JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241030/0057199601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedszkole nr 4 Biały konik w Koninie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 301508346</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kryształowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Konin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@p4konin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://p4konin.bip.wikom.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a6d65653-e87c-46e7-ad18-63b968af678e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00571996</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6d65653-e87c-46e7-ad18-63b968af678e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest<br/>pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>1)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na <br/>Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont <br/>podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej <br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą <br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce <br/>„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do <br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, <br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają <br/>również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegającego się o<br/>udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub<br/>wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny)<br/>dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie<br/>wymag a posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówieniaoraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów<br/>zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie <br/>e-Zamówienia.<br/>3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są<br/>po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do<br/>jednego formularza).<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z<br/>usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy <br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną<br/>poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl <br/>w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy <br/>i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza<br/>komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@p4konin.pl nie<br/>dotyczy składania ofert )<br/>8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi <br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole nr 4 Biały konik w Koninie, ul. Kryształowa 5, 62-500 Konin, tel. 63 244-23-30, e-mail: biuro@p4konin.pl . Przedszkole jest reprezentowane przez Dyrektora - p. Mariolę Wasilewską.<br/>1.	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: Urząd Miejski w Koninie, p. Marika Tomaszewska – Nowicka ,tel. (63) 240-11-77, e-mail: marika.tomaszewska-nowicka@konin.um.gov.pl <br/>Zastępca Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Andrzej Andrzejewski kontakt: andrzej.andrzejewski@konin.um.gov.pl , tel. 63 240 12 25<br/>a)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2025 r. prowadzonym w trybie podstawowym. <br/>b)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 Ustawy.<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>d)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy,<br/>e)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>f)	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>g)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP1/10/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 514073,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 1 PRZETWORZONE WARZYWA i OWOCE, SER TWARDY <br/> CPV15330000-0, 15544000-3Część NR 1 PRZETWORZONE WARZYWA i OWOCE - owoce, warzywa odpowiednio<br/>mrożone, owoce i warzywa niepokruszone, z niewielką ilością lodu </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45135,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15544000-3 - Ser twardy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 2 RYBY MROŻONE i WĘDZONE CPV15220000-6, 15234000-7Część NR 2 RYBY mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie<br/>rozpadają się, bez glazury SHP. maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 20% ,<br/>filet ok. 120 g </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31125,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 3 PIECZYWO 15810000-9 pieczywo świeże niegumiaste, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 57142,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 4 MIĘSO i PRODUKTY MIĘSNE CPV 15100000-9Część NR 4 MIĘSO przetwory mięsne . Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do<br/>czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć <br/>o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak <br/>i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw,<br/>dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety. Wyklucza się dostarczanie plastrów wędlin,<br/>szynki, polędwicy, kiełbas,pasztetów itp. w gotowych jednostkowych opakowaniach <br/>np.100 g. Wędlina musi być pokrojona bezpośrednio u dostawcy na krajalnicy ze sztuki<br/>wędliny czy bloku pasztetu w ok. 1,5 g plasterki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 79647,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CPV15500000-3Część NR 5 PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów,<br/>niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 125351,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV15800000-6 , 15131310-1, 15240000-2,Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu<br/>produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde<br/>sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji<br/> 15421000-5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 77836,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <br/>2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na swój koszt własnym transportem<br/>wraz z jego rozładowaniem <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część NR 7 WARZYWA i OWOCE ŚWIEŻE CPV03220000-9Część NR 7 OWOCE I WARZYWA owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka<br/>twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularny<br/>intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty. Warzywa korzenne- korzenie<br/>powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.<br/>Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97834,17 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona<br/>w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,<br/>wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia w<br/>Przedszkolu, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do<br/>wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy. <br/>2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru na swój koszt własnym transportem<br/>wraz z jego rozładowaniem <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XIII OPIS KRYTERIIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY <br/>WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU <br/>OCENY OFERT.<br/>(dotyczy wszystkich części)<br/>Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według<br/>następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: <br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60% <br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. <br/>2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : <br/> <br/>a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT<br/>b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY<br/>P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy<br/>Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowana .<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium<br/>Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII<br/>niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0<br/>punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) MAGAZYN STOŁÓWKA SZKOLNA – 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PARTER -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY P+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> d)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia warunek <br/>w powyższym zakresie: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie. Warunek dotyczy części: <br/>- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi 1 dostawę artykułów żywnościowych (wartość dostaw na które składa ofertę) o wartości dla części : <br/>Część NR 1 PRZETWORZONE WARZYWA i OWOCE, SER TWARDY 30 000 zł brutto<br/>Część NR 2 RYBY MROŻONE i WĘDZONE 20 000 zł brutto<br/>Część NR 3 PIECZYWO 30 000 zł brutto<br/>Część NR 4 MIĘSO i PRODUKTY MIĘSNE 50 000zł brutto<br/>Część NR 5 PRODUKTY MLECZARSKIE 50 000 zł brutto<br/>Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE 30 000 zł brutto <br/>Część NR 7 WARZYWA i OWOCE ŚWIEŻE 50 000 zł brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE<br/><br/>Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat -Wykonawca udowodni, że wykonał przynajmniej 1 dostawę polegającą na dostawie artykułów żywnościowych o wartości co najmniej :<br/>- Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi 1 dostawę artykułów żywnościowych ( wartość dostaw na które składa ofertę) o wartości dla części : <br/>Część NR 1 PRZETWORZONE WARZYWA i OWOCE, SER TWARDY 30 000zł brutto<br/>Część NR 2 RYBY MROŻONE i WĘDZONE 20 000 zł brutto<br/>Część NR 3 PIECZYWO 30 000 zł brutto<br/>Część NR 4 MIĘSO i PRODUKTY MIĘSNE 50 000zł brutto<br/>Część NR 5 PRODUKTY MLECZARSKIE 50 000 zł brutto<br/>Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE 30 000 zł brutto <br/>Część NR 7 WARZYWA i OWOCE ŚWIEŻE 50 000 zł brutto<br/><br/> a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane(wg załącznika nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/><br/>PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - zał. nr 3</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">.Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE<br/>SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 3</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:<br/> a) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), <br/>b) zmianie terminie, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy. <br/>c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.<br/>d) przedłożeniu przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.<br/> e) wprowadzeniu do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. f) dopuszczeniu się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. <br/>g) zwiększeniu o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie. <br/> h) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/> a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, <br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, <br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy <br/>i) Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. W przypadkach, o których mowa w pkt. H , I: 1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;<br/>Wykonawca pod rygorem nieważności, nie może dokonać cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego. <br/>2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>Zamawiający przewiduje waloryzację:<br/>poprzez zmianę ceny zamówienia, zarówno jej wzrost jak i obniżenie z użyciem odesłania do ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS wskaźnik zmian cen.<br/>lub wskazania innej podstawy prawnej w szczególności wykazu rodzajów produktów lub kosztów w przypadku gdy zmiana ceny uprawnia strony do żądania zmiany wynagrodzenia.<br/>Pierwsza waloryzacja ceny może nastąpić po okresie pól roku od dnia podpisania umowy.<br/>Strony ustalają, że w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na zmianę wynagrodzenia. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wprowadzenia zmiany z wnioskiem o zmianę cen jedn <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-07 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdziałem XVI niniejszej specyfikacji</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-07 12:35</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com