/>6. Groszek konserwowy puszka 400 g. szt. 20<br/>7. Galaretka owocowa różne smaki, 0,75g opakowanie jednostkowe np. Winiary” lub równoważny. szt. 285<br/>8. Cynamon 20gr. szt. 60<br/>9. Dżem duży 1 l. o smaku truskawki, skład: owoce, substancje żelujące, pektyna, regulator kwaśności, opakowanie słoik. np. Pińczów szt. 10<br/>10. Ananas w syropie szt. 5<br/>11. Ciastka herbatniki Asy opakowanie 1,10 kg 40<br/>12. Angielskie ziele opakowanie jednostkowe folia z aluminiowa z nadrukiem kolorowanym waga 20gr. szt. 50<br/>13. Herbata Lipton 100 szt.	szt. 60<br/>14. Herbata saga 90 szt. opakowanie lub równoważny. szt. 10<br/>15. Herbata owocowa różne smaki 25 szt szt. 20<br/>16. Budynie śmietankowy lub waniliowy 38 g np. winiary szt. 125<br/>17. Kminek 20,g. opakowanie folia aluminiowa z kolorowym nadrukiem opakowanie jednostkowe. szt. 25<br/>18. Brzoskwinia w syropie szt. 10<br/>19. Groch omielany 0,5 kg szt. 45<br/>20. Faola Jaś 0,5 kg szt. 50<br/>21. Kakao 100 g. o obniżonej zawartości tłuszczu Opakowanie jednostkowe. np. DecoMoreno lub równoważny szt. 110<br/>22. Kawa zbożowa Inka 150g. opak.. szt. 40<br/>23. Kisiel owocowy różne smaki 38g. torebka folia z nadrukiem , opakowanie jednostkowe np. Winiary szt. 250<br/>24. Koncentrat pomidorowy 50 procent pomidorów, 850g opakowanie jednostkowe puszka Bażant lub równoważny. szt. 80<br/>25. Kasza jaglana op. 0,5 kg	kg 6<br/>26. Kukurydza konserwowa 400g. skład: ziarna słodkiej kukurydzy, sol, woda, cukier, opakowanie jednostkowe puszka, szt. 50<br/>27. Kasza manna opakowanie jednostkowe torebka 1 kg. Bez obcych zapachów i zanieczyszczeń. kg 40<br/>28. Kasza pęczak opakowanie torebka 1kg kg 40<br/>29. Kasza gryczana Prażona 1kg. Torebka np. Piątnica. kg 30<br/>30. Kasza jęczmienna perłowa opakowanie 0,5 kg szt. 10<br/>31. Czosnek granulowany opak. 20g szt. 130<br/>32. Kasza jęczmienna wiejska średnia lub Mazurska torebka 1 kg. kg 115<br/>33. Ketchup łagodny np. Roleski 450 g 80% pomidorów . pojemnik z dozownikiem. szt. 130<br/>34. Makaron brązowy kg 15<br/>35. Wafle ryżowe op szt. 60<br/>36. Papryka proszek słodka op 20g	szt. 140<br/>37. Makaron wstążka lub świdry lub kolanko lub łazanka skł. Mąka pszenna jajko, sól, opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem 1 kg. Np. Lubella kg 230<br/>38. Makaron muszelka opakowanie jednostkowe 1 kg. Folia z nadrukiem kolorowym np. Lubella lub równoważny. kg 16<br/>39. Makaron nitka 250 g. skład: mąka pszenna, jajko, 23,5 procent przyprawy kurkumy. Opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem. Np. Babuni lub równoważny.	szt. 200<br/>40. Makaron zacierka 250gr. Skł: mąka pszenna , jajko, przyprawa kurkuma, opakowanie jednostkowe folia z nadrukiem kolorowym. szt. 260<br/>41. Makaron zacierka literki lub gwiazdki 0.25 dag opakowanie szt. 200<br/>42. Musztarda stołowa 450gr. Z dozownikiem. szt. 15<br/>43. Majeranek 20 gr. opakowanie jednostkowe folia z kolorowym nadrukiem szt. 50<br/>44. Miód pszczeli wielokwiatowy 750 gr. opakowanie słoik. np. Huzar szt. 40<br/>45. Mąka pszenna opakowanie jednostkowe 1 kg. Torebka np. Poznańska lub równoważny. kg 640<br/>46. Liść laurowy 0,7g. torebka folia z nadrukiem szt. 40<br/>47. Ogórki konserwowe 0,9 L słoik-skład: ogórki woda, ocet spirytusowy, cukier, sól, naturalne przyprawy smakowe. Opakowanie jednostkowe waga 880 g.	szt. 35<br/>48. Olej rzepakowy 1 L. z pierwszego tłoczenia, butelka z tworzywa sztucznego dopuszczalna do żywności. L 350<br/>49. Ryż Biały długo ziarnisty Torebka 1 kg. Piątnica lub równoważny. kg 230<br/>50. Ryż brązowy kg 5<br/>51. Papryka konserwowa czerwona- skład: płaty papryki , woda, cukier, sol, przyprawy smakowe, opakowanie jednostkowe słoik 900 ml. szt. 10<br/>52. Pieprz naturalny- mielony 20 gr. opakowanie jednostkowe, folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 230<br/>53. Śmietan fix torebka 9g szt. 20<br/>54. Soda oczyszczona torebka 100g szt. 30<br/>55. Przyprawa bazylia –w proszku 10 gr. opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 30<br/>56. Przyprawa oregano 10 gr. torebka foliowa z nadrukiem kolorowym- mielona szt. 30<br/>57. Proszek do pieczenia 39 g. opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 150<br/>58. Przyprawa zioła prowansalskie 10g. w proszku, opakowanie folia aluminiowa z nadrukiem kolorowym. szt. 20<br/>59. Płatki jęczmienne śniadaniowe500g. opakowanie folia z nadrukiem. szt. 25<br/>60. Płatki owsiane śniadaniowe opakowanie 500g lub 1 kg. kg 25<br/>61. Płatki śniadaniowe kukurydziane op. 1 kg. Zawartość kukurydzy procent, cukier, sól, glukoza , substancje wzmacniające Np. Lubella lub równoważny kg 43<br/>62. Przyprawa winiary 1l kg	85<br/>63. Rodzynki- 40 g. opakowanie folia jednostkowa z nadrukiem kolorowym. kg 5<br/>64. Sól kuchenna jodowana 1 kg. kg 120<br/>65. Pomidory pelati bez skóry kg 70<br/>66. Sok owocowy Kubuś- 0,9 l. butelka tworzywo sztuczne dopuszczalne do żywności, skł: owoce, marchew, pomarańcza, lub inne smaki, sok zagęszczony. szt. 270<br/>67. Sos słodko- kwaśny Pudliszki 500g szt. 50<br/>68. Skrobia ziemniaczana- torebka 1 kg kg 35<br/>69. Mąka razowa kg 5<br/>70. Przyprawa kurkuma op. 20g z kol nadrukiem szt. 20<br/>71. Przyprawa curry 20g opak z kol nadrukiem szt. 20<br/>72. Sok malinowy zagęszczony – 5 L. pojemnik jednorazowy z tworzywa sztucznego dopuszczonego do żywności, skł: malina, cukier, substancje zagęszczające. szt. 9<br/>73. Soczewica 0,5 kg. kg 12<br/>74. Filet z makreli w sosie pomidorowym - 170g. puszka opakowanie jednostkowe, skł: makrela 65 %, sól, przyprawy smakowe. szt. 55<br/>75. Filet z makreli w oleju 0p 170g 65% makreli szt. 80<br/>76. Żelatyna spożywcza szt. 15<br/>77. Żurek naturalny 450 g. słoik skł: skrobia mąki żytniej sol, substancje wzmacniające smak i zapach, glutaminian sodu, cukier, aromat, cebula. szt. 70<br/>78. Czekolada 60 % zawartości kakao szt. 60<br/>79. Kwasek cytrynowy op 20g szt. 50<br/>80. Ocet jabłkowy 1l	szt. 18<br/>81. Ciastka biszkopty z galaretką i czekoladą op 1 kg szt. 12<br/>82. Ciastka wafle z kremem czekoladowym op. 400g szt. 70<br/>83. Woda mineralna średnio gazowana 1.5 l szt. 200<br/>84. Majonez 1l typu Winiary szt. 20<br/>85. Ciastka biszkopty okrągłe 0.50 op szt. 120<br/>86. Ciastka pierniczki w czekoladzie op 1 kg szt. 10<br/>87. Wafle tortowe op szt. 50<br/>88. Fasola konserwowa czerwona 400 g szt. 40<br/>89. Powidło śliwkowe szt. 10<br/>90. Chrupki kukurydziane 60 g opak. szt. 200<br/>91. Chrzan tarty 180 g szt. 15<br/>92. Soczek 100% z rureczką 200 ml szt. 200<br/>93. Pieczarki marynowane słoik 760 g szt. 10<br/>94. Przyprawa do piernika opakowanie 25g szt. 25<br/>95. Przyprawa tymianek opakowanie 10 g	szt. 25<br/>96. Kasza kukurydziana opakowanie 0,5 kg. szt. 10<br/>97. Orzech laskowy opak. 1 kg szt. 1<br/>98. Tuńczyk w puszce szt. 20<br/>99. Wiórka kokosowe 100g	szt. 20<br/>100. Pomidor suszony w zalewie słoik 720 ml	szt. 15<br/>101. Sezam suchy op. 100g szt. 10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 4 na dostawę towaru – MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE, TŁUSZCZE<br/>Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość<br/>1. Mleko wiejskie folia 2 % 1 L. opakowanie jednostkowe z kolorowym nadrukiem. szt. 3380<br/>2. Serek Twój puszysty smak 150 g – różne smaki szt. 150<br/>3. Jogurt naturalny 1 L. bez dodatków smakowych wiaderko plastikowe dopuszczalne do żywienia. L 200<br/>4. Danonki owocowe 4x50g	szt. 50<br/>5. Masło Exstra 200 g. zawartość tłuszczu 82 %. szt. 1400<br/>6. Twaróg półtłusty zawartość tłuszczu do 7% opakowanie pergamin. kg 200<br/>7. Twaróg mielony- półtłusty, wiaderko plastikowe dopuszczalne w żywieniu,, pojemność 1kg. kg 180<br/>8. Gratka drink 170g	szt. 400<br/>9. Serek wiejski kanapkowy, 100 g. opakowanie jednostkowe pojemniczek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem. szt. 100<br/>10. Śmietana 18 procent 400g. opakowanie jednostkowe kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu, z kolorowym nadrukiem. szt. 560<br/>11. Danio serek o smaku waniliowym lub truskawkowym, 130 g. kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu z kolorowym nadrukiem. szt. 30<br/>12. Kefir naturalny 1 l szt. 10<br/>13. Ser żółty- salami Licbark: lub Kraśnik: opakowanie folia z kolorowym nadrukiem. kg 65<br/>14. Śmietana kremówka 30% 200 ml. kubek plastikowy dopuszczalny w żywieniu z kolorowym nadrukiem. szt. 410<br/>15. Serek monte pak po 6x55 g szt. 50<br/>16. Margaryna palma szt. 100<br/>17. Ser topiony Hochland baton 100 g	szt. 60<br/>18. Bryndza 100g szt. 10<br/>19. Ser mozzarella w bloku kg 15 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 5 na dostawę towaru – WARZYWA I OWOCE<br/>Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość<br/>1. Kalafior świeży szt. 10<br/>2. Brokuł świeży	szt. 10<br/>3. Fasola szparagowa żółta lub zielona kg 10<br/>4. Ziemniak kg 4500<br/>5. Ziemniak młody wczesny od 01.05 do 31.07 kg 560<br/>6. Marchew kg 550<br/>7. Ananas	szt. 10<br/>8. Burak czerwony wczesny kg 320<br/>9. Botwinka pęczek szt. 10<br/>10. Pietruszka korzeń kg 110<br/>11. Seler korzeniowy płukany kg 130<br/>12. Cebula kg 200<br/>13. Czosnek szt. 210<br/>14. Kapusta biała młoda wczesna szt. od 01.05 do 31.07	szt. 85<br/>15. Kapusta biała późna na kg kg 160<br/>16. Kapusta włoska szt. 12<br/>17. Kapusta pekińska szt. 40<br/>18. Kapusta czerwona kg 40<br/>19. Kapusta kiszona worek folia 1 l kg kg 120<br/>20. Koper świeży pęczek szt. 300<br/>21. Ogórek szklarnia – krajowy lub importowany . kg 150<br/>22. Pieczarka uprawna świeża.	kg 60<br/>23. Pomidor świeży – dojrzały intensywny kol kg 220<br/>24 Por- świeży intensywnie zielony szt. 100<br/>25. Sałata masłowa świeża bez uszkodzeń szt. 10<br/>26. Susz wigilijny tacka 250 g szt. 15<br/>27. Szczypiorek -pęczek	szt. 70<br/>28. Rzodkiewka pęczek szt. 200<br/>29. Banan dojrzały bez uszkodzeń kg 920<br/>30. Cytryna dojrzała	kg 90<br/>31. Gruszki- zielone lub żółte kg 460<br/>32. Jabłko – kl. I kg 1270<br/>33. Kiwi-kg bez uszkodzeń mechanicznych, kg 110<br/>34. Mandarynka- owoc dojrzały słodki	kg 290<br/>35. Pomarańcze dojrzałe intensywny kolor kg 50<br/>36. Arbuz – owoc dojrzały kg 400<br/>37. Brzoskwinia owoc świeży gat. 1 kg 140<br/>38. Nektarynka owoc gat. 1 kg 120<br/>39. Borówka – uprawna lub leśna kg 1<br/>40. Winogrona-zielone dojrzałe słodkie kg 10<br/>41. Papryka czerwona słodka kg 30<br/>42. Pietruszka liście pęczek	szt. 200<br/>43. Morela świeża kg 15<br/>44. Śliwka węgierka kg 25<br/>45. Dynia cała kg 90<br/>46. Sałata lodowa szt. 230<br/>47. Imbir korzeń kg 13<br/>48. Rukola opakowanie 100g szt. 20<br/>49. Kiełki lucerny lub brokuła250g	szt. 10<br/>50. Truskawka świeża gat. 1 kg 120<br/>51. Ogórek kiszony wiaderko 5l szt. 30<br/>52. Awokado szt. 40<br/>53. Cukinia kg 20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 6 na dostawę towaru – MROŻONKI<br/>Lp. Nazwa Produktu Jm Ilość<br/>1. Filet Rybny Miruna –bez skóry opakowanie 6,80 czerwone kg 238<br/>2. Polędwiczka z dorsza gat 1op 5 kg kg 5<br/>3. Filet rybny Morszczuk op 7,00 kg gat 1 kg 49<br/>4. Bukiet kwiatowy warzywa 3 składnikowy kg 70<br/>5. Brokuł mrożony op 2,50 kg kg 110<br/>6. Kalafior mrożony op 2,5 kg kg 65<br/>7. Mieszanka warzywna 7 składnikowa do zupy kg 50<br/>8. Fasola mrożona op 2,5 kg	kg 90<br/>9. Truskawka mrożona op 2,50 kg kg 120<br/>10. Śliwka mrożona – op. Od 2 do 5 kg. Owoc dojrzały bez pestek, bez uszkodzeń mechanicznych,. kg 30<br/>11. Mieszanka kompotowa op 2,50 kg kg 270<br/>12. Groszek zielony mrożony op 2,50 kg kg 20<br/>13. Szpinak mrożony 2,5 kg op kg 35<br/>14. Malina mrożona 2,5 kg op kg 5<br/>15. Marchewka beaby gatunek 1 2,5 kg op	kg 35<br/>16. Brukselka gatunek 1 2,5 kg op kg 7,5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do formularza ofertowego.<br/>Zadanie Nr 7 na dostawę towaru – MIĘSO i WĘDLINY<br/>Lp. Nazwa Produktu Jm	Ilość<br/>1. Łopatka wieprzowa- mięso świeże kg 290<br/>2. Schab bez kości- świeży, bez obcych zapachów kg 105<br/>3. Karczek wieprzowy świeży bez obcych zapachów, z niewielkim przerostem tłuszczu kg 25<br/>4. Szynka wieprzowa b/k kg 70<br/>5. Mięso gulaszowe z indyka bez skóry udziec kg 160<br/>6. Filet z indyka świeży kg 5<br/>7. Filet z kurczaka świeży kg 340<br/>8. Schab pieczony premium kg 35<br/>9. Parówki – świeże zawartość mięsa szynki 90% kg	85<br/>10. Szynka wieprzowa domowa 89% mięsa kg 50<br/>11. Sękacz zapiekany kg 10<br/>12. Szynka zapiekana na maśle kg 40<br/>13. Pasztet pieczony drobiowy lub wieprzowy kg 20<br/>14. Filet prasowany kg 6<br/>15. Polędwica Sopocka kg 15<br/>16. Filecik złocisty kg 30<br/>17. Kiełbasa biała gruba kg 15<br/>18. Wątróbka drobiowa kg 15<br/>19. Kości schabowe cięte ze schabu kg 40<br/>20. Kiełbasa szynkowa tradycyjna kg 3<br/>21. Kiełbasa żywiecka kg 3<br/>22. Kiełbasa krucha kg 12<br/>23. Kiełbasa krakowska parzona kg 2<br/>24. Kiełbasa krakowska sucha kg 32<br/>25. Kiełbasa toruńska kg 110<br/>26. Pieczeń z cielęciną kg 5<br/>27. Mięso gulaszowe wołowe kg 8<br/>28. Szponder wołowy kg 20<br/>29. Udziec z kurczaka ze skórą kg 90<br/>30. Kiełbasa drobiowa podsuszana kg 15<br/>31. Podgardle gotowane kg 8<br/>32. Boczek wędzony kg 8<br/>33. Boczek gotowany kg	40<br/>34. Skrzydełko z indyka kg 13<br/>35. Pieczeń klops z polędwiczką kg	15<br/>36. Porcja rosołowa ze skrzydełkami kg 160<br/>37. Kurczak świeży kg 5<br/>38. Polędwiczka pieczona o smaku Maślanym	kg 8<br/>39. Kabanos drobiowy kg 5<br/>40. Podgardle gotowane kg 5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.<br/>2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:<br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1 Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę 100 pkt<br/>3. Punkty przyznawane za kryterium „Cena za całość przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Nr kryterium Wzór<br/>1 C = [( Cn/Cb)*100]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>4. Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych<br/>w ramach ustalonego kryterium.<br/>6. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/>7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub<br/>kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a<br/>jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia<br/>w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, w ramach danej części przedmiotu zamówienia.<br/>8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem.<br/>9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu,<br/>która jest najwyżej oceniona i nie podlega odrzuceniu oraz spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: <br/>Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy.<br/>Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Muszynie, ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna, NIP: 7341704177 REGON: 004423737 w imieniu i na rzecz którego działa Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul. Rynek 13/2, 33-370 Muszyna<br/>Rodzaj Zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa<br/>Przedmiot działalności Zamawiającego: Edukacja

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com