JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060414501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODSTAWOWA IM.POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W OPOLNIE ZDROJU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000708526</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opolno-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-922</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757738329</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spopolno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">spopolno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8aeb00f0-0f95-4ab5-b6c0-83f820b73702</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00604145</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8aeb00f0-0f95-4ab5-b6c0-83f820b73702 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami za pomocą platformy https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się do Platformy e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wymagane jest posiadanie tzw. konta podmiotu w pełnym zakresie na Platformie e-<br/>Zamówienia, zgodnie z instrukcją dostępną na Platformie e-Zamówienia w Centrum Pomocy w Komponencie Edukacyjnym oraz zapisami w SWZ.<br/>2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.5) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@spopolno.pl<br/>3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@spopolno.pl –<br/>za wyjątkiem oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (Dz. U. 2020 poz. 2452 z późn. zm.)<br/>4) Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim, w sposób czytelny, logiczny, z zachowaniem postaci elektronicznej (Zamawiający rekomenduje następujące formaty danych .doc, .docx, .pdf) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowiązany jest zaszyfrować ofertę. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf8)W przypadku konieczności złożenia w ofercie kilku dokumentów np. oferta i<br/>pełnomocnictwo, użytkownik powinien te dokumenty zapisać jako .zip, .7Z, .tar, .gz (Zamawiający rekomenduje zapisać dokumenty jako .zip) i dopiero zaszyfrować. Oferta skompresowana do innego formatu danych niż zip, .7Z, .tar, .gz zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum np. .zip. Pliki powinny być odrębnie podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa im.<br/>Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju, ul. Narutowicza 7 a, 59-922 Opolno-Zdrój;<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Rafał Wielgus, kontakt e-mail:<br/>iod@bhpex.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 30 000 Euro na<br/>wykonanie /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ .<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do<br/>uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie przez Panią/<br/>Pana danych osobowych wyłącza możliwość zawarcia umowy.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/><br/>18<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPO.260.08.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 135000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby<br/>Szkoły Podstawowej im. Polskiego Czerwonego Krzyża w Opolnie Zdroju do kotłowni<br/>olejowych znajdujących się w budynku szkoły i oddziału przedszkolnego przy ulicy<br/>Prezydenta Gabriela Narutowicza 7A, 59-922 Opolno Zdrój- w ilości szacunkowej 25 000<br/>litrów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do<br/>szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>a) Oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.<br/>b) Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie.<br/>c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>d) Wniesiono poprawnie wadium (jeśli jest wymagane)<br/>2) Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi<br/>podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych<br/>warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3) Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość<br/>punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio -<br/>proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na<br/>podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 pkt<br/>4) Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria<br/>oceny ofert przedstawione poniżej:<br/>- cena brutto – 95 pkt<br/>- termin dostawy od dnia złożenia dyspozycji – 5 pkt<br/>a) Kryterium ceny oceniane będzie na podstawie ceny ofertowej brutto podanej w formularzu<br/>ofertowym i przeliczone wg wzoru:<br/>Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 95 punktów.<br/>Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/>Cn / Cof.b. x 95 = ilość punktów, gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,<br/>Cof.b – cena oferty badanej nie odrzuconej,<br/>95 – wskaźnik stały,<br/>b) Kryterium terminu dostawy od dnia złożenia dyspozycji będzie oceniane na podstawie<br/>okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji.:<br/><br/>11<br/><br/>5 dni roboczych – 1 pkt<br/>4 dni robocze- 2 pkt<br/>3 dni robocze- 3 pkt<br/>2 dni robocze – 4 pkt<br/>1 dnia roboczy – 5 pkt<br/>Zamawiający przyjmuje, że najdłuższy termin realizacji zadania to 5 dni roboczych. Nie<br/>dopuszcza się wskazania terminu dłuższego – w przeciwnym wypadku oferta zostanie<br/>odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>Uwaga: Do przeliczenia przyjmowane będą jedynie pełne dni (tj. 1,2,3). W przypadku<br/>podania niepełnych dni oferta zostanie zaokrąglona zgodnie z obowiązującymi zasadami.<br/>Podanie dnia dyspozycji jako dnia dostawy traktowane będzie jako 1 dzień. W przypadku<br/>braku wskazania liczby dni Zamawiający przyjmuje 5-dniowy (maksymalny) termin dostawy.<br/>5) Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium<br/>otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania<br/>kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba<br/>punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>6) Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba<br/>przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą,<br/>pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja<br/>zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość<br/>punktów.<br/>7) Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku<br/>podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w<br/>zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej<br/>w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie<br/>zamówienia przepisami prawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu określone w pkt 19 SWZ<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie<br/>obrotu paliwami ciekłymi, w tym lekkimi olejami opałowymi, wydaną na podstawie przepisów<br/>ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U.2024 poz.266 z późn. zm.)<br/>Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/><br/>13<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. koncesję i zrealizuje dostawy, do<br/>których ta koncesja jest wymagana.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie<br/>3) Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 19 nastąpi<br/>na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w<br/>rozdziale II i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia /nie spełnia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ - według<br/>Załącznika nr 2a.<br/>a) Oświadczenie stanowi wstępny dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień<br/>składania ofert<br/>b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>składa każdy z Wykonawców.<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/><br/>przedstawia, wraz z swoim oświadczeniem, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby-<br/>Załącznik nr 2b, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio<br/><br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się<br/>na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.<br/>o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616 t.j. z późn. zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 2<br/>2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez Zamawiającego (załącznik nr 5);<br/>3) oświadczenie o posiadanych przez wykonawcę środkach transportu przystosowanych do<br/>przewozu oleju opalowego – (załącznik nr 7);<br/>4) oświadczenia potwierdzającego rejestrację oraz aktywność konta w systemie SENT;<br/>5) aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności<br/>gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, stosownie do art.32 ust. 1 pkt.4 ustawy z<br/>dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)<br/>6) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania<br/><br/>15<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym<br/>na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu,<br/>wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach<br/>zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia;<br/>7) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe<br/>środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać<br/>Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>8) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może<br/>je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków.<br/>9) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych<br/>wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ<br/>na realizację zamówienia.<br/>10) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument<br/>wystawiony w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.<br/>11) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/>które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich<br/>prawidłowość i aktualność.<br/>12) W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i<br/>dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają przepisy<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wykonawca złoży wraz z ofertą:<br/>a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek<br/>cywilnych,<br/>c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>d) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej<br/>(załącznik nr 6 do SWZ),<br/>e) Wydruk ze strony producenta oleju potwierdzający cenę przyjętą do obliczenia<br/>wynagrodzenia Wykonawcy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ- według załącznika nr 2a.<br/>a) oświadczenie stanowi wstępny dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert <br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. <br/>c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian na podstawie<br/>art. 455, ust. 1, pkt 1:<br/>2)Zmiana ceny - warunki zmian zostały określone w Części III SWZ – Projekt umowy.<br/>3)Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku<br/>problemów z rozstrzygnięciem postępowania przetargowego na kolejny okres (tj. na rok<br/>2025).Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne<br/>uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com