JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241122/0061059401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-549963e6-ad49-4840-b63c-4ad500eb815a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00610594</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00022571/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Mykanów - etap III</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania<br/>https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert<br/>oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w<br/>zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do<br/>konkretnego wykonawcy.<br/>7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z załącznikiem nr 2 do<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i jednocześnie<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB. 15) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w<br/>miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym<br/>PadES. 16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć ewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać,<br/>aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>19) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z<br/>siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail: ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42- 233 Mykanów;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne<br/>stanowią inaczej;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą<br/>profilowane;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób<br/>trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których<br/>dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego<br/>zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie<br/>celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.15.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część pierwsza obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:<br/>• Wierzchowisko ul. Słoneczna -Łącznie 25 sztuk - Ilość stanowisk słupowych 10 szt. Długość trasy kabla 360 m; Ilość<br/>stanowisk słupowych 15 szt. Długość trasy kabla 570 m;<br/>• Wierzchowisko ul. Działkowa – łącznie 25 sztuk - Ilość stanowisk słupowych 14 szt. Długość trasy kabla 515 m; Ilość<br/>stanowisk słupowych 11 szt. Długość trasy kabla 377 m;<br/>Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III<br/>Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót.<br/>Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z odpowiedziami na pytania stanowiącymi załącznik nr. 9 do SWZ<br/>2. Umowę należy wykonać zgodnie z:<br/>2.1. Dokumentacją projektową.<br/>2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>2.3. Przedmiarami robót budowlanych.<br/>2.4. SWZ wraz z załącznikami.<br/>2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.<br/>2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).<br/>2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).<br/>Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w<br/>dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.<br/>3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:<br/>3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich<br/>zabezpieczeń bhp,<br/>3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,<br/>3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,<br/>3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,<br/>3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,<br/>3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,<br/>3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub<br/>wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie<br/>jego koszty,<br/>3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora<br/>nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,<br/>3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu<br/>– naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,<br/>3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny<br/>pracy,<br/>3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami<br/>zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj.<br/>siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,<br/>3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru<br/>końcowego,<br/>3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień<br/>szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).<br/>3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych<br/>elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i<br/>opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.<br/>3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do<br/>użytku.<br/>3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych<br/>elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,<br/>3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu<br/>Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,<br/>4. Pozostałe warunki:<br/>4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i<br/>szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu<br/>odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że<br/>dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań<br/>opisanych w umowie.<br/>4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.<br/>4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot<br/>umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.<br/>4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony<br/>Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.<br/>4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane<br/>na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16<br/>kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie<br/>wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i<br/>szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.<br/>4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych<br/>po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.<br/>4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez<br/>uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.<br/>4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,<br/>b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) przekazania Zamawiającemu kompletu<br/>certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i<br/>konserwacji sprzętu,<br/>d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.<br/>6. Informacje dodatkowe:<br/>6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty<br/>niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu<br/>podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.<br/>6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach<br/>8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych<br/>zamontowanych urządzeń na swój koszt<br/>9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich<br/>informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców.<br/>11. Rozwiązana równoważne.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część druga obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:<br/>• Lubojna ul. Lipowa - Ilość stanowisk słupowych 12 szt., Długość linii napowietrznej 491m<br/>• Lubojna ul. Miodowa - Ilość stanowisk słupowych 4 szt. Długość linii napowietrznej 150m<br/>• Lubojna ul. Ogrodowa - Ilość stanowisk słupowych 2 szt. Długość linii kablowej 43m<br/>• Lubojna ul. Różana - Ilość stanowisk słupowych 5 szt. Długość linii napowietrznej 183m<br/>Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III<br/>Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót.<br/>Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z odpowiedziami na pytania stanowiącymi załącznik nr. 9 do SWZ<br/>2. Umowę należy wykonać zgodnie z:<br/>2.1. Dokumentacją projektową.<br/>2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>2.3. Przedmiarami robót budowlanych.<br/>2.4. SWZ wraz z załącznikami.<br/>2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.<br/>2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).<br/>2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).<br/>Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w<br/>dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.<br/>3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:<br/>3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich<br/>zabezpieczeń bhp,<br/>3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,<br/>3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,<br/>3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,<br/>3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,<br/>3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,<br/>3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub<br/>wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie<br/>jego koszty,<br/>3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora<br/>nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,<br/>3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu<br/>– naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,<br/>3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny<br/>pracy,<br/>3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami<br/>zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj.<br/>siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,<br/>3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru<br/>końcowego,<br/>3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień<br/>szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).<br/>3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych<br/>elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i<br/>opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.<br/>3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do<br/>użytku.<br/>3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych<br/>elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,<br/>3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu<br/>Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,<br/>4. Pozostałe warunki:<br/>4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i<br/>szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu<br/>odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że<br/>dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań<br/>opisanych w umowie.<br/>4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.<br/>4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot<br/>umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.<br/>4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony<br/>Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.<br/>4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane<br/>na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16<br/>kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie<br/>wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i<br/>szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.<br/>4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych<br/>po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.<br/>4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez<br/>uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.<br/>4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,<br/>b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) przekazania Zamawiającemu kompletu<br/>certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i<br/>konserwacji sprzętu,<br/>d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na<br/>wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z<br/>Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.<br/>6. Informacje dodatkowe:<br/>6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca<br/>powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace<br/>określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty<br/>niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną)<br/>do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je<br/>wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie<br/>zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu<br/>podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.<br/>6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej<br/>dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych<br/>wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi<br/>Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach<br/>8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych<br/>zamontowanych urządzeń na swój koszt<br/>9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy<br/>wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej,<br/>dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich<br/>informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania<br/>wykonawców.<br/>11. Rozwiązana równoważne.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych<br/>nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne<br/>opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji<br/>zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część trzecia obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:<br/>• Łochynia ul. Akacjowa – Łącznie 9 szt.w tym:<br/>Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 4 szt.<br/>Długość linii napowietrznej 144m;<br/>Ilość stanowisk słupowych stalowych 5 szt.<br/>Długość trasy kabla 195m<br/>• Grabowa ul. Jana Długosza - Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 3 szt. Rozpiętość przęseł linii napowietrznej<br/>122m<br/>• Stary Cykarzew ul. Zielona - Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 3 szt.<br/>Długość trasy kabla 120m<br/>Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III<br/>Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót.<br/>Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z odpowiedziami na pytania stanowiącymi załącznik nr. 9 do SWZ<br/>2. Umowę należy wykonać zgodnie z:<br/>2.1. Dokumentacją projektową.<br/>2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.<br/>2.3. Przedmiarami robót budowlanych.<br/>2.4. SWZ wraz z załącznikami.<br/>2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.<br/>2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).<br/>2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).<br/>Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w<br/>dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.<br/>3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:<br/>3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich<br/>zabezpieczeń bhp,<br/>3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,<br/>3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,<br/>3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,<br/>3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,<br/>3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,<br/>3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub<br/>wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie<br/>jego koszty,<br/>3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora<br/>nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,<br/>3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu<br/>– naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,<br/>3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny<br/>pracy,<br/>3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami<br/>zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj.<br/>siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,<br/>3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru<br/>końcowego,<br/>.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień<br/>szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).<br/>3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych<br/>elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i<br/>opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.<br/>3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do<br/>użytku.<br/>3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych<br/>elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,<br/>3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu<br/>Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,<br/>4. Pozostałe warunki:<br/>4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i<br/>szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu<br/>odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że<br/>dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań<br/>opisanych w umowie.<br/>4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.<br/>4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot<br/>umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.<br/>4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony<br/>Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.<br/>4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane<br/>na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16<br/>kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie<br/>wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i<br/>szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.<br/>4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych<br/>po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.<br/>4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez<br/>uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.<br/>4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,<br/>b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,c) przekazania Zamawiającemu kompletu<br/>certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i<br/>konserwacji sprzętu,<br/>d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na<br/>wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z<br/>Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.<br/>6. Informacje dodatkowe:<br/>6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca<br/>powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace<br/>określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty<br/>niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną)<br/>do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je<br/>wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie<br/>zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu<br/>podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.<br/>6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej<br/>dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych<br/>wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi<br/>Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach<br/>8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych<br/>zamontowanych urządzeń na swój koszt<br/>9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy<br/>wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej,<br/>dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich<br/>informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania<br/>wykonawców.<br/>11. Rozwiązana równoważne.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych<br/>nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne<br/>opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla części I; II; III<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla części I; II; III<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>a) Dla części I- 200 000,00 zł<br/>b) Dla części II – 100 000,00 zł<br/>c) Dla części III – 80 000,00 zł<br/>Wartość polisy ubezpieczeniowej liczymy dla każdego zadania oddzielnie.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków dotyczących<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Wykonawcy wykazują łącznie -<br/>Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku, o którym mowa w art. 117 ust. 1<br/>ustawy.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania<br/>zamówienia i skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:- minimum jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy – posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go<br/>do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.<br/>Uprawnienia winny potwierdzone być stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach wydane na podstawie<br/>wcześniejszych przepisów.<br/>Uwagi:<br/> Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do<br/>kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,  Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo<br/>budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać<br/>osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) w celu wykazania braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda<br/>oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:<br/>- wykaz osób ( na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień – daty wydania uprawnień , doświadczenia a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę<br/>uprawnioną sporządzony na podstawie załącznika nr 6<br/>- dokumenty potwierdzające , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>a)Dla części I- 200 000,00 zł<br/>b)Dla części II – 100 000,00 zł<br/>c)Dla części III – 80 000,00 zł<br/>( opłacona polisa ubezpieczeniowa- należy dołączyć potwierdzenie)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do<br/>wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby(<br/>osobę) uprawnioną - załącznik nr 2<br/>2)oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>( oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 3<br/>3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty<br/>4) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie<br/>z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został<br/>sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym<br/>poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie<br/>elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>5) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie<br/>figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału<br/>6) Wykaz rozwiązań równoważnych, – ( jeśli dotyczy) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest<br/>zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiająćego. W takim<br/>przypadku wykonwca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem i normami. Dokument musi być<br/>złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby) - w takim przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostepniającego<br/>o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków<br/>9) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki<br/>cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostepniający swoje zasoby<br/>składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć<br/>zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują<br/>poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>10) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:<br/>a) Dla części I- 3 400.00 zł<br/>b) dla części II 1 500,00 zł<br/>Dla części III 1 000,00 zł<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą 30 dni tj. do dnia 16.10.2024 r.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kliku formach wskazanych w art.97 ust.7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>56 8258 0005 2000 0017 6965 0001 w BS Mykanów<br/>z dopiskiem „ wadium dla zamówienia:”<br/>pn „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” część I; II; III<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert ( decyduje<br/>data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać<br/>następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie ( wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta /poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu być Gmina Mykanów ul. Samorządowa 1, 42-233<br/>Mykanów;<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;<br/>- kwotę gwarancji / poręczenia;<br/>- termin ważności gwarancji/ poręczenia;<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego,<br/>w sytuacjach określonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp.<br/>6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym<br/>mowa w art.98 ust.2 pkt.3, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt.14 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.98 ust.1 – 5 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.98 ust.6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki<br/>cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostepniający swoje zasoby<br/>składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć<br/>zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują<br/>poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie<br/>z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został<br/>sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym<br/>poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie<br/>elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian zawiera projekt umowy w § 17 zmiany umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-10 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dodatkowe informacje zawiera SWZ i załączniki

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com