JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/0057085601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230173142</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cieplicka 69/71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 756435700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@szpitalmsw.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpitalmsw.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawy żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4167339a-f729-4ada-bb86-ca66d57a673e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00570856</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00074645/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawy żywności w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4167339a-f729-4ada-bb86-ca66d57a673e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl<br/>www.szpitalmsw.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami:<br/>1)	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:<br/>a. przy użyciu Platformy zakupowej o której mowa w Rozdziale I niniejszej SWZ,<br/> b. poczty elektronicznej.<br/>2)	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania z Platformy zakupowej. <br/>3)	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. <br/>4)	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w:<br/>a.	rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>b.	rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>5)	Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.<br/>6)	Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ.<br/> 7) Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, (adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej Specyfikacji), w tym również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f)	archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). <br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. <br/>7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, <br/>8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">12/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe. <br/><br/> Nazwa surowca	Jm	Ilość<br/>1	baleron drobiowy	kg.	250<br/>2	baleron wieprzowy	kg.	130<br/>3	boczek faszerowany bez warzyw	kg.	100<br/>4	boczek wędzony parzony	kg.	200<br/>5	filet z indyka bez chrząstek nie mrożony	kg.	600<br/>6	filet z kurczaka schłodzony bez chrząstek nie mrożony	kg.	1000<br/>7	flaki wołowe blanszowane (bez rosołu wywaru) nie mrożone	kg.	300<br/>8	golonka wieprzowa tylna nie mrożona	kg.	200<br/>9	golonka z indyka (waga szt do 250g) nie mrożona	kg.	300<br/>10	gulaszowe wieprzowe bez chrząstek nie mrożone	kg.	60<br/>11	gulaszowe z indyka bez chrząstek nie mrożone	kg.	40<br/>12	indyk w galarecie	kg.	250<br/>13	kabanos drobiowy na naturalnym flaku	kg.	150<br/>14	kabanos wieprzowy na naturalnym flaku	kg.	150<br/>15	karczek wieprzowy b/k świeży	kg.	700<br/>16	karczek pieczony	kg.	100<br/>17	kaszanka	kg.	220<br/>18	kiełbasa biała	kg.	200<br/>19	kiełbasa śląska	kg.	150<br/>20	kiełbasa golonkowa	kg.	200<br/>21	kiełbasa krakowska sucha	kg.	210<br/>22	kiełbasa salami z pieprzem	kg.	20<br/>23	kiełbasa salami z suszonymi pomidorami	kg.	20<br/>24	kiełbasa salami(oryginalna)	kg.	100<br/>25	kiełbasa swojska	kg.	200<br/>26	kiełbasa myśliwska	kg.	120<br/>27	kiełbasa z czosnkiem	kg.	120<br/>28	kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg.	160<br/>29	kiełbasa z kminkiem	kg.	100<br/>30	kiełbasa żywiecka wieprzowa	kg.	250<br/>31	kiełbaski frankfurterki	kg.	300<br/>32	krakowska drobiowa parzona	kg.	200<br/>33	kurczak świeży schłodzony	kg.	50<br/>34	łopatka pieczona	kg.	350<br/>35	łopatka wieprzowa b/k nie mrożona	kg.	1300<br/>36	mielonka drobiowa	kg.	280<br/>37	mielonka wieprzowa	kg.	80<br/>38	mięso mielone wołowo -wieprzowe nie mrożone	kg.	50<br/>39	mięso z indyka udziec nie mrożone	kg.	30<br/>40	mortadela wieprzowa	kg.	50<br/>41	ogonówka kg.	350<br/>42	parówki wieprzowe grube -serdelki w naturalnym flaku	kg.	200<br/>43	parówki z szynki	kg.	250<br/>44	pasztet drobiowy bez dodatków 160g w puszce	szt	1800<br/>45	pasztet pieczony wieprzowy	kg.	80<br/>46	pasztetowa kg.	30<br/>47	pieczeń drobiowa	kg.	150<br/>48	pierś pieczona	kg.	150<br/>49	polędwica drobiowa nie mielonka	kg.	320<br/>50	polędwica sopocka nie mielonka	kg.	250<br/>51	polędwica wiśniowa	kg.	100<br/>52	polędwica z majerankiem	kg.	150<br/>53	rolada z indyka	kg.	60<br/>54	rolada drobiowa szpinakowa	kg.	120<br/>55	rolada drobiowa z mozzarellą i suszonymi pomidorami	kg.	80<br/>56	salceson czosnkowy	kg.	180<br/>57	salceson wieprzowy czarny	kg.	30<br/>58	schab b/k nie mrożony	kg.	1300<br/>59	schab w przyprawach	kg.	250<br/>60	szyneczka mielonka 110g kubek ręcznie otwierana	szt	2300<br/>61	szynka b/k nie mrożona	kg.	1100<br/>62	szynka drobiowa gotowana nie mielonka	kg.	200<br/>63	szynka drobiowa konserwowa nie mielonka	kg.	200<br/>64	szynka wieprzowa gotowana nie mielonka	kg.	320<br/>65	szynka wieprzowa konserwowa nie mielonka	kg.	250<br/>66	udka drobiowe- średniej wielkości( do 250g) nie mrożone	kg.	2500<br/>67	wątroba wieprzowa	kg.	100<br/>68	wątróbka drobiowa	kg.	100<br/>69	wędzonka wieprzowa	kg.	250<br/>70	wołowe pieczeniowe extra (zrazowe) nie mrożone	kg.	700<br/>71	żeberka paski mięsne nie mrożone	kg.	600<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamowienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. <br/><br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Bułka grahamka (100g)	szt.	1000<br/>2	Bułka pszenna(100g)	szt.	2000<br/>3	Bułka słodka z dżemem(100g)	szt.	1000<br/>4	Bułka tarta	kg.	350<br/>5	Chleb bezglutenowy(250g)	szt.	100<br/>6	Chleb pszenny(400g)	szt.	600<br/>7	Chleb razowy( 500g)	szt.	16000<br/>8	Chleb zwykły (600g)	szt.	11000<br/>9	Pączki z dżemem(100g)	szt.	350<br/>10	Rogal maślany bez nadzienia	szt.	400<br/>11	Rogal z nadzieniem czekoladowym (50g)	szt.	500<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony. <br/><br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Arbuzy	kg.	550<br/>2	Banany żółte, zdrowe bez uszkodzeń i czarnych plam	kg.	2000<br/>3	Bazylia świeża w doniczce	szt.	15<br/>4	Botwina świeża, nie zwiędnięta w pęczkach	pęczek	120<br/>5	Brokuł świeży, zielony bez uszkodzeń i zanieczyszczeń	szt.	50<br/>6	Brzoskwinie	kg.	200<br/>7	Bób świeży	kg.	30<br/>8	Burak czerwony, świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń, workowany 10 kg(pozostałe miesiące)	kg.	1300<br/>9	Burak czerwony młody , świeży, zdrowy, czysty bez uszkodzeń (maj, czerwiec, lipiec)	kg.	500<br/>10	Cebula czerwona	kg.	400<br/>11	Cebula zdrowa, czysta, cała bez uszkodzeń i kiełków, workowana 10-15 kg	kg.	2000<br/>12	Cukinia	kg.	300<br/>13	Cytryny	kg.	50<br/>14	Czosnek zdrowy, świeży bez uszkodzeń i zanieczyszczeń z wyłączeniem importu z Chin	kg.	80<br/>15	Dynia	kg.	80<br/>16	Fasola szparagowa świeża	kg.	100<br/>17	Gruszki	kg.	450<br/>18	Jabłka zdrowe, bez uszkodzeń w kartonach lub skrzynkach	kg.	6000<br/>19	Kalafior świeży, czysty, suchy bez uszkodzeń i zanieczyszczeń	szt.	100<br/>20	Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (lipiec,sierpień,wrzesień,październik)	szt.	500<br/>21	Kapusta biała o świeżym wyglądzie bez uszkodzeń i zanieczyszczeń (pozostałe miesiące)	kg.	900<br/>22	Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (lipiec,sierpień,wrzesień,październik)	szt.	150<br/>23	Kapusta czerwona zdrowa, czysta bez uszkodzeń (pozostałe miesiące)	kg.	800<br/>24	Kapusta kiszona z marchewką bez oznak gnicia w wiadrach 5 kg	kg.	1300<br/>25	Kapusta pekińska świeża, prawidłowo wykszatłcona bez uszkodzeń	kg.	800<br/>26	Kapusta włoska nie zwiędnięta, czysta bez uszkodzeń	kg.	200<br/>27	Kiwi	szt.	2000<br/>28	Koperek zielony świeży nie zwiędnięty w pęczkach (pozostałe miesiące)	pęczek	1500<br/>29	Koperek zielony świeży nie zwiędnięty w pęczkach(czerwiec,lipiec, sierpień, wrzesień)	pęczek	1000<br/>30	Mandarynki	kg.	600<br/>31	Marchew I gat. świeża, zdrowa, czysta bez uszkodzeń,workowana 10 kg	kg.	2600<br/>32	Natka pietruszki świeża nie zwiędnięta w pęczkach(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	pęczek	700<br/>33	Natka pietruszki świeża nie zwiędnięta w pęczkach(pozostałe miesiące)	pęczek	1000<br/>34	Nektarynki	kg.	250<br/>35	Ogórek kiszony z przyprawami, zdrowy,twardy bez oznak pleśni i gnicia, wiadro 3 kg	kg.	900<br/>36	Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	kg.	700<br/>37	Ogórek zielony świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące)	kg.	1000<br/>38	Papryka kolorowa świeża bez uszkodzeń i zanieczyszczeń	kg.	1400<br/>39	Pieczarka świeża nie rozwinięta bez uszkodzeń i pleśni	kg.	200<br/>40	Pietruszka korzeń zdrowa,czysta bez uszkodzeń	kg.	35<br/>41	Pomarańcze gat. I , zdrowe bez uszkodzeń i oznak gnicia	kg.	600<br/>42	Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (czerwiec,lipiec,sierpień ,wrzesień)	kg.	1500<br/>43	Pomidor świeży, czysty bez uszkodzeń (pozostałe miesiące)	kg.	2000<br/>44	Por zdrowy, prawidłowo wykształcony, świeży	szt.	900<br/>45	Rzodkiew biała sopel	kg.	900<br/>46	Rzodkiewka(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	pęczek	700<br/>47	Rzodkiewka(pozostałe miesiące)	pęczek	1200<br/>48	Sałata zielona(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	szt.	1300<br/>49	Sałata lodowa 1szt. nie mniej niż 400g	szt.	900<br/>50	Sałata zielona (pozostałe miesiące)	szt.	1500<br/>51	Seler korzeń, zdrowy,czysty bez uszkodzeń	kg.	500<br/>52	Szczypiorek świeży w pęczkach(czerwiec,lipiec,sierpień,wrzesień)	pęczek	500<br/>53	Szczypiorek świeży w pęczkach(pozostałe miesiące)	pęczek	900<br/>54	Śliwki	kg.	150<br/>55	Truskawka świeża bez pleśni i nadgnicia	kg.	200<br/>56	Winogrona białe	kg.	200<br/>57	Ziemniaki odmiana jednorodna w każdej dostawie bez uszkodzeń, plam chorobowych i kiełków, workowane 10-15 kg	kg.	14000<br/>58	Ziemniaki młode, odmiana jednorodna, świeże bez uszkodzeń, workowane 10-15 kg(czerwiec,lipiec sierpień)	kg.	6000<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, ryby przetworzone i konserwowane. <br/><br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Brokuły mrożone kwiatek opakowania 2-5 kg	kg.	900<br/>2	Brukselka mrożona opakowania 2-5 kg	kg.	50<br/>3	Bób mrożony opakowanie 2-5 kg	kg.	15<br/>4	Fasolka szparagowa zielona mrożona cięta opakowania 2-5 kg	kg.	150<br/>5	Fasolka szparagowa żółta mrożona cięta opakowania 2-5kg	kg.	200<br/>6	Filet z dorsza mrożony, (400-900g) SHP do 5% technologicznej glazury	kg.	600<br/>7	Filet z mintaja mrożony, jeden gatunek ,(nie mniej niż 160 g) SHP do 5% technologicznej glazury	kg.	400<br/>8	Filet z morszczuka mrożony,( nie mniej niż 150g)SHP do 5% technologicznej glazury z wykluczenie importu z Chin	kg.	500<br/>9	Groszek zielony mrożony	kg.	200<br/>10	Kalafior mrożony kwiatek opakowania 2-5kg	kg.	600<br/>11	Karp patroszony	kg.	50<br/>12	Makrela w oleju	kg.	150<br/>13	Makrela wędzona luz M , L	kg.	70<br/>14	Marchew mrożona opakowania 2-10kg	kg.	500<br/>15	Mieszanka mrożona 8 składnikowa opakowania 2-10kg	kg.	700<br/>16	Owoce mrożone aronia	kg.	50<br/>17	Owoce mrożone truskawka	kg.	50<br/>18	Owoce mrozone wiśnia	kg.	50<br/>19	Owoce mrożone czarna porzeczka	kg.	50<br/>20	Mieszanka kompotowa mrożona (śliwka, jabłko, agrest, aronia, porzeczka czerwona, wiśnia) opakowania 2-5kg	kg.	1300<br/>21	Mieszanka kompotowa mrożona (wiśnia, śliwka, czerwona porzeczka, aronia, truskawka) opakowania 2-5kg	kg.	300<br/>22	Miruna bez skóry mrożona ,( nie mniej niż 300g) SHP do 5% technologicznej glazury	kg.	200<br/>23	Papryka mrożona opakowania 2-5kg	kg.	300<br/>24	Paprykarz szczeciński (puszka 0,341kg)	kg.	150<br/>25	Pasta z makreli (wiadro 3 kg)	kg.	30<br/>26	Pieczarka mrożona opakowania 2-5kg	kg.	400<br/>27	Pyzy z mięsem mrożone opakowanie 2,5 kg	kg.	260<br/>28	Pyzy bez mięsa opakowanie 2,5 kg	kg.	260<br/>29	Seler mrożony opakowania 2-5kg	kg.	350<br/>30	Szpinak mrożony opakowania 2-5 kg	kg.	400<br/>31	Szprot w oleju (0,18kg)	kg.	200<br/>32	Szprot w pomidorach(0,18kg)	kg.	250<br/>33	Śledź matias w wiaderku(4kg)	kg.	250<br/>34	Tuńczyk w oleju (w kawałkach ) puszka z otwieraczem	kg.	100<br/>35	Tuńczyk w sosie własnym (w kawałkach )puszka z otwieraczem	kg.	250<br/>36	Włoszczyzna paski mrożona opakowania 2-10 kg	kg.	1600<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1d do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Różne produkty spożywcze, kakao, wyroby cukiernicze, kawa, herbata, sosy, przyprawy i zioła, zupy i buliony, owoce konserwowane, owoce suszone, soki, napoje i woda mineralna.<br/><br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Ananas konserwowy	kg.	280<br/>2	Barszcz czerwony opakowanie 3 kg zawartość sodu w 100g/0,5g	kg.	5<br/>3	Barszcz w płynie opakowanie 0,5 l	litr.	4<br/>4	Bazylia suszona	kg.	4<br/>5	Budyń	kg.	4<br/>6	Brzoskwinia konserwowa	kg.	350<br/>7	Cebula prażona	kg.	2<br/>8	Cebulka konserwowa dekoracyjna	kg.	2<br/>9	Chrzan konserwowy	kg.	130<br/>10	Ciecierzyca kabuli sucha kg.	250<br/>11	Cukier biały	kg.	2200<br/>12	Cukier puder	kg.	20<br/>13	Cukier wanilinowy (32g)	kg.	4<br/>14	Cynamon	kg.	2<br/>15	Czosnek niedźwiedzi suszony	kg.	4<br/>16	Czubryca czerwona	kg.	0,5<br/>17	Czubryca zielona	kg.	0,5<br/>18	Czosnek suszony	kg.	3<br/>19	Ćwikła	kg.	90<br/>20	Dżem brzoskwiniowy z kawałkami owoców(nie niskosłod)	kg.	10<br/>21	Dżem o niskiej zawartości cukru	kg.	10<br/>22	Dżem truskawkowy z kawałkami owoców(nie niskosłodz)	kg.	10<br/>23	Dżem wiśniowy z kawałkami owoców(nie niskosł)	kg.	10<br/>24	Dżem z czarnej porzeczki z kawałkami owoców( nie niskosł)	kg.	10<br/>25	Dżemiki 1 razowe	szt.	5000<br/>26	Fasola suszona(drobna i gruba)	kg.	250<br/>27	Fasolka konserwowa kolorowa(ziarno)	kg.	300<br/>28	Fasolka konserwowa szparagowa cięta (puszka)	kg.	20<br/>29	Galaretka owocowa różne smaki	kg.	7<br/>30	Groch suszony łuskany	kg.	180<br/>31	Groszek konserwowy(puszka z otwieraczem)	kg.	300<br/>32	Groszek ptysiowy opakowanie do 0,5 kg	kg.	45<br/>33	Herbata expresowa- torebka	kg.	270<br/>34	Kakao naturalne extra ciemne nierozp. (tłuszcz kakaowy 10-12%, bez gorczycy i selera) (200g)	kg.	70<br/>35	Kasza gryczana	kg.	250<br/>36	Kasza jaglana	kg.	100<br/>37	Kasza jęczmienna	kg.	250<br/>38	Kasza manna(nie expresowa)	kg.	100<br/>39	Kasza pęczak	kg.	40<br/>40	Kasza perłowa	kg.	50<br/>41	Kawa zbożowa (500g)	kg.	100<br/>42	Ketchup	kg.	150<br/>43	Kisiel owocowy różne smaki	kg.	3<br/>44	Kleik ryżowy	szt.	50<br/>45	Kolendra przyprawa ziarno	kg.	0,5<br/>46	Kolendra liście	kg.	0,5<br/>47	Kokos do ciasta	kg.	1<br/>48	Kompot aronia	kg.	50<br/>49	Kompot czarna porzeczka	kg.	30<br/>50	Kompot śliwka	kg.	30<br/>51	Kompot truskawka	kg.	30<br/>52	Kompot wiśnia	kg.	30<br/>53	Koncentrat pomidorowy 30% puszka 0,8 kg	kg.	300<br/>54	Koperek suszony	kg.	2<br/>55	Krem do tortu różne smaki	szt.	10<br/>56	Kukurydza konserwowa(z otwieraczem)	kg.	380<br/>57	Kuskus	kg.	50<br/>58	Kutia gotowa	kg.	2<br/>59	Kwasek cytrynowy kg.	4<br/>60	Lubczyk suszony	kg.	2<br/>61	Liść laurowy (opakowanie do 0,5kg)	kg.	2<br/>62	Majeranek (opakowanie do 0,5kg)	kg.	7<br/>63	Majonez dekoracyjny (0,7kg )	kg	500<br/>64	Makaron spagetti na mące durum opakowanie 3kg	kg.	220<br/>65	Makaron kokarda na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	150<br/>66	Makaron łazanki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	60<br/>67	Makaron muszelki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	50<br/>68	Makaron nitki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	120<br/>69	Makaron ryżowy opakowanie 3kg	kg.	40<br/>70	Makaron rurka na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	60<br/>71	Makaron świderki na mące durum opakowanie 3 kg	kg.	100<br/>72	Makaron żytni razowy do 1,5 kg	kg.	200<br/>73	Masa makowa	kg.	3<br/>74	Mąka pszenna wrocławska typ 500	kg.	500<br/>75	Mąka pszenna tortowa typ 405	kg.	300<br/>76	Mąka krupczatka	kg.	50<br/>77	Mąka ziemniaczana	kg.	100<br/>78	Miód naturalny 1 razowe opakowanie szt.	2000<br/>79	Musztarda sarepska opakowanie 1kg	kg.	100<br/>80	Ocet balsamiczny	litr.	4<br/>81	Ocet jabłkowy	litr.	4<br/>82	Ocet spirytusowy 10% kwasowości opakowanie 1L	litr.	3<br/>83	Ogórki konserwowe	kg.	650<br/>84	Olej rzepakowy	litr.	1200<br/>85	Oliwki cięte słoik	kg.	110<br/>86	Oregano suszone	kg.	1<br/>87	Orzechy włoskie łuskane	kg.	3<br/>88	Otręby pszenne	kg.	10<br/>89	Papryka konserwowa ćwiartki	kg.	500<br/>90	Papryka chili mielona opakowanie 0,5 kg	kg.	4<br/>91	Papryka słodka sypka 100% opakowanie 0,5 kg	kg.	12<br/>92	Papryka ostra sypka 100% opakowanie 0,5 kg	kg.	6<br/>93	Papryka wędzona sypka 100% opakowanie 0,5 kg	kg.	6<br/>94	Pędy bambusa konserwowe (200-300g)	kg.	4<br/>95	Pieczarka konserwowa kg.	250<br/>96	Pieprz cytrynowy opakowanie 0,5 kg	kg.	4<br/>97	Pieprz czarny 100% mielony opakowanie 0,5 kg	kg.	30<br/>98	Pieprz ziołowy opakowanie 0,5 kg	kg.	4<br/>99	Pietruszka suszona opakowanie do 0,3 kg	kg.	2<br/>100	Płatki kukurydziane kg.	70<br/>101	Płatki kukurydziane z miodem	kg.	50<br/>102	Płatki owsiane(nie błyskawiczne)	kg.	100<br/>103	Pomidory suszone w zalewie kg.	40<br/>104	Pomidory w puszce bez skóry	kg.	500<br/>105	Proszek do pieczenia(30g)	kg.	5<br/>106	Przyprawa chińska 0,5-1 kg	kg.	9<br/>107	Przyprawa curry	kg.	5<br/>108	Przyprawa do bigosu,	kg.	2<br/>109	Przyprawa do drobiu opakowanie 800g, bez dodatku soli,glutaminianu sodu,konserwantów,sztucznych barwników	kg.	14<br/>110	Przyprawa do flaków	kg.	3<br/>111	Przyprawa do gyrosa	kg.	1<br/>112	Przyprawa do mięs opakowanie 800g, bez dodatku soli, glutaminianu sodu, sztucznych barwników	kg.	16<br/>113	Przyprawa do ryb opakowanie 800g bez dodatku soli, glutaminianu sodu, konserwantów, sztucznych barwników	kg.	4<br/>114	Przyprawa do gulaszu opakowanie 800g bez dodatku soli, glutaminianu sodu, konserwantów, sztucznych barwników	kg.	2<br/>115	Przyprawa do wołowiny	kg.	3<br/>116	Przyprawa do ziemniaków	kg.	2<br/>117	Przyprawa gałka muszkatołowa	kg.	1<br/>118	Przyprawa imbir	kg.	1<br/>119	Przyprawa kurkuma kg.	5<br/>120	Przyprawa sypka -suszone warzywa	kg.	230<br/>121	Przyprawa do potraw chińskich	kg 9<br/>122	Rodzynki	kg.	1<br/>123	Rosół drobiowy bez glutaminianu sodu (opakowanie 0,5kg - 1 kg)	kg.	150<br/>124	Rosół drobiowy pasta( opakowanie 0,5kg-1 kg)	kg.	150<br/>125	Rozmaryn suszony	kg.	1<br/>126	Ryż	kg.	900<br/>127	Sałatka warzywna kapusta biała(słoik 1litr)	litr.	250<br/>128	Sałatka warzywna kapusta czerwona(słoik 1 litrowy)	litr.	150<br/>129	Seler konserwowy	kg.	300<br/>130	Słonecznik łuskany (opakowanie do 250g)	kg.	10<br/>131	Soczewica czarna sucha kg.	80<br/>132	Soczewica czerwona sucha kg.	250<br/>133	Soczewica zielona sucha	kg.	150<br/>134	Soda spożywcza	kg.	3<br/>135	Soja konserwowa(kiełki)	kg.	250<br/>136	Soja ziarno	kg.	200<br/>137	Sok owocowy ze słomką (200 gram)	szt.	350<br/>138	Sos do sałatek grecki opakowanie 0,5- 0,7 kg	kg.	5<br/>139	Sos do sałatek ogrodowy opakowanie 0,5- 0,7 kg kg.	1<br/>140	Sos do sałatek włoski opakowanie 0,5- 0,7 kg	kg.	1<br/>141	Sól	kg.	700<br/>142	Sól do peklowania	kg.	3<br/>143	Suchary bez cukru	szt.	60<br/>144	Suszone warzywa 100%, bez glutaminianu sodu	kg.	300<br/>145	Szczaw konserwowy	kg.	100<br/>146	Szparagi solone słoik	kg.	4<br/>147	Śmietana w proszku do tortów	kg.	2<br/>148	Tymianek suszony	kg.	2<br/>149	Woda mineralna gazowana 500ml	szt.	500<br/>150	Woda mineralna niegazowana 500ml	szt.	6000<br/>151	Zacierka	kg.	180<br/>152	Ziele angielskie mielone (op.do 0,5kg)	kg.	9<br/>153	Ziele angielskie ziarno (op.do 0,5kg)	kg.	5<br/>154	Zioła prowansalske	kg.	1<br/>155	Żelatyna (op.do 0,5kg)	kg.	20<br/>156	Żurek zakwas 0,5 l	litr.	60<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1e do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mleko, śmietana, twaróg, sery, jogurty. <br/><br/> Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Drożdże piekarskie świeże (100 g)	kg.	5<br/>2	Jogurt naturalny(bez dodatków150g)	szt.	12000<br/>3	Jogurt z dodatkami owoców(150g)	szt.	5000<br/>4	Kefir (200g)	szt.	4000<br/>5	Margaryna kg.	25<br/>6	Masełko 1 razowe	szt.	800<br/>7	Masło,zawartość tłuszczu min. 82% (200g)	kg.	2000<br/>8	Mleko UHT 3,2%(karton-1 litrowy)	litr	8000<br/>9	Ser mozzarella (1 kulka 125g)	szt.	3500<br/>10	Ser pleśniowy	kg.	250<br/>11	Ser topiony z dodatkami w krążkach (opakowanie180gx8szt.)	szt.	600<br/>12	Ser żółty twardy(wykluczając pr. seropodobne )	kg.	600<br/>13	Ser typu feta 270g	szt.	800<br/>14	Serek fromage 80g szt.	3500<br/>15	Serek homogenizowany(z owocami 120-150g)	szt.	2800<br/>16	Serek kiri (opakowanie100gx6szt.)	op.	2200<br/>17	Serek tartare(opakowanie 60sztx20g) naturalny op.	200<br/>18	Serek wiejski (200g)	szt.	6000<br/>19 Sery topione(100g)(wykluczając kremy serowe)	kg.	130<br/>20	Śmietana 18% kubek 0,40l	litr	450<br/>21	Śmietana 30% kubek 0,40l	litr	400<br/>22	Twaróg półtłusty naturalny (wykluczając pr .seropodobne) kg.	1000<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1f do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jaja konsumpcyjne świeże. <br/><br/>	Nazwa artykułu	Jm	Ilość<br/>1	Jaja konsumpcyjne kurze kl”L”	szt	62000<br/><br/>Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1g do specyfikacji warunków zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu; <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/> zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis o prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/> 2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:<br/>1)	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby). <br/>2)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotów. <br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>5)	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. <br/>5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę<br/>2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 7 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zamówieniowa https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-14 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com