JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060638301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 części od 01.01.2025 do 30.06.2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ &#34;ZACISZE&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000686641</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Traktorzystów 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 20 25 432</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dpszacisze.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 9 części od 01.01.2025 do 30.06.2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c4295cbb-595e-4bc8-ae62-e4b9730fb956</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00606383</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00070715/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej &#34;ZACISZE&#34; z podziałem na 9 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4295cbb-595e-4bc8-ae62-e4b9730fb956 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie <br/>e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu „Formularza do komunikacji”<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy KP.260.3.2024. W przypadkach uniemożliwiających komunikację zamawiającego z Wykonawcami za pośrednictwem platformy e-zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej adres email: przetargi@dpszacisze.katowice.pl (nie dotyczy składania ofert)<br/>Pytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie musza być składane z uwzględnieniem powyższych rozporządzeń ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">szczegóły zawiera SWZ rozdział 37</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegóły zawiera SWZ rozdział 37</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KP.260.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Boczek wędzony parzony -35kg<br/>2.	Flaki wołowe – krojone-75kg<br/>3.	Golonka wieprzowa-20kg<br/>4.	Nogi wieprzowe-20kg<br/>5.	Łopatka wieprzowa b/k-90kg<br/>6.	Wołowe z kością – szponder-50	kg<br/>7.	Gulaszowe wołowe ekstra-40kg<br/>8.	Goleń wołowa b/k-35kg<br/>9.	Karczek wieprzowy b/k-65kg<br/>10.	Żeberka wieprzowe mięsne paski-50kg<br/>11.	Słonina -8kg<br/>12.	Ozory wieprzowe-40kg<br/>13.	Schab wieprzowy b/k-50kg<br/>14.	Wołowina b/k zrazowa górna-10kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kurczaki-200kg<br/>Filet z kurczaka-190kg<br/>Podudzie-pałka z kurczaka-22kg<br/>Filet z indyka-50kg<br/>Skrzydła z kurczaka-130kg<br/>Żołądki z kurczaka-25kg<br/>Żołądki z indyka-15kg<br/>Udziec z kurczaka b/k i skóry-30kg<br/>Wątroba drobiowa-40kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Kiełbasa podwawelska 65% mięsa	100	kg<br/>3.	Parówka gruba 50% mięsa	120	kg<br/>4.	Parówka drobiowa naturalna cienka	50	kg<br/>5.	Serdelki drobiowe 50% mięsa	40	kg<br/>6.	Ogonówka wędzona(mięso wp. min 70%)	15	kg<br/>7.	Kiełbaski białe z szynki(min.65% mięsa)	40	kg<br/>8.	Mortadela na bazie mięsa wieprzowego drobno zmielonego z przyprawami	50	kg<br/>9.	Baleron szynka ( mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy)	65	kg<br/>10.	Szynka wp.gotowana 80% mięsa	60	kg<br/>11.	Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry, parzony o wysokiej zawartości białka	30	kg<br/>12.	Szynka z indyka po staropolsku	10	kg<br/>13.	Szynka wp. domowa 80% mięsa	40	kg<br/>14.	Polędwica sopocka	50	kg<br/>15.	Szynka wp.ze spichrza 80% mięsa	40	kg<br/>16.	Szynka wp.z liściem 80% mięsa	65	kg<br/>17.	Kaszanka	70	kg<br/>18.	Krotoszyńska parzona	30	kg<br/>19.	Szynka konserwowa	70	kg<br/>20.	Salceson z indyka	20	kg<br/>21.	Kiełbasa biała parzona	40	kg<br/>22.	Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% surowce wieprz. 40%	40	kg<br/>23.	Mielonka wieprzowa	40	kg<br/>24.	Salceson włoski	20	kg<br/>25.	Krakowska parzona	50	kg<br/>26.	Żywiecka pieczona	65	kg<br/>27.	Pieczeń drobiowa	30	kg<br/>28.	Schab pieczony	60	kg<br/>29.	Polędwica z warzywami	25	kg<br/>30.	Szynka wędzona z fileta z kurczaka 90% mięsa	50	kg<br/>31.	Indyk w galarecie	60	kg<br/>32.	Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego	25	kg<br/>33.	Pasztet pieczony-mięso 75% w tym mięso z kurczaka 41% mięso wieprz. 34%	50	kg<br/>34.	Kiełbasa śląska 65% mięsa	20	kg<br/>35.	Filet maślany z fileta z piersi kurczaka 85%,b/skóry, parzony	50	kg<br/>36.	Wędlina kminkowa 65% mięsa	50	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131130-5 - Wędliny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Brukselka gat.I 20	kg<br/> 2. Brokuły różyczki gat.I 60	kg<br/> 3. Barszcz ukraiński gat.I 15	kg<br/> 4. Fasola szparagowa zielona gat.I 50	kg<br/> 5. Fasola szparagowa żółta gat.I	50	kg<br/> 6. Frytki mrożone	20	kg<br/> 7. Marchew mini gat.I 30	kg<br/> 8. Mieszanka 7- skł. gat.I 50	kg<br/> 9. Szpinak rozdrobniony gat.I 50	kg<br/> 10. Kalafior różyczki gat.I 60	kg<br/> 11. Włoszczyzna paski gat.I 120	kg<br/> 12. Bukiet kwiatowy warzyw gat.I 100	kg<br/> 13. Mieszanka kompotowa gat.I 350	kg<br/> 14. Wiśnia drylowana gat.I 20	kg<br/> 15. Truskawka mrożona gat.I 40	kg<br/> 16. Śliwka drylowana gat.I 20	kg<br/> 17. Placki ziemniaczane 1.0kg	25	szt.<br/> 18. Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp.gotowane 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw ) typu Alex-Pol lub równoważne 40	kg<br/> 19. Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne	25	kg<br/> 20. Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	40	kg<br/> 21. Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	40	kg<br/> 22. Leczo mrożone gat.I (cukinia, papryka,pomidory, cebuka)	20	kg<br/> 23. Pyzy ziemniaczane (ziemniaki gotowane 65%) typu Alex-Pol lub równoważne	50	kg<br/> 24. Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne	50	kg<br/> 25. Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	30	kg<br/> 26. Uszka z mięsem (mięso gotowane:wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantow) typu Alex-Pol lub równoważne	25	kg<br/> 27. Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł.ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne	30	kg<br/> 28. Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%,truskawki 16,5%)typu Alex-Pol lub równoważne	50	kg<br/> 29. Malina cała 95%	30	kg<br/> 30. Jagoda czarna	20	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Dżem truskawkowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>2. Dżem czarna porzeczka(100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>3. Dżem wiśniowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>4. Dżem morelowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>5. Dżem brzoskwiniowy(100g owoców/na 100g dżemu) 220g	50	szt.<br/>6. Powidła śliwkowe 240g	25	szt.<br/>7. Jogurt naturalny 150g	750	szt.<br/>8. Jogurt naturalny grecki 400g	125	szt.<br/>9. Jogurt owocowy 150g	1000	szt.<br/>10. Kefir 200g	1150	szt.<br/>11. Masło extra 82% tł. 200g	2850	szt.<br/>12. Mleko 2% 0,9 l - folia	5500	szt.<br/>13. Mleko 2% 1,0 - karton	100	szt.<br/>14. Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł.	60	szt.<br/>15. Margaryna mleczna 250g	200	szt.<br/>16. Olej 1,0 l rzepakowy	70	szt.<br/>17. Ser maskarpone 250g	10	szt.<br/>18. Pasztet drobiowy 50g	1000	szt.<br/>19. Ser żółty twardy salami kl.I	60	kg<br/>20. Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl.I	25	kg<br/>21. Ser topiony kremowy 100g	2000	szt.<br/>22. Ser homogenizowany naturalny 150g	800	szt.<br/>23. Ser twarogowy kanapkowy 150g	200	szt.<br/>24. Śmietana 18% 200g	500	szt.<br/>25. Twaróg półtłusty 250	kg<br/>26. Ser homog.owocowy 150g	1750	szt.<br/>27. Twaróg ziarnisty 200g	360	szt.<br/>28.	Mus owocowo-warzywny 100g	100	szt.<br/>29. Ser domowy smażony chudy	60	kg<br/>30. Śmietana spray 250g	25	szt.<br/>31. Kaszka mleczna 150g	350	szt.<br/>32. Śmietana 36% 500g	50	szt.<br/>33. Deser serniczkowy 150g	50	szt.<br/>34. Ser pleśniowy camembert 120g	25	szt.<br/>35. Masło roślinne kubek 500g	40	kg<br/>36.	Ser żółty pełnotłusty typ holenderski kl.I	150	szt.<br/>37.	Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g	40	op.<br/>38.	Ser topiony 140g -8szt.(różne smaki)	400	szt.<br/>39.	Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g	500	szt.<br/>40. Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g	500	szt.<br/>41. Dżem 25g	400	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Bułka tarta	30	kg<br/>2.	Bułka pszenna 50 g	8000	szt.<br/>3.	Baton 400 g	4	szt.<br/>4.	Chleb mieszany 1.0 kg	3100	szt.<br/>5.	Chałki 350 g	1100	szt.<br/>6.	Chleb razowy z mąki żytniej 800 g	125	szt.<br/>7.	Ciasto jogurtowe z owocami	30	kg<br/>8.	Ciasto serowo-wiśniowe	40	kg<br/>9.	Rolada śmietankowa 20	kg<br/>10.	Babka czekoladowa	20	szt.<br/>11.	Drożdżówki 80-100 g (ser,budyń,marmolada)	400	kg<br/>12.	Sernik na drożdżowym spodzie	20	kg<br/>13.	Piernik z marmoladą	20	kg<br/>14.	Sernik na ciemnym spodzie	30	kg<br/>15.	Szarlotka na cieście kruchym	30	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40g	400	szt.<br/>Bazylia 20g	25	szt.<br/>Zioła prowansalskie 20g	25	szt.<br/>Lubczyk 20g	25	szt.<br/>Herbatniki Petit Beurre100g	250	szt.<br/>Cynamon 15g	75	szt.<br/>Cukier	750	kg<br/>Cukier puder	6	kg<br/>Ciastka w czekoladzie mlecznej 35%	24	kg<br/>Ciastka kruche o smaku maślanym	12	kg<br/>Cynamon laski 20g	5	szt.<br/>Cukier wanilinowy 16g	75	szt.<br/>Czekolada mleczna 100g 30% kakao	100	szt.<br/>Czekolada gorzka 100g 60% kakao	150	szt.<br/>Ciastka b/c 70-125g	450	szt.<br/>Przyprawa do piernika 20g	10	szt.<br/>Soda oczyszczona 35%	10	szt.<br/>Gałka muszkatołowa 10g	10	szt.<br/>Galaretka owocowa 75g	175	szt.<br/>Herbata czarna expresowa z naturalnym aromatem 50szt. typu Lipton lub równoważna	30	szt.<br/>Herbata czarna liściasta 100g	500	szt.<br/>Imbir 20g	10	szt.<br/>Kminek mielony 20 g	50	szt.<br/>Kasza jęczmienna średnia	40	kg<br/>Kasza gryczana	50	kg<br/>Kasza manna	75	kg<br/>Kawa zbożowa rozpuszczalna(zboża 78% - jęczmień,żyto,cykoria) typu Inka lub równoważna	225	szt.<br/>Kleik ryżowy 160 g	20	szt.<br/>Kisiel 40 g	400	szt.<br/>Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200g typu Nescafe lub równoważna	50	szt.<br/>Liść laurowy 10 g	30	szt.<br/>Makaron nitki cięte Filini	75	kg<br/>Makaron gwiazdka 40	kg<br/>Makaron świderki,łazanka kolanka,muszelka 100% durum	125	kg<br/>Mąka pszenna	130	kg<br/>Musztarda 210 g	200	szt.<br/>Majeranek 10 g	50	szt.<br/>Majonez 400ml 25	szt.<br/>Mąka ziemniaczana	50	kg<br/>Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1 kg	30	szt.<br/>Miód wielokwiatowy 25 g	1500	szt.<br/>Miód sztuczny 380g	5	szt.<br/>Napój kakaowy granulowany 300g	100	szt.<br/>Kakao naturalne 100 g	30	szt.<br/>Ocet spirytusowy 500 ml	15	szt.<br/>Pieprz ziołowy 20g	30	szt.<br/>Pieprz czarny mielony 20 g	125	szt.<br/>Płatki kukurydziane 250g	100	szt.<br/>Płatki owsiane 500g	125	szt.<br/>Pierniki w czekoladzie 30% kakao	30	kg<br/>Proszek do pieczenia 30g	50	szt.<br/>Papryka mielona słodka 20g	65	szt.<br/>Ryż biały długoziarnisty	100	kg<br/>Sól	110	kg<br/>Suchary b/c 285 g	40	szt.<br/>Przyprawa do potraw 200g	40	szt.<br/>Wafle w czekoladzie mlecznej 35% 24	kg<br/>Wafle z nadzieniem	24	kg<br/>Wafle w czekoladzie 40g	300	szt.<br/>Ziele angielskie 15g	50	szt.<br/>Curry	10	szt.<br/>Listki waflowe b/c 38g	75	szt.<br/>Krakersy mix. drobne 90g	500	szt.<br/>Wafle z nadzieniem b/cukru,glutenu,laktozy 95g	80	szt.<br/>Ciastka biszkoptowe z galaretką w czekoladzie	30	kg<br/>Gożdziki całe 10g	5	szt.<br/>Żelatyna 50 g	80	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Makrela wędzona 50	kg<br/> Miruna b/s SHP	80	kg<br/> Dorsz atlantycki (czarniak) SHP 35	kg<br/> Filet śledziowy ala matjas 56	kg<br/> Filet śledziowy opiekany 50	kg<br/> Filet śledziowy w pomidorach 170 g	250	szt<br/> Filet z makreli w pomidorach 170 g	250	szt<br/> Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g	100	szt.<br/> Tuńczyk w sosie własnym 170g	100	szt.<br/> Karp patroszony bez głowy	35	kg<br/> Paprykarz szczeciński 135g	200	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g)	8000	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”). Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/>Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - który stanowi Załącznik nr 2 <br/>Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. FORMULARZ OFERTOWY musi zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>FORMULARZ CENOWY – stanowiący Załącznik nr 1 SWZ; formularz cenowy powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować pełny asortyment (wszystkie produkty) objęty niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią SWZ i stanowić podstawę do odrzucenia oferty. <br/>Wykonawca jest zobowiązany spełniać wymogi Polskich Norm, zasad GMP/GHP (Dobra Praktyka Produkcyjna, Dobra Praktyka Higieniczna) systemu HACCP, spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 maja 2023 r o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z 2023 r poz.1448)<br/>OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego – w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 5 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>PEŁNOMOCNICTWO ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze zachodzi najmniej jedna z okoliczności przewidzianych przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany:<br/>1)	strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów;<br/>2)	wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany<br/>	przepisów obowiązujących dot. podatku VAT;<br/>3)	podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku.<br/>Niniejsza zmiana może nastąpić najwcześniej po upływie 3 miesięcy od daty obowiązywania niniejszej umowy, nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim. W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>4)	nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych <br/>	jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu <br/>	dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.<br/>	Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :<br/>a)	zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/>b)	zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/>c)	niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/>treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia.<br/>2.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.<br/>3.	Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4.<br/>4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamówienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com